Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya

memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama. Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi. “Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua. “Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.” “Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal. “Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental. “Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?” “Kalau Nani mahu?” “Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.” “Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.” “Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani. “Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya. “Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya. “Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi. “Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani “Betul tu kote,” sampuk Khairani. “Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut. “Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.” Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu. Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada. Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa. "Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani. Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani. "Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani. Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu. “Saya malulah Pak Itam.” “Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.” “Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.” “Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindungselindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.” “Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

“Maksud cikgu. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?” “Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu.” “Hm! Ganas juga laki cikgu ni.” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal. Tiap-tiap malam.” Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya.” “Tengok tapak tangan cikgu. Boleh layan suami macam tu. kalau dia nak lagi cikgu layan?” Kairani menganggukkan kepalanya.” Khairani berbohong. Dia . Tujuh hari seminggu. Sekarang saya dah larat. “Lepas awak lesu. “Lima enam kali. Itu pun hari sekolah.” “Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…” “Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong. Baru sekali saya kena. “Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat! “Tiap-tiap malam?” “Ya Pak Itam. badan saya terus lesu. Paling kurang sepuluh kali. Boleh tahan cikgu ni. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu.” “Yang mana? Kiri ke kanan?” “Dua-dua.” “Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan.

Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat. Kalau ikut rawatan saya. Khairani macam terdesak. “Saya rasa cikgu tak akan setuju. Kalau saya berterusan begini. Bukan kehendak rawatannya.” jelas Pak Itam. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh. Apa cara yang berat tu. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. Cikgu dah terkena buatan orang. Kemudian dia membaca sesuatu. “Begini cikgu. Tapi cara rawatan tu berat sikit.” “Berat macam mana tu Pak Itam?” Pak Itam diam seketika.” Pak Itam cuba berdiplomasi. “Betul jangkaan saya. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai. “Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. “Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih . “Boleh dirawat ke Pak Itam?” “Boleh tu boleh. nanti dia cari perempuan lain. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli. Saya takut suami saya Pak Itam. cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut. Cakaplah Pak Itam.” Pak Itam tersenyum.” Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam.mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya.

Buah dada Khairani kenyal menegang. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu. hati Pak Itam melonjak begitu tinggi. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini. Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. “Tak apalah Pak Itam. Apabila Khairani ditelan bilik itu. Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarangjarang. “Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu. saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Demi rumah tangga saya. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik.” bisik hati Pak Itam. Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas. Sungguh menawan. Dia menjeling jam di dinding. Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci.” “Yang dalam pun?” “Ya! Semua sekali. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat. Balaknya terpacak di sebalik kainnya. .” Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam.membisu. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu.” Mendengar jawapan Khairani. Sungguh mengghairahkan. “Hm! awal lagi. Sungguh cantik. Baru pukul lima petang.

Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah. Air itu dihembus. Dia terpegun. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. .” bisik hati Pak Itam.” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani. “Jangan malu. Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya. Bukan sahaja tenaga. Air ini untuk mengelak serangan seterus. “Bila cikgu minum air ni. kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya. nanti saya terangkan. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu." kata Pak Itam. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang.Khairani sudah tidak membantah. “Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam. tenaga cikgu akan bertambah sedikit. Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut.” pujuk Pak Itam. Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal. "Air penambat tu air apa?" "Susah saya nak cakap.” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. tujuh hari seminggu pulak tu. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan. “Lepas ni cikgu kena terima air penambat. Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. Cikgu minum air penawar ni dulu. Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu.

“Sekarang cikgu boleh baring.” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani. Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu. Semua lelaki suka usik tempat itu. Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan. Lagi?” “Lubang belakang. “Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba. Malu saya nak cakap. Telentang ya cikgu. Saya nak buang. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat. Dada Khairani mula berdebar.” “Itu mestilah.Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali.” “Apam saya.” . Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. “Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya.” jelas Pak Itam. “Semua sekali Pak Itam?” “Yang paling dia suka dan cikgu pun suka. Semuanya jelas kelihatan. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi. Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan.” “Jangan malu cikgu. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya.

” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang. Tapi lama-lama sedap pulak. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya.” “Sukalah tu.“Itu pun awak beri?” “Saya sayangkan dia Pak Itam. . Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu.Cikgu suka?” “Mula-mula tak.” kata Pak Itam. “Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin. Jadi apa dia nak saya beri. Sekarang saya dah gian. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan. “Cikgu suka?” “Mula-mula tu memang tak suka. Kalau tidak kena tunggu sampai malam.” “Tempat lain?” “Tetek saya cikgu. hari ini tak da orang. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya. Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan. Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Geli.” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain. Tapi lama-lama sedap pulak.” “Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi. “Cikgu nasib baik. Sakit.” “Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu. Khairani mengangguk. “Sentuhlah Pak Itam.

Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam. “Gelilah Pak Itam. Siapa yang cabutkan bulunya?” “Suami sayalah. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Khairani bagai lembu dicucuk hidung. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Namun demikian Khairani cuba bertahan. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. “Bersih ketiak cikgu ni. Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Nafsu berahi . Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya. Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya.” Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya.” Khairani mula ketawa manja. Apabila air penawarnya sudah berkesan.” “Untung cikgu dapat laki macam tu. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Dada Khairani masih berdebar. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan.Mudahlah urusannya selepas ini. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat. Dia patuh pada arahan Pak Itam.

“Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?” . “Geli lagi?” Tanyanya lagi. Jenal pun selalu buat macam itu. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya.” “Macam mana nak hilang terus Pak Itam?” “Kena buat tiga hari tiga malam. “Tak Pak Itam. Dia keluar ikut bawah. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat.” “Tanda benda tu dah keluar.” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani.” balas Pak Itam. Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya. semakin geli Khairani rasa. tetapi tidaklah segeli ini.. “Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam.” “Tak apa.” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli.semakin meningkat. Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa. Nafsunya pasti mendidih. “Tahan cikgu. Dia mula menggeliat. Tapi sementara sahaja. “Maaf Pak Itam saya terkencing. Itu tanda benda tu dah keluar.” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu. tak tahannnnn…. “Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni.” Jawab Khairani.” Khairani menggeliat sambil ketawa manja. “Apa rasa?” “Sedap.

Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat. nafsu cikgu boleh . Sudah lama tidak menyusukan anak... Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal.” Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?” “Gelilah Pak Itam. Dia mula mengelepar. Kalau tak keluar susu ini. Tapi besok dia datang balik. Pak Itam hisap lagi." sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu “Sekarang tetek cikgu pulak.. “Mainan sihir.. Kemudian diuli.“Boleh tu boleh.. " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik. " Kata Khairani sambil menggeliat.. dan lagi. “Dah lama saya tak susukan anak.. tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. "Gelilah Pak Itam... Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair. Nafsu syahwat semakin membara. Lama lagi ke?” "Sikit lagi cikgu.” jelas Pak Itam. Sekarang geli lagi?” “Tak Pak Itam. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata. Putingnya terasa semakin menonjol. Kemudaian diramas. Puting tetek Khairani semakin keras. "Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu. Khairani terasa buah dadanya amat tegang. dan lagi. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam. dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani.” “Itu tadi. Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani..

tahan.” “Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega.” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam. “Sekarang sebelah lagi. Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan. Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahumahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu.mati. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Seperti orang baru kahwin.. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya. “Pak Itam. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja. Macam tadi. . Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. Biar sampai terpancut susu cikgu. “Rasa apa Pak Itam?” “Apa-apa rasalah. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni.” kata Pak Itam. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini.” Khairani mengangguk lesu. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluapluap. “Tak apalah. Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir. “Apa cikgu rasa sekarang?” “Lega sikit Pak Itam. “Kalau geli.” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang.” “Entahlah Pak Itam.

“Buatlah apa yang patut Pak Itam. Khairani cuba bangkit. dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam. Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya. Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak.” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani.” “Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak. Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. . “Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. Khairani menganggukkan kepalanya. “Masukkanlah Pak Itam. Khairani memejamkan mata semula. Yang penting penyakit saya sembuh. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. cikgu. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. Kemaluannya sudah mula banjir.” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya. Apabila Khairani mendengar kata-kata itu. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya.

Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat. Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. Kehendak syahwatnya tertunai sudah. “Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam. “Goyang ponggong cikgu.” sambungnya lagi Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. “Cikgu. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat. Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya.” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani. Setelah mencapai kain kebarungnya. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada..” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus. Dia melajukan ayunannya.“Pak Itam. “Saya sedang masukkanlah ni. ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus. mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan. Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya. . Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan. ni rawatan pertama. Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah.

Kena buat macam tadi lah." sambung Pak Itam .” jelas Pak Itam sambil tersenyum.Khairani merenung Pak Itam. Pak Itam buatlah apa yang patut. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu.” “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam. “Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu. Tapi kena ikut aturan dulu. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. “Boleh buang ke Pak Itam?” “Boleh. Tubuh Khairani terdedah lagi. “Sekarang Cikgu sila meniarap. “Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk. Dia tersenyum. "Sekarang Cikgu tonggeng sikit. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi. Janji saya pulih. “Kalau boleh nak lagi.” balas Khairani.” jelas Pak Itam. Saya ikut sahaja. Tapi kena ikut aturan dulu. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu.” Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam.” jelas Pak Itam sambil tersenyum. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga. Cikgu sanggup?” “Alang-alang menyeluk pekasam…. Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut. “Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak.

Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya." terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani. Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal. "Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni . Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. "Jangan kemut cikgu biarkan sahaja. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Khairani meramas bantal kesedapan. Khairani berasa khayal semula. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka.Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya. Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani.

“Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu.” Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku.” jawab Khairani. . Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya. "Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi. "Jangan kemut teran sikit. Dia berhenti disitu.ya cikgu. “Selalu ke dia buat macam ni?” “Selalu juga Pak Itam. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu. “Ganas juga laki cikgu ni. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani.” “Ya ke Pak Itam?” “Cikgu tengoklah nanti." arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani." kata Pak Itam. Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani.” kata Pak Itam. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan. Kadang-kadang sampai dua kali semalam.” “Kenapa pulak Pak Itam?” “Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan. "Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Kalau tidak susah juga." katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.

Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu.” . Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks.” kata Pak Itam. Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu. “Cikgu tunggu dalam bilik ni. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya. "Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal. Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat. “Jangan pakai baju dulu. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak.Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap. Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat. "Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang.” “Kenapa Pak Itam?” “Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut.” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang.

“Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal. “Angkat tangan cikgu. Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya.” “Kenapa cikgu?” “Saya rasa seram cikgu. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak. “Jangan siram lagi.” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur. Saya takut. “Cikgu jangan bergerak dari sini. Kedua-dua tangannya . Khairani mula berasa seram sejuk. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu. “Cikgu siram badan cikgu.Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini. Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu. Saya akan gosok badan cikgu. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur.” Khairani patuh pada arahan Pak Itam.” jelas Pak Itam.” jelas Pak Itam.” “Jangan takut cikgu.” Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu. Jangan biarkan benda tu masuk lagi. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya.” kata Pak Itam sambil menggosok keduadua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu. “Benda tu masih ada di sini. Bulu romnya mula meremang.” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian. Cikgu kena mandi air bunga sekarang. “Dah masuk waktu maghrib.” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani. “Pak Itam! Nanti dulu.” “Tolong Pak Itam.

Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap.” “Tak pa saya dah sedia Pak Itam.” “Dah hilanglah benda tu. Tak pernah saya rasa sesedap in. Saya tak larang. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa.” Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya.” . Sekarang jirus lagi. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu. Selepas Khairani jirus kali kedua.” “Ganas juga cikgu ni ya?” “Suami saya lagi ganas. Yang penting sihir tu hilang. tetapi dia tidak membantah. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi.diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya.” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya. “Sedap ke?” “Sedap sangat Pak Itam. “Ada rasa geli?” “Tak ada Pak Itam.” “Sama-sama ganaslah tu. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut. “Masih ada saki bakinya lagi cikgu. Khairani terkejut. tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang.” “Tengoklah Pak Itam. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam. Saya rasa sedap pulak.” Khairani ikut arahan Pak Itam. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak.

Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya.. Puting tetek Khairani dihisap lagi.Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani.” Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir. segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani. Saya tak tahan ni. lebih kurang setengah inci dan berhenti. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit . Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Pak Itam menelannya sehingga habis. “Jirus lagi. “Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…. Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu. “Kat sini boleh?” “Tak kisahlah Pak Itam. Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam.” Khairani merengek lagi.” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi. Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan. Selesai menjirus. Ia khayal dibuai rasa berahi itu. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam. “Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam.

"Pak Itam. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit... cepat sikit Pak Itam. "Pak Itam. dia mahu bertahan lama.. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu. besar... Lagi Pak Itam.. Khairani mengerang semakin kuat.. Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu.. Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani. Wajahnya semakin cantik dan jelita... Pak Itam. masukkan lagi.. setelah beberapa kali sorongan. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan. menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. tolong. saya nak dalam lagi. Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu." Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. Saya nak Pak Itam. Sedap. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu.. Pak Itam. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci. Jangan seksa saya. Masuk dalam lagilah Pak Itam. saya sangat suka kat cikgu." "Saya suka apam cikgu..." tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam..zakarnya . Tolong. Kote Pak Itam sedap. Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. dan paling penting." "Oh." "Emm. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan. Saya nak sangat Pak Itam. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. Pak Itam meneroka seinci lagi... Saya nak. Sekejap ya cikgu. tolong Pak Itam. Cikgu nak balak saya lagi?" "Nak Pak Itam. Sedikit demi sedikit.. Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa... menyuarakan kenikmatan .

Pak Itam mula menghenjut. perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah. dia teruskan permainannya. kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras.. nafsunya sudah tidak terkawal lagi. penuh cinta dan nikmat. Pantat Khairani semakin becak dan licin. tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Setelah cengkaman jari Khairani reda. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayurayu lagi. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu. Mulutnya ternganga luas.yang tak terhingga. syurga yang teramat indah. Matanya terpejam rapat. Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya. hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan. besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. Mulutnya ternganga. Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. Seluruh tubuhnya kejang membeku. mengayak dan melanyak pantat . Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya. Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar. Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. “Masuk dalam lagi Pak Itam. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa. Khairani tidak dapat bertahan. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. Pak Itam menujah semakin dalam. Saya nak semua Pak Itam….

Hampir lima minit lamanya. "Terima kasih Pak Itam. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Dan kali ini. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad. dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia. Pak Itam kepuasan. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan. giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya. Setelah dua puluh minit berhempas pulas. sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat.Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung. Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi. cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu. . “Masih ada tenaga?” “Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani. Hebat juga Pak Itam ni…. Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya. setiap kali kakinya kendur. zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya. Dia ayak-ayak lagi zakarnya. Pak Itam tidak menghiraukannya. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu. mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum. matanya kuyu.

“Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok.00 malam rawatan hari pertama selesai. tiba-tiba dia rasa seram sejuk. Kira-kira jam 9.“Dah sembuhlah tu. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya.” “Baguslah tu.” “Lama?” “Tiga hari. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya.” “Kenapa Pak Itam?” “Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah. Ketika Khairani hendak pulang. Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam. Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh. Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9.10 malam. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam.” Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lainlain rawatan.” “Boleh ke?” .” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi.

Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini. biarlah dia teruskan. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya. Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Pak Itam ikut sama dan menutup pintu. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam. Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. Sambil mulut mereka bercium rapat. Ciuman itu lama dan mengghairahkan. Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya. Dalam bilik itu. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam.” Bila Khairani masuk ke dalam biliknya.” “Suami cikgu tak ada. Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam . Setuju?” “Suka hati Pak Itamlah. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Khairani tidak membantah. Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan.“Apa pulak tidak boleh. Selepas menerima rawatan tadi. Bila sudah bertelanjang. Setelah itu. Senang saya rawat cikgu. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu.

Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah. menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam . dia bangun memegang batang zakarnya. Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Syahwatnya mula terbakar! Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya. badan Khairani terangkat ke atas. Dihisap dan diramas. Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi. Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya.bermain pada ketiaknya. Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu. Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Sambil menggeliat. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Dengan gerakan perlahan tapi tegap. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam. cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan. Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya. Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam.

” “Sekali lagi ya cikgu?” “Sepuluh kalilah Pak Itam.lubang kemaluan lebih jauh lagi. mulut Pak Itam menghisap tetek. “Jilat ketiak saya Pak Itam. Untuk menguatkan hentakannya.” “Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya. “Dah pulihlah tu. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam. “Ganasnya cikgu ni…” “Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya. “Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni. dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini.” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani. Pandai Pak Itam merawatnya. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani.” . “Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. Akhirnya.” “Kenapa?” “Sedaplah Pak Itam. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani. bila Pak Itam memancutkan air maninya. “Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani. Ada ketikanya. Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat.” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali. Pak Itam memegang punggung Khairani.

” kata Pak Itam. .” “Tapi saya tak sakit. Dia bingkas bangun. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan.Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Saya dah lewat nak ke sekolah ni. Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi. Pak Itam semakin berani. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. “Ambik MC lah cikgu. Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya. Ah! Sedapnya tidak terkata. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga. “Kenapa cikgu?” “Hari dah siang Pak Itam.” “Itu boleh diatur. Dia mula meniarap di atas badan Khairani. Malam berhujan lebat itu milik mereka! Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. Cikgu jelita ini tidak pula membantah. Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya.” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil.

Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut. Dia lupa seketika pada Jenal. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC. Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi. Tapi sebelum itu kita main dulu. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu.” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam. Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain.” “Cikgu suka?” “Tersangatlah sukanya Pak Itam. Dia lupa seketika pada Mat Jodi. Tak ada bulu. Bau pun sedap. Walau pun hajatnya . Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini.” “Okey. “Betul ke Pak Itam?” “Apa? Cikgu tak percaya ke?” “Kalau dah jadi. baru saya percaya. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam.” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani. “Jilat ketiak saya dulu Pak Itam. Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya.“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu. saya akan buatkan cikgu sakit sementara. Ketiak cikgu bersih.” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek.” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?” “Tersangatlah sukanya.

Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Sedap Pak Itam…. Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani.. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti. “Ooooooo… Pak Itam…. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. Geli. Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya.bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan. Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam. Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap. “Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam.” Khairani mengerang manja. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga. “Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. Sedap lidah Pak Itam…. “Kenapa cikgu?” . gelilah Pak Itam. Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu. kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. “Sudahlah Pak Itam… sudahlah….

” “Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam.“Gelilah Pak Itam.” “Sedap pun geli. “Sakit ke?” “Tak. Masukkan kote Pak Itam.” “Sedap sangatlah Pak Itam. “Apam cikgu macam apam anak dara. “Bibir apam cikgu masih bertaup rapat. “Cepatlah Pak Itam.” Kata Pak Itam sambil terseyum.” “Masih ingat laki cikgu lagi?” “Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam . Dah kena lidah pasti nak kena kote juga. Sedap macam kote laki saya. Saya tak tahan ni…” “Dah geli pun masih nak kote Pak Itam. “Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya.” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani. “Kerasnya kote Pak Itam. “Masih kuat kemut.” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya.” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak.” “Pelik ya orang perempuan ni.” jelas Pak Itam. Macam belum pernah diusik. Macam besi.” “Oh! Gitu.” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat.

“Suka hati cikgulah. Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu. . Dia bukan tahu.” “Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang.” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam.” “Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam. “Macam mana dia nak marah. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.ni.” “Tapi cikgu kena ambil MC dulu.” Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful