1. Tikus apa yang ada 2 kaki?

( Mickey Mouse)

2. Itik apa yang ada 2 kaki?
( Semua itik ada 2 kaki )

3. Kambing apa yang kita tak nampak?
( Kambing yang menyorok )

4. Gurun mana yang tanamannya subur?
( Gurun, Kedah )

5. Buah apa ada gear?
( Sebuah kereta )

6. Bunga apa warna hitam?
( Bunga tayar )

. Buka ba!u" pakai bedak" ter!un k#$am... %pakah ia?
( Pisang goring )

&. Katak diterba$ikkan !adi katak..k#pi di terba$ikkan !adi....?
( Tumpah la )

'. (ungai apa pa$ing ta!am? ) (ungai *embing + 1,. -a$am bebanyak #rang.. #rang apa tak kawin?
( rang utan )

11. Ikan apa yg miskin?
( !kan kering )

12. %pakah dia .rumah di bawah" tiang di atas.?
( Kubur )

13. -i Kua$a *umpur ada dua" -i (eremban ada satu" di /#h#r pu$a tiada
( "uru# $a$ )

14. 0umah da$am bahasa inggeris apa? ) h#use + 0umah terbakar panggi$ apa?
( Panggil Bomba )

15. Benda apa pa$ing dekat dekat dengan kita tapi susah untuk kita memandangnya?
( Telinga )

16. 1embuatnya tidak mahu guna" pembe$inya tidak menggunakannya dan penggunanya tidak nampaknya. %pakah ia?
( Keranda )

1 . %da se!enis kuih yang ada ma2am3ma2am rasa kuih. %da rasa karipap" ada rasa d#nat" ada rasa kuih pe$ita" ada rase apam" senang 2erita ada rasa semua kuih $a.. Kuih apa tu?? ) Kuih3muih. +
1&. banyak2 binatang" binatang apa yg warnanya seke!ap putih seke!ap hitam )1ingguen berg#$ek3g#$ek+

Koleksi 51
Kenapa lelaki perlu beristeri tiga% Kenapa burung kalau di terbang dan ba&ak makanan pakai mulut% 'pa perbe(aan lampu stadium ngan lampu bilik% Banyak)banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais 'pa bahasa cinanya lantai basah%% JAWAPAN ) Kerana, kalau satu is *+, kalau dua pulak, isT, , so, kalau tiga mestilah isT+-! ) Kalau di pakai kepak, macamana dia nak terbang. ) /ampu stadium kalau ada $game$ dia pasang, tapi kalau lampu bilik ada $game$ dia padam ) Milo ais. ) li chin.

Koleksi 50
Banyak)banyak tempat, di manakah air tidak pernah cerah% Kenapa idung lembu berair% Burung apakah yang paling penyayang%

apa dia% 'pa dia0 Bila kecik dia itam.. tetapi tidak diseterika. sekeliling mereka ada air dan kaca yang pecah. ) Kentut. bila besar dia 1adik putih% JAWAPAN ) 'ir hitam. bila dah dekat clima4 pegang buah JAWAPAN ) Selipar mana boleh buat gali tanah. ) Sebab tak hu1an aduhai5 6ahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak 1a&ab55 ) Masukkan benang dlm lubang 1arum. Bagaimana mereka mati% 6ari manakah asalnya kapur% Selalu dibasuh. masa dia mati kita tepuk tangan 3 orang a&ek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung%% 2ilat)1ilat bila dah basah baru cucuk. Bertiga. ) /embu tak tahu kesat idung dengan tisu. lagilah tak tau. sebab dia bela atuk. Kalau berdua. tiada siapa yang tau kecuali orang yang buat. "inggakan berkedut. 1ilat)1ilat bila dah basah baru cucuk Kangkang peluk. /agi satu bau tuan dia. kangkag peluk. Kalau berempat. ) Pan1at pokok kelapa amek B7'" K+/'P' Koleksi 48 Ker1a apakah yang paling meletihkan% 'da 2 mayat di atas lantai. ) Burung belatuk.. guna cangkul lar hue hue hue55 ) lilin masa sambut "appy Birthday. sendiri tau.Kalau seorang. 'pakah itu% 'nggota badan buaya yang berada di atas darat% JAWAPAN ) Menoreh(no rest) . dua)dua sama tau. ) Micheal 2ackson Koleksi 49 Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar%% Masa dia hidup kita menyanyi.

) Mata. semasa balik berenang% Manusia suka melombongnya. tetapi boleh ditimbang. ba&ah berbulu. ) Kayap. ) -asa(bertimbang rasa) Koleksi 45 Teka Teki -aya .) 'kuarium ikan pecah. 2 mayat itu adalah ikan. kalau di bukak luas)luas merah. 'pakah itu% JAWAPAN ) Batu ladung(pada pancing). ) "u1an lebat. namun tidak mendatangkan keuntungan langsung. ) /embu *egro. "ehehe. Koleksi 46 !mport apa yang penting% Kera apa yang akan basi% Ketika ianya lebat. kalau disumbat berair. ) Kerabu. ) /embu(kereta lembu). ia tidak boleh dicukur. 'pakah itu% Penyakit apa yang selalu dihidapi oleh orang kaya% Binatang apa yang mempunyai kereta% 'tas berbulu. ) 'yam(ayam berak kapur) ) Kulit testis. ) /idahnya(lidah buaya) Koleksi 47 Benda apakah semasa pergi terbang. 'pakah ia% JAWAPAN ) !mportant. ) Tahi hidung. 'pakah ia% 'pakah nama panggilan untuk lembu hitam% !anya tidak boleh dilihat.

) Bunga api. apakah lagi yang berleluasa setelah berakhirnya puasa% 2enama ubat gigi yang ada kaitan degan raya% Bunga apa yang berkembang mekar di malam raya% JAWAPAN ) Kertas 'ngpau.(tan sukatan dia5) ) Ki1ang. ) 7bat gigi -aiya. ) /agu Saloma $Miskin Kaya memakai ba1u baru &arna &arni. ) Pelangi petang. /agu -eshmonu.(lagu sudirman) ) 'yam T'*doori.Kertas apakah yang paling popular pada hari raya% /agu raya apa yang ada mengandungi perkataan Bahasa !nggeris% Selain duit raya. mengun1ungi sanak kaum 8'M!/!$ ) "antu raya. Koleksi 44 'pakah yang diperlukan oleh pokok untuk men1alankan proses #otosintesis% Kuku apa yang paling popular% Pelangi apa yang paling disukai ramai% 'yam apa yang paling berat% Binatang apa yang sertai olimpik% JAWAPAN ) 8oto 9 Sintesis ) Kukoo. (lompat ki1ang) Koleksi 43 Beruk apa yang paling bi1ak% Gunung apa yang paling kukuh% Binatang apa yang paling seksi% Siapakah ibu bapa kepada trans#ormer% Kereta apa yang susah dicari% .

Semua orang tidak suka bermain kad atau poker dengannya. ) Kereta yang hilang. ) Batu Pahat. dibangunkan dengan 2 alatan saha1a% 6i mana terdapatnya mentega paling bernilai% Seni mempertahankan diri yang paling manis% Kuda apa yang paling nipis% JAWAPAN ) 7ganda.heetah. ) Kerana ia terlekat pada kaki ayam. ) :ebra(pasal dia pakai bra) ) Transparent. ) Kerana dia ingin ke kedai second)hand. Koleksi 42 *egara apakah yang mana e1aannya huru# yang digandakan% Ka&asan manakah di Malaysia. ) Butter&orth. ) Pintu. ) . Binatang apa% 'pakah yang memberikan kamu kuasa untuk ber1alan melalui dinding% Kenapakah gula)gula getah melintasi 1alan% JAWAPAN ) Kerana payung tidak boleh ber1alan. ) Silat pulut. ) Kuda Kepang.JAWAPAN ) 2ames Brooke. ) Gunung Tahan. . Koleksi 40 Kenapa seseorang itu memba&a payung% Kenapa seorang lelaki yang mempunyai tangan sebelah melintas 1alan% Binatang ini dianggap penipu.

Koleksi 39 Mummy apa yang paling menutup aurat% Beruang apa yang selalu dipeluk oleh manusia% Batu apa yang boleh 1alan% Sungai apa yang paling kaya% 8esyen rambut apa yang ber&arna hi1au% JAWAPAN ) The mummy (mumia). gemuk. Siapakah itu% 'da > ekor kambing di kali 2.icakman tak boleh terbang% Kampung apa yang paling banyak hantu di Malaysia% 2em apa yang tidak boleh dimakan% Binatang apa yang dipelihara manusia tanpa disedari. pendek.. ) Teddy bear..< ) Kerana dah takdir. Pepatah melayu <pendek kata . Banyak (ombie. dan diberi makan% JAWAPAN ) Pendek la. ) Kampung Pisang. 1adi berapa% Bagaimanakah caranya lembu naik kereta% . ) 8esyen rambutan. berkaki >. Koleksi 38 'ntara orang tinggi. Koleksi 37 Ga1ah terbang dengan apa% Berkepala =. dan kurus yang mana paling banyak berkata)kata% Kenapa . ) Kutu. dan bemata enam. ) Tra##ic 1em. ) The rock. ) Sungai &ang.

pagar makan padi) ) Kampung 2anda Baik.okelat (dari !ndonesia) . ) Masuk dalam sarang lebah. ) Pagar. ) /!A+-P / (li@erBhati) Koleksi 34 Banyak)banyak binatang. Koleksi 35 Pokok apa lebih tua daripada kita% Selain binatang. ) 2adi ? la. ) Kumpulan .Bagaimanakah cara terpantas untuk gemuk% JAWAPAN ) Terbang dengan susah payah. ) !kan Kelah. ) 6ua ekor di depan dan tiga ekor di belakang. ) Tasik Banding. ) Georgeto&n (kat penang) ) !kan 2ela&at. Bandar apa itu% !kan ini ada masalah kulit% Ka&asan yang suka membandingkan dirinya dengan yang lain% Banyak)banyak coklat. ) Koboi dan ayam naik kuda. coklat apa tidak boleh dimakan% JAWAPAN ) 7dang galah. apa lagi yang makan padi% Tempat apa yang paling suka dikun1ungi oleh duda% Binatang yang suka @acation% Kelab bola yang ada kaitan dengan tubuh badan% JAWAPAN ) Pokok (K'K)T7S. (harapkan pagar. binatang apa yang boleh digunakan untuk mencapai buah di atas pokok% Bandar ini terletak di Malaysia. tetapi kepunyaan orang putih. 2 lagi bermain di kali.

) Gunung Kina(balu). ) Sebab raksasa banyak sangat kat 2epun. 'dakah solat imam itu sah% 'da satu 1ambatan yang kukuh sekali. ) 27St #or you. ) Sungai Missisipi (air B i). 1us apa untuk kamu% > tolak = B %% Kenderaan yang paling o@er di dunia% JAWAPAN ) Memancing. ) = akan 1atuh. yang berada diatas gembira. ) Tiger. Koleksi 31 2ika seorang imam sedang solat. Kereta apa% Gunung apa yang kematian suami% Sungai apa paling banyak air% Tie apa berbelang)belang% Ker1a apa yang &anita tak boleh 1oin% JAWAPAN ) Kereta mayat. ) Salesman la. Kalau &anita orang panggil Sales&oman. mula)mula datang seekor ga1ah tetapi 1ambatan itu tetap teguh. Koleksi 32 'pabila ditarik. tetapi yang berada di ba&ah merana. Kenapa% 2ika diberi kertas ini anda tidak akan membakarnya% . 'pakah itu% Kenapa ultraman ada kat 2epun% Banyak)banyak 1us. kemudian datang pula seekor semut dan 1ambatan itu roboh. tiba)tiba datang seekor an1ing lalu men1ilat kakinya.Koleksi 33 Kereta ini besar. ) "o@erkra#. tetapi kalu diberi percuma tiada siapa yang ingin naik.

) 7bat nyamuk. Kerana an1ing itu men1ilat kakinya. Koleksi 29 Selain dari tembok. ) Kerana 1ambatan itu hanya kukuh sekali saha1a. ) Bila dika#ankan.Siapa yang boleh dirunding mengenai soal hati% Ka&asan paling banyak air% JAWAPAN ) Sah. 7bat apakah itu% Gunung apa yang selalu berbangga% "utan apa yang popular di internet% JAWAPAN ) Benda baik. . ) 'irport. "uhuhu.. ) 6uit kertas. bukan kaki imam. dan tiang apa la yang boleh dibuat sempadan% 'ir yang bukan dalam keadaan cecair% 7bat ini biasanya ber&arna hi1au. ) Senduk (send 7K). peralatan apa yang selalu minta untuk ke 'merika% JAWAPAN ) Kuih koci. nasi apa yang orang tidak makan dan 1ika diterima akan dibuang% Banyak)banyak peralatan. benda baik di1adikan sempadan<). ) ! (saya). ) 6oktor la. ) "onda. ) *asihat. pagar. tetapi tidak boleh dimakan.. Koleksi 30 Kuih apa yang paling selamat% Kereta apa yang dah sah kita tahu yang ia ada hon% Bilakah masanya seseorang itu menutup aurat &alaupun sebelum ini tidak% Banyak)banyak nasi. (<benda buruk di1adikan teladan.

) Gunung 8u1i (selalu kena pu1i). ) 'ma(on (ama(on.. Koleksi 27 Bas apa yang tidak boleh di undur% Scorpion kaler apa% Banyak)banyal lap. Koleksi 28 Kenderaan apa yang paling menakutkan% 2enama apa yang paling mahal% Sukan apa yang paling 1ahat% Bom apa yang anti pada api% Sel apa yang berada kat luar badan% JAWAPAN ) /ori hantu.. ) Seluar. ) Bomba. ) Kala 1engking. ) Camaha. 'pakah ia% Gunung apa yang mempunyai tiga cabang% . lap apa yang tiada kat litar 8D% 'hli sukan yang kuat menonton tele@isyen% Pisau dengan kertas yang mana lebih ta1am% JAWAPAN: ) Basikal. ) Tentu la ta1am pisau.com). ) Bad(1ahat)mintonBBadminton. Koleksi 26 Bab berapa tiada dalam buku pela1aran% 'lat menyelam. "uhuhu. ) Tonton Susanto. tetapi ada kat internet. ) /aptop.

) Bunga telur. tetapi tidak tidur. ) !bu roti. ) 'mbil pen. ) Mata pedang. kemudian lukis duit kat atas kertas. ) Gunung 6aik. atau mati. ) Google. tidak makan. berhenti seke1ap guna = kaki. dan mangkat) . siapakah dia% Bunga apa yang boleh di makan% JAWAPAN ) Kuda laut. Siapa dia% Binatang apa yang hidupnya selalu bergantung pada ibu% Kuih apa yang pembungkusnya di dalam. Koleksi 25 6ia manusia. kelapa apa yang popular% JAWAPAN ) Babi. ) Motosikal. !kan apa% JAWAPAN ) -a1a(dia beradu. isinya di luar% Batu apa yang boleh di makan% !kan ini boleh digunakan untuk mengikat. santap.Macamana nak buat duit dalam masa singkat% Banyak)banyak kelapa. ) $Kelapa dan orkid baik untuk rambut$ Koleksi 24 Kuda apa yang tiada kaki% Mata apa yang ta1am% !bu apa yang boleh dimakan% Ber1alan guna 2 kaki. bila berhenti lama guna 3 kaki.

Binatang apa paling pemalas% ) Singa. Men apa yang berada kat atas% ) Mentol. Koleksi 21 Gas apa yang tidak terapung% ) Penyedut hampagas. Pemain sukan yang pentingkan masa% ) 8elipe Massa. Koleksi 22 7lar apa yang paling pan1ang% ) 7lasan. sebab dia malas cukur 1anggut. ) Kuda menyorok. tetapi dia nampak kita. Mi apa &arna hitam% ) Misai. dekat di hati% ) 7sus. tetapi dia kata dia sedang duduk. Gula apa yang tak manis% ) Sugar daddy. Siapakah dia% ) 6ia penipu.) Kanggaru ) Kuih salah bikin ) Mana ada. Kuda apa. "uhuhu ) !kan Talipia Koleksi 23 6ia berdiri.. "ari apa makan orang% ) "arimau. Kalau kita kehilanganya. 2auh di mata. kita tak nampak dia. . 7lar apa yang boleh digunakan untuk memasak% ) 7lar senduk. kita sendiri tak boleh cari% ) "ilang akal.

Koleksi 20 Kuih apa kita tak makan kat tengah% ) 6onut. 'ntara lelaki dan perempuan. keluarkan balik ada lendir dan melekit. gunung apa orang tak boleh daki% Gunung apa% ) Kalau a&ak 1a&ab. 'pa dia% ) Gula)gula getah. lepas dimasukkan keluar air. yang mana lebih kuat% ) Perempuan. 'pa itu% ) Korek hidung.*egara apa yang sentiasa perlukan makanan% ) "ungary (hungryBlapar) Masukkan 1ari. 'pa dia% ) Mesin tebu. . Kata ganti nama diri apa yang digunakan dalam perubatan% ) 'kupuntur. Sebelum masuk ia keras.acing kera&it (kelapa sa&it). (Sebab perempuan ba&a dua buah gunung. selepas masuk ia lembik dan melekit. sah gila5 Perut bertemu perut. Kenapa kucing tak boleh terbang% ) 'da ke kucing boleh terbang% Binatang apa ada kaitan dengan buah% ) . /embu apa ada sembilan kaki% ) /embu kat kaki lima. sedangkan lelaki hanya ba&a dua bi1i telur) Koleksi 19 Makanan apa yang paling cicak takut% ) Gula)gula getah. mereka tanya satu soalan. Koleksi 18 Kucing apa ada tiga kaki% ) Kucing cacat. Kenapa orang kata alien tu &u1ud% ) Sebab orang yang kata tu ka&an dia. 'da tiga orang gila.

ikan 1antan ) ikan bakar. sebab burung terbang. sebab mereka ada dua mulut. Bagaimana ada seorang pemandu dapat memandu tanpa melanggar kucing di tengah 1alan sedangkan lampu kereta ditutup dan hari hu1an% ) Kerana dia memandu &aktu tengahari. mana ada pompuan nama B'K'-. Saya ada E bi1i epal.'pa persamaan antara ikan 1erung dan ikan paus% ) Kedua)duanya spesies ikan. 7saha&an -amli burger. berapa yang lari% ) Tiada. kalau di makan di tengah)tengah 1alan. kera apa yang pandai menaip% ) Kerani. sedangkan lelaki ada dua kepala. lembu bin apa% ) lembu bin'T'*G. daki% ) 6isabun la. = ekor ditembak. Koleksi 17 'ntara lelaki dan perempuan. (Penyanyi -amli Sarip. Koleksi 16 Buah apa yang tidak mempunyai otak% ) Semua buah. *ama apa ada kaitan dengan penyanyi dan usaha&an% ) -amli. Bagaimanakah cara untuk melipat gandakan &ang dengan cepat% ) /etak di depan cermin. Bagaimana nak be(akan ikan betina ngan ikan 1antan% ) !kan betina ) ikan duyung. 'li bin 'bu. Kalau gunung didaki. 'da F ekor burung. berapa yang tinggal% ) Tinggal E sebab saya tak kasi pada kamu. Kenapa Superman tak kah&in dengan &onder&oman% . Koleksi 15 Bintang apa paling dekat dengan bumi% ) Bintang tiga. kamu minta D. Banyak)banyak kera. yang mana lebih banyak bercakap% ) Perempuan. 'da tak betik yang bahaya kalau di makan% ) 'da.

. .. melompat)lompat% ) Kerana ibunya bukan seekor babi. Kenapa anak kancil kalau 1alan.. serta masin. Pohon apa paling banyak di hari lebaran% ) Pohon maa# (ahir dan batin. pakai bedak. Katak diterbalikkan 1adi katak. 'pakah itu% ) Kapal terbang 1atuh dalam laut. telurnya 1atuh di mana% ) 'yam 1antan tidak bertelur. Sungai apa paling ta1am% ) 6ungai /embing. Koleksi 12 'yam apa yang bertelur di mana sa1a% ) 'yam betina. 2 kanan. 2 belakang).% ) Tumpah la. 'pakah ia% ) Pisang goreng.kopi di terbalikkan 1adi. 2 depan. Kenapa anak babi 1alan tunduk% ) Kerana malu ibunya seekor babi. Tembak lantai kena hidung% ) Kentut.. bersayap. orang apa tak ka&in% ) rang utan. ter1un kolam.. Koleksi 11 Berapa kaki seekor kerbau% ) > (2 kiri. Kenapa superman pakai ba1u ada huru# $S$% ) Kerana kalau pakai $M$ atau $G/$ nanti longgar... !kan apa yg miskin% ) !kan kering. putih. Kalau bapak ayam bertelur di atas bumbung rumah.) Kerana bukan 1odoh. 6alam bebanyak orang. Koleksi 13 Buka ba1u. Besar.

sebab dah mati.. ataupun bergerak. apa yang masih hidup% ) . Barang apa yang lebih berguna apabila pecah% ) Telur.ukai 1alan. dan kadang)kadang berbau% ) 2amban. Koleksi 8 .'pakah persamaan antara ga1ah dan tiang elektrik% ) Kedua)dua tak boleh terbang. 'da E ekor burung di atas pokok. Bila turun lambat. Koleksi 10 Kalau seseorang itu kemalangan 1atuh ke dalam gaung. dan air. "ai&an apa yang mempunyai tali persaudaraan% ) !tik beradik. kerana ayam berkokok (kok kerek kok). 6ia hidup di udara. Binatang apa paling dibenci an1ing laut% ) Kucing laut. darat. tapi bila naik cepat. Bom apa tidak meletup% ) Bomba. pemburu menembak mati D. tetapi bukanya bapa saudara a&ak. 6ia adik)beradik lelaki kepada mak cik a&ak. 2am apa ber&arna putih. 'dakah ayam berkokok siang)siang% ) Tidak. Siapakah dia% ) Burung ra1a udang. Mempunyai > kaki dan boleh terbang% ) 3 ekor burung. Siapakah dia% ) Bapa a&ak. Koleksi 9 Saya berada di atas air. tetapi tidak boleh berenang. 'pa dia% ) "ingus. Berapa yang tinggal% ) Satu. Siapakah saya% ) 2ambatan.

Koleksi 6 Kalau ra1a dan petani ter1un bangunan. = sikit)sikit. tanganya dikaki. !kan apa banyak di atas 1alan raya% ) Kelisa. Buah apa tidak boleh dilihat. Koleksi 5 . sebab kalau ra1a dipanggil mangkat. dan seluruh badanya di kaki% ) 'yam kena pi1ak ga1ah.Bila dimasukkan 1adi keras. siapa yang mati% ) Petani. 'pa dia% ) *ombor plat kereta. !a sebesar istana. 'pa dia% ) Teh. tetapi lebih banyak digunakan orang lain% ) *ama. "ai&an apa yang matanya dikaki. Koleksi 7 Saya boleh tengok. tetapi ber1alan dengan 3 kaki% ) Penunggang kuda. tetapi a&ak tidak boleh% ) Belakang a&ak. mahupun dimakan% ) Buah #ikiran. bila keluar 1adi lembik% ) Stokin. 'pakah &arna telur burung merak% ) Burung merak tidak bertelur. !a boleh pecah tanpa disentuh% ) 2an1i. 6atuk apa boleh terbang% ) 6atuk burung. daun di dalam air. 3 banyak)banyak. tetapi lebih ringan daripada udara% 'pakah ia% ) Bayang)bayang istana. Binatang apa selalu sakit perut% ) !kan kembung. Mempunyai ? kaki. D kadang)kadang. Pokok di atas bukit. 6iberikan untuk kita. 2 1arang)1arang.

kereta. 'ntara motor. dan kapal terbang. tali putus. /ubang apa yang buat kita segar% ) /u bangun. Koleksi 3 Semakin banyak cahaya ke arahnya. tetapi tidak ditimpa hu1am. Bandar apa tiada rumah. kenapa ia tenggelam% ) Sebab batu tak pandai berenang. Kucing apa pandai menyanyi% ) 'lleycats. dan hutan tiada pokok% ) Peta. sungai tiada air. Koleksi 4 !kan apa nama seperti orang% ) !kan bakar. 2in apa boleh menyanyi% ) 2inbara. semakin sukar untuk melihatnya% ) Bayang)bayang. . Padahal hu1an di tengah 1alan% ) 2alan 1e kat tepi.Kalau kita campak batu ke dalam sungai. Macamana caranya &alaupun tidak memba&a payung. tali. 'pa perbe(aan antara gunung. yang mana lebih tua% ) Motor. sebab ada tongkat. monyet 1adi apa% ) Monyet 1adi ramai. Satu tubuh 2 nya&a. Kalau semua orang 1adi monyet. orang mampus. Siapa% ) rang "amil. Burger apa yang paling happy% ) Bergembira. 'ir apa paling berani% ) 'ir ter1un. *yatakan gunung yang tertinggi di dunia sebelum Sir +dmund "ilary mendaki Gunung +@erest% ) Gunung +@erest. dan orang% ) gunung meletus.

apa akan berlaku% ) Batu akan basah.Koleksi 2 6ia mempunyai kaki tetapi tidak boleh ber1alan% ) Kerusi dan me1a.aktu untuk baiki 1am. antara Dkg kapas dengan Dkg emas% ) Sama berat. 2ika anda melemparkan batu kapur ke dalam /aut Merah. Cang mana satu lebih berat. 6ia selalu datang. kucing ada tetapi binatang lain tidak ada% ) 'nak kucing. Bulan berapa perempuan paling kurang sekali bercakap% ) Bulan 8ebrurari. Bila dicuci saya hitam. 'pa dia. 'pa be(a disini dan disana% ) "uru# $i$ dan $a$. . bila kotor saya putih% ) Papan hitam.aktu bila 1am anda berada pada pukul D=% ) . Koleksi 1 Kenapa biri)biri putih lebih banyak makan daripada biri2 hitam% ) Kerana biri)biri putih lebih banyak di dunia. ia men1adi hari ini) . tetapi tidak pernah tiba% ) +sok (kerana apabila tiba. kerana ia bulan paling pendek.