Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

“Maksud cikgu.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya. Itu pun hari sekolah. Sekarang saya dah larat. “Lepas awak lesu. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri. “Lima enam kali. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. Tujuh hari seminggu. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Dia .” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. Baru sekali saya kena. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua. badan saya terus lesu.” “Tengok tapak tangan cikgu. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu. Boleh tahan cikgu ni. Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu.” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal. Tiap-tiap malam.” Khairani berbohong. Paling kurang sepuluh kali. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan. Boleh layan suami macam tu.

” jelas Pak Itam. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. Kalau ikut rawatan saya. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh. Bukan kehendak rawatannya. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika. Cikgu dah terkena buatan orang. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai. “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. “Begini cikgu. Khairani macam terdesak. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat. Tapi cara rawatan tu berat sikit. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli. Cakaplah Pak Itam.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani.” Pak Itam cuba berdiplomasi. Kalau saya berterusan begini. Apa cara yang berat tu. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu.” Pak Itam tersenyum. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. “Betul jangkaan saya. nanti dia cari perempuan lain. Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani.” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani. Kemudian dia membaca sesuatu. Saya takut suami saya Pak Itam.

Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat.” bisik hati Pak Itam.” Mendengar jawapan Khairani. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci. “Tak apalah Pak Itam. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam. . hati Pak Itam melonjak begitu tinggi. Balaknya terpacak di sebalik kainnya. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas.membisu.” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Sungguh mengghairahkan. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. Buah dada Khairani kenyal menegang. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini.” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Dia menjeling jam di dinding. “Hm! awal lagi. Demi rumah tangga saya. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Baru pukul lima petang. Sungguh menawan. Apabila Khairani ditelan bilik itu. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. Sungguh cantik. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal.

kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. nanti saya terangkan. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya. .” pujuk Pak Itam. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya. Bukan sahaja tenaga." kata Pak Itam. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. tenaga cikgu akan bertambah sedikit. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. Air ini untuk mengelak serangan seterus. Dia terpegun. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap. Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas. Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat. “Bila cikgu minum air ni. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. “Jangan malu. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal.” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. tujuh hari seminggu pulak tu. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani.” bisik hati Pak Itam.Khairani sudah tidak membantah. Cikgu minum air penawar ni dulu. Air itu dihembus. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain.

Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya.” “Itu mestilah. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan. Saya nak buang.” “Jangan malu cikgu. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba. Semua lelaki suka usik tempat itu. Lagi?” “Lubang belakang. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat. Malu saya nak cakap.” “Apam saya.” . Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya. Dada Khairani mula berdebar.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu. “Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya. Telentang ya cikgu. “Sekarang cikgu boleh baring. Semuanya jelas kelihatan.” jelas Pak Itam. Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan.

“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu.” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan. Kalau tidak kena tunggu sampai malam.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya. Khairani mengangguk. Tapi lama-lama sedap pulak. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya. Geli. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu. Sakit. Sekarang saya dah gian.Cikgu suka?” “Mula-mula tak.” kata Pak Itam. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan. Tapi lama-lama sedap pulak. . Jadi apa dia nak saya beri.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain. “Sentuhlah Pak Itam. “Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka.” “Sukalah tu. hari ini tak da orang. “Cikgu nasib baik.

Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam.Mudahlah urusannya selepas ini. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. “Bersih ketiak cikgu ni. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya.” “Untung cikgu dapat laki macam tu. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Khairani bagai lembu dicucuk hidung.” Khairani mula ketawa manja. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. Apabila air penawarnya sudah berkesan. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. Dada Khairani masih berdebar. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Dia patuh pada arahan Pak Itam.” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. “Gelilah Pak Itam. Nafsu berahi . Mahu sahaja dia peluk Pak Itam. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal.

“Tak Pak Itam. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam.” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya. Dia mula menggeliat. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa.” “Tak apa. “Tahan cikgu. Dia keluar ikut bawah. “Maaf Pak Itam saya terkencing. Tapi sementara sahaja.” Khairani menggeliat sambil ketawa manja.” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing. Jenal pun selalu buat macam itu. Itu tanda benda tu dah keluar.” Jawab Khairani. tak tahannnnn….” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani. “Apa rasa?” “Sedap.” balas Pak Itam. “Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” . semakin geli Khairani rasa. “Geli lagi?” Tanyanya lagi.. tetapi tidaklah segeli ini. Nafsunya pasti mendidih.semakin meningkat.” “Tanda benda tu dah keluar. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni.

"Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu..“Boleh tu boleh. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair. Pak Itam hisap lagi. Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat.. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani. “Mainan sihir. dan lagi. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam.. nafsu cikgu boleh .. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata. Sudah lama tidak menyusukan anak. Puting tetek Khairani semakin keras.. dan lagi. “Dah lama saya tak susukan anak. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani.” “Itu tadi.” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam. Kemudaian diramas. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair. Nafsu syahwat semakin membara.. Tapi besok dia datang balik. Kalau tak keluar susu ini. Kemudian diuli.. Dia mula mengelepar.. " Kata Khairani sambil menggeliat.” jelas Pak Itam... Putingnya terasa semakin menonjol. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu. "Gelilah Pak Itam. Khairani terasa buah dadanya amat tegang." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak. Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal.

Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. Macam tadi. “Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam. “Tak apalah. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja. . Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya.” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum.mati. “Sekarang sebelah lagi. “Pak Itam.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini. Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu.” “Entahlah Pak Itam. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda. Seperti orang baru kahwin. “Kalau geli.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. tahan.” kata Pak Itam. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni.. Biar sampai terpancut susu cikgu. “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah.” Khairani mengangguk lesu.

“Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu.“Buatlah apa yang patut Pak Itam. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. Yang penting penyakit saya sembuh. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh.” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani. Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Khairani cuba bangkit.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya. cikgu. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya. Khairani menganggukkan kepalanya. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal. “Masukkanlah Pak Itam. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak. . Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. Kemaluannya sudah mula banjir. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. Khairani memejamkan mata semula.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam.

“Pak Itam.” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. . Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. ni rawatan pertama. “Cikgu. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. “Goyang ponggong cikgu. Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. “Saya sedang masukkanlah ni. Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya..” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani. Dia melajukan ayunannya. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani.” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. “Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat. Setelah mencapai kain kebarungnya. Kehendak syahwatnya tertunai sudah. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya.

” jelas Pak Itam. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Janji saya pulih. Pak Itam buatlah apa yang patut. Tapi kena ikut aturan dulu.” balas Khairani." sambung Pak Itam . Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. Saya ikut sahaja. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Tapi kena ikut aturan dulu. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh. Kena buat macam tadi lah.” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam…. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. “Kalau boleh nak lagi. Tubuh Khairani terdedah lagi. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. Dia tersenyum. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam.Khairani merenung Pak Itam. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. “Sekarang Cikgu sila meniarap. “Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu.

Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Khairani meramas bantal kesedapan. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Khairani berasa khayal semula. Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni . Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya. Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga.Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu.

" arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani. Dia berhenti disitu. "Jangan kemut teran sikit. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu. . Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani." kata Pak Itam.” kata Pak Itam. Kadang-kadang sampai dua kali semalam.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas.” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas.” jawab Khairani. "Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi.ya cikgu. “Ganas juga laki cikgu ni. Kalau tidak susah juga." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani. “Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu. Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya.

Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. “Jangan pakai baju dulu. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya.” .” kata Pak Itam. "Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu. Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya. “Cikgu tunggu dalam bilik ni.” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut. memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak.

“Cikgu siram badan cikgu. “Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya. “Angkat tangan cikgu. Kedua-dua tangannya .” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit.” “Jangan takut cikgu. Jangan biarkan benda tu masuk lagi. Cikgu kena mandi air bunga sekarang.” jelas Pak Itam.” jelas Pak Itam. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu.” “Tolong Pak Itam. “Jangan siram lagi. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak. “Benda tu masih ada di sini. “Cikgu jangan bergerak dari sini. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur. Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya. Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian. “Dah masuk waktu maghrib. Bulu romnya mula meremang. Khairani mula berasa seram sejuk. “Pak Itam! Nanti dulu. Saya akan gosok badan cikgu. Saya takut.

Saya tak larang.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya. Yang penting sihir tu hilang.” “Tengoklah Pak Itam. Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap.” Khairani ikut arahan Pak Itam. tetapi dia tidak membantah.” “Dah hilanglah benda tu. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya. Selepas Khairani jirus kali kedua. Khairani terkejut. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi. Saya rasa sedap pulak.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya. Sekarang jirus lagi. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu.” “Sama-sama ganaslah tu. Tak pernah saya rasa sesedap in.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa.” . “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi. “Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam.

“Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. Ia khayal dibuai rasa berahi itu.” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. “Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam. lebih kurang setengah inci dan berhenti. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan. Saya tak tahan ni.” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam. Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. Puting tetek Khairani dihisap lagi. Selesai menjirus. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu. Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. “Jirus lagi. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir.” Khairani merengek lagi.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Pak Itam menelannya sehingga habis.. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit .

. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini.zakarnya ." "Oh. "Pak Itam. Wajahnya semakin cantik dan jelita. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan... Pak Itam. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu.. Sekejap ya cikgu. Khairani mengerang semakin kuat. Jangan seksa saya.. masukkan lagi. saya sangat suka kat cikgu. setelah beberapa kali sorongan.. besar. Kote Pak Itam sedap... Lagi Pak Itam.. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan.. Pak Itam meneroka seinci lagi.. Saya nak sangat Pak Itam. Saya nak Pak Itam.. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. Sedap. tolong.. Tolong. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu. Sedikit demi sedikit." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci.." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam. cepat sikit Pak Itam. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan. Masuk dalam lagilah Pak Itam. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam. menyuarakan kenikmatan . Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa.. Saya nak. saya nak dalam lagi." "Saya suka apam cikgu. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu. dia mahu bertahan lama. dan paling penting.. "Pak Itam. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci.. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit. tolong Pak Itam. Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu." "Emm.. Pak Itam...

Seluruh tubuhnya kejang membeku. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. Mulutnya ternganga luas. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu.yang tak terhingga. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya. Pantat Khairani semakin becak dan licin. mengayak dan melanyak pantat . Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. Pak Itam menujah semakin dalam. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. Matanya terpejam rapat. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. syurga yang teramat indah. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras. “Masuk dalam lagi Pak Itam. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya. Khairani tidak dapat bertahan.. Saya nak semua Pak Itam…. Pak Itam mula menghenjut. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. Setelah cengkaman jari Khairani reda. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Mulutnya ternganga. dia teruskan permainannya. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. penuh cinta dan nikmat.

Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. "Terima kasih Pak Itam. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. Pak Itam kepuasan. Pak Itam tidak menghiraukannya. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat. setiap kali kakinya kendur. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. . Dia ayak-ayak lagi zakarnya. sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . matanya kuyu. Dan kali ini. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. Hampir lima minit lamanya. Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. Hebat juga Pak Itam ni….Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan.

” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah. Kira-kira jam 9. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya.” “Lama?” “Tiga hari. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani.00 malam rawatan hari pertama selesai.” “Baguslah tu. “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya. Ketika Khairani hendak pulang.” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. tiba-tiba dia rasa seram sejuk.10 malam. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam.“Dah sembuhlah tu. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok.” “Boleh ke?” . Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9.

Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Dalam bilik itu. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya. Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam. Pak Itam ikut sama dan menutup pintu. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Selepas menerima rawatan tadi. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. Sambil mulut mereka bercium rapat. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. Senang saya rawat cikgu. Ciuman itu lama dan mengghairahkan.“Apa pulak tidak boleh. Khairani tidak membantah. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. biarlah dia teruskan.” “Suami cikgu tak ada. Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Bila sudah bertelanjang. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Setelah itu. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya.

Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. Sambil menggeliat. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. Dihisap dan diramas. Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani.bermain pada ketiaknya. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya. Dengan gerakan perlahan tapi tegap. dia bangun memegang batang zakarnya. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu. badan Khairani terangkat ke atas. Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini.

Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam. “Dah pulihlah tu. Akhirnya. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat.lubang kemaluan lebih jauh lagi. “Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani. Pak Itam memegang punggung Khairani. mulut Pak Itam menghisap tetek. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya. “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini.” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani. Ada ketikanya. “Jilat ketiak saya Pak Itam. Untuk menguatkan hentakannya. “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam. “Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani.” .” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam. Pandai Pak Itam merawatnya. bila Pak Itam memancutkan air maninya.

” kata Pak Itam. Cikgu jelita ini tidak pula membantah. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya. Saya dah lewat nak ke sekolah ni. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya. “Ambik MC lah cikgu. Dia bingkas bangun.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga. Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Ah! Sedapnya tidak terkata.” “Tapi saya tak sakit. Dia mula meniarap di atas badan Khairani. Pak Itam semakin berani. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah.” “Itu boleh diatur. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk. . Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya.

Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam. Tak ada bulu. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut. Bau pun sedap.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. saya akan buatkan cikgu sakit sementara. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap.” “Okey. baru saya percaya. Dia lupa seketika pada Mat Jodi. Ketiak cikgu bersih.” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC. Walau pun hajatnya . “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam. “Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani. Dia lupa seketika pada Jenal. Tapi sebelum itu kita main dulu.

Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah…. gelilah Pak Itam.bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani. “Ooooooo… Pak Itam…. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Sedap Pak Itam…. Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. “Kenapa cikgu?” . Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya.. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam. Sedap lidah Pak Itam…. Geli.” Khairani mengerang manja.

Sedap macam kote laki saya. “Masih kuat kemut.” “Sedap pun geli. “Kerasnya kote Pak Itam.” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat. “Cepatlah Pak Itam.” Kata Pak Itam sambil terseyum. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga. Macam belum pernah diusik.” “Sedap sangatlah Pak Itam. Masukkan kote Pak Itam. Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam.“Gelilah Pak Itam. “Apam cikgu macam apam anak dara. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat.” “Pelik ya orang perempuan ni. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya. “Sakit ke?” “Tak. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak.” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam . Macam besi.” jelas Pak Itam.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya.” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya.” “Oh! Gitu.

” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam.” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani.ni. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam. . Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu. “Macam mana dia nak marah. Dia bukan tahu.” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang. “Suka hati cikgulah.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful