Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. Sekarang saya dah larat.” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal. “Lepas awak lesu. Baru sekali saya kena. Paling kurang sepuluh kali.” “Tengok tapak tangan cikgu.” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. “Lima enam kali. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu. Boleh layan suami macam tu. Tiap-tiap malam. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. badan saya terus lesu. Tujuh hari seminggu. Dia . Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam. Boleh tahan cikgu ni. Itu pun hari sekolah. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri.” Khairani berbohong.“Maksud cikgu.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni.

Cikgu dah terkena buatan orang. Cakaplah Pak Itam.” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya. Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh. “Begini cikgu. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli.” Pak Itam cuba berdiplomasi.” jelas Pak Itam. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut. Bukan kehendak rawatannya.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika. Kemudian dia membaca sesuatu. “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. nanti dia cari perempuan lain. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. Tapi cara rawatan tu berat sikit. Khairani macam terdesak. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani. Kalau saya berterusan begini. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu. Saya takut suami saya Pak Itam. “Betul jangkaan saya.” Pak Itam tersenyum. Kalau ikut rawatan saya. Apa cara yang berat tu.

Apabila Khairani ditelan bilik itu. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. “Tak apalah Pak Itam. Buah dada Khairani kenyal menegang. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat.” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali. “Hm! awal lagi. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Dia menjeling jam di dinding. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu. hati Pak Itam melonjak begitu tinggi. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Baru pukul lima petang. .” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam. Sungguh cantik. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. Sungguh mengghairahkan. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. Sungguh menawan. Balaknya terpacak di sebalik kainnya. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas.” bisik hati Pak Itam. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu.” Mendengar jawapan Khairani.membisu. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Demi rumah tangga saya.

Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. tenaga cikgu akan bertambah sedikit.” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. Cikgu minum air penawar ni dulu. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas. Bukan sahaja tenaga.” bisik hati Pak Itam. tujuh hari seminggu pulak tu.” pujuk Pak Itam.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. “Jangan malu. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain. kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. Air ini untuk mengelak serangan seterus. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. “Bila cikgu minum air ni. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. nanti saya terangkan." kata Pak Itam. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya.Khairani sudah tidak membantah. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu. Dia terpegun. Air itu dihembus. . Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal.

Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi.” jelas Pak Itam. Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah.” “Apam saya. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka.” “Itu mestilah. Telentang ya cikgu. Dada Khairani mula berdebar. Semuanya jelas kelihatan. “Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan. Lagi?” “Lubang belakang. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya. Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali. Malu saya nak cakap. “Sekarang cikgu boleh baring. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. Saya nak buang. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya.” .” “Jangan malu cikgu. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba. Semua lelaki suka usik tempat itu. Tetapi dia sudah tidak ambil peduli.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya.

Kalau tidak kena tunggu sampai malam. Jadi apa dia nak saya beri.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam. Geli. Tapi lama-lama sedap pulak.” kata Pak Itam.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin.” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya. . Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi. Sakit.Cikgu suka?” “Mula-mula tak. Sekarang saya dah gian. “Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka.” “Sukalah tu. “Sentuhlah Pak Itam. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan. Khairani mengangguk.“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya. “Cikgu nasib baik. hari ini tak da orang. Tapi lama-lama sedap pulak.

Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Apabila air penawarnya sudah berkesan. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam. Nafsu berahi . Dia patuh pada arahan Pak Itam. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya. “Bersih ketiak cikgu ni. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah.” “Untung cikgu dapat laki macam tu. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya. Dada Khairani masih berdebar.” Khairani mula ketawa manja. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Khairani bagai lembu dicucuk hidung. Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas.” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. “Gelilah Pak Itam. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham.Mudahlah urusannya selepas ini.

” “Tanda benda tu dah keluar. semakin geli Khairani rasa.” “Tak apa.” Jawab Khairani. “Apa rasa?” “Sedap.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam. Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa. “Tak Pak Itam. Nafsunya pasti mendidih. “Maaf Pak Itam saya terkencing. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing. “Geli lagi?” Tanyanya lagi. tak tahannnnn….semakin meningkat. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat.” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli.” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. Dia keluar ikut bawah.” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani. “Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” . Jenal pun selalu buat macam itu. Dia mula menggeliat. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya.” Khairani menggeliat sambil ketawa manja. Itu tanda benda tu dah keluar.” balas Pak Itam.. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. Tapi sementara sahaja. “Tahan cikgu. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih. tetapi tidaklah segeli ini.

. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani. Pak Itam hisap lagi..” jelas Pak Itam. "Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu... “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam. nafsu cikgu boleh .. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani. Putingnya terasa semakin menonjol. Dia mula mengelepar. Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat... "Gelilah Pak Itam. “Mainan sihir. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam..“Boleh tu boleh. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair. " Kata Khairani sambil menggeliat. Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal. Nafsu syahwat semakin membara. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik. Kalau tak keluar susu ini. dan lagi. dan lagi." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak.” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. “Dah lama saya tak susukan anak. Puting tetek Khairani semakin keras. Khairani terasa buah dadanya amat tegang. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam... Kemudaian diramas. Tapi besok dia datang balik. Kemudian diuli.” “Itu tadi. Sudah lama tidak menyusukan anak. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata.

” Khairani mengangguk lesu. “Kalau geli.. Biar sampai terpancut susu cikgu. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya. Macam tadi. “Tak apalah. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu.” kata Pak Itam.” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum.” “Entahlah Pak Itam. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega. . “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap.mati. “Pak Itam. tahan. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam. Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan. “Sekarang sebelah lagi. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda. “Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam. Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. Seperti orang baru kahwin.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam.

cikgu. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam.” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak. Yang penting penyakit saya sembuh. Khairani memejamkan mata semula. Kemaluannya sudah mula banjir. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Khairani cuba bangkit. . Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. “Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam.“Buatlah apa yang patut Pak Itam. “Masukkanlah Pak Itam. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. Khairani menganggukkan kepalanya. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya.

“Pak Itam. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu.. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. “Cikgu. Dia melajukan ayunannya.” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada. ni rawatan pertama. “Saya sedang masukkanlah ni. “Goyang ponggong cikgu. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. “Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. . Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya.” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan. Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat. Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. Setelah mencapai kain kebarungnya. Kehendak syahwatnya tertunai sudah. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat.” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani.

“Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu.Khairani merenung Pak Itam. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. Saya ikut sahaja. Janji saya pulih. Kena buat macam tadi lah. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam. “Kalau boleh nak lagi. “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh.” jelas Pak Itam. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. “Sekarang Cikgu sila meniarap.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. Tapi kena ikut aturan dulu. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu.” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Tapi kena ikut aturan dulu. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Pak Itam buatlah apa yang patut. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Tubuh Khairani terdedah lagi. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga." sambung Pak Itam . Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam….” jelas Pak Itam sambil tersenyum.” balas Khairani. Dia tersenyum.

Khairani berasa khayal semula. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni .Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani. Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga. Khairani meramas bantal kesedapan. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani.

Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah. “Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu. . “Ganas juga laki cikgu ni. Kadang-kadang sampai dua kali semalam.” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan. "Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani. Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku.” jawab Khairani.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas.ya cikgu." arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani. Dia berhenti disitu. Kalau tidak susah juga.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti." kata Pak Itam.” kata Pak Itam. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. "Jangan kemut teran sikit.

“Cikgu tunggu dalam bilik ni. Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak. “Jangan pakai baju dulu. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu. "Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu.” kata Pak Itam. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal.” . Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo. Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang.” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya.

Cikgu kena mandi air bunga sekarang.” jelas Pak Itam.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu. Saya akan gosok badan cikgu. Jangan biarkan benda tu masuk lagi. “Dah masuk waktu maghrib. “Jangan siram lagi.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit.” jelas Pak Itam. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu.” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu. Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu. Khairani mula berasa seram sejuk.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu. Bulu romnya mula meremang. “Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal. “Angkat tangan cikgu.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak.” “Tolong Pak Itam. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur. “Benda tu masih ada di sini. Kedua-dua tangannya . Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya. “Cikgu jangan bergerak dari sini. Saya takut. “Pak Itam! Nanti dulu. “Cikgu siram badan cikgu.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian.” “Jangan takut cikgu.

Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam. Sekarang jirus lagi. Saya tak larang. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang. Khairani terkejut.” “Dah hilanglah benda tu.” “Sama-sama ganaslah tu. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut. Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam.” “Tengoklah Pak Itam. “Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam. Saya rasa sedap pulak. Tak pernah saya rasa sesedap in. Yang penting sihir tu hilang.” . Selepas Khairani jirus kali kedua.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. tetapi dia tidak membantah. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas. “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam.” Khairani ikut arahan Pak Itam.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya.

“Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam.” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya.” Khairani merengek lagi. Selesai menjirus. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya. Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. lebih kurang setengah inci dan berhenti. “Jirus lagi. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit . Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. Ia khayal dibuai rasa berahi itu. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam. “Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. Pak Itam menelannya sehingga habis. Puting tetek Khairani dihisap lagi. Saya tak tahan ni.. Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu.” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani.

.. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu. tolong Pak Itam.. menyuarakan kenikmatan ." "Saya suka apam cikgu. saya nak dalam lagi. tolong. dan paling penting.... Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit. Tolong. saya sangat suka kat cikgu... Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini. Sedikit demi sedikit. besar." "Emm. cepat sikit Pak Itam. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu. Wajahnya semakin cantik dan jelita. Sedap. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam.zakarnya .. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu. Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu. Jangan seksa saya. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya.. Pak Itam meneroka seinci lagi. Khairani mengerang semakin kuat. masukkan lagi. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan. Lagi Pak Itam.. Saya nak Pak Itam. dia mahu bertahan lama." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam.. setelah beberapa kali sorongan. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu. "Pak Itam. Pak Itam.. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani. Sekejap ya cikgu.." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. Saya nak." "Oh. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. "Pak Itam.. Kote Pak Itam sedap... Pak Itam.. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan.. Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa. Masuk dalam lagilah Pak Itam.. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. Saya nak sangat Pak Itam.

penuh cinta dan nikmat. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. Mulutnya ternganga. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. mengayak dan melanyak pantat . hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya.yang tak terhingga. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Matanya terpejam rapat. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. dia teruskan permainannya. Pantat Khairani semakin becak dan licin. Pak Itam mula menghenjut. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Setelah cengkaman jari Khairani reda. Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. Saya nak semua Pak Itam…. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. Mulutnya ternganga luas. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. Khairani tidak dapat bertahan. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. Seluruh tubuhnya kejang membeku.. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. “Masuk dalam lagi Pak Itam. Pak Itam menujah semakin dalam. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. syurga yang teramat indah.

Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. Hampir lima minit lamanya. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. Pak Itam kepuasan. "Terima kasih Pak Itam. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. Hebat juga Pak Itam ni…. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. matanya kuyu.Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. setiap kali kakinya kendur. “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya. Pak Itam tidak menghiraukannya. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. Dan kali ini. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. Dia ayak-ayak lagi zakarnya. . Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya.

” “Boleh ke?” . Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. Ketika Khairani hendak pulang.00 malam rawatan hari pertama selesai.” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah.” “Lama?” “Tiga hari. Kira-kira jam 9. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya. Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9. tiba-tiba dia rasa seram sejuk. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan.” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.10 malam.” “Baguslah tu.“Dah sembuhlah tu. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh. “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok.

Pak Itam ikut sama dan menutup pintu. Selepas menerima rawatan tadi. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini. Ciuman itu lama dan mengghairahkan.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Sambil mulut mereka bercium rapat.” “Suami cikgu tak ada. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya. Senang saya rawat cikgu. Dalam bilik itu. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Khairani tidak membantah. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam. Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam. Setelah itu. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Bila sudah bertelanjang. tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani.“Apa pulak tidak boleh. biarlah dia teruskan. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya.

bermain pada ketiaknya. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu. Dengan gerakan perlahan tapi tegap. Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . Sambil menggeliat. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. Dihisap dan diramas. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam. badan Khairani terangkat ke atas. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya. Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. dia bangun memegang batang zakarnya.

Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani.” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. mulut Pak Itam menghisap tetek. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam. Ada ketikanya. bila Pak Itam memancutkan air maninya. “Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani.lubang kemaluan lebih jauh lagi. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat. Pandai Pak Itam merawatnya. Pak Itam memegang punggung Khairani. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga.” . “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani.” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Untuk menguatkan hentakannya. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini. “Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani. “Dah pulihlah tu. “Jilat ketiak saya Pak Itam.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. Akhirnya.

Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan. Dia bingkas bangun. Pak Itam semakin berani. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Dia mula meniarap di atas badan Khairani. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. “Ambik MC lah cikgu. Ah! Sedapnya tidak terkata. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. Saya dah lewat nak ke sekolah ni. Cikgu jelita ini tidak pula membantah. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam. . Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk.” kata Pak Itam. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil.” “Tapi saya tak sakit. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani.” “Itu boleh diatur. Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga.

” “Okey. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. Bau pun sedap. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam. Tak ada bulu. “Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi. baru saya percaya.” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu. Ketiak cikgu bersih. Dia lupa seketika pada Mat Jodi.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC. Walau pun hajatnya . saya akan buatkan cikgu sakit sementara. Tapi sebelum itu kita main dulu. Dia lupa seketika pada Jenal. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya.

Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu. “Ooooooo… Pak Itam….bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti.” Khairani mengerang manja. Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. Sedap lidah Pak Itam…. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah…. Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam. gelilah Pak Itam. Geli.. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. “Kenapa cikgu?” . Sedap Pak Itam…. Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya.

” Kata Pak Itam sambil terseyum.” “Sedap sangatlah Pak Itam. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya.” “Oh! Gitu.” “Sedap pun geli. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak. Macam besi.” “Pelik ya orang perempuan ni. Sedap macam kote laki saya. “Sakit ke?” “Tak.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya.” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam . Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam. “Apam cikgu macam apam anak dara.” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat. Macam belum pernah diusik. Masukkan kote Pak Itam. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga.” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya. “Kerasnya kote Pak Itam. “Cepatlah Pak Itam. “Masih kuat kemut.” jelas Pak Itam.“Gelilah Pak Itam.

“Suka hati cikgulah. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.ni.” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. Dia bukan tahu.” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. .” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam. “Macam mana dia nak marah. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu.” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani. Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful