P. 1
KENA ROGOL Oleh Boboy

KENA ROGOL Oleh Boboy

|Views: 15,755|Likes:
Published by Shazman

More info:

Published by: Shazman on Mar 03, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/16/2013

pdf

text

original

KENA ROGOL oleh boboy

Aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dengan kawan kawan suami aku. Aku nie baru dua tahun berkawin dengan suami aku atas pilihan sendiri, tapi takda anak lagi masa tu. Entah macamana masa hari ulangtahun perkawinan aku yang pertama kami diraikan dalam satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. Kawan kawan suami aku pulak ada yang bujang dan ada yang dah kawin. Aku nie pulak dikategori dalam wanita yang ada rupa dan bodylah, walau tak secantik ratu dunia tapi kalau lelaki tengok mesti menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan kerana aku selalu mendapat pujian dari kawan-kawan suami aku sebab itu aku tahu malah ada yang berani ajak bergurau cara lucah dengan aku, tambah lagi kami laki bini open minded dan taklah terlalu kolot sangat, setakat nak ucap konek, batang, puki dan cipap tu biasalah terpacul dari mulut aku, tapi aku ni setakat berani cakap je, kalau ada yang cuba-cuba nak peluk aku atau ambil kesempatan aku melawan juga. Bagi aku, cipap aku tu hanya untuk lelaki bernama suami. So malam tu aku memilih untuk pakai baju yang seksi sikitlah... top nipis dengan tali halus dan leher lebar menampakkan pangkal tetek aku yang gebu dan padat ni, skirt pendek sampai pangkal peha... warna hitam lagi... lepas tu aku biarkan rambut aku yang paras bahu ni mengerbang... dengan make up yang simple nampaklah keayuan semulajadi aku walaupun dah bersuami tapi disebabkan kami jarang dapat bersama kerana suami selalu keluar negara kerana tugasnya, jadi kira bontot dan tetek aku nie taklah jatuh sangat sebab tak selalu ditenyeh laki tapi aku tetap bahagia dengannya. Jadi sampai saja kami ke rumah kawan yang oranganise majlis tu, aku bersalam dengan kawan kawan suami tapi aku heran sikit sebab aku perasan tiada wanita lain selain aku, bila aku tanya, mereka kata isteri masingmasing tak free, kena jaga anak demamlah, ada yang kata gf takdalah, so aku tak kisahlah memandangkan majlis ni aku hadiri bersama suami untuk meraikan hari ulangtahun perkahwinan kami, so acara makan dan potong kek pun bermula. Aku tak sangka mereka hidangkan minuman keras... bebotol botol aku lihat bersusun atas meja dan dalam cooler. Untuk pengetahuan korang, suami aku ni muallaf, india masuk islam dan most of his friend indialah... tapi aku tak kisah... cinta punya fasal. So malam tu laki aku pun mabuk jugalah termasuk juga aku... kononnya tak mahu minum tapi setelah dipaksa kawan kawan suami dan demi menjaga hati mereka dan suami [nanti dikata aku tak sporting pula] so aku pun minum jugak benda tu... aku ingat cognac ke... ntah apalah aku tak tahu... yang aku tahu banyak botol minuman keras kat atas meja tu dah kosong... kawan laki aku tu adalah dalam 8 orang... Lebih kurang pukul 11 malam aku rasa aku dah mula mabuk sebab rasa high semacam dan aku rasa nak gelak aje... aku minum tak banyak... rasanya 2 gelas je kott tapi disebabkan tak biasa minum jadi cepatlah aku ni mabuk, manakala laki aku pula aku tengok dah terlentok kat kerusi sambil tengok cerita apa ntah [video blue kalau tak silap] so salah sorang kawan laki aku tu... Nathan kalau tak silap aku, tanya aku nak baring ke? Aku kata takpa, biar aku duduk sebelah laki aku... so aku pun duduk... Sebab kepala pon dah berpusing entah macamana aku hampir terjatuh betulbetul depan Nathan, secara sepontan Nathan menarik tangan aku langsung tertarik tali baju aku yang halus tu... dahlah putus tali baju tu sebelah, so terlondehlah sikit dan menampakkan terus tetek aku yang sebelah tu... agaknya si Nathan tu stim tengok tetek aku yang terlambak keluar, maklumlah aku rasa malam tu semua orang mabuk, so aku kata takapalah sambil menarik baju tu untuk cover tetek aku yang terdedah tapi si Nathan insist nak tolong aku... aku rasa dia sengaja ambil kesempatan untuk memeluk aku, so aku tepis tangannya, sayangnya dia makin berahi pula bila aku cuba melawan.

Di masa yang sama kawan kawannya yang lain tergelak melihat kelakuannya dan menggalakkan Nathan supaya memeluk aku sekali lagi. Aku minta pertolongan dari suami tapi dia dah terlalu mabuk, malah dah tertidur pun di kerusi tu [aku tahu dia minum dari awal majlis tadi lebih kurang kul 7 mlm, dia minum tak henti-henti, agaknya dia lepas gian kott sebab sejak kawin dia tak minum lagi arak] bila tiada jawapan dari suami, aku bergegas lari dan cuba masuk ke bilik tapi kawan kawannya yang lain mengepung aku keliling. Aku menjerit tapi siapalah nak dengar sebab suara radio membatasi jeritan aku... dalam hati aku dapat rasa sesuatu yang buruk pasti berlaku... lalu aku merayu kepada mereka supaya jangan mengapakan aku dan mengingatkan mereka bahawa suami ku adalah kawan mereka tapi dek kerana terlalu mabuk mereka tidak mengendahkan rayuan aku... Nathan terus memeluk aku dari belakang manakala 2-3 orang kawannya yang lain menangkap kaki dan memegang tangan aku... lalu mereka baringkan aku kat atas lantai ruang tamu yang berkapet tebal tu... sakit juga kepala aku terhentak kat lantai... mereka terus memegang tangan aku kiri dan kanan serta kedua kaki aku... mereka kangkangkan kaki aku seluas luasnya... Nathan pula terus bertindak ganas ke atas aku. Dia datang melutut sebelah aku dan dengan mata terbeliaknya melihat keadaan aku yang lemah dan tak terdaya melawan, mula menyentap pakaian aku. Blouse seksi direntap hingga koyak rabak dan terlucut dari badan aku, maka kedua dua buah dada aku yang menggunung di dada aku terdedah untuk tontonan Nathan dan kawan kawannya. Tetek aku berbuai buai dek aku meronta cuba melepaskan diri dari cengkaman mereka. Aku menjerit tapi seorang dari mereka terus menekup mulut aku dengan tuala... aku jadi makin sesak nafas... Aku dapat rasakan Nathan mula menanggalkan skirt aku pula dan dilondehkan dengan kasar. Selepas skirt hitam aku dicampakkan entah kemana, aku dapat rasakan seluar dalam aku yang nipis ditarik dan direntap Nathan hingga terkoyak dari badan aku... Aku mula meronta ronta dan menangis dalam keadaan aku yang terbogel di hadapan lelaki lelaki yang bernama kawan suami ku. Aku rasa tangan tangan kasar mereka mula meraba raba dan meramas ramas tubuh badan aku yang telanjang bulat dari setiap sudut. Mereka mengambil peluang untuk meneroka setiap inci tubuh badan aku yang terdedah. Tetek aku yang berbuai buai menjadi sasaran mereka... mereka meramas, uli dan mengurut urut kedua tetek aku dengan rakus sekali. Puting aku juga tak terlepas dari dikerjakan oleh mereka. Puting aku kene tarik, kene cubit dan digentel gentel semahu mereka. Aku meronta tapi tidak berdaya sebab 4 orang dari mereka memegang aku. Kemudian aku dengar mereka bersorak memanggil Nathan... Nathan... Nathan... aku lihat Nathan mula terseyum sambil memandang tubuh aku yang terlantar berbogel tanpa seurat benangpun. Dalam hati aku tahu apa yang mereka akan lakukan keatas diri aku yang lemah... Walaupun aku seorang melawan 8 orang lelaki, aku masih tak putus asa dan cuba meronta dan menjerit, sayangnya mulut aku tersumbat kain dan anggota badan aku dipegang kejab oleh mereka. Seketika kemudian aku rasa cipap aku panas dan basah... aku cuba juga bangun dan aku dapat lihat Nathan dalam keadaan merangkak di celah kangkang aku dan sedang menjamah cipap aku dengan rakus sekali. Aku mengeluh merasakan Nathan mencium cium bibir cipap aku, lidahnya menjilat jilat lurah pantat aku, biji kelintit aku disedut sedut dengan kuat, manakala kawannya yang 2 lagi sedang membuka pakaian mereka masing-masing... mereka menampakkan batang konek mereka yang semuanya sedang tegang dan kerasss... aku makin takutt... aku menangis tapi tangisan aku sedikitpun tidak mereka hiraukan malah mereka terus mengusap konek masing-masing supaya ketegangannya berterusan. Mereka ketawa and menyorak Nathan, menggalakan lelaki berbadan sasa itu mengerjakan cipap aku dengan mulutnya. Dalam keadaan aku yang tak dapat nak melawan, Nathan menjamah seluruh cipap aku dengan gelojohnya. Habis seluruh permukaan cipap aku basah dengan air liurnya. Biji kelintit aku tak sudah

sudah disedut, dijilat dan digigit, membuat aku menggeliat ngeliat, merengek kegelian. Reaksi aku sebegini membuat mereka semakin berani dan Nathan pon terus menjilat dan menyedut biji aku lagi. Mahu tak mahu, aku dapat rasakan perbuatannya tu mula mendatangkan perasaan keghairahan. Aku cuba melawan perasaan tu tapi lidah dan bibir Nathan yang sentiasa menyerang cipap aku membuat aku semakin lemah. Aku pasti Nathan dapat rasa air aku yang mula mengembun di celah kelopak bibir cipapku. Aku pasti Nathan menyedari kejayaan perbuatannya memberahikan aku. Aku semakin tewas... Kemudian aku dapat rasakan suatu kelapangan di celah kangkang aku. Rupanya Nathan telah bangun dan mula merapatkan perut boroinya ke perut aku. Aku dapat lihat dia memegang pangkal batang koneknya yang, aduh begitu besar, menghunusnya kepada celah kangkang aku lalu mengesel gesel kepala koneknya di celah bibir cipap aku yang sudah basah dengan air liurnya. Tak kurang juga air aku yang sudah terbit dek perbuatan Nathan menjilat dan mengisap kelintit aku. Aku menjadi semakin panik. Aku tak dapat berbuat apa melainkan melihat Nathan mencecah kepala koneknya yang mengembang ghairah itu di celah bibir cipap aku. Aku takut dengan apa yang pasti akan berlaku padaku tapi aku tak kuasa nak berbuat apa. Nathan menjeling kepada ku, senyuman di bibirnya tanda kuasanya untuk berbuat apa saja terhadapku. Sudah pasti aku akan dirogolnya sepuasnya. Dengan tiba tiba dia menyumbat batang koneknya yang besar hitam tu ke dalam lubang cipap aku...aku menjerit. Terasa sakit sangat kerana dia merodok dengan rakus sekali... aku mengerang dan merenget bila batang yang besar lagi keras itu ditikam habis habis sampai ke pangkal. Tersentak aku dibuatnya kerana koneknya lebih besar dan panjang berbanding dengan suami aku... Nathan terus fuck aku semahu mahunya. Batang koneknya menikam nikam cipap aku dengan laju. Lubang cipap aku terasa macam nak koyak dirodok oleh batang konek besar Nathan. Aku mengerang. Aku menangis. Lubang cipap aku terus dikejekan dengan buas. Tak henti henti Nathan memuji cipap aku ketat dan sedap serta sebagainya sambil menghayun batang koneknya keluar masuk, keluar masuk dengan penuh keghairahan. Aku terus menjadi lemah tak bermaya. Lubang cipapku terasa padat dengan batang lelaki yang bukan suamiku. Terasa sungguh batang keras Nathan meluncur keluar masuk cipap aku yang jarang digunakan suamiku. Kawan kawannya yang lain juga tak sabar nak menjolok sama... nak rasa lubang cipap aku yang ketat, ada yang terus menghisap dan menyonyot puting tetek aku... tubuh badan aku yang bogel digomol mereka bergilir-gilir... habis aku kene raba dan diramas, dalam masa yang sama Nathan terus menerus menusuk batang koneknya kedalam cipap aku selaju dan sekuat hatinya... Berdecap-decap jugaklah bunyi air cipap aku tu memenuhi ruang tamu rumah tu bila Nathan fuck aku dengan buas, tambah pula dengan ketawa mereka dan suara keluhan ku kene rogol. Walaupun aku tahu aku dirogol mereka tapi kerana mabuk, aku juga tak dapat elak dari rasa stim dan sedap dilakukan begitu. Aku semakin tewas dalam arus keghairahan seks yang mereka paksa keatasku. Aku tak dapat nak nafikan memang sedap kene fuck, walaupun lelaki yang fuck aku bukan suamiku. Aku mula merasa keseronokan seks yang jarang jarang diberikan suamiku. Pikiran aku menjadi semakin kabur. Aku dah tak peduli lagi. Terasa kenikmatan seks semakin memuncak dalam diriku. Terangsang habis aku dibuat Nathan dengan batang kerasnya memenuhi lubang cipap aku. Lama-kelamaan rontaan aku menjadi makin lemah... malah aku membiarkan mereka melakukan apa saja ke atas tubuh badan aku yang terlanjang bulat... aku menyerah diri kepada dayungan batang konek yang membawa aku semakin hampir kepada puncak kenikmatan. Lubang cipap aku semakin berair, terasa

sampai meleleh ke celah bontot aku. Aku mula mengeluh kesedapan cipap aku kene fuck dengan batang konek yang begitu keras dan besar tu. Terasa begitu sedap sekali. Pikiranku tertumpu pada hayunan demi hayunan, keasyikan dan kesedapan lubang cipap aku di jolok, di rodok, di sumbat dengan batang konek. Tambahan pula keseronokan tangan tangan mereka yang lain meraba raba seluruh tubuhku, mulut mereka yang tak kenyang menyusu tetekku, aku mengeliat ngeliat dalam keenakkan aku kene rogol... Dalam 20 minit kemudian Nathan menjerit kesedapan... dia melepaskan pancutan air maninya dalam cipap aku sambil menghentakkan kuat koneknya kat cipap aku tu... dalam hati aku... sedaaappp juga keling nie punya konekk.... kemudian tiba-tiba seorang dari kawannya terus menarik Nathan dan dengan cepat menjolokkan koneknya pula kedalam cipap aku yang sudah basah dengan air mani Nathan... dia terus menghayunkan koneknya berkalikali, tak sabar sabar lelaki nombor dua ni nak fuck cipap aku, agaknya tak tahan melihat Nathan begitu syok menikmati lubang cipap aku yang ketat. Lelaki nombor dua terus fuck aku dengan rakus membuat aku tak tahan mengeluh dan mengerang kesedapan bila dia menganas di celak kangkang aku. Dia fuck aku semahu mahunya dan tak sampai 10 minit dia pun terpancutkan air maninya jauh ke dalam cipap aku. Aku rasa syok. Aku rasa sedap. Aku dah tak melawan lagi malah merelakan mereka merogol aku sepuas puasnya... kemudian seorang demi seorang mengambil giliran masing masing merodok cipap aku dengan konek mereka yang tegang dan keras itu, aku jadi lemah dan tak bermaya... Selepas lelaki ke 3 mengerjakan aku dan melepaskan air maninya ke dalam cipap aku, lelaki ke 4 tidak merodok terus, tapi dia lapkan sisa air mani yang membanjiri lubang cipap aku dengan tuala sampai kering bersih dan kemudian menjamah hidangan cipap panas aku... aku jadi stim giler! Tak tahan aku dibuatnya bila lidahnya membelai biji kelintit aku, dia menghisap dan menyedut pusat keseronokan aku bertalu talu. Aku menjadi lemas dalam kesedapan yang tak terhingga. Selepas sepuluh minit aku hanyut dalam alunan keenakkan lidahnya bermain di celah bibir cipap aku, dia pun bangun lantas menyumbat batang kerasnya dalam lubang cipap aku yang sudah berair. Kali ni aku tidak lagi perlu dipegang, aku merayu padanya untuk fuck aku seperti yang lain fuck aku. Aku nak batang koneknya yang keras tegang itu dalam cipap aku. Aku bagaikan kene rasuk dengan kegilaan seks. Mereka semua ketawa melihat telatah aku yang sudah terlampau gian sangat. Dan seperti yang lain dia juga fuck aku dengan semahu mahunya. Lubang cipap aku di jolok di rodok dengan buas, aku pula mengeluh dan merintih dengan kesedapan, bertubi tubi tusukannya membuat aku tersentak, batang koneknya yang besar keras lagi panjang tu memang dijolok sampai habis, sampai aku rasa macam nak tembus ke perut aku. Memang best, memang syok habis. Lelaki ke 4 ni fuck aku dengan sorakan dan dorongan kawan kawanya yang lain sampai dia melepaskan airmaninya kedalam cipap aku tu. Seterusnya lelaki ke 5, ke 6, ke 7 dan ke 8 mengambil peluang mereka merogol aku... malah masa lelaki ke 6 merogol aku, aku bukan setakat stim giler aje, malah aku dah tak peduli dan tak malu lagi. Aku minta dia berbaring dan aku diatasnya... aku duduk sambil memasukan batang koneknya dalam cipap aku. Cara begini memang cipap aku sendat rasanya penuh dengan batang keras lelaki ni tambahan pula biji kelintit aku tertekan pada pangkal batangnya. Aku tunggang batang konek lelaki tu selaju yang boleh, aku injut injut atas perot dia hingga aku mencapai climax berkali-kali... lelaki lain yang mengerumi kami [yang dah sudah merogol aku] menjerit gembira sebab aku beri respon tanpa diduga... malah sambil aku menunggang batang konek lelaki tadi, ada pula lelaki yang masih menunggu giliran untuk menjunamkan koneknya kesara cipap aku menyua keteganganan koneknya ke mulut aku, aku pon tanpa banyak memikir terus hisap konek lelaki tu... aku makin ghairah dan bertindak liar, aku layan batang konek dalam mulut aku dengan menhisap dan mengulum sambil terus mengenjut batang konek dalam cipap

aku... mereka makin suka dan gamat... sambil aku tengah dok syok fuck dan kulum konek, ada antara mereka yang memerah dan menyonyot tetek aku, daging pejal bontot aku juga diramas dan diuli, terus ada yang bermain main dengan lubang bontot aku pula. Aku dapat rasakan jari jari cuba menebuk lubang bontot aku. Aku dah stim sangat aku dah tak kisah dah. Sesiapa saja boleh berbuat sesuka hati dengan aku. Aku biarkan mereka sambil aku beri tumpuan menghisap dan mengulum konek dalam mulut aku dan yang menyula masuk lubang cipap aku dari bawah. Aku tunggang dan hisap, tunggang dan hisap dengan begitu asyik sekali. Tiba tiba terasa lelaki yang bermain dengan lubang jubur aku tu memasukkan jari ke dalam lubang jubur aku... kini lubang jubur aku pon kene fuck dengan jari entah siapa. Mulut, cipap dan lubang bontot kene jolok, aku rasa makin sedap dan climax ntah berapa kali lagi... Cipap aku seterusnya dinikmati oleh lelaki ke 7 dan ke 8. Tapi pada masa yang sama aku mengulum dan menghisap batang konek lelaki lelaki yang telah merogol aku sebelumnya. Aku gunakan mulut aku untuk mengembalikan kekerasan dan ketegangan batang konek mereka semula. Entah aku rasa macam dah jadi gila seks. Dalam hati kecil aku, aku nak mereka rogol aku lagi... Aku nak mereka fuck aku banyak banyak kali... Adegan rogol seterusnya berlangsung dengan lebih liar lagi. Aku relakan diriku kene gang fuck. Tak puas cipap aku mereka rodok dengan batang keras mereka, lubang bontot aku pun hilang dara pada malam tu. Masa aku menunggang batang konek salah seorang lelaki, ada pula yang rapat aku dari belakang dan cuba jolok batang kerasnya dalam lubang bontot aku. Aku tak dapat berbuat apa, aku menjerit kesakitan tapi batang konek dia terus terbenam sampai habis dalam lubang belakang. Aku cuba meronta tapi tubuhku yang kecil tersepit antara tubuh besar sasa dua lelaki yang menghimpit aku. Perit juga lubang jubur aku kene fuck dengan batang tegang lelaki. Rasa macam nak terkoyak rabak. Nasib baik air cipap aku yang melimpah ruah bercampur air mani tu membasahi lubang jubur aku. Ada juga pelincin. Lelaki belakang aku terus tak bagi peluang dek terlampau syok, merodok lubang jubur aku bertalu talu. Sakit yang terasa mula mula tu tak lama, aku mula rasa syok pulak kedua lubang kangkang aku padat tersumbat dengan batang konek lelaki yang tegang. Aku pon terus menunggang kedua dua batang konek yang menusuk menikam aku dengan ghairah. Tak habis di situ, mulut aku juga disumbat dengan batang konek yang dah tak tahan syok melihat aku kene main sebegitu. Tak kira lubang mana, asalkan dapat fuck aku. Begitulah aku seterusnya, ketiga tiga lubang aku digunakan untuk kepuasan lelaki lelaki, disumbat dirodok konek mereka. Aku menurut saja kemahuan seks ganas mereka, malah aku juga syok dan nikmat kene rogol dengan liar macam tu. Entah berapa banyak kali aku climax dah, entah berapa banyak kali mereka dapat fuck aku, memang kesemua mereka dapat rasa cipap aku dengan jubur aku berkali kali. Mereka ramai ramai mengerjakan tubuhku yang tak terdaya melawan mereka, lubangku habis banjir dengan air mani, tetek aku pun dah mula sakit asyik kene hisap, gentel dan diramas. Aku fuck kulum berjubur hingga kesemua lelaki merasa puas dengan layanan aku dan tak disangka Nathan masih bernafsu dan mahukan aku lagi. Dia merangkul dan merodokkan koneknya yang tegang semula dalam cipap aku yang sudah banyak bertakung dengan air mani... aku kene main dengan Nathan hampir 1 jam berikutnya sambil disaksikan oleh kawan kawannya yang sudah puas... jika ada diantara mereka yang dapat ketegangan semula masa aku dengan Nathan tengak fuck, mereka akan gunakan lubang jubur aku atau mulut aku tapi Nathan meneruskan fuck lubang cipap aku. Seingat aku dari pukul 11 mlm sampai 4 pagi rasanya lubang cipap, jubur dan mulut aku dikerjakan oleh 8 orang lelaki india/china dan melayu... aku betul-betul teruk dikerjakan mereka, mereka semua melepaskan nafsu buas

mereka keatas aku malam tu, apa tidaknya, pompuan cantik, seksi, bila kene rogol syok pulak tu, nak lagi, tak kira isteri ke aper ke, asalkan mereka dapat benamkan konek tegang mereka tak kira lubang, semua boleh main, sape tak nak fuck sepuas puasnya. Selepas kawan kawan suami aku puas merogol aku dengan liar, mereka pun keletihan termasuk aku sendiri dan kami semua terlelap disitu juga dalam keadaan berbogel hingga ke pagi kira-kira jam 11 pagi baru aku tersedar itupun setelah dikejut suami... aku menangis dalam pelukan suami dan ceritakan kat dia apa yang dah berlaku, sayangnya suami aku buat tak kisah aje seolah-olah dia merestui perbuatan kawan kawannya merogol aku... seketika kemudian seorang demi seorang bangun dan bergegas mengenakan pakaian masing-masing. Aku tengok Nathan sudah beli nasi lemak dengan teh tarik untuk semua orang yang terhidang di dapor. Suamiku suruh aku pegi mandi dulu dan join dia orang di meja makan. Lepas minum pagi baru aku tahu bahawa suami aku berpakat dengan Nathan dan suami aku kata kejadian itu adalah hadiah bagi hari ulangtahun perkawinan kami yang pertama kerana aku dulu pernah menceritakan pada suami tentang fantasi nakal aku... iaitu kena rogol oleh lebih dari 5 lelaki dalam satu masa... rupanya fantasi aku itu dipenuhi oleh suami aku sendiri dan kawan kawannya yang bersetuju untuk mengambil bahagian bila dia ceritakan pada Nathan... patutlah dia mabuk sakan malam tu... Setelah cerita sebenar terbongkar, baru aku tahu mengapa dia tak kisah bila aku ceritakan kawan kawannya merogol aku. Aku menjadi malu pada suamiku pula bila Nathan menceritakan bertapa respon aku kene rogol mereka. Dia cerita habis macam mana syoknya aku kene fuck bergilir gilir dengan mereka. Suamiku hanya senyum mendengar cerita Nathan. Setelah sarapan pagi, suamiku ajak aku masuk bilik tido, dan tanpa menutup pintu dia mula membogelkan aku atas katil. Aku sangkakan dia nak seks dengan aku setelah syok mendengar cerita Nathan jadi aku minta dia kunci pintu tapi dia buat tak endah dan terus menerkam cipap aku. Aku terkulai kesedapan bila suamiku mula menjilat jilat cipap aku. Kawan kawannya yang lain pun turut masuk bilik beberapa minit kemudian. Mereka semua menonton suamiku menjamah cipap aku. Aku mengeliat ngeliat terlanjang bulat dengan kepala suamiku di celah kangkang aku. Walaupun aku sedar lelaki lelaki tu sedang syok menonton adengan seks suamiku, aku tak dapat menahan keghairahan yang menular ke seluruh tubuhku dek cipapku dijilat, disedut dan dimamah oleh suamiku. Memang tujuan suamiku memberahikan aku depan kawan kawannya berjaya sekali. Semua orang dapat melihat aku naik stim... Sekali lagi hari tu aku dikerjakan oleh 9 lelaki termasuk suami aku sendiri. Atas dorongan suamiku sendiri, aku merelakan diri aku di tenyeh oleh lelaki lelaki itu... kali ini, suamiku mengambil tempat pertama fuck cipap aku. Suamiku memuji walaupun dah 8 orang lanyak cipap aku semalaman, cipap aku masih ketat lagi lantas dia pon menghentak hentak batang koneknya dengan laju. Aku mengeluh dengan keenakkan batang konek suamiku merodok lubang cipapku. Sambil suamiku menikmati cipap aku, yang lain lain turut sama meraba dan meramas tubuhku. Suamiku fuck aku dalam sepuluh minit, setelah dia lepaskan pancutan air maninya dalam cipap aku, tempat dia terus diganti oleh lelaki lain, begitulah seterusnya, satu lepas satu menindih dan mengomol aku, mengerjakan cipap aku. Setelah lelaki ke 3 memancut air maninya dalam perot aku, aku lihat yang lain lain semuanya tengah dok stim menonton adengan lucah secara live, masing masing mengurut batang sendiri menunggu peluang nak melanyak aku. Aku melayan setiap lelaki dalam bilik tu sebaik yang terdaya. Aku tak kisah kalau dia nak main aku lubang depan ke lubang belakang ke, semua boleh asalkan mereka puas... aku juga tak kurang syok kene fuck depan belakang. Aku mengeluh ngeluh kesedapan, teringat macam mana aku diperkosa malam itu.

Mereka semua mendapat nikmat lubang jubur dengan cipap aku yang aku serah dengan kerelaan suamiku. Bermacam aksi aku diperlakukan, dan acara mainan tu berlangsung hampir 4 jam berikutnya kerana masing-masing mahu melanyak cipap dengan jubur aku sepuasnya dan selama yang mereka mampu bertahan... dan dalam ramai ramai, Nathan is the best amongs them... Nathan memang hebat, boleh tahan power dia, boleh fuck aku lama lama, kalau fuck aku memang aku climax berkali kali dengan dia... Hari tu aku tak kemana-mana langsung, aku dijadikan pelayan nafsu seks lelaki lelaki tu bergilir-gilir, sementara menanti lelaki ke 9 menghabiskan permainan, suamiku dah kembali tegang semula dan mahu menyetubuhi bontot aku seperti yang lain, katanya dia belum merasa lubang jubur aku selama ni... aku pon menonggeng dan dia fuck bontot aku doggie style. pendek kata hari tu seharian lubang jubur dan cipap aku bermandikan air mani lelaki... entah berapa banyak air mani bertakung dalam cipap dan jubur aku, dan suami aku orang yang paling gembira melihat impian aku jadi kenyataan... dan aku juga turut gembira kerana dapat merasa konek lain selain dari suami aku... kami balik lewat petang itu, aku terlampau keletihan aku tido sepanjang perjalanan. Keesokannya aku demam... hampir seminggu baru aku kembali pulih... mana tidaknya 9 lelaki lanyak cipap, jubur aku berkali-kali, rasanya setiap sorang tu dapat fuck aku 3 kali... bayangkan betapa penatnya aku dan sampai bengkak juga cipap aku kena kerjakan dek mereka... lubang jubur aku pon sakit kene jolok, mau tak demam seminggu... nasib baik tak memudaratkan dan tak mengandung... kalau tidak, aku tak tahu anak sapa yang aku kandungkan tu... Sebaik aku dari demam, aku tak dapat lupakan peristiwa itu. Entah mengapa aku asyik teringat macam mana aku diperlakukan oleh kawan kawan suamiku ketika aku dirogol bergilir gilir dan pagi itu sambung lagi dengan suamiku sendiri. Setiap kali aku teringat kisah itu aku mula naik gian, dan bila dah naik gian, aku nak batang... hampir setiap malam aku nak seks dengan suamiku. Bila suamiku bekerja di siang hari, aku melancap untuk melepaskan tension kehendak nafsuku. Kekadang sampai dua tiga kali sehari aku melancap. Sebulan dari kejadian tu aku teruskan hubungan dengan Nathan... setiap kali suami aku keluar negara, Nathan akan menalipon aku, ajak aku ke rumah dia. Aku tahu hubungan kami semata mata seksual. Aku suka kene fuck dengan Nathan dan dia juga tak puas puas menikmati tubuhku. Nathan juga perkenalkan aku kepada kawan kawannya yang sama sama menjamah tubuhku. Aku suka kene main dengan ramai lelaki pada satu masa. Oleh kerana selalu sangat kene main macam tu, aku dah jadi ketagih seks. Aku perlukan seks hampir setiap hari. Selalu juga bila suami aku pegi keje, aku cari Nathan untuk quick fuck. Aku selalu juga memuaskan kehendak seks aku dengan Nathan dan kawan kawan dia tanpa berselindung dari suami aku... malah suamiku sendiri yang merancang pesta seks di rumahku. Pada kebiasaannya suami aku akan mengajak 4-5 orang kawannya termasuk Nathan untuk berhibur dengan tubuhku. Aku rasa bahagia kerana suamiku melayan kehendak seks aku yang liar. dan perkara tu berlarutan hingga Nathan berkahwin. Sekarang masingmasing dah ada keluarga sendiri, aku ada 2 anak, tapi aku tak tahu anak sapa sebenarnya... sebab selain Nathan dan suami ada juga 4-5 lelaki lain yang datang fuck aku dengan rela aku sendiri... until now aku masih berhubung dengan mereka tapi bukan Nathan... suami aku seolah merestui perbuatan aku itu... malah kekadang dia jadi penonton dikala aku di kongkek jantan lain... aku tak tahu sampai bila perkara ini berlanjutan......

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->