Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan.” Khairani berbohong. Dia .” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal. “Lima enam kali.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Itu pun hari sekolah. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu. Boleh layan suami macam tu. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri. Tujuh hari seminggu. badan saya terus lesu.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni. Boleh tahan cikgu ni. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu.” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. Tiap-tiap malam.” “Tengok tapak tangan cikgu.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. Sekarang saya dah larat. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya. Paling kurang sepuluh kali.“Maksud cikgu. Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. Baru sekali saya kena. “Lepas awak lesu.

” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam. nanti dia cari perempuan lain. Khairani macam terdesak. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu.” Pak Itam tersenyum. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. Cakaplah Pak Itam. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . Cikgu dah terkena buatan orang.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya. Saya takut suami saya Pak Itam. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. Apa cara yang berat tu. Kalau ikut rawatan saya. “Betul jangkaan saya. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. Bukan kehendak rawatannya.” jelas Pak Itam. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli. Tapi cara rawatan tu berat sikit. Kemudian dia membaca sesuatu.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. “Begini cikgu. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai.” Pak Itam cuba berdiplomasi. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut. Kalau saya berterusan begini.

” bisik hati Pak Itam. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam. Apabila Khairani ditelan bilik itu.” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali. Sungguh mengghairahkan. Dia menjeling jam di dinding. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Sungguh menawan. Baru pukul lima petang. Sungguh cantik. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas. . Buah dada Khairani kenyal menegang. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat. “Tak apalah Pak Itam. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini. “Hm! awal lagi. hati Pak Itam melonjak begitu tinggi.” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam.” Mendengar jawapan Khairani.membisu. Demi rumah tangga saya. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu. Balaknya terpacak di sebalik kainnya.

” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. Air itu dihembus. “Jangan malu. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal." kata Pak Itam.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani. tujuh hari seminggu pulak tu. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain. tenaga cikgu akan bertambah sedikit. kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. Air ini untuk mengelak serangan seterus. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan. Cikgu minum air penawar ni dulu. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. . Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas. “Bila cikgu minum air ni. Bukan sahaja tenaga. nanti saya terangkan.” pujuk Pak Itam. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut.Khairani sudah tidak membantah. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah.” bisik hati Pak Itam. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya. Dia terpegun. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat.

Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat. “Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam.” . Lagi?” “Lubang belakang.” jelas Pak Itam. Semuanya jelas kelihatan. “Sekarang cikgu boleh baring. Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. Malu saya nak cakap.” “Jangan malu cikgu. Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi.” “Itu mestilah. Semua lelaki suka usik tempat itu. Dada Khairani mula berdebar.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali.” “Apam saya. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka. Saya nak buang. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya. Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. Telentang ya cikgu.

“Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu.“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam. hari ini tak da orang. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan.Cikgu suka?” “Mula-mula tak.” “Sukalah tu.” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang. Khairani mengangguk. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin.” kata Pak Itam. . Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya. Tapi lama-lama sedap pulak. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Tapi lama-lama sedap pulak. Kalau tidak kena tunggu sampai malam. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu. Geli.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. Sakit. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi. Jadi apa dia nak saya beri. “Sentuhlah Pak Itam. Sekarang saya dah gian. “Cikgu nasib baik.

” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. “Bersih ketiak cikgu ni. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Nafsu berahi . Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam. Dia patuh pada arahan Pak Itam. “Gelilah Pak Itam.Mudahlah urusannya selepas ini. Apabila air penawarnya sudah berkesan.” “Untung cikgu dapat laki macam tu. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah. Dada Khairani masih berdebar. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam.” Khairani mula ketawa manja. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. Khairani bagai lembu dicucuk hidung. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan.

” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. “Apa rasa?” “Sedap. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam. “Geli lagi?” Tanyanya lagi. Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya. “Tak Pak Itam. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni. Dia keluar ikut bawah. Dia mula menggeliat.” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli. semakin geli Khairani rasa.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam. Nafsunya pasti mendidih. tak tahannnnn….” Khairani menggeliat sambil ketawa manja.” Jawab Khairani.” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. tetapi tidaklah segeli ini. “Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” ..” balas Pak Itam. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat. “Tahan cikgu. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya. Tapi sementara sahaja.semakin meningkat. “Maaf Pak Itam saya terkencing. Jenal pun selalu buat macam itu.” “Tak apa. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing.” “Tanda benda tu dah keluar. Itu tanda benda tu dah keluar.

" Kata Khairani sambil menggeliat. Tapi besok dia datang balik.. “Dah lama saya tak susukan anak. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam... Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat. Puting tetek Khairani semakin keras. Pak Itam hisap lagi. Putingnya terasa semakin menonjol. Khairani terasa buah dadanya amat tegang. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair.. Kemudian diuli. “Mainan sihir.. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak.. Dia mula mengelepar.” “Itu tadi. "Gelilah Pak Itam.” jelas Pak Itam. nafsu cikgu boleh .“Boleh tu boleh. Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal.. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam.. Nafsu syahwat semakin membara. Kalau tak keluar susu ini. dan lagi. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata.. Kemudaian diramas. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu. Sudah lama tidak menyusukan anak. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam..” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani. "Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu. dan lagi. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus.

Seperti orang baru kahwin. “Pak Itam.” Khairani mengangguk lesu. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni. tahan.” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda. . Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan.mati. Macam tadi. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja.” “Entahlah Pak Itam.. Biar sampai terpancut susu cikgu. “Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini. “Tak apalah. “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam. “Kalau geli. “Sekarang sebelah lagi.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam.” kata Pak Itam. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya.

Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. “Masukkanlah Pak Itam. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam.” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal. Khairani cuba bangkit. Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Yang penting penyakit saya sembuh. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya. Khairani memejamkan mata semula. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak. “Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. cikgu. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Khairani menganggukkan kepalanya. .“Buatlah apa yang patut Pak Itam. Kemaluannya sudah mula banjir.

” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam.. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat. Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya. “Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. Dia melajukan ayunannya. “Saya sedang masukkanlah ni. ni rawatan pertama. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan.“Pak Itam. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. . Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. “Goyang ponggong cikgu. Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. Kehendak syahwatnya tertunai sudah.” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. “Cikgu. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. Setelah mencapai kain kebarungnya. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat.” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani.

Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam…. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. Pak Itam buatlah apa yang patut. Kena buat macam tadi lah. Dia tersenyum. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Janji saya pulih. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi." sambung Pak Itam . “Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu. Tubuh Khairani terdedah lagi. Tapi kena ikut aturan dulu. Tapi kena ikut aturan dulu. “Sekarang Cikgu sila meniarap.Khairani merenung Pak Itam. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit. Saya ikut sahaja. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu.” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam.” jelas Pak Itam. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut.” balas Khairani.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu. “Kalau boleh nak lagi. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu.

Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Khairani berasa khayal semula.Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani. Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Khairani meramas bantal kesedapan. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni . Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku.

"Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi. Kalau tidak susah juga. “Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu. Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya.” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan. "Jangan kemut teran sikit.” jawab Khairani.” kata Pak Itam. Kadang-kadang sampai dua kali semalam.ya cikgu. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. Dia berhenti disitu. “Ganas juga laki cikgu ni. Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti." kata Pak Itam. ." arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas.

Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya.” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya. “Cikgu tunggu dalam bilik ni. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu.” kata Pak Itam. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya. "Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap.” . Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. “Jangan pakai baju dulu.

” “Tolong Pak Itam. Jangan biarkan benda tu masuk lagi. Bulu romnya mula meremang.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian. “Cikgu siram badan cikgu. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya. “Dah masuk waktu maghrib. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini. “Cikgu jangan bergerak dari sini.” jelas Pak Itam. “Angkat tangan cikgu.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu. “Jangan siram lagi. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam.” “Jangan takut cikgu. Khairani mula berasa seram sejuk. “Pak Itam! Nanti dulu.” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu. Kedua-dua tangannya . Cikgu kena mandi air bunga sekarang. “Benda tu masih ada di sini. “Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal. Saya takut.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit. Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya. Saya akan gosok badan cikgu.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu. Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak.” jelas Pak Itam.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur.

Khairani terkejut. Saya tak larang.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu.” “Dah hilanglah benda tu. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam. “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak.” . Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi.” “Tengoklah Pak Itam. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu. Sekarang jirus lagi. “Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam.” “Sama-sama ganaslah tu. Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut. Tak pernah saya rasa sesedap in. Selepas Khairani jirus kali kedua.” Khairani ikut arahan Pak Itam.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas. tetapi dia tidak membantah. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi. Yang penting sihir tu hilang. Saya rasa sedap pulak.

lebih kurang setengah inci dan berhenti. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam.. Puting tetek Khairani dihisap lagi. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. Saya tak tahan ni. “Jirus lagi. “Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam. “Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. Pak Itam menelannya sehingga habis. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit .” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani. Ia khayal dibuai rasa berahi itu. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam.” Khairani merengek lagi.” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. Selesai menjirus.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi.

. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. "Pak Itam. Wajahnya semakin cantik dan jelita. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani. Sedikit demi sedikit. masukkan lagi." "Saya suka apam cikgu. Sedap. menyuarakan kenikmatan . cepat sikit Pak Itam. dia mahu bertahan lama. Pak Itam. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan. dan paling penting. Jangan seksa saya.. Kote Pak Itam sedap. tolong... tolong Pak Itam.." "Emm.. Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu. "Pak Itam. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu.. Pak Itam." "Oh.. Lagi Pak Itam.. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu.zakarnya . Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa. setelah beberapa kali sorongan.. Saya nak Pak Itam.. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu.." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam.. Saya nak sangat Pak Itam. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit. Saya nak." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci.. saya sangat suka kat cikgu. Pak Itam meneroka seinci lagi. Sekejap ya cikgu.... Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu. Masuk dalam lagilah Pak Itam. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam.. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini. besar.. Khairani mengerang semakin kuat. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan. saya nak dalam lagi. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci. Tolong..

Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. Saya nak semua Pak Itam…. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya.yang tak terhingga. “Masuk dalam lagi Pak Itam. Matanya terpejam rapat. penuh cinta dan nikmat. syurga yang teramat indah. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. Pak Itam mula menghenjut. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Mulutnya ternganga. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Pak Itam menujah semakin dalam. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. Mulutnya ternganga luas. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya. Khairani tidak dapat bertahan. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali.. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. Pantat Khairani semakin becak dan licin. mengayak dan melanyak pantat . hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. Seluruh tubuhnya kejang membeku. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. dia teruskan permainannya. Setelah cengkaman jari Khairani reda.

Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. Hebat juga Pak Itam ni…. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. Dan kali ini. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. "Terima kasih Pak Itam. Pak Itam tidak menghiraukannya. Hampir lima minit lamanya. setiap kali kakinya kendur." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . Pak Itam kepuasan. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya. Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. matanya kuyu. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. Dia ayak-ayak lagi zakarnya. sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. . giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur.

“Dah sembuhlah tu. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani. “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh.” “Lama?” “Tiga hari. Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang.” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam. Ketika Khairani hendak pulang.” “Boleh ke?” . Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya.10 malam. Kira-kira jam 9.00 malam rawatan hari pertama selesai. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok.” “Baguslah tu. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam. tiba-tiba dia rasa seram sejuk.

Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini.“Apa pulak tidak boleh. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya. Dalam bilik itu. Ciuman itu lama dan mengghairahkan. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Selepas menerima rawatan tadi. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam. Pak Itam ikut sama dan menutup pintu. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. Setelah itu. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Sambil mulut mereka bercium rapat. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya.” “Suami cikgu tak ada. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Bila sudah bertelanjang. biarlah dia teruskan. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Senang saya rawat cikgu.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya. Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam. Khairani tidak membantah.

Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam. Dihisap dan diramas. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya.bermain pada ketiaknya. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam. badan Khairani terangkat ke atas. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. dia bangun memegang batang zakarnya. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya. Sambil menggeliat. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. Dengan gerakan perlahan tapi tegap.

“Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani.” .” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Untuk menguatkan hentakannya.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat.lubang kemaluan lebih jauh lagi. “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. Pandai Pak Itam merawatnya. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam. “Dah pulihlah tu. Ada ketikanya. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani. “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga. mulut Pak Itam menghisap tetek. Akhirnya. “Jilat ketiak saya Pak Itam. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam. “Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani.” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam. bila Pak Itam memancutkan air maninya. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. Pak Itam memegang punggung Khairani. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini.

Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas.” kata Pak Itam. Cikgu jelita ini tidak pula membantah. Saya dah lewat nak ke sekolah ni. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya. Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan. Dia bingkas bangun. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. “Ambik MC lah cikgu. Dia mula meniarap di atas badan Khairani.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. Ah! Sedapnya tidak terkata. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi. Pak Itam semakin berani. . Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga.” “Itu boleh diatur.” “Tapi saya tak sakit. Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya.

” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus. “Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. Tapi sebelum itu kita main dulu. Tak ada bulu.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu. saya akan buatkan cikgu sakit sementara. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya. Walau pun hajatnya . Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam. Dia lupa seketika pada Jenal. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. Bau pun sedap. Ketiak cikgu bersih. baru saya percaya. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam. Dia lupa seketika pada Mat Jodi.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek. Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani.” “Okey. “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut.

Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani.. Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah…. gelilah Pak Itam. Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu ….” Khairani mengerang manja. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu. Geli. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. “Ooooooo… Pak Itam…. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. Sedap lidah Pak Itam….bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. Sedap Pak Itam…. “Kenapa cikgu?” .

” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat. Masukkan kote Pak Itam.” jelas Pak Itam. Macam besi. “Apam cikgu macam apam anak dara. “Sakit ke?” “Tak. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga.” Kata Pak Itam sambil terseyum.” “Sedap pun geli.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya. “Masih kuat kemut. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat. Sedap macam kote laki saya. Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya. “Cepatlah Pak Itam. “Kerasnya kote Pak Itam. Macam belum pernah diusik.” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani.” “Pelik ya orang perempuan ni. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak.” “Sedap sangatlah Pak Itam. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya.” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam.” “Oh! Gitu.“Gelilah Pak Itam.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam .

ni. Dia bukan tahu. Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu.” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. . “Suka hati cikgulah. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang. “Macam mana dia nak marah.” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu.” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali.” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful