P. 1
Contoh Evidens Pjpk Tingkatan 1 Pbs

Contoh Evidens Pjpk Tingkatan 1 Pbs

|Views: 290|Likes:
Published by rahmati088972
evidens
evidens

More info:

Published by: rahmati088972 on Oct 10, 2012
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOCX, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

10/27/2014

pdf

text

original

Contoh evidens pjpk tingkatan 1 pbs PENDIDIKAN JASMANI & KESIHATAN Nama: _________________________________________________ Ting: ___________ Tarikh: ________ B2DJ2E2

– Menyatakan fasa acara lari pecut dan lontar peluru 1. Namakan fasa lari pecut berpandukan rajah dibawah.

Fasa:

Fasa:

Fasa:

Fasa:

Fasa:

2. Namakan fasa lontar peluru berpandukan rajah dibawah.

Fasa:

Fasa:

Fasa:

Fasa:

. matematik top. penghasilan item.untuk evidens-evidens ni cikgu.saya dah bersemangat ni cikgu. dia boleh lengkapkan evidens sampai yang paling tinggi pasal cikgu akan bimbing dia…cikgu tak tolong dia buat. senang dia jumpa jawapan tu. kalau malas.pasal kalau murid ni tak pandai pon tp dia ada ciri-ciri yang saya sebutkan tadi cikgu. english dia ‘london’ sekalipun. jawapannye datang dari murid-murid itu sendiri (tiada skema jawapan) dan dari buku teks. tapi cikgu jangan bagi jawapan… evidens-evidens dari band 4 sampai band 6 lah kat mana murid-murid ni akan mula menunjukkan tahap mereka mengikut kehendak PBS…evidens-evidens dari band 4 sampai band 6 saya olah supaya melibatkan banyak melibatkan penghasilan buku skrap. iaitu melalui kaedah ‘open book’.. sahsiah x bagus. jenis pelajar. kerjakerja cikgu yang lain dan sebagainya…tapi saya rasa ni adalah antara cara paling mudah untuk cikgu. aktiviti secara berkumpulan. rajin. xde kerjasama cam wonderpet. cikgu pon mesti bersemangat cam saya jugak. masa. sains top. murid kurang bijak. kesungguhan... pentadbiran sekolah. susah gak murid ni nak berjaya dalam PBS pendidikan sivik cikgu… macam tu cikgu…idealisme dia camtu la cikgu. persembahan dan yang seangkatan dengannye… murid-murid hanya akan dapat melengkapkan evidens-evidens ni jika mereka mempunyai keinginan untuk belajar. sahsiah yang baik dan sebagainya…saya tak sebut pandai pon cikgu tadi.jadi untuk jawapan yang datang dari murid-murid. susah nak jumpa tapi cikgu akan bimbing dia sampai dia jumpa jawapan tu…jadi cikgu akan bimbing murid sampai jumpa jawapan. x kreatif. sesuai dengan tahap pelajar tu…untuk jawapan ‘open book’ pula. jawapan ade dalam buku teks…murid bijak. aktiviti luar.sama-samalah kita kongsi pendapat cikgu kat ruangan komen kat bawah nih…:-) . saya olah supaya evidens dari band 1 hingga band 3. kita terima semua jawapan yang rasional.dan menepati kehendak pentaksiran.. mak bapak. tapi dapat x dapat buat tu kena tengok gak ape yang ada kat sekeliling kita cikgu. kreatif. tp cikgu akan bimbing dia…kalau murid tu pandai pon.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->