Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang

. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di K uala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan unt uk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang se rta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indones ia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5. Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh terse but memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya , walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah k erja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek b urit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk me miliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri m eraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti. CITE SEKS PLAK Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut , memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 i nci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zak ar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kin i timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu di cubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, ka lau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri ia itu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mere ka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan kei ginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah uni versiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk b adan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami ci kgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjun g ke ruam nya tempoh hari. Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradi k , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketik a dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gura uan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sah aja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami. Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi ters ebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurk an. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahaja lah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar s egala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan la h tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masal ah yang serupa. Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikg u zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusuka n pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan

cikgu zak iah mungkin baru bersih dari haid. tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara. abang hassan akan berpura-pu ra kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada p erempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang n afsu seks nya. Be gitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. tetapi dis ebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan ba ik. ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan s eks dengan perempuan tersebut. Malaysia Reply » .impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seor ang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya. 15 min it kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebu t CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ten tulah gelora nafsu nya juga tinggi. Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya denga n menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafs u nya sehingga isteri nya habis berpantang. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mem pelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu. tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya s ebagai pegawai polis. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13577 Dec 13. abang hassan menelefon cikgu za kiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pu lang ke hotel nya malam ini. dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat pe rangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks den gan nya. 2009 Setelah merangka strategi. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. Mengikut perhitungan abang hassan. malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikg u zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang. Untuk mencapai impian n ya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat pe rangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang ka ki perempuan. peluang tersebut akan digunakan untuk membunt ingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah. Keb etulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya. tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluapluap minta dipuaskan. jadi dia tid ak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini.

Kalau macam tu tidur kat sini je lah. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi meng antuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni. buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. ni gatal nak merayau ka n dah susah. inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. macam tak biasa dengan rumah ni. malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je. Kala u macam itu tak pe lah abang ikut je lah. kat atas bilik anak lelaki saya pun k .Report Abuse Judge it! #13578 Dec 13. bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. ujar abang hassan merendah diri. lagi pun kita bukan nya berdua-dua an. tanya cikgu zakiah lagi. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. 2009 Setelah menelefon trak penunda. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepir ing kueh. T anpa menaruh syak wasangka. tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni. Apa yang nak disegan kan. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13579 Dec 13. leter cikgu zakiah. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara ny a untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini . jawab abang hassan ringkas. tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikia n. Tu la aban g hassan. cikgu zakiah meminta diri untuk ke d apur. Besok abang tak attend lah kursus tu. abang pergi rumah kawan abang kat b angi lama tadi. sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh ci kgu zakiah. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak. peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cik gu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. ujar abang hassan lagi. nak kena settle kereta tu dulu. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la. Abang hassa n nak tidur kat mana. 2009 Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh. tapi segan lah pulak. Dah makn dengan kawan tadi. hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. Ketika itu zakar abang h assan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nant i. Abang hassan tak kisah ke rana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut. nak balik pun dah hamp ir tengah malam ni. setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya . hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. Abang fikir pun meman g macam tu. kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berde katan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. Ketika minuman dihidangkan. Besok macam mana. masa balik ni kereta baut hal lah pulak. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya. nak juga ada cari teman untuk bersembang. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang j e. kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong. Cikgu zakiah hanya tersenyum. ujar cikgu zakiah lagi. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya. ujar abang hassan pula. ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah u ntuk balik ke hotel. Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikg u zakiah.

Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh d i depan cikgu zakiah. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot. nasib baik abang t erpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu. Setelah dili hat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi. 2009 Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu z akiah yang montok dan pejal itu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tau la tengah mengantuk tu. Tu la kalau me langkah tu biar lah berhati-hati. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh. Salin seluar dengan kain pelikat ni. 2009 . Setelah bilik dikem askan. ujar cikgu zak iah lagi. yang do k pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh. kang dah susah kalau macam ni. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi. nanti tidur selesa sikit. ujar abang hassan cuba menggoda kiah de ngan sembang hangat nya. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 s ahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. dia meminta diri unutk ke bi lik nya. uj ar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan.osong ujar cikgu zakiah lagi. Ish aba ng hassan ni. pandai je ambil kesempatan ye. ujar abang hassan selamba. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. Biar abang tidur bilik arif je lah. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13580 Dec 13. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebena r nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bi lik tidur cikgu zakiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13581 Dec 13. tapi mujurlah abang has san sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. Batang abang menegang lah kiah. kalau terpegang burit kia h tadi mahu terpancut air mani abang ni. lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu . Ketika itu zakar abang ha ssan mula menegang. segan pulak na k tidur bilik sarah tu. lagi haru jadi nya ujar aban g hassan sambil tertawa kecil. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan terseb ut. cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu. ujar k iah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassa n.

Ala kalau setakat guna tangan. kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diber ikan. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap n i. bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah. abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga. ujar abang hassan pula. Beginilah ke adaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh.Ishh abang hassan ni lucah betul. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13582 Dec 13. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. masalah nya sekarang abang t engah gian sangat ni nak merasa burit ni. Kiah abang me rayu dengan kiah. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. Ala abang hassan. nak pancut da . abang nak lakukan sampai keluar air mani. Hah. tapi dalam bab nak b agi tubuh kiah kat abang hassan malam ni. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendeng ar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. 2009 kain pelikat yang dipakai nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. bu kan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. rayuan abang hassan dalam menjela skan keinginan nya. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan. lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. ujar abang hassan dengan na da merayu dan muka kesian nya. kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang. Kiah abang merayu dengan kiah. ujar a bang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang menca nak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang. abang pun boleh buat sendiri. bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubu h kiah malam ini saja. jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hass an. Ye la kiah nak tungg u seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kep ala dah. Sememang nya antara dia dan abang hassan s udah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. kiah anggaplah orang yang menyetub uhi kiah malam ini adalah suami kiah. ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka k esian nya. ujar kiah pula tersipu malu-malu. yang penting k iah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu. kiah tak berani lah abang. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni. benarkan lah abang menggunak an tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni. perbuatan nya sama je kiah. kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lag i. bagilah peluang k at abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saj a. kalau dengan tangan mesti tak puas pun ya. kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu. tapi malam ini dan dalam kead aan macam ini. tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. niat un tuk ke bilik tertangguh seketika. tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini. ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut. gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa sega n silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya. lepas tu kita b uat lah macam biasa sampai terkeluar air mani. abang memang sayang dan respect k at kiah macam bini abang juga.

Ingatkan tadi abang nak rasa je. Ye lah. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. Selepas itu cikgu z akiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. ujar cikgu zakiah yan g melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. bila dah masu k tu abang cabutlah balik. lalu disuakan kepada abang hassan. kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung sa ya nanti.lam ke. ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. takut berlaku persetubuhan de ngan abang hassan di bilik anak nya. ujar cikgu zakiah lagi. Apa ditu nggu lagi abang hassan. lambat lagi dia balik. Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya da n menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaj a. kiah sedia melayan abang malam ni. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh ci kgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu za kiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak ab ang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakuk an hubungan seks dengan diri nya malam ini. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya. untuk kebaikan kiah juga. saya dalam k itaran subur ni abang. ujar cikgu zakiah lagi. Malaysia . n anti tak puas. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah. celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam seli mut tersebut. lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je. timbul kerisauan dihati cikgu zakiah. rasa berseman gat lah pulak. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok. 2009 Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah. tanya kiah sedikit tergaman. lagi pun tu kan ubat awet muda. ujar ab ang hassan meneruskan godaan nya. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya. bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana. tak ada lah sampai nak pancut kat dalam. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. ikut suka abang lah nak pancut dalam pun. mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. lalu menelentangkan diri nya serta mengangkang kan kaki nya. Sedarsedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. biar abang tolong buntingkan ki ah malam ni. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. kapal dah sedia nak belayar ni. kalau nak tunggu suami kiah. baiklah abang. peluang nak mengandung tu nipislah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13583 Dec 13. putih dan sudah mengeras itu. dengan r akus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggaka n cikgu zakiah mendesis kegelian. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi. masa tu mungkin kiah dah tak subur. cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu. cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran. abang hassan tak tunggu lama. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang ya ng kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan. asalkan cikgu zakia h sudi melayan nafsu seks nya malam ini. terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk da n diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Hai kiah masih semp at bermadah ye. kalau tak pancut kat dalam dalam.

te rasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pa da puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengera ng bila mencapai klimak nya. Kini cikgu zakiah mula m enikmati persetubuhan dengan abang hasan. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Keadaan tersebut memuda hkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Selang b eberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan c engkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga far aj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. 2009 Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dir asakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menik mati klimak nya yang pertama. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya. 2009 Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. dima na kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati kli mak nya yang pertama. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam fa raj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikma ti kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. lalu dia memeluk manja tubuh abang has san dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang ha ssan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. Namun begitu tangan dan jari jemar i nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13586 Dec 13. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada putin g dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan meng hisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya.Reply » Report Abuse Judge it! #13585 Dec 13. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tida k menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Kini cikgu zakia . Terlopong dan terng anga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang peli r kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya. Keadaan tersebu t memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedala m burit cikgu zakiah. Abang hassan tah u cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyak iti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar.

2009 tapi bila dah kena ras asedap dan nikmat lah pulak. buka apa kalau tidur kat sini. Setelah hampir 30 mini t abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah. Banyak nya air mani abang. tapi jangan lebih-lebih tau. lai pun esok kiah kan kerja.h mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan. sakit kejap je. Ish dah lah. Air mani ab ang dah nak keluar ni. tapi s ebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. apa kiah nak rasa lagi ke. lagipun badan dah penat ni. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur. habis basah cadar ni. cadang cikgu z akiah. lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerja kan oleh zakar abang hassan. bisik abang hassan pada tel inga cikgu zakiah. dah sa tu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-g igil menerima pancuta mani tersebut. lepas tu sedaplah. mengerikan. abang pancut dalam ye sayang. bukan air mani abang je tu. abang hassan terdampar kelesuan d i atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hass an. uj ar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. lalu dia memeluk manja tubuh a bang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. memang tak sanggup nak lay an. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. balas cikgu zakiah. esok nak kerja ni. Ye la . ujar cikgu zakiah lagi. Ye la. Ye la abang f aham ujar banag hassan lagi. tak sanggup lagi lah abang. Ala. lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas bebe rapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13587 Dec 13. Keesokan nya semasa sarapan ppagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh k epuasan. Ishh a bang. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut.. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali mene rima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. takut t akde kerja lain nanti. Kan abang dah cakap. sebelum beliau berl alu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar. kita tidur je lah. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah. t anya abang hassan dalam nada bergurau. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicam . Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cik gu zakiah. asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar c ikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu. takut nanti tegang pulak yang di bawah tu. barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah. abang tidur kat bilik arif lah ye. air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula.

Kalau begitu baiklah p uan. saya kat atas. ujar cikgu zakiah lagi. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. Setelah pintu bilik ditutup dan d ikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya. ada kerja sikit. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tegur abang hassan. ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. lagipun saya masuk kerja tengah hari. Eh adalah. kenalah gant i tenaga ujar cikgu zakiah lagi. Tengah hari nanti. cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. masih banyak masa lagi ni. bibik tu kalau pergi pejabat pos . tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan s enyuman oleh cikgu zakiah. 2009 Kalau macam tu baiklah. Itu lah yang abang harapkan. Ala abang pergi lah tengok dulu.purkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. dapat lah tumpang kiah . pancut je kat dal am sampai puas. jawab abang hassan ringkas lalu mende kati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. Fuh. Aik cepat nya teng ok kereta. mesti balik lambat punya. Ishh kiah ni. manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel putin g tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. bila siap. tutup pintu bilik tu dulu. kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni. Habis yang anu tu . ujar cikgu zakiah lagi. Ala. abang pergi dulu. tak kan lah saya nak mengangkang pulak. Tak pe lah abang pergilah teng ok kereta tu dulu. geram nya dengan tetek kiah ni . puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan p ada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. Ni yang abang rasa malas naik pergi te ngok kereta ni. tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah terc egat didepan bilik nya. ujar cikgu zakiah lagi. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. Ye la. Sampai je dirumah cikgu zakiah. balas cikgu zakiah sambil tertawa. ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. tak pelah bibik pergilah. dah anak empat bang. nak buat persediaan mengajar petang ni. Setelah melihat kereta ny a di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari. orang dah kerja kuat semalam kan. Sebelum abang ke luar kan zakar abang tu. bang. zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit ci kgu zakiah. bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan. berapa orang yang dah pakai. periksa buku murid. selesaikan urusan tersebut. ada pulak tanya kesitu. dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar. tengah hari nanti bia r saya yang masak. bi la bengkel tu boleh siapkan kereta tu. yang tu kenalah tunggu aban g balik dulu lah. macam tetek anak dara lah. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau. ujar abang hassan lagi. tanya abang hassan dalam nada bergurau. Aik lain mcam je menu sarapan pa gi ni. baut abang ge ram dan tak tahan je tau. abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah me mahami apa yang di ingini oleh abang hassan. uja r cikgu zakiah menyeluruh. saya pergi berurusan dulu ye. sahut orang gaji nya. rungut abang hassan. Elok lah tu. ujar cikgu zakiah lagi. kang tak semena-mena bibik n ampak kita nanti kang. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13588 Dec 13. abang hassan terus mengunci pintu da n terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hass . kerja apa tu. Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan. boleh lah kita keluar sekali nanti. pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. tany a abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. abang ha ssan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah. Ishh aba ng hassan ni. rindu nya pada tubuh cikgu zakia h meluap-luap. Tapi sebelum tu.

dah tak tahan ni. Ohhh sedap nya. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! . puji abang hassan lagi. nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah s ambil mengulum kepala zakar abang hassan. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jol ok kat lubang faraj saya ni. burit dia sahajalah tempat aban g melepaskan nafsu. kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13589 Dec 13. pandai kiah kulum. bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang. berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni. jawab cikgu zakiah. Eh takde lah kiah abang sangat me nghargai pergorbanan kiah ni. mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain. Abang hassan mendesis kenikmatan. ujar cikgu zakiah lagi. jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikg u zakiah yang mula berair. Be tul kiah. dah berapa burit per empuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan bet ul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan n afsu abang sahaja lah ye. P erlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu z akiah. Ala yang sedap nya aban g hassan dan yang penat nya saya. selagi kak sal kau tu mampu mengangkang. ada pulak tanya kesitu. Yang abang pulak. ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangka ng. jawab cikgu zakiah. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. mana boleh bagi senang-senang je ben da ni kat orang lain.an je tau. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula mengh enjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. rungut cikgu zakiah. ujar abang hassan lagi. tak sanggup saya. tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi ke inginan kiah untuk beranak lagi. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalu rkan oleh zakar abang hassan. 2009 berapa orang yang dah pakai. Ishh abang hassan ni. abang memang jarang keluar malam. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. tanya cikgu zakiah lagi. dah tak tahan sangat nak be rsetubuh. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Boleh percaya ke ni bang. ujar abang hassan pula. tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut say a. sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah m endapat klimaks yang pertama. Saja nak cuba macam orang putih buat tu. tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan ke arah burit cikgu zakiah. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau. Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang a bang ni. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak d icelah kangkang nya.

Cikgu zakiah tersenyum melihat riak k epuasan yang terpapar di wajah abang hassan. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut. Cikgu zakiah pun be gitu. kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12. namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh ny a dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air man i nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat. sebelu bertolak pulang ke hotel nya. Baiklah sayang. kerana target ny a memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. 2009 Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepa da cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. Setelah kesem ua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah . Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah. Walaupun tubuh abang hassan ini ber at. . pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan se telah penat dikerjakan oleh abang hassan. abang kiah p enatlah. ujar abang hassan samb il mencium bibir cikgu zakiah. Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikguzakiah mengemaskan pelukan dan me ngepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat mas uk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. bunting jug ak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni. abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. bisik hati abang hasan la lu menyelimut tubuh cikgu zakiah. abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat ai r mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah . Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah d engan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah. otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. Cikgu zakiah mengeluh panjang dis aat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya. akhir n ya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk mengha lang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi r uang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah. nak lelap kejap. Abang hassan tersenyum kepua san sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh n ya. Hai kiah.30 y e.#13590 Dec 13.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful