Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang

. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di K uala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan unt uk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang se rta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indones ia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5. Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh terse but memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya , walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah k erja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek b urit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk me miliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri m eraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti. CITE SEKS PLAK Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut , memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 i nci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zak ar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kin i timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu di cubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, ka lau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri ia itu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mere ka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan kei ginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah uni versiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk b adan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami ci kgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjun g ke ruam nya tempoh hari. Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradi k , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketik a dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gura uan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sah aja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami. Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi ters ebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurk an. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahaja lah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar s egala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan la h tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masal ah yang serupa. Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikg u zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusuka n pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan

abang hassan menelefon cikgu za kiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pu lang ke hotel nya malam ini. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Mengikut perhitungan abang hassan. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mem pelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu. Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya denga n menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafs u nya sehingga isteri nya habis berpantang. tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya s ebagai pegawai polis. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah. ten tulah gelora nafsu nya juga tinggi. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13577 Dec 13. jadi dia tid ak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini. 2009 Setelah merangka strategi. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seor ang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya. cikgu zak iah mungkin baru bersih dari haid. Be gitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. abang hassan akan berpura-pu ra kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat pe rangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks den gan nya. tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara.impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. Keb etulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah. tetapi dis ebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan ba ik. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada p erempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang n afsu seks nya. ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan s eks dengan perempuan tersebut. peluang tersebut akan digunakan untuk membunt ingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang. tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluapluap minta dipuaskan. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikg u zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. Malaysia Reply » . Untuk mencapai impian n ya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat pe rangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang ka ki perempuan. malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. 15 min it kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebu t CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur.

2009 Setelah menelefon trak penunda. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak. Abang hassan tak kisah ke rana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut. ujar abang hassan pula. masa balik ni kereta baut hal lah pulak. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya. Abang fikir pun meman g macam tu. bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh ci kgu zakiah. nak balik pun dah hamp ir tengah malam ni. peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cik gu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah u ntuk balik ke hotel. Tu la aban g hassan. jawab abang hassan ringkas. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la. hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu. Kala u macam itu tak pe lah abang ikut je lah. kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berde katan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. tanya cikgu zakiah lagi. tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni. ujar abang hassan lagi. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang j e. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Abang hassa n nak tidur kat mana. Apa yang nak disegan kan. Dah makn dengan kawan tadi. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya. cikgu zakiah meminta diri untuk ke d apur. Cikgu zakiah hanya tersenyum. kat atas bilik anak lelaki saya pun k . tapi segan lah pulak. tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikia n. ujar cikgu zakiah lagi. bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh.Report Abuse Judge it! #13578 Dec 13. nak kena settle kereta tu dulu. T anpa menaruh syak wasangka. Besok abang tak attend lah kursus tu. abang pergi rumah kawan abang kat b angi lama tadi. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13579 Dec 13. Ketika minuman dihidangkan. ni gatal nak merayau ka n dah susah. buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya . nak juga ada cari teman untuk bersembang. macam tak biasa dengan rumah ni. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi meng antuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni. leter cikgu zakiah. Ketika itu zakar abang h assan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nant i. Besok macam mana. lagi pun kita bukan nya berdua-dua an. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara ny a untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini . 2009 Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong. Kalau macam tu tidur kat sini je lah. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepir ing kueh. setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je. ujar abang hassan merendah diri. Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikg u zakiah.

osong ujar cikgu zakiah lagi. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh. nanti tidur selesa sikit. uj ar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot. nasib baik abang t erpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu. 2009 Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu z akiah yang montok dan pejal itu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. dia meminta diri unutk ke bi lik nya. pandai je ambil kesempatan ye. tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu . cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu. yang do k pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh. Setelah bilik dikem askan. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebena r nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bi lik tidur cikgu zakiah. Ish aba ng hassan ni. lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas. segan pulak na k tidur bilik sarah tu. Setelah dili hat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi. 2009 . tapi mujurlah abang has san sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. kalau terpegang burit kia h tadi mahu terpancut air mani abang ni. ujar abang hassan cuba menggoda kiah de ngan sembang hangat nya. kang dah susah kalau macam ni. lagi haru jadi nya ujar aban g hassan sambil tertawa kecil. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi. Tu la kalau me langkah tu biar lah berhati-hati. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13581 Dec 13. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13580 Dec 13. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan terseb ut. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 s ahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh d i depan cikgu zakiah. tau la tengah mengantuk tu. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. Salin seluar dengan kain pelikat ni. ujar cikgu zak iah lagi. Biar abang tidur bilik arif je lah. ujar abang hassan selamba. Batang abang menegang lah kiah. Ketika itu zakar abang ha ssan mula menegang. ujar k iah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassa n. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur.

tapi dalam bab nak b agi tubuh kiah kat abang hassan malam ni. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu. kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang.Ishh abang hassan ni lucah betul. Beginilah ke adaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh. Kiah abang merayu dengan kiah. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lag i. nak pancut da . kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diber ikan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ujar a bang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang menca nak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. lepas tu kita b uat lah macam biasa sampai terkeluar air mani. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang. kalau dengan tangan mesti tak puas pun ya. rayuan abang hassan dalam menjela skan keinginan nya. ujar abang hassan dengan na da merayu dan muka kesian nya. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni. bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubu h kiah malam ini saja. tapi malam ini dan dalam kead aan macam ini. Ala kalau setakat guna tangan. perbuatan nya sama je kiah. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini. Hah. yang penting k iah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu. abang memang sayang dan respect k at kiah macam bini abang juga. ujar abang hassan pula. Sememang nya antara dia dan abang hassan s udah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap n i. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendeng ar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. ujar kiah pula tersipu malu-malu. ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. benarkan lah abang menggunak an tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni. gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa sega n silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya. abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13582 Dec 13. Ye la kiah nak tungg u seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. Ala abang hassan. bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. Kiah abang me rayu dengan kiah. masalah nya sekarang abang t engah gian sangat ni nak merasa burit ni. bagilah peluang k at abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saj a. niat un tuk ke bilik tertangguh seketika. lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hass an. kiah tak berani lah abang. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah. ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka k esian nya. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut. 2009 kain pelikat yang dipakai nya. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kep ala dah. nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan. abang nak lakukan sampai keluar air mani. bu kan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. kiah anggaplah orang yang menyetub uhi kiah malam ini adalah suami kiah. abang pun boleh buat sendiri.

celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam seli mut tersebut. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang ya ng kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan. peluang nak mengandung tu nipislah. Ingatkan tadi abang nak rasa je. abang hassan tak tunggu lama. Hai kiah masih semp at bermadah ye. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. lalu menelentangkan diri nya serta mengangkang kan kaki nya. bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana. dengan r akus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggaka n cikgu zakiah mendesis kegelian. biar abang tolong buntingkan ki ah malam ni. ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. ujar cikgu zakiah lagi. cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu. Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya da n menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaj a. masa tu mungkin kiah dah tak subur. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu. 2009 Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah. terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk da n diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. rasa berseman gat lah pulak. Ye lah. timbul kerisauan dihati cikgu zakiah. tanya kiah sedikit tergaman. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. lalu disuakan kepada abang hassan. Sedarsedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. ujar cikgu zakiah yan g melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. putih dan sudah mengeras itu. tak ada lah sampai nak pancut kat dalam. lambat lagi dia balik. takut berlaku persetubuhan de ngan abang hassan di bilik anak nya. kiah sedia melayan abang malam ni. Selepas itu cikgu z akiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok. baiklah abang. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13583 Dec 13. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya. kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung sa ya nanti. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya. kalau nak tunggu suami kiah. n anti tak puas. lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je. Malaysia . mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. ikut suka abang lah nak pancut dalam pun. untuk kebaikan kiah juga. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah. lagi pun tu kan ubat awet muda.lam ke. ujar ab ang hassan meneruskan godaan nya. asalkan cikgu zakia h sudi melayan nafsu seks nya malam ini. kalau tak pancut kat dalam dalam. ujar cikgu zakiah lagi. Apa ditu nggu lagi abang hassan. bila dah masu k tu abang cabutlah balik. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh ci kgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu za kiah. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak ab ang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakuk an hubungan seks dengan diri nya malam ini. saya dalam k itaran subur ni abang. kapal dah sedia nak belayar ni.

Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga far aj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati kli mak nya yang pertama. Kini cikgu zakia . Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam fa raj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikma ti kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. Selang b eberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan c engkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Keadaan tersebut memuda hkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Keadaan tersebu t memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedala m burit cikgu zakiah. 2009 Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dir asakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Namun begitu tangan dan jari jemar i nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyak iti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Abang hassan tah u cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Terlopong dan terng anga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang peli r kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya. terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. 2009 Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Kini cikgu zakiah mula m enikmati persetubuhan dengan abang hasan. lalu dia memeluk manja tubuh abang has san dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang ha ssan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada putin g dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan meng hisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya.Reply » Report Abuse Judge it! #13585 Dec 13. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menik mati klimak nya yang pertama. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pa da puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengera ng bila mencapai klimak nya. te rasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tida k menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13586 Dec 13. dima na kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya.

esok nak kerja ni. Ye la. Ala. habis basah cadar ni. lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerja kan oleh zakar abang hassan. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah. lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas bebe rapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu. Keesokan nya semasa sarapan ppagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh k epuasan. buka apa kalau tidur kat sini. Setelah hampir 30 mini t abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah. Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cik gu zakiah. barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah. bisik abang hassan pada tel inga cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-g igil menerima pancuta mani tersebut. memang tak sanggup nak lay an. dah sa tu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali mene rima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. Ish dah lah. ujar cikgu zakiah lagi. tapi jangan lebih-lebih tau. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur.. Ye la . takut t akde kerja lain nanti. air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13587 Dec 13. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. uj ar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. sebelum beliau berl alu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. takut nanti tegang pulak yang di bawah tu. apa kiah nak rasa lagi ke. abang tidur kat bilik arif lah ye. kita tidur je lah. Ishh a bang. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu. lalu dia memeluk manja tubuh a bang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. abang hassan terdampar kelesuan d i atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hass an. asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar c ikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. cadang cikgu z akiah. t anya abang hassan dalam nada bergurau. Air mani ab ang dah nak keluar ni. Ye la abang f aham ujar banag hassan lagi. lagipun badan dah penat ni.h mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicam . tak sanggup lagi lah abang. akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar. mengerikan. Kan abang dah cakap. abang pancut dalam ye sayang. lai pun esok kiah kan kerja. 2009 tapi bila dah kena ras asedap dan nikmat lah pulak. balas cikgu zakiah. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. sakit kejap je. bukan air mani abang je tu. tapi s ebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. lepas tu sedaplah. Banyak nya air mani abang.

mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah terc egat didepan bilik nya. Ni yang abang rasa malas naik pergi te ngok kereta ni. Itu lah yang abang harapkan. kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni. Tengah hari nanti. Ishh kiah ni. jawab abang hassan ringkas lalu mende kati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. bila siap. bi la bengkel tu boleh siapkan kereta tu. orang dah kerja kuat semalam kan. dah anak empat bang. saya pergi berurusan dulu ye. uja r cikgu zakiah menyeluruh. lagipun saya masuk kerja tengah hari. bang.purkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. berapa orang yang dah pakai. Setelah pintu bilik ditutup dan d ikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya. rindu nya pada tubuh cikgu zakia h meluap-luap. tegur abang hassan. ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. Kalau begitu baiklah p uan. tanya abang hassan dalam nada bergurau. ujar cikgu zakiah lagi. abang ha ssan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah. Ala abang pergi lah tengok dulu. ada kerja sikit. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar. zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit ci kgu zakiah. tak kan lah saya nak mengangkang pulak. periksa buku murid. Aik cepat nya teng ok kereta. ada pulak tanya kesitu. ujar cikgu zakiah lagi. abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu. pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. 2009 Kalau macam tu baiklah. balas cikgu zakiah sambil tertawa. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau. tutup pintu bilik tu dulu. Ye la. rungut abang hassan. Ishh aba ng hassan ni. abang pergi dulu. boleh lah kita keluar sekali nanti. baut abang ge ram dan tak tahan je tau. puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan p ada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. tak pelah bibik pergilah. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah me mahami apa yang di ingini oleh abang hassan. Fuh. Setelah melihat kereta ny a di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari. tengah hari nanti bia r saya yang masak. Sebelum abang ke luar kan zakar abang tu. macam tetek anak dara lah. Elok lah tu. sahut orang gaji nya. Tak pe lah abang pergilah teng ok kereta tu dulu. masih banyak masa lagi ni. Aik lain mcam je menu sarapan pa gi ni. Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hass . tany a abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. kerja apa tu. bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan. Habis yang anu tu . manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel putin g tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. kang tak semena-mena bibik n ampak kita nanti kang. Ala. mesti balik lambat punya. abang hassan terus mengunci pintu da n terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13588 Dec 13. kenalah gant i tenaga ujar cikgu zakiah lagi. Tapi sebelum tu. selesaikan urusan tersebut. nak buat persediaan mengajar petang ni. tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan s enyuman oleh cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah lagi. cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. bibik tu kalau pergi pejabat pos . yang tu kenalah tunggu aban g balik dulu lah. Eh adalah. pancut je kat dal am sampai puas. dapat lah tumpang kiah . ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. ujar abang hassan lagi. ujar cikgu zakiah lagi. ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. geram nya dengan tetek kiah ni . Sampai je dirumah cikgu zakiah. saya kat atas.

Boleh percaya ke ni bang. Yang abang pulak. Abang hassan mendesis kenikmatan. tak sanggup saya. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jol ok kat lubang faraj saya ni. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah m endapat klimaks yang pertama. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13589 Dec 13. jawab cikgu zakiah. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula mengh enjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. dah tak tahan sangat nak be rsetubuh. mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain. sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni. mana boleh bagi senang-senang je ben da ni kat orang lain. dah tak tahan ni. Ishh abang hassan ni. ujar abang hassan lagi. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak d icelah kangkang nya. nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah s ambil mengulum kepala zakar abang hassan. tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan ke arah burit cikgu zakiah. dah berapa burit per empuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni. Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang a bang ni. ujar abang hassan pula. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. 2009 berapa orang yang dah pakai. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalu rkan oleh zakar abang hassan. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan bet ul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. burit dia sahajalah tempat aban g melepaskan nafsu. pandai kiah kulum. tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. Saja nak cuba macam orang putih buat tu. bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang. jawab cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangka ng. kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu. Eh takde lah kiah abang sangat me nghargai pergorbanan kiah ni. P erlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu z akiah. ujar cikgu zakiah lagi. abang memang jarang keluar malam. berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Be tul kiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! . puji abang hassan lagi. selagi kak sal kau tu mampu mengangkang. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut say a. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan n afsu abang sahaja lah ye. Ala yang sedap nya aban g hassan dan yang penat nya saya. Ohhh sedap nya. jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikg u zakiah yang mula berair. sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi ke inginan kiah untuk beranak lagi. rungut cikgu zakiah. ada pulak tanya kesitu. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau. tanya cikgu zakiah lagi.an je tau.

Walaupun tubuh abang hassan ini ber at.30 y e. bunting jug ak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni. nak lelap kejap. Cikgu zakiah pun be gitu. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air man i nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut. kerana target ny a memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. sebelu bertolak pulang ke hotel nya. Cikgu zakiah mengeluh panjang dis aat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya.#13590 Dec 13. otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. Hai kiah. Setelah kesem ua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah . Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah. abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat ai r mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah . ujar abang hassan samb il mencium bibir cikgu zakiah. akhir n ya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. Abang hassan tersenyum kepua san sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh n ya. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan se telah penat dikerjakan oleh abang hassan. kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12. Baiklah sayang. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak k epuasan yang terpapar di wajah abang hassan. abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh ny a dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk mengha lang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi r uang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah. bisik hati abang hasan la lu menyelimut tubuh cikgu zakiah. 2009 Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepa da cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. abang kiah p enatlah. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah d engan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah. . Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikguzakiah mengemaskan pelukan dan me ngepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat mas uk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful