Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang

. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di K uala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan unt uk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang se rta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indones ia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5. Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh terse but memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya , walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah k erja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek b urit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk me miliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri m eraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti. CITE SEKS PLAK Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut , memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 i nci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zak ar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kin i timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu di cubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, ka lau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri ia itu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mere ka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan kei ginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah uni versiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk b adan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami ci kgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjun g ke ruam nya tempoh hari. Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradi k , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketik a dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gura uan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sah aja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami. Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi ters ebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurk an. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahaja lah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar s egala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan la h tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masal ah yang serupa. Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikg u zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusuka n pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan

abang hassan menelefon cikgu za kiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pu lang ke hotel nya malam ini. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya denga n menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafs u nya sehingga isteri nya habis berpantang. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seor ang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya. Be gitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. Malaysia Reply » . 2009 Setelah merangka strategi. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada p erempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang n afsu seks nya. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mem pelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu.impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tetapi dis ebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan ba ik. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang. ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan s eks dengan perempuan tersebut. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13577 Dec 13. tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya s ebagai pegawai polis. Keb etulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya. Untuk mencapai impian n ya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat pe rangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang ka ki perempuan. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya. abang hassan akan berpura-pu ra kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara. Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah. dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat pe rangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks den gan nya. 15 min it kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebu t CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikg u zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. jadi dia tid ak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini. cikgu zak iah mungkin baru bersih dari haid. peluang tersebut akan digunakan untuk membunt ingkan cikgu zakiah dengan benih nya. ten tulah gelora nafsu nya juga tinggi. tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluapluap minta dipuaskan. Mengikut perhitungan abang hassan.

Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikg u zakiah. Abang hassa n nak tidur kat mana. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepir ing kueh. abang pergi rumah kawan abang kat b angi lama tadi. ujar cikgu zakiah lagi. bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. jawab abang hassan ringkas. Kala u macam itu tak pe lah abang ikut je lah. Abang fikir pun meman g macam tu. nak kena settle kereta tu dulu. hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berde katan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. 2009 Setelah menelefon trak penunda. kat atas bilik anak lelaki saya pun k . Ketika itu zakar abang h assan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nant i. leter cikgu zakiah. ujar abang hassan pula. tapi segan lah pulak. tanya cikgu zakiah lagi. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. nak balik pun dah hamp ir tengah malam ni. ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah u ntuk balik ke hotel. malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je. hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah.Report Abuse Judge it! #13578 Dec 13. lagi pun kita bukan nya berdua-dua an. Besok macam mana. 2009 Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak. ujar abang hassan lagi. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang j e. Kalau macam tu tidur kat sini je lah. T anpa menaruh syak wasangka. tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikia n. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu. Besok abang tak attend lah kursus tu. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi meng antuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni. kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong. masa balik ni kereta baut hal lah pulak. Dah makn dengan kawan tadi. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya. sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh ci kgu zakiah. macam tak biasa dengan rumah ni. ni gatal nak merayau ka n dah susah. peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cik gu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh. nak juga ada cari teman untuk bersembang. ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya . Abang hassan tak kisah ke rana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut. Ketika minuman dihidangkan. Tu la aban g hassan. inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. Cikgu zakiah hanya tersenyum. tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni. cikgu zakiah meminta diri untuk ke d apur. ujar abang hassan merendah diri. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara ny a untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini . buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13579 Dec 13. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya. Apa yang nak disegan kan.

ujar abang hassan selamba. ujar k iah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassa n. tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu . Setelah bilik dikem askan. jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebena r nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bi lik tidur cikgu zakiah. dia meminta diri unutk ke bi lik nya. Salin seluar dengan kain pelikat ni. yang do k pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh. kalau terpegang burit kia h tadi mahu terpancut air mani abang ni. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye. pandai je ambil kesempatan ye. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje. 2009 Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu z akiah yang montok dan pejal itu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13580 Dec 13. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh. mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot. cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu. uj ar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. 2009 . Setelah dili hat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi. Ketika itu zakar abang ha ssan mula menegang. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh d i depan cikgu zakiah. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan terseb ut. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur.osong ujar cikgu zakiah lagi. Ish aba ng hassan ni. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13581 Dec 13. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ujar cikgu zak iah lagi. Tu la kalau me langkah tu biar lah berhati-hati. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. ujar abang hassan cuba menggoda kiah de ngan sembang hangat nya. Batang abang menegang lah kiah. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 s ahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi. tapi mujurlah abang has san sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. Biar abang tidur bilik arif je lah. nanti tidur selesa sikit. nasib baik abang t erpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu. kang dah susah kalau macam ni. lagi haru jadi nya ujar aban g hassan sambil tertawa kecil. lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas. segan pulak na k tidur bilik sarah tu. Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. tau la tengah mengantuk tu.

kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas. ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. abang memang sayang dan respect k at kiah macam bini abang juga. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. ujar abang hassan dengan na da merayu dan muka kesian nya. perbuatan nya sama je kiah. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kep ala dah. yang penting k iah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu. ujar kiah pula tersipu malu-malu. jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hass an. kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diber ikan. kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lag i. Ye la kiah nak tungg u seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni. rayuan abang hassan dalam menjela skan keinginan nya. abang pun boleh buat sendiri. Sememang nya antara dia dan abang hassan s udah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini. nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah. Kiah abang me rayu dengan kiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tapi malam ini dan dalam kead aan macam ini. tapi dalam bab nak b agi tubuh kiah kat abang hassan malam ni. kiah tak berani lah abang. kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang. Beginilah ke adaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh. 2009 kain pelikat yang dipakai nya. bagilah peluang k at abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saj a. niat un tuk ke bilik tertangguh seketika. lepas tu kita b uat lah macam biasa sampai terkeluar air mani. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap n i. benarkan lah abang menggunak an tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni. abang nak lakukan sampai keluar air mani. Ala abang hassan. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13582 Dec 13. lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni. abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut. ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka k esian nya. Ala kalau setakat guna tangan. ujar abang hassan pula. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. kalau dengan tangan mesti tak puas pun ya. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang. Kiah abang merayu dengan kiah. Hah. bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendeng ar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan. kiah anggaplah orang yang menyetub uhi kiah malam ini adalah suami kiah. nak pancut da . bu kan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa sega n silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya.Ishh abang hassan ni lucah betul. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. ujar a bang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang menca nak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubu h kiah malam ini saja. masalah nya sekarang abang t engah gian sangat ni nak merasa burit ni. tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah.

n anti tak puas. lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je. kalau tak pancut kat dalam dalam. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok. Ingatkan tadi abang nak rasa je. Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya da n menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaj a.lam ke. bila dah masu k tu abang cabutlah balik. asalkan cikgu zakia h sudi melayan nafsu seks nya malam ini. ujar cikgu zakiah yan g melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya. cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran. kapal dah sedia nak belayar ni. terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk da n diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Sedarsedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam seli mut tersebut. lagi pun tu kan ubat awet muda. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu. Apa ditu nggu lagi abang hassan. ujar cikgu zakiah lagi. masa tu mungkin kiah dah tak subur. lalu menelentangkan diri nya serta mengangkang kan kaki nya. ujar cikgu zakiah lagi. untuk kebaikan kiah juga. tanya kiah sedikit tergaman. lalu disuakan kepada abang hassan. rasa berseman gat lah pulak. saya dalam k itaran subur ni abang. Malaysia . dengan r akus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggaka n cikgu zakiah mendesis kegelian. takut berlaku persetubuhan de ngan abang hassan di bilik anak nya. kiah sedia melayan abang malam ni. kalau nak tunggu suami kiah. kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung sa ya nanti. putih dan sudah mengeras itu. mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. peluang nak mengandung tu nipislah. lambat lagi dia balik. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh ci kgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu za kiah. ujar ab ang hassan meneruskan godaan nya. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. ikut suka abang lah nak pancut dalam pun. ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. tak ada lah sampai nak pancut kat dalam. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. biar abang tolong buntingkan ki ah malam ni. cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak ab ang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakuk an hubungan seks dengan diri nya malam ini. 2009 Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah. abang hassan tak tunggu lama. bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang ya ng kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan. Hai kiah masih semp at bermadah ye. Ye lah. baiklah abang. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Selepas itu cikgu z akiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya. timbul kerisauan dihati cikgu zakiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13583 Dec 13.

Abang hassan tah u cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. 2009 Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam fa raj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikma ti kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyak iti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tida k menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar.Reply » Report Abuse Judge it! #13585 Dec 13. Terlopong dan terng anga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang peli r kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya. Kini cikgu zakia . terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga far aj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Kini cikgu zakiah mula m enikmati persetubuhan dengan abang hasan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada putin g dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan meng hisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pa da puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengera ng bila mencapai klimak nya. dima na kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. Keadaan tersebu t memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedala m burit cikgu zakiah. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Keadaan tersebut memuda hkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati kli mak nya yang pertama. Selang b eberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan c engkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Namun begitu tangan dan jari jemar i nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menik mati klimak nya yang pertama. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13586 Dec 13. lalu dia memeluk manja tubuh abang has san dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang ha ssan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. 2009 Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dir asakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. te rasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah.

CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. takut t akde kerja lain nanti. sebelum beliau berl alu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah. tapi jangan lebih-lebih tau. Ish dah lah. takut nanti tegang pulak yang di bawah tu. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali mene rima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. uj ar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. bukan air mani abang je tu. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cik gu zakiah. tapi s ebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. sakit kejap je. Ye la . apa kiah nak rasa lagi ke. mengerikan. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-g igil menerima pancuta mani tersebut. memang tak sanggup nak lay an. Air mani ab ang dah nak keluar ni. Banyak nya air mani abang. ujar cikgu zakiah lagi. barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah. lalu dia memeluk manja tubuh a bang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. abang tidur kat bilik arif lah ye. kita tidur je lah. air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula. akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu. habis basah cadar ni. buka apa kalau tidur kat sini. lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas bebe rapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu. 2009 tapi bila dah kena ras asedap dan nikmat lah pulak. Kan abang dah cakap. Ala. esok nak kerja ni. cadang cikgu z akiah. abang pancut dalam ye sayang. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. Ye la. abang hassan terdampar kelesuan d i atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hass an. lai pun esok kiah kan kerja. bisik abang hassan pada tel inga cikgu zakiah. balas cikgu zakiah. Ye la abang f aham ujar banag hassan lagi. lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. Ishh a bang. asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar c ikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. lepas tu sedaplah. dah sa tu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi. Keesokan nya semasa sarapan ppagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh k epuasan. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13587 Dec 13. Setelah hampir 30 mini t abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur. akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar. tak sanggup lagi lah abang.h mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan. lagipun badan dah penat ni. lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerja kan oleh zakar abang hassan. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicam .. t anya abang hassan dalam nada bergurau.

tanya abang hassan dalam nada bergurau. ada kerja sikit. Kalau begitu baiklah p uan. ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. kang tak semena-mena bibik n ampak kita nanti kang.purkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. lagipun saya masuk kerja tengah hari. berapa orang yang dah pakai. geram nya dengan tetek kiah ni . tegur abang hassan. zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit ci kgu zakiah. tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah terc egat didepan bilik nya. pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan p ada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. selesaikan urusan tersebut. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. uja r cikgu zakiah menyeluruh. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah me mahami apa yang di ingini oleh abang hassan. abang ha ssan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah. Itu lah yang abang harapkan. dah anak empat bang. mesti balik lambat punya. kenalah gant i tenaga ujar cikgu zakiah lagi. Setelah pintu bilik ditutup dan d ikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya. Ishh kiah ni. tutup pintu bilik tu dulu. ujar cikgu zakiah lagi. Ni yang abang rasa malas naik pergi te ngok kereta ni. abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu. yang tu kenalah tunggu aban g balik dulu lah. tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan s enyuman oleh cikgu zakiah. macam tetek anak dara lah. sahut orang gaji nya. dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar. pancut je kat dal am sampai puas. dapat lah tumpang kiah . Ala abang pergi lah tengok dulu. Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan. Elok lah tu. nak buat persediaan mengajar petang ni. Fuh. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. saya pergi berurusan dulu ye. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hass . Ye la. Tak pe lah abang pergilah teng ok kereta tu dulu. bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan. ada pulak tanya kesitu. Ala. ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. kerja apa tu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13588 Dec 13. rungut abang hassan. Aik lain mcam je menu sarapan pa gi ni. tany a abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. abang hassan terus mengunci pintu da n terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. orang dah kerja kuat semalam kan. jawab abang hassan ringkas lalu mende kati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. bila siap. balas cikgu zakiah sambil tertawa. bi la bengkel tu boleh siapkan kereta tu. Tapi sebelum tu. ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. boleh lah kita keluar sekali nanti. tengah hari nanti bia r saya yang masak. ujar cikgu zakiah lagi. Aik cepat nya teng ok kereta. baut abang ge ram dan tak tahan je tau. Sampai je dirumah cikgu zakiah. Habis yang anu tu . abang pergi dulu. ujar cikgu zakiah lagi. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. Sebelum abang ke luar kan zakar abang tu. bibik tu kalau pergi pejabat pos . cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. Tengah hari nanti. kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni. Eh adalah. tak pelah bibik pergilah. Ishh aba ng hassan ni. rindu nya pada tubuh cikgu zakia h meluap-luap. manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel putin g tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. saya kat atas. tak kan lah saya nak mengangkang pulak. 2009 Kalau macam tu baiklah. ujar abang hassan lagi. bang. ujar cikgu zakiah lagi. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau. masih banyak masa lagi ni. periksa buku murid. Setelah melihat kereta ny a di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari.

dah tak tahan ni. tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jol ok kat lubang faraj saya ni. selagi kak sal kau tu mampu mengangkang. 2009 berapa orang yang dah pakai. jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikg u zakiah yang mula berair. tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut say a. kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu. tanya cikgu zakiah lagi. ujar cikgu zakiah lagi. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13589 Dec 13. jawab cikgu zakiah. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah m endapat klimaks yang pertama. abang memang jarang keluar malam. P erlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu z akiah. ujar abang hassan pula. Ohhh sedap nya. tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan ke arah burit cikgu zakiah. pandai kiah kulum.an je tau. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula mengh enjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. ujar abang hassan lagi. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak d icelah kangkang nya. berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni. ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangka ng. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan n afsu abang sahaja lah ye. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau. mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain. Boleh percaya ke ni bang. mana boleh bagi senang-senang je ben da ni kat orang lain. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan bet ul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. burit dia sahajalah tempat aban g melepaskan nafsu. dah berapa burit per empuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni. Be tul kiah. Abang hassan mendesis kenikmatan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang. jawab cikgu zakiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tak sanggup saya. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalu rkan oleh zakar abang hassan. nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah s ambil mengulum kepala zakar abang hassan. Yang abang pulak. Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang a bang ni. Saja nak cuba macam orang putih buat tu. Eh takde lah kiah abang sangat me nghargai pergorbanan kiah ni. sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni. dah tak tahan sangat nak be rsetubuh. Ishh abang hassan ni. rungut cikgu zakiah. puji abang hassan lagi. Ala yang sedap nya aban g hassan dan yang penat nya saya. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi ke inginan kiah untuk beranak lagi. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! . ada pulak tanya kesitu.

nak lelap kejap. abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk mengha lang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi r uang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah. abang kiah p enatlah. abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat ai r mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah . Baiklah sayang. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah d engan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah.#13590 Dec 13. Cikgu zakiah pun be gitu. kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12.30 y e. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air man i nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikguzakiah mengemaskan pelukan dan me ngepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat mas uk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. ujar abang hassan samb il mencium bibir cikgu zakiah. pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan se telah penat dikerjakan oleh abang hassan. Cikgu zakiah mengeluh panjang dis aat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya. akhir n ya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. bunting jug ak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni. kerana target ny a memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. Abang hassan tersenyum kepua san sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh n ya. Hai kiah. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak k epuasan yang terpapar di wajah abang hassan. Setelah kesem ua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah . Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat. sebelu bertolak pulang ke hotel nya. 2009 Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepa da cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. . namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh ny a dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah. bisik hati abang hasan la lu menyelimut tubuh cikgu zakiah. Walaupun tubuh abang hassan ini ber at. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful