Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang

. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di K uala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan unt uk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang se rta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indones ia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5. Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh terse but memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya , walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah k erja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek b urit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk me miliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri m eraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti. CITE SEKS PLAK Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut , memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 i nci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zak ar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kin i timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu di cubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, ka lau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri ia itu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mere ka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan kei ginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah uni versiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk b adan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami ci kgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjun g ke ruam nya tempoh hari. Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradi k , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketik a dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gura uan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sah aja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami. Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi ters ebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurk an. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahaja lah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar s egala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan la h tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masal ah yang serupa. Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikg u zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusuka n pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan

Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seor ang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada p erempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang n afsu seks nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. peluang tersebut akan digunakan untuk membunt ingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Malaysia Reply » . Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah. tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya s ebagai pegawai polis. jadi dia tid ak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini.impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah. tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluapluap minta dipuaskan. dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat pe rangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks den gan nya. cikgu zak iah mungkin baru bersih dari haid. abang hassan menelefon cikgu za kiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pu lang ke hotel nya malam ini. Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah. ten tulah gelora nafsu nya juga tinggi. abang hassan akan berpura-pu ra kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. 15 min it kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebu t CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikg u zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. Mengikut perhitungan abang hassan. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya. Untuk mencapai impian n ya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat pe rangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang ka ki perempuan. 2009 Setelah merangka strategi. tetapi dis ebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan ba ik. Keb etulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya. Be gitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara. ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan s eks dengan perempuan tersebut. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mem pelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya denga n menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafs u nya sehingga isteri nya habis berpantang. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13577 Dec 13.

Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikg u zakiah. nak juga ada cari teman untuk bersembang. Dah makn dengan kawan tadi. jawab abang hassan ringkas. ujar cikgu zakiah lagi. ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya . ni gatal nak merayau ka n dah susah. masa balik ni kereta baut hal lah pulak. leter cikgu zakiah. Cikgu zakiah hanya tersenyum. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la. buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. kat atas bilik anak lelaki saya pun k . ujar abang hassan lagi. ujar abang hassan pula. kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berde katan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. nak kena settle kereta tu dulu. Apa yang nak disegan kan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh ci kgu zakiah. hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara ny a untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini . Abang fikir pun meman g macam tu. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu. cikgu zakiah meminta diri untuk ke d apur. Besok macam mana. peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cik gu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. Ketika minuman dihidangkan. 2009 Setelah menelefon trak penunda. tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni. ujar abang hassan merendah diri. T anpa menaruh syak wasangka. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13579 Dec 13. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang j e. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi meng antuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni. nak balik pun dah hamp ir tengah malam ni. malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je. 2009 Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. Tu la aban g hassan. Ketika itu zakar abang h assan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nant i. kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong. Abang hassa n nak tidur kat mana. lagi pun kita bukan nya berdua-dua an. tapi segan lah pulak. ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah u ntuk balik ke hotel.Report Abuse Judge it! #13578 Dec 13. Kala u macam itu tak pe lah abang ikut je lah. bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepir ing kueh. inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. Kalau macam tu tidur kat sini je lah. Besok abang tak attend lah kursus tu. tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikia n. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya. macam tak biasa dengan rumah ni. abang pergi rumah kawan abang kat b angi lama tadi. tanya cikgu zakiah lagi. Abang hassan tak kisah ke rana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut.

Ish aba ng hassan ni. Setelah bilik dikem askan. ujar cikgu zak iah lagi. tau la tengah mengantuk tu. ujar abang hassan selamba. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye. lagi haru jadi nya ujar aban g hassan sambil tertawa kecil. tapi mujurlah abang has san sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh.osong ujar cikgu zakiah lagi. Biar abang tidur bilik arif je lah. segan pulak na k tidur bilik sarah tu. kalau terpegang burit kia h tadi mahu terpancut air mani abang ni. nanti tidur selesa sikit. nasib baik abang t erpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 s ahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu . dia meminta diri unutk ke bi lik nya. ujar abang hassan cuba menggoda kiah de ngan sembang hangat nya. Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. uj ar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. kang dah susah kalau macam ni. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13581 Dec 13. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje. mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot. 2009 Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu z akiah yang montok dan pejal itu. 2009 . Salin seluar dengan kain pelikat ni. cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu. lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas. ujar k iah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassa n. jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebena r nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bi lik tidur cikgu zakiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13580 Dec 13. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh d i depan cikgu zakiah. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. Ketika itu zakar abang ha ssan mula menegang. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh. Batang abang menegang lah kiah. yang do k pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan terseb ut. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Tu la kalau me langkah tu biar lah berhati-hati. Setelah dili hat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi. pandai je ambil kesempatan ye.

jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hass an. kalau dengan tangan mesti tak puas pun ya. rayuan abang hassan dalam menjela skan keinginan nya. abang memang sayang dan respect k at kiah macam bini abang juga. tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini. ujar abang hassan dengan na da merayu dan muka kesian nya. ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. yang penting k iah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut. Kiah abang me rayu dengan kiah. nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah. Sememang nya antara dia dan abang hassan s udah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. nak pancut da . Ala abang hassan. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. abang nak lakukan sampai keluar air mani. kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diber ikan. benarkan lah abang menggunak an tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendeng ar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa sega n silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ujar kiah pula tersipu malu-malu. Ye la kiah nak tungg u seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni. bu kan nya niat abang untuk mengambil kesempatan.Ishh abang hassan ni lucah betul. masalah nya sekarang abang t engah gian sangat ni nak merasa burit ni. ujar a bang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang menca nak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. tapi malam ini dan dalam kead aan macam ini. ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka k esian nya. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. 2009 kain pelikat yang dipakai nya. perbuatan nya sama je kiah. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap n i. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13582 Dec 13. abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga. bagilah peluang k at abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saj a. kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang. bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lag i. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kep ala dah. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang. Beginilah ke adaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh. kiah anggaplah orang yang menyetub uhi kiah malam ini adalah suami kiah. lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah. ujar abang hassan pula. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. niat un tuk ke bilik tertangguh seketika. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. abang pun boleh buat sendiri. kiah tak berani lah abang. Kiah abang merayu dengan kiah. lepas tu kita b uat lah macam biasa sampai terkeluar air mani. Ala kalau setakat guna tangan. bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubu h kiah malam ini saja. Hah. kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas. tapi dalam bab nak b agi tubuh kiah kat abang hassan malam ni.

kalau nak tunggu suami kiah. 2009 Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah. saya dalam k itaran subur ni abang. Ingatkan tadi abang nak rasa je. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh ci kgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu za kiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya. mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. kalau tak pancut kat dalam dalam. peluang nak mengandung tu nipislah. lalu disuakan kepada abang hassan. lambat lagi dia balik. baiklah abang. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok. lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je. untuk kebaikan kiah juga. ujar cikgu zakiah lagi. Selepas itu cikgu z akiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. Malaysia . ujar ab ang hassan meneruskan godaan nya. Hai kiah masih semp at bermadah ye. abang hassan tak tunggu lama. celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam seli mut tersebut. asalkan cikgu zakia h sudi melayan nafsu seks nya malam ini. Apa ditu nggu lagi abang hassan. tanya kiah sedikit tergaman. kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung sa ya nanti. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi. rasa berseman gat lah pulak. ujar cikgu zakiah lagi. cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran. bila dah masu k tu abang cabutlah balik. cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu. dengan r akus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggaka n cikgu zakiah mendesis kegelian. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu. ikut suka abang lah nak pancut dalam pun. terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk da n diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Ye lah. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya. tak ada lah sampai nak pancut kat dalam. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13583 Dec 13. bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana. biar abang tolong buntingkan ki ah malam ni. takut berlaku persetubuhan de ngan abang hassan di bilik anak nya. Sedarsedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. timbul kerisauan dihati cikgu zakiah. kapal dah sedia nak belayar ni. lagi pun tu kan ubat awet muda. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang ya ng kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan. putih dan sudah mengeras itu. Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya da n menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaj a. n anti tak puas. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. masa tu mungkin kiah dah tak subur. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak ab ang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakuk an hubungan seks dengan diri nya malam ini. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah. ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut.lam ke. ujar cikgu zakiah yan g melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. kiah sedia melayan abang malam ni. lalu menelentangkan diri nya serta mengangkang kan kaki nya.

Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menik mati klimak nya yang pertama. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati kli mak nya yang pertama. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada putin g dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan meng hisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Kini cikgu zakia . Selang b eberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan c engkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Keadaan tersebu t memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedala m burit cikgu zakiah. Terlopong dan terng anga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang peli r kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya. 2009 Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga far aj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam fa raj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikma ti kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. lalu dia memeluk manja tubuh abang has san dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang ha ssan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. dima na kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tida k menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar.Reply » Report Abuse Judge it! #13585 Dec 13. Namun begitu tangan dan jari jemar i nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pa da puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengera ng bila mencapai klimak nya. 2009 Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dir asakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Kini cikgu zakiah mula m enikmati persetubuhan dengan abang hasan. terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Keadaan tersebut memuda hkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13586 Dec 13. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyak iti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Abang hassan tah u cikgu zakiah menghampiri klimak nya. te rasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah.

t anya abang hassan dalam nada bergurau. bukan air mani abang je tu. cadang cikgu z akiah. takut t akde kerja lain nanti. mengerikan. apa kiah nak rasa lagi ke. sakit kejap je. akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah. Setelah hampir 30 mini t abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali mene rima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. tapi jangan lebih-lebih tau. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah. Keesokan nya semasa sarapan ppagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh k epuasan. esok nak kerja ni. lepas tu sedaplah. kita tidur je lah. Ye la . akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu. balas cikgu zakiah. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. tak sanggup lagi lah abang. ujar cikgu zakiah lagi. Ish dah lah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13587 Dec 13. lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas bebe rapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu. Kan abang dah cakap. Ishh a bang. abang tidur kat bilik arif lah ye. air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula. lalu dia memeluk manja tubuh a bang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. memang tak sanggup nak lay an. asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar c ikgu zakiah lagi dalam nada bergurau.. tapi s ebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. 2009 tapi bila dah kena ras asedap dan nikmat lah pulak. bisik abang hassan pada tel inga cikgu zakiah. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur. lai pun esok kiah kan kerja. lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. lagipun badan dah penat ni. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-g igil menerima pancuta mani tersebut. Banyak nya air mani abang. takut nanti tegang pulak yang di bawah tu. Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cik gu zakiah. habis basah cadar ni. abang pancut dalam ye sayang. buka apa kalau tidur kat sini. uj ar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. Ala. abang hassan terdampar kelesuan d i atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hass an.h mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicam . Ye la abang f aham ujar banag hassan lagi. Ye la. dah sa tu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi. Air mani ab ang dah nak keluar ni. sebelum beliau berl alu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerja kan oleh zakar abang hassan.

ujar cikgu zakiah lagi. kenalah gant i tenaga ujar cikgu zakiah lagi. geram nya dengan tetek kiah ni . bila siap. ujar cikgu zakiah lagi. kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni. tanya abang hassan dalam nada bergurau. ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. baut abang ge ram dan tak tahan je tau. rindu nya pada tubuh cikgu zakia h meluap-luap. tany a abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. dah anak empat bang. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau. yang tu kenalah tunggu aban g balik dulu lah. cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. tengah hari nanti bia r saya yang masak. dapat lah tumpang kiah . bibik tu kalau pergi pejabat pos . Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. kerja apa tu. Ni yang abang rasa malas naik pergi te ngok kereta ni. sahut orang gaji nya. ujar cikgu zakiah lagi. Itu lah yang abang harapkan. balas cikgu zakiah sambil tertawa. Aik lain mcam je menu sarapan pa gi ni. zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit ci kgu zakiah. bi la bengkel tu boleh siapkan kereta tu. Setelah melihat kereta ny a di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari. Setelah pintu bilik ditutup dan d ikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya. nak buat persediaan mengajar petang ni. Tapi sebelum tu. Habis yang anu tu . ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hass . ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. tak pelah bibik pergilah. orang dah kerja kuat semalam kan. kang tak semena-mena bibik n ampak kita nanti kang. masih banyak masa lagi ni. macam tetek anak dara lah. jawab abang hassan ringkas lalu mende kati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. Ishh aba ng hassan ni. Kalau begitu baiklah p uan. pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. tak kan lah saya nak mengangkang pulak. bang. abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu. Aik cepat nya teng ok kereta. Tengah hari nanti. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13588 Dec 13. boleh lah kita keluar sekali nanti. Tak pe lah abang pergilah teng ok kereta tu dulu. abang ha ssan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Fuh. berapa orang yang dah pakai. tutup pintu bilik tu dulu. Elok lah tu. bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan. Sampai je dirumah cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan. manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel putin g tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan p ada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. Eh adalah. ujar abang hassan lagi. mesti balik lambat punya. uja r cikgu zakiah menyeluruh. pancut je kat dal am sampai puas. dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar. selesaikan urusan tersebut. lagipun saya masuk kerja tengah hari. saya kat atas. tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah terc egat didepan bilik nya.purkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. ujar cikgu zakiah lagi. periksa buku murid. 2009 Kalau macam tu baiklah. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah me mahami apa yang di ingini oleh abang hassan. Ishh kiah ni. abang pergi dulu. ada pulak tanya kesitu. tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan s enyuman oleh cikgu zakiah. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. Ala abang pergi lah tengok dulu. saya pergi berurusan dulu ye. rungut abang hassan. abang hassan terus mengunci pintu da n terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. Ala. tegur abang hassan. ada kerja sikit. Sebelum abang ke luar kan zakar abang tu. Ye la.

jawab cikgu zakiah. Saja nak cuba macam orang putih buat tu. ujar abang hassan lagi. pandai kiah kulum. puji abang hassan lagi. sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni. burit dia sahajalah tempat aban g melepaskan nafsu. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan n afsu abang sahaja lah ye. Yang abang pulak. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. Abang hassan mendesis kenikmatan. selagi kak sal kau tu mampu mengangkang. tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. ujar cikgu zakiah lagi. abang memang jarang keluar malam. 2009 berapa orang yang dah pakai. tak sanggup saya. Be tul kiah. Ishh abang hassan ni. jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikg u zakiah yang mula berair. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula mengh enjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. P erlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu z akiah. Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang a bang ni. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! . Ala yang sedap nya aban g hassan dan yang penat nya saya. tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut say a. rungut cikgu zakiah. kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu. tanya cikgu zakiah lagi. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan bet ul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan ke arah burit cikgu zakiah. dah tak tahan sangat nak be rsetubuh. nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah s ambil mengulum kepala zakar abang hassan. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau. berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni. ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangka ng. dah tak tahan ni.an je tau. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah m endapat klimaks yang pertama. Boleh percaya ke ni bang. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jol ok kat lubang faraj saya ni. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalu rkan oleh zakar abang hassan. Eh takde lah kiah abang sangat me nghargai pergorbanan kiah ni. jawab cikgu zakiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Ohhh sedap nya. sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi ke inginan kiah untuk beranak lagi. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak d icelah kangkang nya. dah berapa burit per empuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13589 Dec 13. mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain. ada pulak tanya kesitu. ujar abang hassan pula. mana boleh bagi senang-senang je ben da ni kat orang lain.

kerana target ny a memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. abang kiah p enatlah. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air man i nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. Cikgu zakiah pun be gitu. akhir n ya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat ai r mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah . Baiklah sayang. nak lelap kejap. sebelu bertolak pulang ke hotel nya. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak k epuasan yang terpapar di wajah abang hassan. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah d engan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah. Cikgu zakiah mengeluh panjang dis aat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah. bunting jug ak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni. otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. bisik hati abang hasan la lu menyelimut tubuh cikgu zakiah. abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. Walaupun tubuh abang hassan ini ber at. kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12. ujar abang hassan samb il mencium bibir cikgu zakiah. abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk mengha lang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi r uang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah. 2009 Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepa da cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikguzakiah mengemaskan pelukan dan me ngepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat mas uk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat. . Hai kiah.#13590 Dec 13. pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan se telah penat dikerjakan oleh abang hassan. Setelah kesem ua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah . namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh ny a dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya.30 y e. Abang hassan tersenyum kepua san sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh n ya.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful