P. 1
CIKGUKU SIRI 2

CIKGUKU SIRI 2

2.33

|Views: 48,594|Likes:
Published by normanhasim
Bila cikgu Nur keluar membuka pintu pagar aku terlihat kaki dan pehanya yang licin dan gebu itu .Tak sabar aku nak menjilat di celahan pehanya itu.Aku semakin stim lalu aku masuk kerumah cikgu Nur dan mengunci pintu
Bila cikgu Nur keluar membuka pintu pagar aku terlihat kaki dan pehanya yang licin dan gebu itu .Tak sabar aku nak menjilat di celahan pehanya itu.Aku semakin stim lalu aku masuk kerumah cikgu Nur dan mengunci pintu

More info:

Published by: normanhasim on Jul 14, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

07/30/2013

pdf

text

original

CIKGUKU SIRI 2 Aku termenung sejenak di kamar tidurku.

Walaupun peristiwa itu telah 6 bulan berlalu, aku masih takut dan malu untuk berbaik dengan cikgu Nur semula.Ah..aku mesti cari peluang baru.Dulu dah ok dah ,suami dia pulak datang.Tak sempat kote aku nak masuk dalam puki cikgu Nur.Aku mesti rancang program baru.Lagipun tak ada apa-apa yang kecoh dalam 6 bulan lalu.Kalau tidak mesti aku kena panggil dengan Pengetua.Takkan cikgu Nur nak cerita,mesti dia malu punya kalau orang lain tahu,aku berkata-kata di dalam hatiku.Aku diberitahu oleh rakan-rakan yang suami cikgu Nur dah 2 bulan pergi ke luar negara.Ini peluang baik aku,tentu cikgu Nur stim gila punya sebab dah lama tak projek dengan suami dia. Pada suatu petang selepas habis persekolahan aku lihat cikgu Nur berjalan menuju ke bilik sains dari pejabat sekolah sambil berbual-bual menggunakan telefon bimbitnya.Aku mengekorinya dari belakang.Bila tiba di bilik sains aku pun menyorok di sebelah bilik sains tempat aku tengok cikgu Nur projek dengan suaminya.Bila terbayang kembali Keras kote aku.Ghairah aku pun datang kembali.Aku dengar suara cikgu Nur manja sekali berbual di dalam telefonnya.Aku cuba amati perbualannya sambil tu aku mengintai cikgu Nur dari celah pintu bilik.Oh patut la, dia tengah berbual dengan suaminya.Patut la bunyi manja je.Aku terdengar cikgu Nur berkata ; Nur dah stim sangat ni dah lama tak projek dengan abang.Malam-malam Nur gosok-gosok la biji dan main-main puting.Aku punya lah stim bila mendengar perbualan tersebut.Aku dapat melihat kaki cikgu Nur mula bergoyang-goyang dibawah meja dan dia mula mengepit kedua belah kakinya.Tiba – tiba aku lihat Cikgu Nur menyelak kainnya dan menggosok-gosok di atas seluar dalam nya sambil berbual.Tidak lama kemudian cikgu Nur menanggalkan seluar dalam lalu menggosok-gosok bijinya.Aku punyalah stim aku dapat lihat dengan jelas puki cikgu Nur yang tembam tu.Tiba-tiba niat jahatku timbul semula.Aku dengan pantas mengambil telefonku dan merakam perbuatan cikgu Nur dengan perakam video di telefon bimbitku.Selepas itu akupun beredar. Pada malam itu sambil berbaring ,aku membayangkan cikgu Nur sambil itu aku mengurut-urut koteku.Oh kalau dapat cikgu Nur yang urutkan kote aku ni mesti cepat terpancut punya.Aku turut merancang untuk menggunakan rakaman yang ku ambil untuk mengugut Cikgu Nur. Kali ni aku mesti buat supaya aku dapat projek dengan cikgu Nur tanpa gangguan lagi.Pada keesokkan harinya,selepas waktu persekolahan aku pergi ke bilik sains.Aku lihat cikgu Nur sendirian sedang memeriksa buku latihan murid.Ah ini peluang aku.Akupun mengetuk pintu dan masuk ke bilik sains; Cikgu : Oh kamu Farid, apa hal kamu datang sini.Jangan nak buat kerja yang tak senonoh tu lagi. Farid : Saya ada hal sikit nak tunjuk dekat cikgu Cikgu : Apa dia Akupun menghulurkan telefon bimbitku dan menunjukkan video yang aku rakam kepada Cikgu Nur.Aku lihat muka cikgu Nur berubah dan mengelabah. Cikgu : Bila kau rakam ni,Farid Farid : Adalah, itu tak penting cikgu,sekarang macam mana cikgu ? Kalau saya edarkan pada orang lain malu cikgu. Aku lihat wajah cikgu Nur gelisah dan gelabah.

Cikgu Farid Cikgu Farid Cikgu Farid

: Jangan Farid malulah cikgu ,habis kau nak apa? : Em......saya nak ........main dengan cikgu macam dulu. : Eh kau dah gila.Cikgu tak mahu : Tak mahu tak apa.saya edarkan video ni : eh Jangan .....Macam Ni cikgu bayar dekat kamu.Berapa kamu nak ? : Saya tak mahu duit..Saya nak em.....em....OkLah cikgu Fikir dulu esok cikgu beritahu saya.

Akupun pulang ke rumah menanti jawapan dari cikgu Nurku.Di malam hari aku mula memasang angan-angan agar aku dapat menjamah sekujur tubuh Cikgu Nur yang seksi tu sepuas-puasnya.Aku tak sabar menunggu esok hari.Sambil berangan akupun terlena. Apabila waktu rehat,aku dipanggil cikgu Nur ke bilik sains; Cikgu : Mcm ni la Farid ,Cikgu bagi kamu RM 500 Fardi : Saya tak mahu duit cikgu.Ok lah cikgu saya akan edarkan video ni Kulihat wajah Cikgu Nur serba salah,namun aku tak akan mengalah.Cikgu Nur termenung seketika Cikgu : Macam Ni la.Cikgu setuju tapi sekali saja. Farid : Ok saya setuju dan akan padam rakaman ni Cikgu : Tapi......Kamu datang rumah cikgu malam ni Farid : Ok, saya tahu rumah cikgu.Satu lagi syarat? Cikgu : Apa dia? Farid : Cikgu mesti pakai pakaian yang seksi.saya nak cikgu pakai kain belah , baju t yang ketat macam hari tu dan kasut tumit tinggi malam ni Cikgu : em.........ok lah Pada malam tu aku punya lah tak sabar nak pergi rumah cikgu Nur.Dalam perjalanan ku menaiki motosikal koteku dah terpacak dan keras yang amat sangat.Aku tiba dirumah cikgu Nur Lalu memanggilnya.Cikgu Nur membuka pintu dan terlihat aku Keayuan cikgu Nur dan keseksiaannya.Cikgu Nur memakai kain belah berwarna hitam dan baju t berwarna merah yang seksi serta berkasut tumit tinggi,Kali ini cikgu Nur tidak bertudung.Aku bertambah ghairah yang amat sangat.Bila cikgu Nur keluar membuka pintu pagar aku terlihat kaki dan pehanya yang licin dan gebu itu .Tak sabar aku nak menjilat di celahan pehanya itu.Aku semakin stim lalu aku masuk kerumah cikgu Nur dan mengunci pintu.Cikgu Nur duduk dikerusi panjang diruang tamu rumahnya.Akupun mendekati Cikgu Nur Lalu duduk bersebelahan dengannya.Cikgu Nur hanya duduk mendiamkan diri.Akupun membelai-belai rambutnya dan mencium rambutnya.Cikgu Nur menolak kepalaku.Aku terus menjilat-jilat di batang tekuknya yang jinjang itu.Keharuman wangian yang dipakai Cikgu Nur membangkitkan lagi nafsuku.Aku memerhatikan keranuman buah dadanya yang tersembul dari celahan baju t ketat yang dipakai cikgu Nur.Aku membaringkan cikgu Nur diatas kerusi panjang.Aku dengan perlahan meraba-raba buah dada cikgu Nur yang ranum tu dan meramasnya dengan lembut.Aku dah tak tahan aku terus menarik baju dan bra cikgu Nur .tersembullah dua bukit cikgu Nur di depan mataku.Cikgu Nur Cuma mendiamkan diri saja sambil berpaling muka kearah lain.Aku apa lagi terus meramas dan menghisap puting Cikgu Nur yang kemerahan itu.Buah dada cikgu Nur mula mengeras dan putingnya juga tersembul.Cikgu Nur mula mengeliat-mengeliatkan badan nya.Aku terus menyelak kain

belahnya dan menarik seluar dalamnya dan menjilat di celahan pehanya lalu terus menjilat biji kelentitnya aku terdengar suara cikgu Nur terkejut ah.......Aku rasakan puki Cikgu Nur mula berair dan melekit-lekit.Aku menghisap-hisap biji kelentitnya dan menjilat-menjilat di lubang pukinya.Pada waktu itu aku lihat punggung Cikgu Nur mula bergerak-gerak dan terangkat-angkat.Aku terus menekan-nekan lidahku kedalam lubang puki cikgu Nur.Punggung Cikgu Nur terangkat-angkat lagi tinggi.Tiba tiba aku terdengar aghhhhhhhh....agh.........aghhhhhhhh....emmmmmmm.Rupanya cikgu Nur mula mengerang kenikmatan.Airnya bertambah banyak.Aku berhenti seketika lantas menarik kain belah yang dipakai cikgu Nur.Cikgu Nur terbaring dalam keadaan telanjang di atas kerusi panjang.Aku kembali meramas buah dada cikgu Nur dengan rakusnya sambil mengentel-gentel putingnya lantas aku menjilat biji kelentit cikgu Nur bertalutalu.Erangan cikgu Nur kembali agh....aghhhhhhhh.....aghhhhhhhhh.....aghhhhhhhh kali ini erangannya semakin kuat .Cikgu Nur mengeliat-liat badanya sambil matanya pejam menahan kenikmatan.Aku terus mengosok-gosok koteku di biji dan lubang puki cikgu Nur.Koteku semakin keras terus ku masukkan kedalam lubang puki Cikgu Nur.Cikgu Nur terkejut ah...... Aku lihat matanya terbeliak dan mulutnya terngaga.Aku terus menekan koteku akhirnya masuk semuanya kedalam lubang puki cikgu Nur.Aku dapat rasakan kenikmatan yang amat sangat yang belum pernah aku rasakan.Puki Cikgu Nur Terkemutkemut membuat koteku bertambah keras.Aku terus menghenjut-henjut Cikgu Nur.agh......aghhhhhh...emmmmmm.aghhhh.Cikgu Nur mengepit badanku.Aku menonggengkan cikgu Nur pula lalu mendayung dengan lebih laju .Cikgu Nur melentiklentikkan badannya dan bergoyang-goyang punggungnya ambil mengerang aghh........aghhhhhhhhhhhhh.............aghhhhhhhhhhhh.Aku meletakkan pula kedua-dua kaki cikgu Nur di atas bahu ku sambil mengenjut aku ramas-ramas buah dada cikgu Nur.Cikgu Nur semakin tk keruan aghhhhhhhhh..aghhhhhhhhhh...aghhhhhhh............ Kemutannya semakin kuat dan berdenyut-denyut . aku dah rasa nak terpancut. Aku mengeluarkan batangku semula.Aku mengambil tangan cikgu Nur dan menyuruh ia mengurut koteku Sambil aku meramas dan mengentel putingnya.Cikgu Nur menggosok koteku dengan laju .aku meletakkan koteku di buah dada cikgu Nur.Cikgu Nur menggosok koteku semakin laju.Akhirnya aku Terpancut.Air maniku melimpah di atas buah dada cikgu Nur.Aku masih belum puas aku tundukkan kepadaku dan menjilat semula biji kelentik cikgu Nur.Aku masukkan lidahku ke dalam lubang puki cikgu Nur Cikgu Nur kembali ghairah agh...emmmmmmm...aghhhhhhhh...aghhhhhhhh..aghhhhhhh. Kaki cikgu Nur mula terketar-ketar Aghhhhhhhhhhhh.aghhhhhhhhhhhhhhhhh Cikgu Nur mengepit kepala aku aghhhhhhhhhhhh.emmmmmmmmm....aghhhhhhhhhhhhhhhhhh Satu erangan yang kuat dari Cikgu Nur.Rupanya dia telah klimak.Aku dan cikgu Nur terbaring lesu di atas kerusi panjang.Setelah itu aku pun pulang.Pulang dengan rasa yang amat menyoronokkan.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->