P. 1
Malam Pertama

Malam Pertama

4.5

|Views: 89,992|Likes:
Published by malays_x
Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebe lum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik. Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata b uat apa nak segan kitakan dAh kahw
Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebe lum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik. Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata b uat apa nak segan kitakan dAh kahw

More info:

Published by: malays_x on Aug 19, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

01/19/2014

pdf

text

original

Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku.

Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebe lum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik. Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata b uat apa nak segan kitakan dAh kahwin. Aku menurut apabila dia mula menanggalkn b aju kurungku. Tak sempat aku nak pakai baju tidur tadi dia terus dukung aku leta k atas katil. Aku kata tutup la lampu aku segan, dia kata kalau tutup lampu nant i tak nampak aku punya cipap. Lepas tu adegan pun bermula, dada aku berdebar2 gila, segan semua ada, dah la tu dalam terang plak tu. Mula2 dia cakap lucah sikit pas tu dia cium mulut aku mai n lidah sampai aku dah tak segan. Dengan rakus dia bukak bra ngan suar dalam aku masa tu aku dah rasa hampir terbang kelangit bila dia jilat puting aku. Emmmm m mg sdappp.. Dia ramas tetek aku sampai aku lelah aauwww...auuuwww...auuuwwww auc hhh... pas tu dia jilat satu badan aku sampai tegak bulu roma tapi ni yang aku t ak boleh lupa sebab aku tak sangka yang dia akan jilat cipap aku. Mula-mula dia gesek tapak tangan dia pas tu dia suruh aku kangkang lebar-lebar d ia selak bibir cipap aku pas tu dia sentuh satu benda yg buat aku tak ingat duni a. Dia kata ni Abang nak bagitau inilah g-spot zyna. Kat sinilah datang sedap da n lazat. Pas tu dia kata lagi ni abang nak jilat bagi zyna berahi betul-betul. M asa dia jilat aku pegang besi katil dan aku tak tau nak kangkang lebar mana lagi sebab sedap sangat. Dia jilat sambil tangan dia main puting aku, keluarga aku m emang jenis tetek besar2 pas tu puting timbul, lagi la sedap dia nyonyot. Pas tu dia main kat cipap aku adalah 20 minit, pas tu dia baring dia suhruh aku cangkung atas muka dia. Dia nak tengok cipap aku sebab dia kata nilah 1st time d ia tengok live. Dia kata air aku bAnyak meleleh kAt tepi bibir cipap aku dia kat a abang nak jilat lagi. Abang nak kulum kelentit zyna pas ni baru abang ajar zyn a main betul-betul. Aku plak rasa syok pas tu dah puas menjilat dia suruh aku ba ring pas tu dia kangkang kaki aku luas-luas pas tu dia naikkan sikit. Dia kata kaki kena bukak sebab nanti batang susah nak masuk lebih2 lagi anak dar a macam aku. Pas tu dia tunjuk batang dia, dia kata nilah batang lelaki masa gha irah dia suruh aku pegang pas tu cium aku pelik dan teragak2 dia kata nilah yg s elalu suami minta pada isteri setiap kali sebelum main. Dia ajar aku keluarkan l idah jilat batang kulum lama jugak. Lepas tu dia kata ok abang nak mula ni, zyna tenang tau, tak de apa2 pun sedap je. Lepas tu dia letak batang dia kat atas ci pap aku dia gesek-gesek mula pelan pas tu laju sampai aku sesak nafas. Lepas tu aku degar dia kata " Nape yangg...sedap sangat ke batang abang ni...? b ulu cipap ayang ni haluslah..kelentit ayang pun merah.." Aku diam lepas tu dia k ata lagi "abang masukkan ye..." Aku terasa batang abang dah masuk 1/2 pas tu aba ng naik atas aku bagi rapat pas tu abang suruh aku pegang tiang katil, dia kata kalau sedap merengek kuat-kuat ckp argh...argh kat telinga dia. Lepas tu sambil dia tekan batang dia aku dengar dia kata arghhh...sdapp yannggg....pas tu dia jo lok pelan-pelan. Aku dah terasa perit aku kata bang pedih la cipap zyna..pedih bang. arkk..ah..ah h..pecah dara kot abang kata. Tak pe jap lagi ayang sedap la.. Kita main sampai puas-puas ye...Abang bagi ayang puas tau... Lepas tu dah lama-lama aku rasa seda p gila, tak nak bagitau camne...yang aku tau kaki aku terangkat. Tak sedar buntu t aku bergoyang menahan kesedapan. Nak dijadikan cerita suami aku ni india mamak , fuhh..mamak kan kuat seks...sambung balik cite..masa dia tengah henjut tu dia gomol mulut aku gigit leher aku hisap tetek aku dia gigit-gigit puting aku sampa i terjelir lidah aku kesedapan.

Mana nak tahan tetek kena tala pantat pun kena hayun yang aku tak boleh lupa tu dia slow sikit pas tu dia jolok batang dia kedalam laju-laju lepas tu dia keluar kan batang dia balik dia jolok lagi laju-laju kedalam. Itu yang buat aku meraung sedap sampai lupa sikit tadi pas tu masa aku meraung dia bagi aku ghairah dia t nya " sedap tak yang? cukup besar tak batang abang ni? ayang best tak? berahi ta k? Abang tengah main dengan pantat ayang ni ayanggg sedap tak? Aku memang nak ca kap tapi tak keluar suara bila dia dah tanya aku apa lagi."bang sedap sangat ban g nape sedap macam ni. Sedap bangggarghhhh...abggg..abgg...abgg...arghh..bang uhh..uhh uh aah aaahhh la ju2 banggg naik atas sikit banggg abangggg zyna tak taaaahannn...banggggg aku ta rik muka dia aku hisap mulut dia aku jilat-jilat mulut dia dia bagi lidah dia ak u nyonyot gile lepas tu dia kata "nape ni yangggg nak sedap lagi tak? "Naakkk...nakkkk..."Aku kata pas tu dia berhenti dia cabut batang dia pas tu dia bagi cermin suruh tengok cipap aku yg meleleh2 air pas tu dia tunjuk alas cadar yang ada darah pas tu dia senyum dia cium aku dia kata "ayang pusing belakang t onggeng bagi cipap keatas plak...macam ni pun sedap gak ini nama dia doggy style ..." "Hah...! macam anjing boleh ke?" aku tanya.."suami aku senyum miang kat aku dia kata bukan ikut jolok kat lubang bontot masih ikut lubang cipap lagi..." "oo..." aku kata pas tu dia ajar aku tongeng camne pas tu dia ambik tisue dia la p air aku yg meleleh tu pas tu dia sempat french kiss kat cipap aku pas tu sempa t dia kata "ucuk la..." aku pun senyum malu dah la kena tonggeng dalam lampu ter ang plak tu lagi la malu...pas tu abang rapatkan badan dia kat belakang aku pas tu dia kata kangkang sikit pas tu aku rasa batang aanbg dah masuk dalam lubang p antat aku pas tu. Abang pun main macam tadi jolok laju2, terkangkang aku dia jol ok pantat aku sambil tangan dia ramas tetek aku mulut dia mengigit leher aku. "Fuhhh....sedap jugak la bang main macam anjing ni" pas tu dia kata "abang buat apa je untuk ayang asal ayang puas selagi ayang tak puas abang akan than air aba g" aku ingat ada dlm 10 mnt aku rasa mcm nk mengeletar bdn aku, pas tu aku pulak yg hentakkan bontot aku kebelakang dengan laju laju laju tiba-tiba aku jerit "a bgg..abgg..abgg...ahhhh...ahhhh...banggg..ushhh...usssshhhhh...abgg..abgg..laju jolok bang. Jolok...jolok..jolok..jolok...arghhhhhbannnngggg....sedap..sedap...sedap..dalam masa yang sama abang kata kita pancut air sama. Yang...abang pun jerit tonggek l agi yang...angkat bontot yanggg...kangkang besar-besar yang...hentak laju2 yang. ..goyang2 bontot yanggg...tolong abang yangggg..tolong abang pancut yang...batan g ni nak keluar air dah ni..aku jawab jolok pantat zyna laju-laju bang...nak bat ang lagi bang nk lagi bang...gesek biji kelentit zyna banggg...cepattt bang...ge ntel kelentit bang....masuk dlm2 bangggg..sdap tak banggg? sdap tak? banggg sdap tak...aahhaahhahhhaaaahhhh....sedapnya pantat ayang..sedap pantat yang...sdapp. ..aygggg....abgggg....tuss..tuss..tuss..errh..errh...arghhhh.... Lepas tu abang kata terima kasih yang...aku pun cakap jugak trima kasih bang seb ab zyna rasa seronok dan puas dengan abg...Lepas tu abang tarik batang dia pelan 2 pas tu air kami yang bercampur tadi meleleh keluar ke tilam pas tu abang suruh aku baring sambil kangkang kaki abang pun lap dengan tisu. Lepas tu abang ajak gi bilik air abang suruh aku kncing, aku rasa pedih sampai keluar air mata pas t u abang cebok aku abg lap ngan towel..."abg tanya sakit sangat ke? abang mnta ma af, mula2 macam tu la" Lepas tu abang bagi aku minum air suam pas tu abang tak kasi aku jalan abang duk ung aku letak atas katil. Nasib baik bilik kita orANg ada blik air, kalau tak ha bislah. Lepas tu abang baringkan aku selimut pas tu sebelum tidur abang kata ser onokkan dah kawin? Aku senyum malu, aku tengok jam pukul 4.25 pagi...Mak oiii la

manya aku main tadi. Aku pun terus tidur abang pun peluk sambil tangan dia letak kat atas cipap aku. Dalm hati ni kang jadi balik plak ni...hehehe itulah kisah malam prtama aku degan suami yang aku tak pernah kenal. Maknanya kami bercnta lepas kahwin dan yang penting malu2 tu yang lagi sedap. Se karang ni aku dah kawin hampir 4 bulan. Abang tak kasi aku mangandung dulu sebab kami baru bercinta. Dia kata nAk bagi aku puas dulu. Sekarang ni boleh kata tia p-tiap malam aku nak bersetubuh dengan abang. Pagi sebelum abang gi keje pas tu balik keje mandi sama2 main dalam bilik air. Sekarang ni aku abang dah banyak aj ar cara2 main. Sekarang aku dah pandai main atas aku henjut sedap gak sebab aku kontrol sendiri nak masuk abis ke tak..nak henjut laju ke tak..eemmm memang best . Sekarang aku dah duduk rumah sendiri lagi la saja ubah selera.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->