PERBAIKI KELEMAHAN ANDA MENYEBUT BUNYI

R
Adakah anda
- Mempunyai masalah menyebut R? - Telah mencuba banyak cara tetapi tidak berhasil? - Masih tercari-cari cara yang betul menggetarkan lidah? - Telah berdoa dan tawakal tetapi usaha tidak meyakinkan? - Perlukan garis panduan untuk mengatasi masalah sebutan R? - Sedaya-upaya mencari jalan berubat dan berubah?
Pastinya anda inginkan persoalan di atas terjawab dan mahukan masalah anda berakhir secepat mungkin. Pastinya anda inginkan kehidupan yang lebih sempurna di masa hadapan. Nah.. Jangan bazirkan masa anda lagi. Bertindaklah sekarang.. Jadikan hari ini lebih baik dari semalam.. Jalan sudah ada di depan anda.

Panduan WAJIB bagi mereka yang ingin berubah ke arah yang lebih baik

Pengalaman

mengajar

erti

kehidupan,

keperitan

mengajar

erti

kesabaran..

sememangnya kesukaran untuk melafazkan bunyi R tidak dapat diterjemah dalam bentuk tulisan dan kata-kata.

Jika disebabkan masalah R ini ANDA

1. Menjadi seorang yang kurang bercakap, pendiam dan sering bersendirian 2. Menjadi seorang yang kurang bergaul dan kurang bersosial 3. Tidak yakin dengan kemampuan diri 4. Tidak berani menceburi bidang yang berkaitan pengucapan 5. Takut untuk berucap di hadapan khalayak ramai 6. Fobia dan benci dengan huruf R 7. Risau diejek dan diketawakan 8. Sanggup berSMS berbanding membuat panggilan Dan banyak lagi kesan dari sebutan R yang tidak betul

Maka yakinlah bahawa tiada penyakit yang tiada penawarnya. Yakinlah masalah anda boleh diatasi. Yakinlah bahawa ada peluang untuk anda menggetarkan lidah menyebut bunyi R dengan mudah. Yang penting yakin pada diri dan bertekad untuk berubah.

Dapatkan Sekarang..

eBook Cara Menyebut R Dengan Betul

Siapa yang perlukan ebook ini?
Ebook ini wajib dan perlu bagi
1. Mereka yang bertekad inginkan sebutan "agh" atau "al" dibetulkan menjadi "ar". 2. Ibubapa dan keluarga yang mempunyai anak atau adik-beradik yang mempunyai masalah sebutan R. 3. Rakan-rakan yang ingin membantu rakan lain yang tercari-cari panduan cara menyebut R dengan betul. 4. Guru yang mempunyai anak didik yang bermasalah R. 5. Para penyelidik dalam bidang fonologi agar memulakan langkah pertama mengkaji masalah ini dengan serius. 6. Mereka yang ingin menjadikan buku ini sebagai rujukan akademik.

DAPATKAN SECEPAT MUNGKIN

www.sebutrbetul.co.cc

©HAKCIPTA TERPELIHARA, www.sebutrbetul.co.cc MEI, 2010.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful