P. 1
kisah khairani .

kisah khairani .

|Views: 6,019|Likes:
Published by nyta77

More info:

Published by: nyta77 on Oct 30, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/12/2013

pdf

text

original

Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

Boleh tahan cikgu ni. Paling kurang sepuluh kali.” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal.” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam.“Maksud cikgu. Tiap-tiap malam. Itu pun hari sekolah. Sekarang saya dah larat. Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya. Tujuh hari seminggu. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Baru sekali saya kena. “Lepas awak lesu. Boleh layan suami macam tu. “Lima enam kali. Dia .” “Tengok tapak tangan cikgu.” Khairani berbohong. badan saya terus lesu. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni.

Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh.” Pak Itam tersenyum. Tapi cara rawatan tu berat sikit. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu. Apa cara yang berat tu. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat. Khairani macam terdesak.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. Cikgu dah terkena buatan orang. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju.” Pak Itam cuba berdiplomasi.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani.” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai.” jelas Pak Itam. “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. Saya takut suami saya Pak Itam. “Betul jangkaan saya. Bukan kehendak rawatannya. Cakaplah Pak Itam. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. Kemudian dia membaca sesuatu. Kalau saya berterusan begini. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. Kalau ikut rawatan saya. nanti dia cari perempuan lain. “Begini cikgu.

hati Pak Itam melonjak begitu tinggi. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini. Baru pukul lima petang. Apabila Khairani ditelan bilik itu. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus.” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam. Demi rumah tangga saya. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu. “Hm! awal lagi. “Tak apalah Pak Itam. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Sungguh mengghairahkan. Balaknya terpacak di sebalik kainnya.membisu. .” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali.” bisik hati Pak Itam. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. Sungguh cantik. Buah dada Khairani kenyal menegang. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Dia menjeling jam di dinding.” Mendengar jawapan Khairani. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci. Sungguh menawan. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru.

” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. tujuh hari seminggu pulak tu. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain. Bukan sahaja tenaga. “Jangan malu. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal.” bisik hati Pak Itam. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut.” pujuk Pak Itam. nanti saya terangkan. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. “Bila cikgu minum air ni.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat. Dia terpegun. Air itu dihembus. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. tenaga cikgu akan bertambah sedikit. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap. Cikgu minum air penawar ni dulu. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan.Khairani sudah tidak membantah." kata Pak Itam. Air ini untuk mengelak serangan seterus. . Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya.

” “Itu mestilah. Saya nak buang. Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya. “Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. Semuanya jelas kelihatan.” jelas Pak Itam. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi.” “Apam saya. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat. Lagi?” “Lubang belakang. Telentang ya cikgu.” “Jangan malu cikgu. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu.” . Semua lelaki suka usik tempat itu.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali. “Sekarang cikgu boleh baring. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya. Malu saya nak cakap. Dada Khairani mula berdebar. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya. Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan.

“Cikgu nasib baik.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi.Cikgu suka?” “Mula-mula tak. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Khairani mengangguk. Geli. “Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka. Sakit. Tapi lama-lama sedap pulak. Tapi lama-lama sedap pulak. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan.” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang. Sekarang saya dah gian.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. hari ini tak da orang. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam. . Jadi apa dia nak saya beri. “Sentuhlah Pak Itam.” “Sukalah tu. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu. Kalau tidak kena tunggu sampai malam.” kata Pak Itam. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain.“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam.

“Bersih ketiak cikgu ni. Apabila air penawarnya sudah berkesan. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya.” “Untung cikgu dapat laki macam tu. Dada Khairani masih berdebar. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. “Gelilah Pak Itam. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya. Khairani bagai lembu dicucuk hidung. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga.” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. Nafsu berahi .Mudahlah urusannya selepas ini. Dia patuh pada arahan Pak Itam. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam.” Khairani mula ketawa manja. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan.

Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. Dia keluar ikut bawah.” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. “Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” . Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa. “Geli lagi?” Tanyanya lagi. Itu tanda benda tu dah keluar.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam. Nafsunya pasti mendidih.” “Tanda benda tu dah keluar. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni.. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam. “Tak Pak Itam.” Jawab Khairani. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya.” “Tak apa. tetapi tidaklah segeli ini.” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani.” Khairani menggeliat sambil ketawa manja. “Maaf Pak Itam saya terkencing. semakin geli Khairani rasa. “Apa rasa?” “Sedap.” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya. Jenal pun selalu buat macam itu. “Tahan cikgu.semakin meningkat. Tapi sementara sahaja. Dia mula menggeliat. tak tahannnnn…. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat.” balas Pak Itam.

” jelas Pak Itam.. Tapi besok dia datang balik. Kemudaian diramas.” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. " Kata Khairani sambil menggeliat. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu... “Dah lama saya tak susukan anak. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam. Kemudian diuli.. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani. Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal.. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani. Putingnya terasa semakin menonjol. "Gelilah Pak Itam..“Boleh tu boleh.. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. “Mainan sihir. Khairani terasa buah dadanya amat tegang. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata. Puting tetek Khairani semakin keras. Dia mula mengelepar. Nafsu syahwat semakin membara.. nafsu cikgu boleh . Pak Itam hisap lagi. dan lagi.. "Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu. Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam. dan lagi.” “Itu tadi. Sudah lama tidak menyusukan anak. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair.. Kalau tak keluar susu ini.

“Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam.” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda.” kata Pak Itam. Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega. Macam tadi.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini. Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu. “Kalau geli. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah. Seperti orang baru kahwin. tahan. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam.. .” “Entahlah Pak Itam. “Pak Itam. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni. Biar sampai terpancut susu cikgu.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang.mati. “Tak apalah. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja.” Khairani mengangguk lesu. “Sekarang sebelah lagi. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap.

Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. Khairani menganggukkan kepalanya. “Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam.” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani.“Buatlah apa yang patut Pak Itam. Khairani cuba bangkit. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. “Masukkanlah Pak Itam. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak. . Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak. Kemaluannya sudah mula banjir. cikgu.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam. Yang penting penyakit saya sembuh. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. Khairani memejamkan mata semula. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal.

“Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada.“Pak Itam.” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus.” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. “Goyang ponggong cikgu. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan.” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. “Cikgu.. Dia melajukan ayunannya. Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. Setelah mencapai kain kebarungnya. ni rawatan pertama. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. . Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat. “Saya sedang masukkanlah ni. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. Kehendak syahwatnya tertunai sudah. Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya. Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung.

Pak Itam buatlah apa yang patut. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut.” jelas Pak Itam sambil tersenyum." sambung Pak Itam . “Kalau boleh nak lagi. Tapi kena ikut aturan dulu. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Dia tersenyum.” jelas Pak Itam sambil tersenyum.Khairani merenung Pak Itam. Saya ikut sahaja.” jelas Pak Itam. Janji saya pulih. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang.” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam…. Tapi kena ikut aturan dulu. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga. “Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu. Kena buat macam tadi lah.” balas Khairani. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi. Tubuh Khairani terdedah lagi. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. “Sekarang Cikgu sila meniarap. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit.

Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga. Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu.Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. Khairani meramas bantal kesedapan. Khairani berasa khayal semula. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni . Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak.

” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti. Kalau tidak susah juga. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas.” kata Pak Itam. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku." arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. Kadang-kadang sampai dua kali semalam.ya cikgu. Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani. Dia berhenti disitu. Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya.” jawab Khairani. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu. . “Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah. "Jangan kemut teran sikit. “Ganas juga laki cikgu ni." kata Pak Itam. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. "Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas.

Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut. "Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang. “Cikgu tunggu dalam bilik ni.” kata Pak Itam.” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. “Jangan pakai baju dulu. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal.” . memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo. Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat.

Dia nak masuk balik dalam badan cikgu.” “Jangan takut cikgu. “Cikgu jangan bergerak dari sini. “Benda tu masih ada di sini.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya. Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu. Khairani mula berasa seram sejuk.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam. Bulu romnya mula meremang. “Angkat tangan cikgu.” jelas Pak Itam. Saya akan gosok badan cikgu.” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu. “Dah masuk waktu maghrib.” “Tolong Pak Itam. Jangan biarkan benda tu masuk lagi. “Pak Itam! Nanti dulu.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu. Kedua-dua tangannya . “Cikgu siram badan cikgu. “Jangan siram lagi. Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur. Cikgu kena mandi air bunga sekarang. “Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani. Saya takut. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini.” jelas Pak Itam.

“Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak.” “Sama-sama ganaslah tu. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. Tak pernah saya rasa sesedap in.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang. Saya tak larang. tetapi dia tidak membantah.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam. Selepas Khairani jirus kali kedua. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut. Sekarang jirus lagi. “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam.” “Dah hilanglah benda tu. Khairani terkejut.” Khairani ikut arahan Pak Itam.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa. “Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi.” “Tengoklah Pak Itam. Saya rasa sedap pulak. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu.” . Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap. Yang penting sihir tu hilang.

” Khairani merengek lagi. Pak Itam menelannya sehingga habis. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit .” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. “Jirus lagi.” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir. Saya tak tahan ni. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya. Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam. Puting tetek Khairani dihisap lagi. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan. “Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam. “Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. lebih kurang setengah inci dan berhenti. Selesai menjirus.. Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. Ia khayal dibuai rasa berahi itu.

. dan paling penting.. "Pak Itam.. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci. saya sangat suka kat cikgu. Kote Pak Itam sedap. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu. Masuk dalam lagilah Pak Itam. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. Saya nak. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit. dia mahu bertahan lama." "Oh.." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam. cepat sikit Pak Itam. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. Pak Itam.. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. Sedikit demi sedikit.. Jangan seksa saya. Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini..." "Emm. besar. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu. setelah beberapa kali sorongan...zakarnya ." "Saya suka apam cikgu. Sekejap ya cikgu. Tolong..... Lagi Pak Itam. Sedap.. Khairani mengerang semakin kuat. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu. Wajahnya semakin cantik dan jelita. Saya nak sangat Pak Itam. menyuarakan kenikmatan ... Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani.. Pak Itam meneroka seinci lagi. Saya nak Pak Itam. tolong Pak Itam. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. masukkan lagi. "Pak Itam.. tolong. Pak Itam.. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan. saya nak dalam lagi.

Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. Pantat Khairani semakin becak dan licin. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. Pak Itam mula menghenjut. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. mengayak dan melanyak pantat . zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya. Mulutnya ternganga luas.. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. Pak Itam menujah semakin dalam. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Mulutnya ternganga. Seluruh tubuhnya kejang membeku. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Khairani tidak dapat bertahan. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. dia teruskan permainannya. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. Setelah cengkaman jari Khairani reda. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Saya nak semua Pak Itam…. syurga yang teramat indah. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan.yang tak terhingga. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya. Matanya terpejam rapat. penuh cinta dan nikmat. “Masuk dalam lagi Pak Itam. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi.

Dan kali ini." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. Dia ayak-ayak lagi zakarnya. Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya. giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya.Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . . Pak Itam kepuasan. Hebat juga Pak Itam ni…. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. Pak Itam tidak menghiraukannya. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat. “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. "Terima kasih Pak Itam. Hampir lima minit lamanya. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. matanya kuyu. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. setiap kali kakinya kendur. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan.

Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah. tiba-tiba dia rasa seram sejuk. “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi.” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang. Kira-kira jam 9.10 malam. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani.“Dah sembuhlah tu. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan.00 malam rawatan hari pertama selesai.” “Boleh ke?” . Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya. Ketika Khairani hendak pulang. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam.” “Baguslah tu.” “Lama?” “Tiga hari. Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh.

Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Senang saya rawat cikgu. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. Sambil mulut mereka bercium rapat. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya.” “Suami cikgu tak ada. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam. Dalam bilik itu. tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya.“Apa pulak tidak boleh. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Setelah itu. biarlah dia teruskan. Khairani tidak membantah. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Ciuman itu lama dan mengghairahkan. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Bila sudah bertelanjang. Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. Selepas menerima rawatan tadi. Pak Itam ikut sama dan menutup pintu.

Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya.bermain pada ketiaknya. Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Sambil menggeliat. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. dia bangun memegang batang zakarnya. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. Dengan gerakan perlahan tapi tegap. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya. Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam. badan Khairani terangkat ke atas. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Dihisap dan diramas. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya.

Ada ketikanya.lubang kemaluan lebih jauh lagi. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium.” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Pak Itam memegang punggung Khairani. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam. “Dah pulihlah tu. Pandai Pak Itam merawatnya. “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani. “Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. “Jilat ketiak saya Pak Itam. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam.” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam.” . “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. bila Pak Itam memancutkan air maninya. “Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. Untuk menguatkan hentakannya. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini. Akhirnya. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat. mulut Pak Itam menghisap tetek. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak.

. Cikgu jelita ini tidak pula membantah.” “Itu boleh diatur. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi.” kata Pak Itam. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya. Ah! Sedapnya tidak terkata.” “Tapi saya tak sakit. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas. Dia mula meniarap di atas badan Khairani. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga. “Ambik MC lah cikgu. Dia bingkas bangun. Pak Itam semakin berani. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam. Saya dah lewat nak ke sekolah ni. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya.

saya akan buatkan cikgu sakit sementara. Ketiak cikgu bersih. Bau pun sedap. Tak ada bulu.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam. Tapi sebelum itu kita main dulu. Walau pun hajatnya . Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu.” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya. “Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. Dia lupa seketika pada Mat Jodi.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. baru saya percaya.” “Okey. “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam. Dia lupa seketika pada Jenal. Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC.

. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam.” Khairani mengerang manja. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. “Ooooooo… Pak Itam…. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. Geli. Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. “Kenapa cikgu?” . Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani. Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. gelilah Pak Itam. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. Sedap lidah Pak Itam…. Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya.bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah…. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. Sedap Pak Itam….

“Gelilah Pak Itam. “Sakit ke?” “Tak. “Masih kuat kemut.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam .” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya.” jelas Pak Itam. Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam. Sedap macam kote laki saya. Masukkan kote Pak Itam.” “Pelik ya orang perempuan ni. Macam belum pernah diusik. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat. “Cepatlah Pak Itam.” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat.” Kata Pak Itam sambil terseyum.” “Sedap sangatlah Pak Itam. “Kerasnya kote Pak Itam. “Apam cikgu macam apam anak dara. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga.” “Oh! Gitu.” “Sedap pun geli. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya. Macam besi. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak.” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya.

Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu.” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam.” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang. .ni.” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam. “Suka hati cikgulah. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. “Macam mana dia nak marah. Dia bukan tahu. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari.” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->