P. 1
cikguku

cikguku

4.5

|Views: 51,591|Likes:
Published by normanhasim
aku naik stim melihat celahan peha cikgu Nur bila melihat kain belahannya terselak apabila dia berjalan di dalam kelas
aku naik stim melihat celahan peha cikgu Nur bila melihat kain belahannya terselak apabila dia berjalan di dalam kelas

More info:

Published by: normanhasim on Jun 22, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

04/29/2013

pdf

text

original

CIKGUKU

Suasana hening pagi amat menyusahkan aku untuk bangun tidur ke sekolah.Akan tetapi aku terpaksa juga melangkah kaki kerana takut di marahi ayah ku yang garang. Apa yang menarik semangat aku ke sekolah bukanlah untuk belajar tetapi kerana minatku kepada seorang guru sains yang mengajar aku. Cikgu Nur namanya.Dia seorang guru yang tegas tetapi baik orangnya.Cikgu Nur ni bertudung orangnya dan memakai baju kurung bila pergi ke sekolah.Dikalangan guru – guru di sekolah aku Cikgu Nurlah guru yang paling cantik dan menawan jika dibandingkan dengan guru-guru perempuan yang lain. Dia sering memakai baju kurung yang mengikut bentuk bandannya.Aku suka memandangnya dan melihat fesyen pakaian yang di pakainya semasa mengajar aku di dalam kelas.Cikgu Nur ni dah berkahwin.Apa yang aku nanti-nantikan ialah bila cikgu Nur memakai kain belah.Aku sering stim melihat celahan kaki cikgu Nur bila dia berjalan di dalam kelas aku.Kadang kala sampai menampakkan sedikit pehanya yang menghairahkan aku.Aku sering berangan untuk meraba – raba di celahan peha cikgu Nur.Oh.. kalau dapat ni, tentu aku jilat-jilat peha cikgu Nur. Pada satu hari dalam perjalanan aku ke bilik sains aku terbayang- bayang pakaian yang dipakai Cikgu Nur pada hari ini.Bila tiba di bilik sains alangkah gembiranya aku bila melihat Cikgu Nur memakai baju kurung berkain belah dan berkasut tumit tinggi.Terus kote aku mencanak Aku duduk di kerusi hadapan sekali berhadapan dengan meja cikgu Nur .Perasaanku melayang-melayang stimkan cikgu Nur apabila cikgu Nur berjalan di dalam kelas dan terselaklah kainnya sehingga menampakkan kakinya yang licin dan gebu itu.Setelah habis mengajar aku pun membuat latihan yang diberi cikgu Nur. Cikgu Nur duduk di mejanya memeriksa buku latihan murid.Dalam aku berfikir untuk menyiapkan latihan yang diberi ,aku terpandang kain belahan cikgu Nur terselak dan menampakkan celahan pehanya yang licin dan gebu ditambah lagi dengan kasut tumit tingginya itu menampakkan lagi keseksiannya.Aku tak lepaskan peluang dan dalam keadaan terkawal mula menjeling peha cikgu Nur.Cikgu Nur tidak sedar yang kainnya terselak.Kote aku punyalah keras rasa macam dan tertanggal zip seluar aku.Aku mengurut-urut kote aku dibawah meja itu .Tiba –tiba dalam keasyikkan cikgu Nur memeriksa buku latihan aku terlihat kaki cikgu mengangkang sedikit.Ini peluang aku ni.Akupun buat-buat

menjatuhkan pensel aku di bawah meja lalu tunduk untuk mengambilnya. Alangkah terkejutnya aku bila dapat melihat seluar dalam cikgu Nur yang seksi dan nipis sehingga nampak kehitaman bulu-bulu kemaluan cikgu Nur.Tak sangka aku dalam cikgu Nur yang berbaju kurung dan bertudung rupanya memakai pakaian yang seksi didalamnya.Akupun bangun setelah mengambil penselku dan waktu sainspun habis. Berat hati aku untuk meninggalkan bilik sains.tapi apa nak buat kena masuk belajar subjek lain pula. Petang ni aku ada Kokurikulum,aku dalam kelab pengakap dan Cikgu Nur dalam kelab sains. Malasnya aku nak pergi koko petang ni.Setelah selesai waktu koko,tiba –tiba aku terdengar nama aku dipanggil Farid.......Farid . Aku mencari cari siapa yang memanggil aku. Farid kat atas la. Aku melihat ke atas dan ternampak cikgu Nur di bilik sains. Farid tolong cikgu Sekejap, cikgu Nur memanggil aku. Dengan pantas aku naik ke bilik sains.Bila tiba di bilik Sains aku lihat Cikgu Nur keseorangan kerana budak-budak koko sudah pulang.Aku sedikit kecewa kerana cikgu Nur telah menukar pakaian yang dipakainya waktu pagi tadi. Ah rugi aku tak dapat nak tengok peha cikgu Nur.Petang tu Cikgu Nur Pakai seluar Trek dan T shirt saja dan memakai tudung yang disangkut di kedua-dua bahunya.Cikgu Nur meminta aku menolongnya menggunting gambar-gambar untuk hiasan bilik sains.Teringat aku akan peristiwa pagi tadi aku naik stim.tapi ghairah ku petang ni agak kurang kerana tidak dapat melihat apa-apa.Dalam aku berbual dengan cikgu Nur baru aku perasan yang Cikgu Nur Memakai T shirt yang agak ketat yang menampakkan bentuk tubuhnya.Cuaca pada hari itu agak panas.Aku lihat cikgu Nur Berpeluh-peluh begitu juga aku.Dalam suasana yang panas itu aku lihat Cikgu Nur menyelakkan keatas sedikit tudungnya.Terkejut aku bila Cikgu Nur menyelakkan tudungnya Nampaklah aku bentuk buah dada cikgu Nur kerana bajunya agak ketat.Wow pejalnya buah dada cikgu Nur .Aku berkata dalam hati.Sebelum ini aku tak dapat melihatnya kerana dilitutupi oleh tudung Cikgu Nur.Aku kawal diri takut Cikgu Nur perasan aku.Cuaca yang panas menyebabkan Cikgu Nur menyelak tudungnya lebih tinggi.Dikala itu aku terpaku sejenak kerana tersembul sedikit buah dada cikgu Nur dari baju ketat yang dipakainya itu .Kote aku terpacak semula stim aku meningkat kembali.Aku harap lama lagi cikgu Nur baru suruh aku pulang, kali ini aku tak lepas peluang dalam keadaan berjaga-jaga aku menjeling kearah benjolan buah dada cikgu Nur yang ranum itu.Rasa aku nak terkam dan ramas buah dada Cikgu Nur Tapi aku tak

berani.Petang ini puas aku dapat melihat ketulan daging dua bukit cikgu Nur. Aku pulang dengan sedang hati. Pada waktu malam sebelum aku tidur aku terbayangkan Cikgu Nur,dan aku terus melancap sampai terpancut air mani aku membayangkan aku bermain dengan cikgu Nur. Hari terus berlalu.Pada suatu petang setelah habis koko aku saja melewati bilik sains aku lihat cikgu Nur keseorangan sedang membuat kerja. Hai Cikgu buat apa?.Ada la buat kerja sikit. masuk la. kamu dah habis koko ke? Dah jawab aku.Lambat cikgu balik.Sekejap lagi nak balik la .Suami cikgu balik hari ni.Suami cikgu pergi Mana ? Kursus dah seminggupun. Aku lihat cikgu Nur memakai t shirt yang lain pula dan memakai skirt labuh. Panaslah hari ni kata cikgu Nur. Ya la Cikgu dah berapa hari tak hujan balas aku. Aku pun duduk bersebelahan cikgu Nur.Bau haruman minyak wangi Cikgu Nur membangkitkan nafsu aku.Tiba tiba sekali lagi Cikgu Nur menyelakkan tudungnya ke atas kerana panas . wow t shirt kali ni lebih seksi dari yang dahulu. Aku dapat lihat benjolan buah dada cikgu Nur. Yang paling aku tak tahan aku dapt melihat bra cikgu Nur yang bertali halus dan berwarna hitam Cikgu Nur tidak perasan yang dia telah terselak tudungnya terlalu tinggi..Sedang aku berbual-bual tiba –tiba pen cikgu Nur terjatuh. Cikgu Nur pun tunduk untuk mengambilnya.Nampaklah aku buah dada cikgu Nur yang dibaluti bra berwarna hitam.Aku naik stim tak tahan rasanya sambil berbualbual dengan cikgu Nur yang asyik memeriksa buku latihan mataku tertumpu pada keranuman buah dada cikgu Nur.Aku mengeletar menahan keghairahan yang amat sangat.Koteku semakin menegang dan aku rasa macam nak melancap saja di depan cikgu Nur.Kalau boleh nak ambil tangan cikgu Nur suruh urut-urutkan kote aku.Tanganku juga mula mengeletar.Nafsuku membuak-buak.Tanpa sedar aku terus meramas buah dada cikgu Nur.Cikgu Nur terkejut dan memarahi aku.Oi kau buat apa ni Sergah cikgu Nur sambil membetul bajunya.Aku terdiam seketika.tetapi nafsuku masih meninggi kulihat keluar kawasan agak legang kerana bilik sains agak jauh.Aku terus memeluk Cikgu Nur.Cikgu Nur meronta-meronta supaya dilepaskan oleh kerana cikgu Nur ni orang nya bertubuh kecil sahaja tenaganya tak kuat untuk menolak pelukkan aku. Aku terus meramas-meramas buah dada cikgu Nur yang ranun itu .Semasa Cikgu Nur meronta-ronta untuk melepaskan diri tudungnya tercabut lalu mengurailah rambutnya.Keharuman rambutnya membuat aku bertambah ghairah aku menolak cikgu

Nur ke atas meja panjang bilik sains.Cikgu Nur terus meronta-ronta. Farid engkau dah gila ke buat cikgu macam ni. Aku tak pedulikan kata-kata cikgu Nur .Aku menarik t shirt nya ke bawah terserlah buah dada cikgu Nur dibaluti coli hitam bertali halus.Cikgu Nur menolak-nolak aku tapi aku terus meramas buah dada cikgu Nur dengan geram aku menarik pula coli cikgu Nur terserlah buah dada cikgu Nur bersama putingnya yang kemerahan.Cikgu Nur menutup buah dadanya dengan kedua belah tangannya.Aku terus menolak tangan cikgu Nur ke atas,Aku dapat rasakan kekuatan tangan cikgu Nur melawan tanganku itu.Tanpa membuang masa aku terus menghisap puting cikgu Nur dan menjilat-jilat sekitar buah dadanya .Aku semakin geram ,Aku menghisap puting cikgu Nur sekuat-kuat nya aku dapat lihat badan cikgu Nur terangkat-angkat apabila aku menghisap putingnya,Aku dapat rasakan buah dada Cikgu Nur mula mengeras dan putingnya mulai tegang dan keras yang amat sangat dan pada masa yang masa kekuatan tangan cikgu Nur mulai lemah dan tak terdaya lagi untuk menolak tangan ku tadi. Apa lagi aku terus menarik skirt labuh Cikgu Nur dan nampaklah seluar dalam cikgu Nur yang seksi dan nipis itu sehingga menampak bulu-bulunya .Tiba-tiba Cikgu Nur cuba melawan kembali aku terus menolaknya dan menghisap semula putingnya dan meramasramas kedua-dua buah dadanya.aku terus memainkan peranan ku sambil aku menghisap puting aku meraba-meraba di peha cikgu Nur yang selama ini aku idamkan.Aku lihat cikgu Nur gelisah kegelian.Tangan ku terus menjalar di celah kangkang cikgu Nur dan meraba-raba diatas seluar dalam cikgu Nur yang nipis itu Aku dapat rasakan tembamnya puki Cikgu Nur.Aku lihat cikgu Nur semakin lemah. Dikesempatan ini aku terus membuka baju dan bra cikgu Nur dan akhirnya lapisan terakhir yang nipis yang menutupi kemaluannya itu dapat aku buka. Cikgu Nur lemah dalam keadaan telanjang di atas meja. Aku terpegun sejenak melihat keranuman buah dada Cikgu Nur yang pejal dan kemerahan puting Cikgu Nur yang menegang.Kulihat juga bulunya yang yang tersusun indah dikemaluannya serta pukinya yang tembam . Inilah pertama kali dalam hidup aku dapat melihat sekujur tubuh yang indah tanpa pakaian Aku tak dapat menahan lagi nafsuku. Koteku semakin menegang.Aku terus menjilat buah dada dan menghisap puting Cikgu Nur sambil sebelah jarilah aku bermain-main di biji kelentit cikgu Nur .Puki Cikgu Nur mengeluarkan air yang banyak.Mungkin dah seminggu dia tak main dengan suami dia.Aku dapat lihat cikgu Nur terangkat-angkat kaki dan punggungnya bila aku

mengusap-usap biji kelentitnya walaupun kedengaran tangisan kecil Cikgu Nur.Sedang aku menikmati kesedapan menjamah tubuh cikgu Nur tiba-tiba aku terdengar ada orang datang ke bilik sains.Aku terus menyorok dibilik sebelah dengan rasa ketakutan yang amat sangat.Rupanya suaminya yang baru pulang dari kursus datang untuk mengambil cikgu Nur.aku lihat suaminya terkejut melihat keadaan cikgu Nur yang telanjang dibilik sains.10 Minit aku menyorok dalam bilik sebelah tu.Mengapa mereka tak pulang lagi fikir aku.Dalam ketakutan tiba-tiba aku terdengar suara Cikgu Nur seperti sedang menangis.Aku fikir mungkin dimarahi suaminya.Tetapi bila kuamati suara itu agak ganjil.Aku memberanikan diri mengintai dicelahan dinding kelas tadi.terkejut aku bila kulihat suami Cikgu Nur sedang menghisap biji kelentiti cikgu Nur.Aku lihat Cikgu Nur tarangkat-angkat punggungnya kenikmatan .Barulah aku tahu rupanya suara yang kudengar tadi suara Cikgu Nur sedang mengerang agh.......agh......se...dap.....nya.Aku lihat suami Cikgu Nur dengan rakus meramas-ramas buah dada Cikgu Nur sambil itu menghisap biji kelentik Cikgu nur aku dapat lihat Cikgu Nur Keghairahan yang amat sangat suaranya semakin kuat mengerang agh.... agh..........agh...........agh.Tak sangka aku orang projek mengeluarkan bunyi yang mengasyikkan itu.Perasaan takut ku tadi bertukar menjadi stim semula aku terus menyaksikan cikgu Nur projek dengan suaminya. Aku lihat cikgu Nur menonggeng lalu suaminya memasukkan batangnya kedalam puki cikgu Nur .Ayunan suaminya semakin laju cikgu Nur makin kuat mengerang .Baru aku dapat lihat respon baik dari cikgu Nur bila dia projek dengan suaminya. Cikgu Nur dibaringkan diatas meja lalu suaminya menghenjut-henjut cikgu Nur .Dapat ku lihat kaki Cikgu Nur mengepit badan suaminya dan gerak badannya terangkat-terangkat.Aku terus terangsang melihat adengan itu.Sambil melihat adengan itu akupun melancap di bilik sebelah.aku membayangkan yang aku sedang projek dengan cikgu Nur. Tiba –tiba aku dengar Cikgu Nur mengerang dengan kuat abg.........agh...........agh........agh...sedapnya............Rupanya Cikgu Nur telah Klimat. akupun terpancut juga dibilik sebelah.Tidak berapa lama kemudian merekapun beredar balik kerumah.Akupun pulang kerumah. Selepas kejadian itu aku malu dengan cikgu Nur.Apabila waktu sains aku hanya tunduk dan kurang bercakap.Tetapi Cikgu Nur tidak memarahi aku atas kejadian lalu.Mungkin dia tidak mahu orang lain tahu akan peristiwa

tersebut.Walaubagaimanapun menghairahkan aku itu.

aku

sentiasa

terbayang

peristiwa

yang

sangat

SEKIAN cerita rekaanku

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->