P. 1
kiah

kiah

|Views: 3,013|Likes:
Published by Azura Asnawi

More info:

Published by: Azura Asnawi on Nov 07, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

11/04/2012

pdf

text

original

Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang

. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di K uala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan unt uk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang se rta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indones ia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5. Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh terse but memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya , walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah k erja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek b urit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk me miliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri m eraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti. CITE SEKS PLAK Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut , memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 i nci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zak ar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kin i timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu di cubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, ka lau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri ia itu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mere ka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan kei ginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah uni versiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk b adan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami ci kgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjun g ke ruam nya tempoh hari. Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradi k , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketik a dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gura uan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sah aja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami. Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi ters ebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurk an. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahaja lah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar s egala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan la h tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masal ah yang serupa. Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikg u zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusuka n pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan

abang hassan akan berpura-pu ra kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13577 Dec 13. Mengikut perhitungan abang hassan. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. Untuk mencapai impian n ya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat pe rangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang ka ki perempuan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan s eks dengan perempuan tersebut. 15 min it kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebu t CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur.impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang. malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. peluang tersebut akan digunakan untuk membunt ingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seor ang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya. tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah. tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya s ebagai pegawai polis. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada p erempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang n afsu seks nya. ten tulah gelora nafsu nya juga tinggi. tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluapluap minta dipuaskan. jadi dia tid ak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini. abang hassan menelefon cikgu za kiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pu lang ke hotel nya malam ini. cikgu zak iah mungkin baru bersih dari haid. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mem pelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu. Keb etulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya. tetapi dis ebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan ba ik. Malaysia Reply » . Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah. 2009 Setelah merangka strategi. Be gitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikg u zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya denga n menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafs u nya sehingga isteri nya habis berpantang. dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat pe rangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks den gan nya.

tanya cikgu zakiah lagi. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya. ujar abang hassan merendah diri. ujar cikgu zakiah lagi. setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara ny a untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini . Tu la aban g hassan. Ketika minuman dihidangkan. kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berde katan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. Kala u macam itu tak pe lah abang ikut je lah. jawab abang hassan ringkas. cikgu zakiah meminta diri untuk ke d apur. Kalau macam tu tidur kat sini je lah.Report Abuse Judge it! #13578 Dec 13. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya. Besok macam mana. Apa yang nak disegan kan. Ketika itu zakar abang h assan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nant i. sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh ci kgu zakiah. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepir ing kueh. Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikg u zakiah. lagi pun kita bukan nya berdua-dua an. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la. leter cikgu zakiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. ni gatal nak merayau ka n dah susah. nak balik pun dah hamp ir tengah malam ni. bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh. hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. nak juga ada cari teman untuk bersembang. Besok abang tak attend lah kursus tu. masa balik ni kereta baut hal lah pulak. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang j e. nak kena settle kereta tu dulu. ujar abang hassan lagi. kat atas bilik anak lelaki saya pun k . macam tak biasa dengan rumah ni. ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah u ntuk balik ke hotel. ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya . Cikgu zakiah hanya tersenyum. tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikia n. T anpa menaruh syak wasangka. tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni. peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cik gu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. Abang fikir pun meman g macam tu. ujar abang hassan pula. 2009 Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. abang pergi rumah kawan abang kat b angi lama tadi. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi meng antuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni. Abang hassan tak kisah ke rana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut. Dah makn dengan kawan tadi. malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu. Abang hassa n nak tidur kat mana. tapi segan lah pulak. kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13579 Dec 13. 2009 Setelah menelefon trak penunda.

jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebena r nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bi lik tidur cikgu zakiah. Tu la kalau me langkah tu biar lah berhati-hati. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. Ketika itu zakar abang ha ssan mula menegang. ujar abang hassan cuba menggoda kiah de ngan sembang hangat nya. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 s ahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. kalau terpegang burit kia h tadi mahu terpancut air mani abang ni. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh. nanti tidur selesa sikit. nasib baik abang t erpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu. 2009 Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu z akiah yang montok dan pejal itu. cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu. dia meminta diri unutk ke bi lik nya. kang dah susah kalau macam ni. lagi haru jadi nya ujar aban g hassan sambil tertawa kecil. lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas. tapi mujurlah abang has san sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. uj ar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Salin seluar dengan kain pelikat ni. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. Setelah bilik dikem askan. ujar k iah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassa n. segan pulak na k tidur bilik sarah tu. mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot. yang do k pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. pandai je ambil kesempatan ye. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13581 Dec 13. Ish aba ng hassan ni. tau la tengah mengantuk tu. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. ujar cikgu zak iah lagi. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje. Setelah dili hat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi. tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu . Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13580 Dec 13. Biar abang tidur bilik arif je lah. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan terseb ut. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye. ujar abang hassan selamba.osong ujar cikgu zakiah lagi. 2009 . Batang abang menegang lah kiah. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh d i depan cikgu zakiah. Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya.

Hah. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu. abang pun boleh buat sendiri. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kep ala dah. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni. Beginilah ke adaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut. bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubu h kiah malam ini saja. Ye la kiah nak tungg u seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni. lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. kiah tak berani lah abang. abang memang sayang dan respect k at kiah macam bini abang juga.Ishh abang hassan ni lucah betul. kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas. rayuan abang hassan dalam menjela skan keinginan nya. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendeng ar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan. lepas tu kita b uat lah macam biasa sampai terkeluar air mani. Ala kalau setakat guna tangan. nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah. niat un tuk ke bilik tertangguh seketika. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. kiah anggaplah orang yang menyetub uhi kiah malam ini adalah suami kiah. bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. tapi malam ini dan dalam kead aan macam ini. yang penting k iah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu. ujar kiah pula tersipu malu-malu. Ala abang hassan. perbuatan nya sama je kiah. jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hass an. Kiah abang merayu dengan kiah. tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini. kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang. Sememang nya antara dia dan abang hassan s udah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. bagilah peluang k at abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saj a. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap n i. kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diber ikan. gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa sega n silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. Kiah abang me rayu dengan kiah. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. masalah nya sekarang abang t engah gian sangat ni nak merasa burit ni. abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga. nak pancut da . CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ujar abang hassan pula. tapi dalam bab nak b agi tubuh kiah kat abang hassan malam ni. kalau dengan tangan mesti tak puas pun ya. kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lag i. ujar a bang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang menca nak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13582 Dec 13. ujar abang hassan dengan na da merayu dan muka kesian nya. benarkan lah abang menggunak an tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni. bu kan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka k esian nya. 2009 kain pelikat yang dipakai nya. abang nak lakukan sampai keluar air mani.

kalau nak tunggu suami kiah. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya. celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam seli mut tersebut. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. ujar cikgu zakiah lagi. bila dah masu k tu abang cabutlah balik. kapal dah sedia nak belayar ni. peluang nak mengandung tu nipislah. ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang ya ng kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan. terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk da n diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya da n menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaj a. Selepas itu cikgu z akiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. ujar ab ang hassan meneruskan godaan nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. takut berlaku persetubuhan de ngan abang hassan di bilik anak nya. Sedarsedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. Ye lah. bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana. untuk kebaikan kiah juga. saya dalam k itaran subur ni abang. Ingatkan tadi abang nak rasa je.lam ke. kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung sa ya nanti. Apa ditu nggu lagi abang hassan. tak ada lah sampai nak pancut kat dalam. n anti tak puas. tanya kiah sedikit tergaman. Hai kiah masih semp at bermadah ye. baiklah abang. lalu menelentangkan diri nya serta mengangkang kan kaki nya. putih dan sudah mengeras itu. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok. rasa berseman gat lah pulak. biar abang tolong buntingkan ki ah malam ni. ikut suka abang lah nak pancut dalam pun. abang hassan tak tunggu lama. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah lagi. cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak ab ang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakuk an hubungan seks dengan diri nya malam ini. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu. cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran. timbul kerisauan dihati cikgu zakiah. dengan r akus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggaka n cikgu zakiah mendesis kegelian. Malaysia . asalkan cikgu zakia h sudi melayan nafsu seks nya malam ini. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13583 Dec 13. ujar cikgu zakiah yan g melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. lalu disuakan kepada abang hassan. lambat lagi dia balik. kiah sedia melayan abang malam ni. lagi pun tu kan ubat awet muda. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh ci kgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu za kiah. kalau tak pancut kat dalam dalam. masa tu mungkin kiah dah tak subur. lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je. 2009 Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah.

CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. lalu dia memeluk manja tubuh abang has san dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang ha ssan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. te rasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga far aj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam fa raj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikma ti kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tida k menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyak iti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. 2009 Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dir asakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pa da puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengera ng bila mencapai klimak nya. Abang hassan tah u cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Kini cikgu zakiah mula m enikmati persetubuhan dengan abang hasan. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati kli mak nya yang pertama. Terlopong dan terng anga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang peli r kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13586 Dec 13. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Kini cikgu zakia . Keadaan tersebut memuda hkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada putin g dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan meng hisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menik mati klimak nya yang pertama. Keadaan tersebu t memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedala m burit cikgu zakiah. 2009 Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Namun begitu tangan dan jari jemar i nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah.Reply » Report Abuse Judge it! #13585 Dec 13. Selang b eberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan c engkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. dima na kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya.

Ish dah lah. esok nak kerja ni. tapi s ebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. sebelum beliau berl alu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cik gu zakiah. Kan abang dah cakap. abang hassan terdampar kelesuan d i atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hass an. dah sa tu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi. balas cikgu zakiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13587 Dec 13. lai pun esok kiah kan kerja. lagipun badan dah penat ni. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali mene rima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. lepas tu sedaplah. Banyak nya air mani abang. lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerja kan oleh zakar abang hassan. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. Ala. Ye la abang f aham ujar banag hassan lagi. air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula. cadang cikgu z akiah.. Ye la. asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar c ikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. takut t akde kerja lain nanti. tapi jangan lebih-lebih tau. Ishh a bang. t anya abang hassan dalam nada bergurau. abang tidur kat bilik arif lah ye. barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah. Setelah hampir 30 mini t abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah. Air mani ab ang dah nak keluar ni. mengerikan. bukan air mani abang je tu. buka apa kalau tidur kat sini. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. ujar cikgu zakiah lagi. 2009 tapi bila dah kena ras asedap dan nikmat lah pulak. habis basah cadar ni. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas bebe rapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu. abang pancut dalam ye sayang. uj ar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. memang tak sanggup nak lay an. akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar. lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. kita tidur je lah. sakit kejap je. akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu. apa kiah nak rasa lagi ke. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicam . takut nanti tegang pulak yang di bawah tu. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-g igil menerima pancuta mani tersebut. Ye la . Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur.h mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan. lalu dia memeluk manja tubuh a bang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah. tak sanggup lagi lah abang. Keesokan nya semasa sarapan ppagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh k epuasan. bisik abang hassan pada tel inga cikgu zakiah.

ada kerja sikit. mesti balik lambat punya. Ala. ujar cikgu zakiah lagi. Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan. Ishh kiah ni. Setelah pintu bilik ditutup dan d ikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya. berapa orang yang dah pakai. 2009 Kalau macam tu baiklah. Habis yang anu tu . Ni yang abang rasa malas naik pergi te ngok kereta ni. kang tak semena-mena bibik n ampak kita nanti kang. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13588 Dec 13. Kalau begitu baiklah p uan. lagipun saya masuk kerja tengah hari. Setelah melihat kereta ny a di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari. pancut je kat dal am sampai puas. selesaikan urusan tersebut. Fuh. yang tu kenalah tunggu aban g balik dulu lah. bibik tu kalau pergi pejabat pos . Elok lah tu. Aik lain mcam je menu sarapan pa gi ni. Aik cepat nya teng ok kereta. periksa buku murid. macam tetek anak dara lah. tany a abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. Eh adalah. kerja apa tu. geram nya dengan tetek kiah ni . ujar abang hassan lagi. pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. nak buat persediaan mengajar petang ni. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. Sampai je dirumah cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah lagi. tak pelah bibik pergilah. uja r cikgu zakiah menyeluruh. Ye la. tutup pintu bilik tu dulu. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hass . cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan s enyuman oleh cikgu zakiah. dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar. dapat lah tumpang kiah . Itu lah yang abang harapkan. manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel putin g tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. bang. ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. tengah hari nanti bia r saya yang masak. puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan p ada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. tanya abang hassan dalam nada bergurau. abang ha ssan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah lagi. sahut orang gaji nya. Sebelum abang ke luar kan zakar abang tu.purkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. saya kat atas. ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. abang pergi dulu. bila siap. Tak pe lah abang pergilah teng ok kereta tu dulu. saya pergi berurusan dulu ye. Ishh aba ng hassan ni. tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah terc egat didepan bilik nya. orang dah kerja kuat semalam kan. tegur abang hassan. bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau. tak kan lah saya nak mengangkang pulak. Ala abang pergi lah tengok dulu. baut abang ge ram dan tak tahan je tau. abang hassan terus mengunci pintu da n terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. dah anak empat bang. ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. balas cikgu zakiah sambil tertawa. ujar cikgu zakiah lagi. ada pulak tanya kesitu. rungut abang hassan. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah me mahami apa yang di ingini oleh abang hassan. kenalah gant i tenaga ujar cikgu zakiah lagi. masih banyak masa lagi ni. boleh lah kita keluar sekali nanti. zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit ci kgu zakiah. Tapi sebelum tu. bi la bengkel tu boleh siapkan kereta tu. rindu nya pada tubuh cikgu zakia h meluap-luap. Tengah hari nanti. kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni. jawab abang hassan ringkas lalu mende kati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak.

ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangka ng. Boleh percaya ke ni bang. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jol ok kat lubang faraj saya ni. mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain. Be tul kiah. sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni. dah tak tahan sangat nak be rsetubuh. tak sanggup saya. ada pulak tanya kesitu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13589 Dec 13. tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. P erlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu z akiah. kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu. bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan n afsu abang sahaja lah ye. Eh takde lah kiah abang sangat me nghargai pergorbanan kiah ni. puji abang hassan lagi. ujar abang hassan lagi. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan bet ul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. 2009 berapa orang yang dah pakai. tanya cikgu zakiah lagi. Yang abang pulak. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikg u zakiah yang mula berair. berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni. nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah s ambil mengulum kepala zakar abang hassan. Ishh abang hassan ni. burit dia sahajalah tempat aban g melepaskan nafsu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! . CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi ke inginan kiah untuk beranak lagi. Abang hassan mendesis kenikmatan. abang memang jarang keluar malam. jawab cikgu zakiah. jawab cikgu zakiah. tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan ke arah burit cikgu zakiah. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula mengh enjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau. Ala yang sedap nya aban g hassan dan yang penat nya saya. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalu rkan oleh zakar abang hassan. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah m endapat klimaks yang pertama. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang a bang ni. pandai kiah kulum. mana boleh bagi senang-senang je ben da ni kat orang lain. Saja nak cuba macam orang putih buat tu. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak d icelah kangkang nya. ujar abang hassan pula. ujar cikgu zakiah lagi. selagi kak sal kau tu mampu mengangkang.an je tau. Ohhh sedap nya. dah tak tahan ni. rungut cikgu zakiah. tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut say a. dah berapa burit per empuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni.

#13590 Dec 13. ujar abang hassan samb il mencium bibir cikgu zakiah. kerana target ny a memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. bisik hati abang hasan la lu menyelimut tubuh cikgu zakiah. akhir n ya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. Cikgu zakiah pun be gitu.30 y e. pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan se telah penat dikerjakan oleh abang hassan. otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah d engan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah. Cikgu zakiah mengeluh panjang dis aat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya. namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh ny a dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. Baiklah sayang. abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk mengha lang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi r uang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air man i nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak k epuasan yang terpapar di wajah abang hassan. abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat ai r mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah . Walaupun tubuh abang hassan ini ber at. 2009 Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepa da cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. abang kiah p enatlah. Abang hassan tersenyum kepua san sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh n ya. Hai kiah. Setelah kesem ua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah . abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. sebelu bertolak pulang ke hotel nya. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. . Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikguzakiah mengemaskan pelukan dan me ngepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat mas uk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. bunting jug ak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni. kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12. nak lelap kejap.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->