Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu.“Maksud cikgu. Tiap-tiap malam. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu.” Khairani berbohong.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua. Itu pun hari sekolah.” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Tujuh hari seminggu. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan. Boleh tahan cikgu ni.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni.” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. “Lepas awak lesu. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam. badan saya terus lesu. Paling kurang sepuluh kali. Sekarang saya dah larat.” “Tengok tapak tangan cikgu. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu. “Lima enam kali. Boleh layan suami macam tu. Baru sekali saya kena. Dia .

Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . Tapi cara rawatan tu berat sikit.” Pak Itam cuba berdiplomasi. Saya takut suami saya Pak Itam.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat. Kalau saya berterusan begini. nanti dia cari perempuan lain. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. Bukan kehendak rawatannya. “Betul jangkaan saya.” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam. Khairani macam terdesak. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika. Kalau ikut rawatan saya. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani.” jelas Pak Itam.” Pak Itam tersenyum. Cakaplah Pak Itam. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai. Kemudian dia membaca sesuatu. Apa cara yang berat tu. Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli. Cikgu dah terkena buatan orang. “Begini cikgu.

Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu. “Hm! awal lagi. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Sungguh menawan. Sungguh cantik. Buah dada Khairani kenyal menegang. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. hati Pak Itam melonjak begitu tinggi.membisu. Sungguh mengghairahkan. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. Demi rumah tangga saya. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat. Baru pukul lima petang. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini. Balaknya terpacak di sebalik kainnya. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Dia menjeling jam di dinding. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Apabila Khairani ditelan bilik itu. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal.” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali. .” bisik hati Pak Itam.” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam.” Mendengar jawapan Khairani. “Tak apalah Pak Itam. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam.

Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas.” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. Dia terpegun. Bukan sahaja tenaga. Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah. “Bila cikgu minum air ni. nanti saya terangkan. Air itu dihembus. tujuh hari seminggu pulak tu. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. .” pujuk Pak Itam. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal. Air ini untuk mengelak serangan seterus. Cikgu minum air penawar ni dulu. tenaga cikgu akan bertambah sedikit. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya." kata Pak Itam. kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya.” bisik hati Pak Itam. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu.Khairani sudah tidak membantah. “Jangan malu.

Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah. Lagi?” “Lubang belakang. Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya.” “Jangan malu cikgu. “Sekarang cikgu boleh baring. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani.” “Itu mestilah.” “Apam saya. Saya nak buang. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya. Malu saya nak cakap. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan. Semua lelaki suka usik tempat itu. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi. Dada Khairani mula berdebar.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali.” . Semuanya jelas kelihatan. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba.” jelas Pak Itam. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. “Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya. Telentang ya cikgu.

“Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. hari ini tak da orang. Sekarang saya dah gian. “Sentuhlah Pak Itam. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan.” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi. Khairani mengangguk. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain. Sakit. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu.” kata Pak Itam.” “Sukalah tu.Cikgu suka?” “Mula-mula tak. Geli. Tapi lama-lama sedap pulak. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan. Tapi lama-lama sedap pulak. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin. Kalau tidak kena tunggu sampai malam. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya.“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam. . Jadi apa dia nak saya beri. “Cikgu nasib baik.

“Bersih ketiak cikgu ni. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. Nafsu berahi . Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan.” Khairani mula ketawa manja. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. “Gelilah Pak Itam. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam. Dada Khairani masih berdebar. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya.” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam.” “Untung cikgu dapat laki macam tu.Mudahlah urusannya selepas ini. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Khairani bagai lembu dicucuk hidung. Apabila air penawarnya sudah berkesan. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Dia patuh pada arahan Pak Itam.

tetapi tidaklah segeli ini. Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya.” “Tanda benda tu dah keluar. semakin geli Khairani rasa.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat.. “Apa rasa?” “Sedap.” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani. Itu tanda benda tu dah keluar.” Khairani menggeliat sambil ketawa manja. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. “Geli lagi?” Tanyanya lagi.” Jawab Khairani. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam. Tapi sementara sahaja. “Tak Pak Itam. Dia mula menggeliat. Nafsunya pasti mendidih.” balas Pak Itam. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing. Dia keluar ikut bawah. “Maaf Pak Itam saya terkencing. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni. Jenal pun selalu buat macam itu. “Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” .” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli.” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya. tak tahannnnn…. “Tahan cikgu.semakin meningkat. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih.” “Tak apa.

. "Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu.” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani.. “Dah lama saya tak susukan anak. Putingnya terasa semakin menonjol.. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani. Tapi besok dia datang balik. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam. dan lagi." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak. nafsu cikgu boleh . " Kata Khairani sambil menggeliat. "Gelilah Pak Itam. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam. Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat. “Mainan sihir. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik. Puting tetek Khairani semakin keras. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair. Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata.. Kalau tak keluar susu ini. Nafsu syahwat semakin membara. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu.. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus.. Sudah lama tidak menyusukan anak..” jelas Pak Itam. Kemudaian diramas. dan lagi. Khairani terasa buah dadanya amat tegang.. Dia mula mengelepar. Pak Itam hisap lagi.“Boleh tu boleh...” “Itu tadi. Kemudian diuli.

“Tak apalah.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini. Biar sampai terpancut susu cikgu. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap. Seperti orang baru kahwin.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam. “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. “Pak Itam.. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam. Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan.” Khairani mengangguk lesu. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni. Macam tadi.” “Entahlah Pak Itam. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda.” kata Pak Itam. tahan. “Sekarang sebelah lagi. “Kalau geli.mati. “Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya. . Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya.” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum.

” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. “Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Khairani memejamkan mata semula. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. . Kemaluannya sudah mula banjir. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah.“Buatlah apa yang patut Pak Itam. “Masukkanlah Pak Itam. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal. Khairani cuba bangkit. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya. Yang penting penyakit saya sembuh. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak. Khairani menganggukkan kepalanya. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu. cikgu.

“Goyang ponggong cikgu. Setelah mencapai kain kebarungnya. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. Kehendak syahwatnya tertunai sudah.” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan. “Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada. . Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. “Cikgu. “Saya sedang masukkanlah ni.“Pak Itam.. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat.” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam.” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus. ni rawatan pertama. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya. Dia melajukan ayunannya.

Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. “Kalau boleh nak lagi. Kena buat macam tadi lah. “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu." sambung Pak Itam .” jelas Pak Itam sambil tersenyum.” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam.” balas Khairani. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh.” jelas Pak Itam. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit. “Sekarang Cikgu sila meniarap. Tapi kena ikut aturan dulu. Saya ikut sahaja.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu. Pak Itam buatlah apa yang patut. Tubuh Khairani terdedah lagi. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak.Khairani merenung Pak Itam. Tapi kena ikut aturan dulu. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam…. Janji saya pulih. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga. “Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi. Dia tersenyum.

Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu. Khairani berasa khayal semula. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal. Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni . Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani. Khairani meramas bantal kesedapan.

Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. “Ganas juga laki cikgu ni." kata Pak Itam.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas. "Jangan kemut teran sikit. . Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani." arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani. Kadang-kadang sampai dua kali semalam.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti. Dia berhenti disitu.” kata Pak Itam." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan. “Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu.ya cikgu. "Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Kalau tidak susah juga. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas.” jawab Khairani.

"Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. “Cikgu tunggu dalam bilik ni. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang.” . “Jangan pakai baju dulu. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang.” kata Pak Itam. Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya.” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu. Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya. memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak. Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo.

” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu. “Pak Itam! Nanti dulu.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur.” jelas Pak Itam. Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian. Saya takut. “Jangan siram lagi.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani.” “Jangan takut cikgu.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu.” “Tolong Pak Itam. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak. “Benda tu masih ada di sini.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit. “Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal. “Cikgu jangan bergerak dari sini. Cikgu kena mandi air bunga sekarang. Bulu romnya mula meremang. Khairani mula berasa seram sejuk. Jangan biarkan benda tu masuk lagi. “Dah masuk waktu maghrib.” jelas Pak Itam. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini. Kedua-dua tangannya . Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu. Saya akan gosok badan cikgu. “Cikgu siram badan cikgu. “Angkat tangan cikgu. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur.

” “Dah hilanglah benda tu. Selepas Khairani jirus kali kedua. Yang penting sihir tu hilang. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu.” . “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam. Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap. Sekarang jirus lagi. Khairani terkejut.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya.” “Tengoklah Pak Itam. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam. “Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi.” “Sama-sama ganaslah tu. Saya tak larang.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang.” Khairani ikut arahan Pak Itam. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak. tetapi dia tidak membantah. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut. Tak pernah saya rasa sesedap in.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam. Saya rasa sedap pulak.

Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya. Puting tetek Khairani dihisap lagi. lebih kurang setengah inci dan berhenti. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit . Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. “Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu.” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. Ia khayal dibuai rasa berahi itu.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah.” Khairani merengek lagi. Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi.” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani. Selesai menjirus.. “Jirus lagi. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. Pak Itam menelannya sehingga habis. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan. “Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam. Saya tak tahan ni. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam.

dia mahu bertahan lama.. saya nak dalam lagi.. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu. saya sangat suka kat cikgu. Kote Pak Itam sedap.. Wajahnya semakin cantik dan jelita. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. Sedikit demi sedikit. Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa.. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu. Sedap. setelah beberapa kali sorongan. tolong Pak Itam.. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu. menyuarakan kenikmatan . tolong.zakarnya .." "Saya suka apam cikgu.. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam.. Masuk dalam lagilah Pak Itam. "Pak Itam." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit.. dan paling penting.. Pak Itam. Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani.. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini." "Oh.. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan.. masukkan lagi. Jangan seksa saya. Pak Itam.." "Emm. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. "Pak Itam. Lagi Pak Itam.." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. Saya nak sangat Pak Itam.. besar.. Saya nak Pak Itam. Saya nak. Khairani mengerang semakin kuat. Pak Itam meneroka seinci lagi.. cepat sikit Pak Itam.. Sekejap ya cikgu. Tolong..

Pantat Khairani semakin becak dan licin. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. Khairani tidak dapat bertahan. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras. Pak Itam mula menghenjut. Seluruh tubuhnya kejang membeku. Setelah cengkaman jari Khairani reda. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. “Masuk dalam lagi Pak Itam.yang tak terhingga. hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Matanya terpejam rapat. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. Pak Itam menujah semakin dalam. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Saya nak semua Pak Itam…. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. Mulutnya ternganga luas. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. Mulutnya ternganga. penuh cinta dan nikmat. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani.. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. mengayak dan melanyak pantat . dia teruskan permainannya. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. syurga yang teramat indah.

"Terima kasih Pak Itam. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan.Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. . Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. Pak Itam kepuasan. Pak Itam tidak menghiraukannya. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. Hampir lima minit lamanya. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. setiap kali kakinya kendur. Dia ayak-ayak lagi zakarnya. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. Hebat juga Pak Itam ni…. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat. Dan kali ini. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. matanya kuyu. giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya. Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi.

Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang.” “Lama?” “Tiga hari. tiba-tiba dia rasa seram sejuk. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani. Ketika Khairani hendak pulang. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan.10 malam. Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya.” “Boleh ke?” . “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam.” “Baguslah tu. Kira-kira jam 9. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya.” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi.” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.00 malam rawatan hari pertama selesai.“Dah sembuhlah tu.

Senang saya rawat cikgu. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Ciuman itu lama dan mengghairahkan. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam. Dalam bilik itu. Selepas menerima rawatan tadi. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Setelah itu. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. biarlah dia teruskan.” “Suami cikgu tak ada. Pak Itam ikut sama dan menutup pintu. Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya. Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Khairani tidak membantah. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Bila sudah bertelanjang.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya.“Apa pulak tidak boleh. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. Sambil mulut mereka bercium rapat. Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya.

Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya.bermain pada ketiaknya. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Dengan gerakan perlahan tapi tegap. Sambil menggeliat. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. dia bangun memegang batang zakarnya. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam. Dihisap dan diramas. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. badan Khairani terangkat ke atas.

Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani. mulut Pak Itam menghisap tetek. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. Pak Itam memegang punggung Khairani. “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam. Untuk menguatkan hentakannya.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. “Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani.” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Ada ketikanya.” . Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. “Jilat ketiak saya Pak Itam. “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga.lubang kemaluan lebih jauh lagi. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat. Pandai Pak Itam merawatnya. “Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani. bila Pak Itam memancutkan air maninya. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. Akhirnya.” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam. “Dah pulihlah tu. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini.

” “Itu boleh diatur. . Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. Dia mula meniarap di atas badan Khairani. “Ambik MC lah cikgu. Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga. Ah! Sedapnya tidak terkata. Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil.” kata Pak Itam.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Cikgu jelita ini tidak pula membantah. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas. Saya dah lewat nak ke sekolah ni.” “Tapi saya tak sakit. Pak Itam semakin berani. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. Dia bingkas bangun.

“Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi. saya akan buatkan cikgu sakit sementara.” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus. Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. Walau pun hajatnya . Dia lupa seketika pada Mat Jodi. Dia lupa seketika pada Jenal. “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. baru saya percaya. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. Tak ada bulu. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya. Ketiak cikgu bersih. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu.” “Okey. Bau pun sedap. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya. Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini. Tapi sebelum itu kita main dulu. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam.

Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. “Ooooooo… Pak Itam…. Geli.bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. “Kenapa cikgu?” . Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. Sedap Pak Itam…. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. gelilah Pak Itam. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam.. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah….” Khairani mengerang manja. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam. Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani. Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. Sedap lidah Pak Itam….

” “Oh! Gitu. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat.” jelas Pak Itam.” “Pelik ya orang perempuan ni.” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya. Macam besi.” “Sedap pun geli. Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak.” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya. Masukkan kote Pak Itam. “Apam cikgu macam apam anak dara.“Gelilah Pak Itam. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam . Sedap macam kote laki saya. “Kerasnya kote Pak Itam. “Masih kuat kemut.” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya.” Kata Pak Itam sambil terseyum.” “Sedap sangatlah Pak Itam. Macam belum pernah diusik. “Sakit ke?” “Tak. “Cepatlah Pak Itam.

Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari. Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam. .ni.” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu.” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. “Suka hati cikgulah.” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani. “Macam mana dia nak marah. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu.” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam. “Kita main puas-puas ya Pak Itam. Dia bukan tahu.