P. 1
teka teki lucah tapi bukan lucah

teka teki lucah tapi bukan lucah

|Views: 19,499|Likes:
Published by Shares_Together
koleksi cerita dan teka-teki lucu lucah lawak
koleksi cerita dan teka-teki lucu lucah lawak

More info:

Published by: Shares_Together on Sep 12, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/28/2013

pdf

text

original

Teka Teki lucah tapi bukan lucah

1) 2) 3) 4) isap2 .. nanti dia keluar benda putih bila berjalan .. dia naik .. bila air abis , dia berhenti ada lubang , nanti dia kuar air ... antara lubang dengan batang yg mna bagos ?

Jawapan : 1) isap rokok laa 2) meter kereta turun bila abis minyak 3) air paip laa .. 4) batang laa ... sebab , kalu org curi barang2 ... kite guna batang penyapu ... lubang tak dak enffec ..... ahakz2

nenek yang sangap....
Seorang datuk dan cucunya sedang berjalan-jalan. Kerana hari panas mereka beristirahat di bawah pohon yang di depannya ada kolam ikan. Si cucu nie memang suka menanyakan berbagai soalan kepada datuk.

"Tok, adakah atok akan memberi saya duit RM100, bila saya berhasil menegakkan seekor cacing tegak lurus di atas tanah?" Si datuk tak percaya. Fikirnya mana boleh. Kata datuk: "Ok, kalau berjaya, besok atok kasi kamu RM100." Si cucu lantas mencari cacing di pinggir kolam. Terjumpa seekor. Dibawanya cacing tersebut ke depan datuknya. Lalu si cucu mengambil hairspray dari poket baju. Si cacing yang malang disprey beberapa kali, lantas mati keras. Dengan mudah si cucu menegakkan cacing tegak lurus di atas tanah. Si atok kagum, cucunya memang bijak. Sampai di rumah berceritalah si cucu tentang janji datuk pada neneknya. Si nenek mendengar penuh kagum. Leka bercerita si cucu pun tertidur. Pagi esoknya si nenek mencari cucunya sambil membawa duit RM200.

"RM100 dari atok, dan RM100 lagi dari nenek untuk idea yang bagus." kata sang nenek. Si cucu melopong tak paham.

telurnya mana..
JAMAL ke kedai untuk membeli telur yang dipesan ibunya. Ketika berdiri di tepi jalan, dua buah kereta tiba-tiba berlanggar di hadapannya. Dia terkejut dan kaku di situ sehingga polis dan ambulans tiba. Setelah mangsa dikeluarkan, Jamal berlari pulang dan terlupa membeli telur. Jamal dengan penuh minat menceritakan kemalangan itu pada ibunya. "Dahsyat bu, kakinya tercabut dan terpelanting ke seberang jalan. Tangannya pulak putus, kepala pecah, perut terburai... Tiba-tiba ibunya mencelah, "Telurnya mana?" Jamal menjawab, "Err.... Mal tak tau pulak ke mana tercampaknya.

palsu
Seorang wanita telah mengajak teman lelakinya ke rumahnya supaya dapat berdua-duaan di malam minggu. Jadi teman lelakinya bersetuju. Tau-tau sajalah apa yang dia orang buat di malam minggu tu berdua-duaan di dalam bilik wanita tu..... kira malam minggu tu milik dia oranglah. Selepas selesai melakukan adengan yang dicensoredkan, si lelaki ni pun berehat sambil mengambil rokoknya tapi mancis takder.

Bertanyalah si lelaki ni kepada teman wanitanya; "Darling! ada mancis tak?". Ada kat dalam laci sebelah katil tu", jawab si wanita tu. Masa buka laci tu,terpandanglah si lelaki tu sebuah potret lelaki di dalam laci tu. Bertanyalah si lelaki tu pada teman wanitanya; "Gambar siapa ni yang? Gambar suami sayang ker? "Bukan" jawab si wanita tu. "Kalau bukan gambar suami sayang, gambar tunang sayang ker?", "Bukan jugak" jawab wanita tu lagi. "Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar siapa?" tanya silelaki tu untuk mendapat penjelasan lanjut "Yanggg! Gambar tu adalah gambar saya sebelum saya menjalani pembedahan jantina" jawab si wanita tu dengan penuh manja.

AAAaaaawwWW?

jujur..
sepasang suami isteri yang sudah mendirikan rumah tangga sedang meraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 45...( dah kerepot la)......sedang mereka makan dan berbual secara romantik... suaminya terlintas hendak bertanya kepada isterinya tentang kesetiaannya terhadapanya.....

suami: sayang,.... boleh abg tahu satu perkara tak...

isteri: apa dia abgku sayang.....

suami: abg nak sayang jawab secara jujur kepada abg..... sepanjang kita berkahwin selama 45 tahun nie ..... sayang pernah tak curang terhadap abg.......

si isteri terkejut dan mendiamkan diri...... dengan perlahan si isteri mula memulakan bicara...

isteri: wahai abg kesayanganku..... disebabkan kau hendak jawapan sejujurnya maka aku mengaku bahawa aku pernah curang kepadamu sebanyak tiga kali...... dan itu semua aku lakukan sebab aku terlampau sayang kepadamu......

si suami terkejut dan terkedu tanpa menuturkan sepatah kata..... dan dengan perlahan dia mula berbicara...

suami: betulkah kau lakukan semua itu kerana kau sayang padaku..... cuba kau ceritakan dengan siapa dan atas alasan apa kau berkata demikian..

isteri: baiklah.... pernahkah abg ingat satu masa dahulu masa perniagaan abg ada masalah dan abg memerlukan kelulusan pegawai bank yang merupakan sahabat abg sendiri... tetapi dia enggan meluluskan pinjaman abg dan abg balik dengan perasaan kecewa yang teramat sangat.... dan keesokannya dia menalifon abg mengatakan pinjaman abg diluluskan tanpa membertitahu abg sebabnya pinjaman itu lulus...... itulah kecuranganku yang pertama...

suami: baiklah sayang aku boleh memaafkanmu walaupun dengan berat hati.... dan dengan berat hati... cuba kau ceritakan kecuranganmu yang kedua...

isteri: pada satu masa dahulu abg ingat tak.... dikala perniagaan abg sedang membangun dan abg pernah menyatakan bahawa perniagaan abg akan kukuh sekiranya abg mendapat kelulusan tender tahunan daripada seorang DATO... abg tak hairankah kenapa begitu senang abg mendapat tender tersebut walaupun harga yang abg letakkan dalam tender itu mahal..... dan disitulah kecuranganku yang kedua....

suami: walaupun berat rasa hatiku .... tapi aku boleh lagi memaafkanmu... kerana kau lakukan kerana kasihkan aku...... dan sekarang kau ceritakan kecuranganmu yang terakhir.....aku akan mendengarkannya dengan tabah,,,,..

isteri: abg masih ingatkah dahulu abg pernah masuk bertanding dalam satu pemilihan dan abg berkata sekiranya abg hendak menang... abg perlukan 500 undian.... dan abg agak2 macam mana abg boleh dapat kesemua 500 undian itu.....

suami:...............................................(terdiam lalu mampus terus)

tapisan
sepasang kekasih yang sedang bergurau senda di dalam sebuah taman...apabila asyik bergurau senda .... mereka mula menggatal dan yang perempuan mula bertanya soalan sensitif kepada teman lelakinya....... perempuan: abang.... kalau abg dok sorang2 ingat kat ayang... abg rasa stim tak lelaki: ermmm.... mesti la stim.... kan ayang nie sempoi.... tengok pun tak leh tahan perempuan: yer ker bang.... abis abang buat apa kalau dah stim lelaki : kalau abg stim.... abg main sendiri laaaaaa....... perempuan: eeeeee..... naper abg buat begitu... rugi la bakal anak2 kita nanti.... karang dah kawin takde anak camner.... lelaki: alaaaa.... ayang jangan risau laaa..... abg buat tapisan.... abg buang benih yang tak tak ok... yang jahat2 ..... abg tinggal yang baik2 jer.... yang bakal jadi orang bagus2 perempuan: ...............%^%$%

anak2 yang baik
tiga orang anak kembar yang masih berada di dalam perut ibu mereka berasa boring dan memulakan perbualan sesama mereka.....

anak 1: korang berdua bila besar nanti nak jadi apa....

anak 2 : aku bila besar nanti nak jadi pegawai tnb.... sebab nanti boleh aku pasang lampu dalam perut ibu kita,,,,, gelap sangat laaaa... apa pun tak nampak.

anak 3 : aku lak nak jadi pegawai PBA (perbadanan bekalan air) supaya nanti leh aku buat paip salurkan air yang banyak kat sini kluar... sian ibu kita... banyak air dalam perut.

anak 2 : yang ko tue tanya kita.... ko tue lak nak jadi apa

anak 1: aku nak jadi penyiasat...... aku nak siasat... benda apa yang panjang2 selalu kluar masuk kat lubang tue ..... dah la dok kluar masuk.. pastu muntah lak kat kita... panas lak tue takde adab tol.

kereta
seorang suri rumah yang cantik telah didatangi oleh seorang lelaki yang berpakain kemas lagak seperti seorang salesman........

lelaki : salam sejahtera puan....

surirumah : salam sejahtera... ada apa yang boleh saya bantu.

lelaki : puan adalah orang yang terpilih....saya ada membawa sebuah kereta bmw beserta kuncinya puan... tetapi puan hendaklah mengores kertas yang puan pilih dari saya nie

suri rumah : baiklah mana kertasnya

suri rumah itu telah gagal mengores kertas yang mengandungi hadiah..

lelaki : nampaknya puan gagal memperolehi hadiah tersebut. puan tak dapat la hadiah nie...

suri rumah : alaaa encik tolong la encik saya sanggup lakukan apa saja untuk encik asalkan saya dapat kereta tue

lelaki : ok... baiklah.. saya akan pejam mata sekiranya awak sanggup bermesra dengan saya selama dua jam....

suri rumah : baiklah.... tapi cerita ini sampai sini saja... jangan bagitau orang lain.

lelaki : baiklah.....

selepas kedua2nya selesai melakukan adegan2 xxx maka lelaki tersebut telah memberikan kunci kereta tersebut kepada surirumah berkenaan dan meninggalkannya dengan perasaan puas dan gembira. Suri rumah berkenaan berasa amat gembira kerana dapat memperolehi kereta tersebut dan bercadang untuk menipu suaminya bahawa dia telah bertuah memenangi kereta tersebut .... tiba2 talefon rumahnya berbunyi......

suri rumah: hello... siapa tue

suami : ini i laaa husband u... u wat apa tue..

suri rumah: oooo... abang.. takde wat apa... cuma i tengah gembira nie kerana berjaya menang sebuah kereta bmw tadi dalam peraduan gores dan menang..

suami : oooo yerker.... abis kereta bmw yang i belikan suruh salesman hantar kerumah kita untuk hadiah hari jadi u tue tak sampai lagi ker.......

suri rumah : ...................................................$%%$#^%&

cuti
Mamat : Aku peliklah...tiap kali aku pergi cuti..mesti bini aku mengandung punye. 3 tahun dulu aku bercuti ke Bali, dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket pun dia mengandung jugak. Din : La...baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat-tempat sejuk pula macam Paris ke...sah Bini kau boleh mengandung lagi...ha..ha...ha... Tetiba Mamat senyap pulak. Muka pun serius je. Suspen lak si Din rasa. Tibatiba Mamat bersuara semula... Mamat : Tak boleh jadi ni...cuti kali ni aku kena bawak bini aku bercuti sekali nampaknya...tak boleh tinggal lagi.... Din tergamam. La....macam tu ker...

setem
2 orang pegawai pos lelaki sedang berbincang tentang cadangan rekaan setem terbaru yang akan dilancarkan.......... Pegawai A : saya mencadangkan agar pihak kita mengeluarkan setem yang mempunyai gambar kemaluan wanita Pegawai B : itu akan menjadi masalah nanti.. ini akan meyusahkan kita dan para pelanggan Pegawai A : kenapa pulak hang cakap camtue Pegawai B : yerla ..... kalau dah gambar tue.... nanti diorang tak jilat bahagian belakang setem..... tapi diorang jilat bahagian depan lak.... kan susah kita nak hatar surat nanti... pasal setem tak lekat...

anak
Seorang Ibu di kampung menceritakan kepada temannya tentang anaknya dengan penuh rasa bangga... "Anak gadis saya yang masih menuntut itu tinggal di Kondo di KL.. !" "Ia makan malam di restoran yang berbeza setiap hari, ada baju bagus2 dan banyak kekasih". Rakannya membalas.. "Saya faham perasaan engkau.. Anak gadis saya juga seorang pelacur seperti itu... Tabahlah..."

Lawak SMS
'Bila ku lihat bintang ku tringat kn mu... 'Bila ku renung bulan ku merindukanmu... 'bila ku sepi,ku rindukan suaramu... Ada ke patut bila ku tengk cerita king kong ku tngk mke kingkong tu mcm mke kamu... hahaha....

Diari Seorang Isteri
isnin :

Kad kredit saya telah dicuri, saya tidak membuat laporan polis kerana pencuri itu tidak menggunakan wang sebanyak yang digunakan oleh suami saya.

Selasa :

Saya bertanya kepada suami,”Sayang, tempat mana yang terbaik untuk merayakan hari ulang tahun perkahwinan kita?”

Dia menjawab, “Cubalah ketempat yang belum pernah saya lawati.”

Malam itu saya mendapat satu penampar kerana membawa suami saya ke dapur rumah .

Rabu :

Kalau keluar bersama-sama, kami selalu berpegangan tangan. Hari ini saya lepaskan tangannya, sedar-sedar dia sudah ketempat wanita bersenamrobik..

Kamis :

Suamiku paling suka membeli barangan kereta. Hari ini dia telah membeli roda berantai untuk kegunaan kereta kebal. Untuk Drift katanya.

Jumaat:

Hobi suamiku adalah Ubahsuai Kereta, Ubahsuai Kereta, dan Ubahsuai Kereta. Oleh kerana hari ini dia demam, malam tadi aku dengar ada 3 buah kedai accessories kereta telah bankrup.

Sabtu :

Dia suka mengumpulkan alatan elektrik untuknya dan keretanya.. Dia beli gitar elektrik, Tombol gear elektrik, stereng elektrik, dan semuanya serba elektrik.

Pagi tadi dia tanya, “Ayang, ayang rasa, barang apa yang belum saya miliki?”;

Saya belikan dia sebuah kurusi elektrik !- dapat lagi satu penampar.

Hari Minggu :

Hari ini, suami saya menelefon saya dan mengeluh, keretanya rosak dan tidak dapat bergerak lagi.

Saya tanya apa sebabnya,

Dia kata ada air di karburatornya.

Saya bertanya kereta ada dimana,

Dia kata terbabas kedalam Laut Danga Bay.

Luahan hati si suami
Pasha adalah seorang isteri yang terlalu cemburu kerana Jejai iaitu suaminya lebih banyak habiskan masa untuk menjaga kereta daripada mejaganya, malah duit yang

dibelanjakan untuk kereta lebih banyak daripada untuknya sebagai isteri. Kerana sudah tidak tahan Pasha bersemuka dengan Jejai untuk mendapatkan penjelasa.

Pasha : “Apa kelebihan kereta abang Jejai itu, sampai Abang Jejai lebih memberikan perhatian kepadanya berbanding saya.”

Jejai : “Kerana, setiap kali aku melihat keretaku, aku merasakan kebahagiaan, dari luaran dan dalaman kelihatan begitu indah.”

Pasha : “Aku pun boleh”

Jejai : “Keretaku selalu melayan aku, seperti aku menjaganya”

Pasha : “Kalau kau menjaga aku dengan baik, aku juga akan menjaga kamu dengan baik..”

Jejai : “Ketika aku sedang gundah, aku pergi berjalan-jalan dengan keretaku, seakan-akan masalahku akan berkurang.”

Pasha : “Aku rasa, akupun boleh berusaha menjadi isteri yang seperti itu.”

Jejai : “Ya mungkin kau boleh lakukan semua tu, tapi ada satu perkara yang tidak pernah dilakukan oleh keretaku, tapi kau selalu melakukannya.”

Pasha : “Apa tu?”

Jejai : “keretaku tidak pernah mengeluh”

haram menikahi gadis 1 kampung,,,
fatwa baru dr jakim.. fatwa ini menimbulkan pedebatan dan bantahan..banyak pihak menyatakan bahawa JAKIM terbaru membuat keputusan...bagaimana JAKIM boleh mengeluarkn fatwa HARAM menikahi gadis 1 kampung??? pegawai dari JAKIM menjelaskan,,, "bagaimana tidak HARAM,,,sedangkan kawin 4 pun da ramai,,inikan pula 1 kampung..."

Fakta tentang kotak
Melalui kajian oleh 1011 orang pakar otak terkemuka dunia, fakta tentang kotak lawan teman wanita adalah seperti berikut adalah berikut.

1.) Boleh dipakai jika terjadinya peristiwa pecah-atas (break-up) terutamanya jika teman wanita anda menghadiahkan anda pakaian.

2.) Kotak ada tanda 'this side up' tapi kalo kat teman wanita ada tanda, 'both side is ok'.

3.) Kotak wijud dalam satu bentuk yang universal dan akan mengecil jika ditekan, sepak, lenyek, atau apa2 aktiviti fizikal lain tetapi wanita yang kurus akan mengembang jika mengahdapi tekanan emosi sahaja.

4,) Lelaki boleh memiliki sebanyak mungkin kotak, tapi kalo ade lebih dari satu teman wanita, bersedialah untuk masuk ke dalam kotak2 itu.

5.) Kotak boleh disusun menjadi robot Gundam, tapi jika anda cuba menyusun teman2 wanita anda, mereka akan jadi Gundam dan tembak anda.

6.) Banyak wanita suka memperkotak-katikan lelaki.

7.) Hadiah teman lelaki kepada teman wanitanye dibungkus di dalam kotak.

8.) Kalau kapal terbang terhempas, mereka akan cari kotak hitam, tapi kalau wanita terhempas (crush) pada lelaki, mereka akan cari lelaki itu.

Sekian aje, kalo ade yang marah, carilah aku dalam kotak2 yang berdekatan :P

Duda dan Janda
Di sebuah perkampungan ada seorang duda yang sudah berumur tinggal seorg dirumah nya..anak2nye sume bekerja di bandar...Berdekatan rumah nya itu ada seorang janda yang juga agak berumur dan juga tinggal seorg...Sudah bertahun lama nya mereka berjiran dan sering juga berhubung kala kesunyian....Suatu hari..di petang yang redup...si duda duduk di bawah pokok rambai..merenung ke arah rumah si janda...Si janda perasan dan datang menegur si duda..."Pak Uda oii..ape yang di menungkan nye tu..."...Si duda menunduk seketika..lalu menjawab "..Ada perkara aku nk bgtu ko ni Mak Jan.."...Berkerut dahi si janda...kerana kelihatan serius pulak si duda tu...

"ape nyer ..serius je bunyi nyer.." ...Si duda merenung si janda...lalu dengan kekuatan yang ade die berkata..."Aku ni kepingin nk berbinikan ko...ko sudi tk?.."...Si janda tersenyum..dan diam seketika ..lalu si janda menjawab "Erm...sudi..."...Setelah berborak seketika...si janda dan duda pun pulang kerumah masing2 kerana hari sudah menjelang senja...

Pada malam itu..si duda gelisah...dia tidak ingat jawapan yand diberikan si janda petang tadi..adakah dia sudi atau tak...yelah dah tue...memori pendek sket...Setelah berfikir sejenak...si duda tidak jugak mendapat jawapan...lalu terpksalah die bertanya sekali lagi kepada si janda...Si duda mendail no telepon si janda..nk dtg umah tk molek plk dah malam2 cmni...

"Helo...mak jan..pak uda di sini...aku ingin bertnya...almaklum dah tua mudah lupa...ptg tdi aku bertnya pada ko sudikah ko berkahwin dengan aku..apakah yang ko jawab.."...Mendengar suara si duda..si janda pun berkata "Aku jawab aku sudi..ikhlas dari hati...selamat ko telepon aku ..Pak Uda..."...si duda pelik dengan kata2 si janda lalu bertnya..."Kenapa..."...Dan si janda menjawab.."Aku pun lupe spe yang ajak aku kawin ptg tadi"

Fakta Kawin
Di malam yang indah ini, sori, aku tulis ni waktu malam, aku akan mengajar korang mengenai perkahwinan.

1.) Lelaki biasanya berlutut untuk memohon wanita berkahwin dengannya, ini kerana lelaki ini nak tengok samaade prempuan tu dara lagi ke tak.

2.) Gadis biasanya akan berkahwin dengan seseorang yang memiliki sifat ayah mereka, oleh itu, tidak hairanlah ibu ibu menangis di hari perkahwinan anak2 mereka.

3.) Keluarga kedua belah pihak biasanya membelanjakan rm10,000 sebelum perkahwinan, rm10,000 semasa perkahwinan, rm10,000 selepas perkahwinan dan 10 tahun untuk menjelaskan semua hutang2 tersebut.

4.) Secara normal, seorang pengantin lelaki memerlukan satu pakaian untuk bersanding, akad nikah dan acara lain, namun pengantin perempuan memerlukan 11 pasang pakaian untuk semua aktiviti.

5.) Disebabkan oleh gugup, pengantin lelaki menghabiskan paling kurang, 2 jam untuk melafazkan akad nikah.

6.) Trend zaman skrang, mlm pertama biasanya berlaku 3 bulan sebelum perkahwinan dilangsungkan.

7.) Banyak perkahwinan sekarang memiliki urutan berikut:

bercinta, bertunang, berkahwin, gaduh, cerai, rujuk, kawin balik, curang, gaduh, rujuk, gaduh, cerai, CINA BUTA, mulakan dari awak semula.

8.) EJG aku punye, putri ngan pokerface, miley ngan heiji (ye ke ni?) yang lain pikiaq sendiri

Cara untuk break-up dengan aweks
Ini adalah petua untuk break-up dengan aweks. Penggunaannya adalah atas risiko sendiri.

1.) Dapatkan awek.

2.) Fikir korang akan bahagia selamanya.

3.) Ingat korang akan bahagia selamanya.

4.) Rasa korang akan bahagia selamanya.

5.) Gaduh kecik pasal duit.

6.) Gaduh besar pasal duit.

7.) Gaduh tahap raksakse sampai korang lupe apasal korang gaduh.

8.) Break-up.

9.) Hidup bujang.

10.) Enjoy, pegi kelab malam, dengar musik pelik, tengok citer barbie, layan wonderpet, naik motor sambil rempit, tackle aweks orang dan buat panggilan palsu 999.

11.) Rujuk balik.

12.) Cakap betapa rindunye korang.

13.) Fikir betape rindunye korang.

14.) Ingat betape rindunye korang.

15.) Tengok wayang.

16.) Gaduh pasal fesyen korang.

17.) Gaduh pasal kerje korang.

18.) Gaduh tahap kalah raksakse sampai korang lupe ape yang digaduhkan.

19.) Break-up, hidup bujang sampai korang dah sedia balik.

20.) Mulakan balik dari no.1.

Ini die petua bijak dari aku, kepada jantan machola boleh la cube, EJG jangan marah ye.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->