Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

badan saya terus lesu. Itu pun hari sekolah. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan.” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. Paling kurang sepuluh kali.“Maksud cikgu.” “Tengok tapak tangan cikgu. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu. Tujuh hari seminggu. Boleh layan suami macam tu. “Lepas awak lesu. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri. Baru sekali saya kena.” Khairani berbohong.” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal. Dia . Boleh tahan cikgu ni. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu. “Lima enam kali. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Sekarang saya dah larat.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua. Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam. Tiap-tiap malam. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya.

” jelas Pak Itam. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. Cakaplah Pak Itam. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh.” Pak Itam tersenyum. Apa cara yang berat tu. Tapi cara rawatan tu berat sikit. Bukan kehendak rawatannya.” Pak Itam cuba berdiplomasi. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. Khairani macam terdesak. “Betul jangkaan saya. Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. nanti dia cari perempuan lain. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. “Begini cikgu. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli. Kalau ikut rawatan saya. Kalau saya berterusan begini. Cikgu dah terkena buatan orang. Kemudian dia membaca sesuatu. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. Saya takut suami saya Pak Itam. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya.” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam.

Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini.” bisik hati Pak Itam. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Apabila Khairani ditelan bilik itu.” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali. . Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu.” Mendengar jawapan Khairani.” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam. Sungguh menawan. Sungguh cantik. Balaknya terpacak di sebalik kainnya. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Dia menjeling jam di dinding. hati Pak Itam melonjak begitu tinggi.membisu. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Baru pukul lima petang. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Sungguh mengghairahkan. Demi rumah tangga saya. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. “Tak apalah Pak Itam. Buah dada Khairani kenyal menegang. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. “Hm! awal lagi. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas.

tujuh hari seminggu pulak tu. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. . Air itu dihembus. nanti saya terangkan. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut. Bukan sahaja tenaga. tenaga cikgu akan bertambah sedikit. Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas." kata Pak Itam. Air ini untuk mengelak serangan seterus. Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani. “Bila cikgu minum air ni. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat.” pujuk Pak Itam. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. Cikgu minum air penawar ni dulu. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. “Jangan malu. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal.” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya.” bisik hati Pak Itam.Khairani sudah tidak membantah. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. Dia terpegun.

“Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba. Saya nak buang. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan.” “Jangan malu cikgu. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya. Malu saya nak cakap. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya. Semua lelaki suka usik tempat itu. Dada Khairani mula berdebar.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani. Lagi?” “Lubang belakang.” “Itu mestilah.” jelas Pak Itam. Semuanya jelas kelihatan. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali. “Sekarang cikgu boleh baring.” . Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Telentang ya cikgu.” “Apam saya.

. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin. Sakit. Kalau tidak kena tunggu sampai malam. Khairani mengangguk.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi. Tapi lama-lama sedap pulak.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan.” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang.” kata Pak Itam. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu. hari ini tak da orang. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain. “Sentuhlah Pak Itam.Cikgu suka?” “Mula-mula tak. “Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu. Geli. Tapi lama-lama sedap pulak. Jadi apa dia nak saya beri. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan.” “Sukalah tu. “Cikgu nasib baik.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya.“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam. Sekarang saya dah gian.

Khairani bagai lembu dicucuk hidung. Dia patuh pada arahan Pak Itam. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya. Dada Khairani masih berdebar. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam.” Khairani mula ketawa manja. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. “Gelilah Pak Itam.” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. Apabila air penawarnya sudah berkesan. “Bersih ketiak cikgu ni. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal.” “Untung cikgu dapat laki macam tu.Mudahlah urusannya selepas ini. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Nafsu berahi . Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan.

Dia keluar ikut bawah.” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli. semakin geli Khairani rasa.” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani. “Tak Pak Itam.. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya. Dia mula menggeliat. tak tahannnnn….” balas Pak Itam. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. tetapi tidaklah segeli ini. Jenal pun selalu buat macam itu. Nafsunya pasti mendidih.” “Tak apa. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya. “Tahan cikgu.” Khairani menggeliat sambil ketawa manja. Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa.” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni. Itu tanda benda tu dah keluar. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam.” Jawab Khairani. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih.” “Tanda benda tu dah keluar. “Apa rasa?” “Sedap. Tapi sementara sahaja. “Maaf Pak Itam saya terkencing. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam. “Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” . “Geli lagi?” Tanyanya lagi.semakin meningkat.

dan lagi. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani. Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik. Kalau tak keluar susu ini. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam... dan lagi. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair.“Boleh tu boleh.” “Itu tadi.. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani..” jelas Pak Itam. " Kata Khairani sambil menggeliat. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata.. Kemudian diuli. “Dah lama saya tak susukan anak.. Kemudaian diramas.. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu..” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. Pak Itam hisap lagi. Sudah lama tidak menyusukan anak. “Mainan sihir. "Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu.. Putingnya terasa semakin menonjol. Khairani terasa buah dadanya amat tegang. Dia mula mengelepar. Puting tetek Khairani semakin keras." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak. "Gelilah Pak Itam. Nafsu syahwat semakin membara. Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat. Tapi besok dia datang balik. nafsu cikgu boleh ..

” Khairani mengangguk lesu. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja. “Kalau geli. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya. tahan. “Tak apalah. “Sekarang sebelah lagi. “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam. Macam tadi. Biar sampai terpancut susu cikgu..” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum. Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. .” “Entahlah Pak Itam. “Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam. Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan. Seperti orang baru kahwin. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. “Pak Itam. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega.mati.” kata Pak Itam. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap.

“Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak.” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Khairani memejamkan mata semula. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Yang penting penyakit saya sembuh. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. . Kemaluannya sudah mula banjir. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam. Khairani menganggukkan kepalanya. “Masukkanlah Pak Itam.“Buatlah apa yang patut Pak Itam.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya. Khairani cuba bangkit. cikgu. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya.

Setelah mencapai kain kebarungnya.” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani. Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya.” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya. “Saya sedang masukkanlah ni. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah.“Pak Itam. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada.” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat.. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. “Goyang ponggong cikgu. . Dia melajukan ayunannya. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. ni rawatan pertama. “Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat. “Cikgu. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. Kehendak syahwatnya tertunai sudah.

” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam.” jelas Pak Itam sambil tersenyum.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Tapi kena ikut aturan dulu.Khairani merenung Pak Itam. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. Tubuh Khairani terdedah lagi. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga. “Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam." sambung Pak Itam . “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk. “Sekarang Cikgu sila meniarap. Tapi kena ikut aturan dulu. Pak Itam buatlah apa yang patut.” jelas Pak Itam. Saya ikut sahaja. Kena buat macam tadi lah. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi. Dia tersenyum. Janji saya pulih. Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam…. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit. “Kalau boleh nak lagi. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut.” jelas Pak Itam sambil tersenyum.” balas Khairani.

Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja. Khairani berasa khayal semula. Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni . Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. Khairani meramas bantal kesedapan. Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu. Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal.Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku.

” kata Pak Itam. Kadang-kadang sampai dua kali semalam." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas. “Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu. "Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi.” jawab Khairani. "Jangan kemut teran sikit." arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu." kata Pak Itam. Kalau tidak susah juga. Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani. . “Ganas juga laki cikgu ni. Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya. Dia berhenti disitu.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti.” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku.ya cikgu. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani.

Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu.” kata Pak Itam.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. "Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. “Cikgu tunggu dalam bilik ni. “Jangan pakai baju dulu. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo.” .” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya. Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat. memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal.

Saya akan gosok badan cikgu. “Pak Itam! Nanti dulu. “Cikgu jangan bergerak dari sini. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur.” “Jangan takut cikgu. “Jangan siram lagi.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu. Cikgu kena mandi air bunga sekarang. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak. “Dah masuk waktu maghrib.” jelas Pak Itam. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya.” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu.” jelas Pak Itam. Bulu romnya mula meremang. “Angkat tangan cikgu. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu. Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit. “Cikgu siram badan cikgu.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam. Kedua-dua tangannya . Jangan biarkan benda tu masuk lagi.” “Tolong Pak Itam. “Benda tu masih ada di sini. Saya takut. “Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal. Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya. Khairani mula berasa seram sejuk.

“Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam. Khairani terkejut.” .” “Sama-sama ganaslah tu. Saya rasa sedap pulak.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi.” “Dah hilanglah benda tu. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya.” “Tengoklah Pak Itam. Saya tak larang. Sekarang jirus lagi. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas.” Khairani ikut arahan Pak Itam. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi. Selepas Khairani jirus kali kedua.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya. Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap. Yang penting sihir tu hilang. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. tetapi dia tidak membantah. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa. “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam. Tak pernah saya rasa sesedap in.

“Jirus lagi. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir.” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya.. “Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Pak Itam menelannya sehingga habis. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. Puting tetek Khairani dihisap lagi. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit . Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi. “Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. Selesai menjirus.” Khairani merengek lagi. Saya tak tahan ni. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan. Ia khayal dibuai rasa berahi itu. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah.” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. lebih kurang setengah inci dan berhenti. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu.

dia mahu bertahan lama... Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam. masukkan lagi. saya sangat suka kat cikgu. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu. Masuk dalam lagilah Pak Itam." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu.. Khairani mengerang semakin kuat... Pak Itam meneroka seinci lagi. tolong Pak Itam. "Pak Itam.. cepat sikit Pak Itam. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani. Lagi Pak Itam. Saya nak.. Sekejap ya cikgu. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu.. besar. setelah beberapa kali sorongan. dan paling penting. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama.. Kote Pak Itam sedap. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan." "Oh.. Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa... saya nak dalam lagi. Sedap. Wajahnya semakin cantik dan jelita. "Pak Itam.. menyuarakan kenikmatan . Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci.. Jangan seksa saya.." "Saya suka apam cikgu.... tolong.. Sedikit demi sedikit. Saya nak sangat Pak Itam. Saya nak Pak Itam. Pak Itam.zakarnya . Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini.. Tolong." "Emm. Pak Itam." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci.

Mulutnya ternganga luas. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. syurga yang teramat indah. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. penuh cinta dan nikmat. Setelah cengkaman jari Khairani reda. hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. Matanya terpejam rapat. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya. mengayak dan melanyak pantat . Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. Pantat Khairani semakin becak dan licin. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. “Masuk dalam lagi Pak Itam. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. Saya nak semua Pak Itam…. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. dia teruskan permainannya. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Mulutnya ternganga. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. Khairani tidak dapat bertahan. zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya.. Seluruh tubuhnya kejang membeku. Pak Itam mula menghenjut. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. Pak Itam menujah semakin dalam. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya.yang tak terhingga.

Dia ayak-ayak lagi zakarnya. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya. Dan kali ini. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. . setiap kali kakinya kendur. "Terima kasih Pak Itam. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. matanya kuyu. Pak Itam kepuasan. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan. Hebat juga Pak Itam ni…. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat. Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. Pak Itam tidak menghiraukannya.Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. Hampir lima minit lamanya.

” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi. tiba-tiba dia rasa seram sejuk. Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9.00 malam rawatan hari pertama selesai. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya.” “Lama?” “Tiga hari.10 malam. Kira-kira jam 9.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam. “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi.“Dah sembuhlah tu. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.” “Baguslah tu. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya.” “Boleh ke?” .” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya. Ketika Khairani hendak pulang. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok.

tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya. Selepas menerima rawatan tadi. Dalam bilik itu. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. biarlah dia teruskan. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri.“Apa pulak tidak boleh. Senang saya rawat cikgu. Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Khairani tidak membantah. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam. Bila sudah bertelanjang. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Pak Itam ikut sama dan menutup pintu.” “Suami cikgu tak ada. Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini. Setelah itu. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Ciuman itu lama dan mengghairahkan. Sambil mulut mereka bercium rapat. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam.

Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya. Dengan gerakan perlahan tapi tegap. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Sambil menggeliat. dia bangun memegang batang zakarnya. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. Dihisap dan diramas. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. badan Khairani terangkat ke atas. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam.bermain pada ketiaknya. Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu.

“Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya. Untuk menguatkan hentakannya. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak. bila Pak Itam memancutkan air maninya. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. “Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. mulut Pak Itam menghisap tetek.” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam. “Jilat ketiak saya Pak Itam. Pak Itam memegang punggung Khairani.” . Akhirnya. “Dah pulihlah tu. Ada ketikanya.lubang kemaluan lebih jauh lagi. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani.” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam. “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. Pandai Pak Itam merawatnya. “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini.

“Ambik MC lah cikgu.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya.” “Itu boleh diatur. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan. Cikgu jelita ini tidak pula membantah. Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. Dia mula meniarap di atas badan Khairani. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk.” kata Pak Itam. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam. Ah! Sedapnya tidak terkata. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi.” “Tapi saya tak sakit. Pak Itam semakin berani.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Dia bingkas bangun. Saya dah lewat nak ke sekolah ni. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas. . Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil.

” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya. Dia lupa seketika pada Jenal.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam. Tapi sebelum itu kita main dulu. Dia lupa seketika pada Mat Jodi. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani.” “Okey. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. baru saya percaya. Walau pun hajatnya . saya akan buatkan cikgu sakit sementara. “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya. Tak ada bulu. Ketiak cikgu bersih.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. “Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu. Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. Bau pun sedap. Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC.

Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. “Ooooooo… Pak Itam…. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu.” Khairani mengerang manja. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. “Kenapa cikgu?” . Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Sedap lidah Pak Itam…. gelilah Pak Itam. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani. Geli. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam. Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. Sedap Pak Itam….. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti.bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah….

“Masih kuat kemut.” Kata Pak Itam sambil terseyum. Macam besi.” “Sedap pun geli.“Gelilah Pak Itam.” jelas Pak Itam. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya. Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam.” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani. “Sakit ke?” “Tak.” “Sedap sangatlah Pak Itam. “Kerasnya kote Pak Itam.” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya.” “Oh! Gitu.” “Pelik ya orang perempuan ni. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga. Sedap macam kote laki saya.” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat. Masukkan kote Pak Itam. “Apam cikgu macam apam anak dara.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya. “Cepatlah Pak Itam. Macam belum pernah diusik. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam .

” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani. “Macam mana dia nak marah.” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu.ni. Dia bukan tahu.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. .” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam. “Suka hati cikgulah. Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful