Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang

. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di K uala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan unt uk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang se rta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indones ia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5. Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh terse but memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya , walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah k erja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu dirasakan tidak puas untuk mengongkek b urit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk me miliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri m eraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti. CITE SEKS PLAK Setelah seminggu lebih menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut , memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu panjang nya hanya 5 i nci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zak ar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kin i timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu di cubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, ka lau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri ia itu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mere ka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan kei ginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah uni versiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk b adan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami ci kgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjun g ke ruam nya tempoh hari. Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradi k , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketik a dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gura uan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sah aja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami. Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi ters ebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurk an. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahaja lah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar s egala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan la h tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masal ah yang serupa. Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikg u zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusuka n pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan

Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah. Keb etulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya. abang hassan menelefon cikgu za kiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pu lang ke hotel nya malam ini. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikg u zakiah kerana diberitahu sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. ten tulah gelora nafsu nya juga tinggi. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah. jadi dia tid ak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini. ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan s eks dengan perempuan tersebut. 2009 Setelah merangka strategi. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. abang hassan akan berpura-pu ra kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mem pelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya. peluang tersebut akan digunakan untuk membunt ingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seor ang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya. tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13577 Dec 13. tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluapluap minta dipuaskan. 15 min it kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebu t CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada p erempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang n afsu seks nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat pe rangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks den gan nya. malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya. tetapi dis ebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan ba ik. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya denga n menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafs u nya sehingga isteri nya habis berpantang. tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya s ebagai pegawai polis. Mengikut perhitungan abang hassan.impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. cikgu zak iah mungkin baru bersih dari haid. Untuk mencapai impian n ya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat pe rangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang ka ki perempuan. Be gitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan yang baru melahirkan anak nya. Malaysia Reply » .

kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berde katan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepir ing kueh. ujar abang hassan merendah diri. Ketika minuman dihidangkan. macam tak biasa dengan rumah ni. buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti.Report Abuse Judge it! #13578 Dec 13. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la. ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya . bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh. Ketika itu zakar abang h assan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nant i. 2009 Setelah menelefon trak penunda. malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je. hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. kat atas bilik anak lelaki saya pun k . Besok macam mana. Abang hassa n nak tidur kat mana. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara ny a untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini . Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikg u zakiah. jawab abang hassan ringkas. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi meng antuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni. tanya cikgu zakiah lagi. Tu la aban g hassan. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang j e. Abang hassan tak kisah ke rana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut. ni gatal nak merayau ka n dah susah. nak kena settle kereta tu dulu. tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni. Kala u macam itu tak pe lah abang ikut je lah. bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya. leter cikgu zakiah. nak juga ada cari teman untuk bersembang. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak. abang pergi rumah kawan abang kat b angi lama tadi. inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. cikgu zakiah meminta diri untuk ke d apur. lagi pun kita bukan nya berdua-dua an. sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh ci kgu zakiah. peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cik gu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya. ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah u ntuk balik ke hotel. ujar cikgu zakiah lagi. nak balik pun dah hamp ir tengah malam ni. tapi segan lah pulak. Kalau macam tu tidur kat sini je lah. Besok abang tak attend lah kursus tu. Apa yang nak disegan kan. Abang fikir pun meman g macam tu. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13579 Dec 13. Cikgu zakiah hanya tersenyum. kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong. hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. Dah makn dengan kawan tadi. masa balik ni kereta baut hal lah pulak. ujar abang hassan lagi. 2009 Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikia n. ujar abang hassan pula. T anpa menaruh syak wasangka.

Salin seluar dengan kain pelikat ni. nasib baik abang t erpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje. nanti tidur selesa sikit. Ish aba ng hassan ni. tau la tengah mengantuk tu. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 s ahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. dia meminta diri unutk ke bi lik nya. ujar cikgu zak iah lagi. uj ar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. yang do k pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi. jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebena r nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan dengan bilik utama yang menjadi bi lik tidur cikgu zakiah. Setelah dili hat semua kelengkapan untuk abang hassan mencukupi. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13581 Dec 13. kalau terpegang burit kia h tadi mahu terpancut air mani abang ni. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye. kang dah susah kalau macam ni. tapi mujurlah abang has san sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. ujar k iah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassa n. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan terseb ut. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. ujar abang hassan cuba menggoda kiah de ngan sembang hangat nya. Tu la kalau me langkah tu biar lah berhati-hati. Setelah bilik dikem askan. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh. tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu . Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13580 Dec 13. cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan. ujar abang hassan selamba. Batang abang menegang lah kiah. lagi haru jadi nya ujar aban g hassan sambil tertawa kecil. lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas.osong ujar cikgu zakiah lagi. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh d i depan cikgu zakiah. Biar abang tidur bilik arif je lah. 2009 . segan pulak na k tidur bilik sarah tu. pandai je ambil kesempatan ye. mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot. Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. Ketika itu zakar abang ha ssan mula menegang. 2009 Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu z akiah yang montok dan pejal itu.

bagilah peluang k at abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saj a. yang penting k iah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu. niat un tuk ke bilik tertangguh seketika. kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas. Kiah abang merayu dengan kiah. ujar abang hassan dengan na da merayu dan muka kesian nya. tapi dalam bab nak b agi tubuh kiah kat abang hassan malam ni. Beginilah ke adaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13582 Dec 13. Kiah abang me rayu dengan kiah. perbuatan nya sama je kiah. kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lag i. nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kep ala dah. kalau dengan tangan mesti tak puas pun ya. kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang. kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap n i. benarkan lah abang menggunak an tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu. Ye la kiah nak tungg u seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni. bu kan nya niat abang untuk mengambil kesempatan. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. rayuan abang hassan dalam menjela skan keinginan nya. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendeng ar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. Ala kalau setakat guna tangan. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang. bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubu h kiah malam ini saja. nak pancut da . kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni. Ala abang hassan. 2009 kain pelikat yang dipakai nya. tapi malam ini dan dalam kead aan macam ini. Sememang nya antara dia dan abang hassan s udah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni. abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga. gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa sega n silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya. tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah. lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. kiah anggaplah orang yang menyetub uhi kiah malam ini adalah suami kiah. ujar abang hassan dengan nada merayu dan muka k esian nya. ujar kiah pula tersipu malu-malu. masalah nya sekarang abang t engah gian sangat ni nak merasa burit ni. tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini. kiah tak berani lah abang. kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diber ikan. lepas tu kita b uat lah macam biasa sampai terkeluar air mani. jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hass an. abang memang sayang dan respect k at kiah macam bini abang juga. ujar abang hassan pula. abang nak lakukan sampai keluar air mani. ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. ujar a bang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang menca nak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. Hah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan.Ishh abang hassan ni lucah betul. bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni. abang pun boleh buat sendiri. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut.

Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh ci kgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu za kiah. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13583 Dec 13. rasa berseman gat lah pulak. bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana. kapal dah sedia nak belayar ni. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu. 2009 Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah. Hai kiah masih semp at bermadah ye. terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk da n diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Ingatkan tadi abang nak rasa je. biar abang tolong buntingkan ki ah malam ni. ujar cikgu zakiah lagi. Apa ditu nggu lagi abang hassan. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang ya ng kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan. n anti tak puas. lalu disuakan kepada abang hassan. abang hassan tak tunggu lama. celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam seli mut tersebut.lam ke. Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya da n menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaj a. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. kiah sedia melayan abang malam ni. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya. Selepas itu cikgu z akiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. dengan r akus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggaka n cikgu zakiah mendesis kegelian. untuk kebaikan kiah juga. tak ada lah sampai nak pancut kat dalam. baiklah abang. Malaysia . ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. saya dalam k itaran subur ni abang. putih dan sudah mengeras itu. lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi. bila dah masu k tu abang cabutlah balik. lalu menelentangkan diri nya serta mengangkang kan kaki nya. ikut suka abang lah nak pancut dalam pun. ujar cikgu zakiah yan g melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. ujar ab ang hassan meneruskan godaan nya. cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah. lambat lagi dia balik. asalkan cikgu zakia h sudi melayan nafsu seks nya malam ini. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. ujar cikgu zakiah lagi. masa tu mungkin kiah dah tak subur. timbul kerisauan dihati cikgu zakiah. Sedarsedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. kalau nak tunggu suami kiah. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak ab ang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakuk an hubungan seks dengan diri nya malam ini. kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung sa ya nanti. lagi pun tu kan ubat awet muda. Ye lah. takut berlaku persetubuhan de ngan abang hassan di bilik anak nya. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya. peluang nak mengandung tu nipislah. cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu. mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. kalau tak pancut kat dalam dalam. tanya kiah sedikit tergaman.

Abang hassan tah u cikgu zakiah menghampiri klimak nya. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada putin g dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan meng hisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga far aj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. 2009 Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dir asakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya. terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. dima na kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. Namun begitu tangan dan jari jemar i nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah.Reply » Report Abuse Judge it! #13585 Dec 13. Keadaan tersebut memuda hkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam fa raj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikma ti kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tida k menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Kini cikgu zakia . Kini cikgu zakiah mula m enikmati persetubuhan dengan abang hasan. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyak iti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati kli mak nya yang pertama. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. te rasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Keadaan tersebu t memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedala m burit cikgu zakiah. lalu dia memeluk manja tubuh abang has san dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang ha ssan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. Terlopong dan terng anga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang peli r kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya. 2009 Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menik mati klimak nya yang pertama. lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pa da puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengera ng bila mencapai klimak nya. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13586 Dec 13. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya. Selang b eberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan c engkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya.

Banyak nya air mani abang. ujar cikgu zakiah lagi. 2009 tapi bila dah kena ras asedap dan nikmat lah pulak. asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ujar c ikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. buka apa kalau tidur kat sini. Kan abang dah cakap. mengerikan. lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerja kan oleh zakar abang hassan. memang tak sanggup nak lay an. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur. takut t akde kerja lain nanti. lepas tu sedaplah. sebelum beliau berl alu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. akalu tengok saiz batang zakar abang hassan tu. Ishh a bang. dah sa tu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi. Ye la . Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. t anya abang hassan dalam nada bergurau. tapi s ebelum tu abang nak cium pipi kiahh tu sekali lagi ujar abang hassan pula. akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar. Ye la. tak sanggup lagi lah abang. habis basah cadar ni. Air mani ab ang dah nak keluar ni. balas cikgu zakiah. abang pancut dalam ye sayang. lalu dia memeluk manja tubuh a bang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luasdan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya.h mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan. lagipun badan dah penat ni. sakit kejap je. Ye la abang f aham ujar banag hassan lagi. Ala. tapi jangan lebih-lebih tau. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicam . Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. uj ar cikgu zakiah yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. takut nanti tegang pulak yang di bawah tu. barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah. air mani kiah pun banyak jugak celah abang hasan pula. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13587 Dec 13. bukan air mani abang je tu. cadang cikgu z akiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. apa kiah nak rasa lagi ke. Keesokan nya semasa sarapan ppagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh k epuasan. bisik abang hassan pada tel inga cikgu zakiah. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali mene rima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cik gu zakiah. Setelah hampir 30 mini t abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah. lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas bebe rapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu. esok nak kerja ni. Ish dah lah. abang tidur kat bilik arif lah ye.. kita tidur je lah. lai pun esok kiah kan kerja. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-g igil menerima pancuta mani tersebut. abang hassan terdampar kelesuan d i atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hass an.

rungut abang hassan. masih banyak masa lagi ni. Tengah hari nanti. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah me mahami apa yang di ingini oleh abang hassan. pancut je kat dal am sampai puas. Setelah melihat kereta ny a di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari. abang pergi dulu. Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau. bang. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Sampai je dirumah cikgu zakiah. berapa orang yang dah pakai. tutup pintu bilik tu dulu. mesti balik lambat punya. manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel putin g tetek cikgu zakiah ynag mula mengeras itu. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak. geram nya dengan tetek kiah ni . Sebelum abang ke luar kan zakar abang tu. rindu nya pada tubuh cikgu zakia h meluap-luap. dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar. tak pelah bibik pergilah. saya kat atas. dah anak empat bang. cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. Fuh. selesaikan urusan tersebut. abang hassan terus mengunci pintu da n terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. lagipun saya masuk kerja tengah hari. orang dah kerja kuat semalam kan. Tak pe lah abang pergilah teng ok kereta tu dulu. abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. Ye la. macam tetek anak dara lah. ujar cikgu zakiah lagi. tanya abang hassan dalam nada bergurau. ujar abang hassan lagi. bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan. Tapi sebelum tu. zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit ci kgu zakiah. sahut orang gaji nya. ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. tengah hari nanti bia r saya yang masak. Aik cepat nya teng ok kereta. kenalah gant i tenaga ujar cikgu zakiah lagi. dapat lah tumpang kiah . jawab abang hassan ringkas lalu mende kati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. tegur abang hassan. baut abang ge ram dan tak tahan je tau. bibik tu kalau pergi pejabat pos . 2009 Kalau macam tu baiklah. Itu lah yang abang harapkan. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hass . kerja apa tu.purkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. Ala. ujar cikgu zakiah lagi. balas cikgu zakiah sambil tertawa. Ishh kiah ni. kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni. boleh lah kita keluar sekali nanti. ujar cikgu zakiah lagi. tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah terc egat didepan bilik nya. kang tak semena-mena bibik n ampak kita nanti kang. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13588 Dec 13. yang tu kenalah tunggu aban g balik dulu lah. tengahari nanti ujar abang hassan yang dibalas dengan s enyuman oleh cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah lagi. Habis yang anu tu . Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan. Elok lah tu. bi la bengkel tu boleh siapkan kereta tu. Kalau begitu baiklah p uan. nak buat persediaan mengajar petang ni. Ni yang abang rasa malas naik pergi te ngok kereta ni. puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan p ada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda. bila siap. Aik lain mcam je menu sarapan pa gi ni. Eh adalah. Ala abang pergi lah tengok dulu. abang ha ssan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah. ada pulak tanya kesitu. tak kan lah saya nak mengangkang pulak. tany a abang hassan sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. ada kerja sikit. periksa buku murid. Setelah pintu bilik ditutup dan d ikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya. pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. Ishh aba ng hassan ni. saya pergi berurusan dulu ye. uja r cikgu zakiah menyeluruh. ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah.

Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang a bang ni. Abang hassan meneruskan henjutan zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah m endapat klimaks yang pertama. ujar abang hassan lagi. tanya cikgu zakiah lagi. bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang. Eh takde lah kiah abang sangat me nghargai pergorbanan kiah ni. Kalau nak lebih-lebih jugak jom jol ok kat lubang faraj saya ni. Boleh percaya ke ni bang. Ishh abang hassan ni. kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu. dah tak tahan ni. ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau. dah tak tahan sangat nak be rsetubuh. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula mengh enjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni. Yang abang pulak. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan bet ul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. mana boleh bagi senang-senang je ben da ni kat orang lain. nak melayan nafsu abang tu ujar cikgu zakiah s ambil mengulum kepala zakar abang hassan. burit dia sahajalah tempat aban g melepaskan nafsu. selagi kak sal kau tu mampu mengangkang. dah berapa burit per empuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalu rkan oleh zakar abang hassan. ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangka ng. rungut cikgu zakiah. Be tul kiah. tanya abang hassan sambil mulut nya memuncungkan ke arah burit cikgu zakiah. abang memang jarang keluar malam. mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak.an je tau. puji abang hassan lagi. ada pulak tanya kesitu. 2009 berapa orang yang dah pakai. Abang hassan mendesis kenikmatan. tak sanggup saya. ujar abang hassan pula. jawab cikgu zakiah. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. Saja nak cuba macam orang putih buat tu. P erlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu z akiah. tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak d icelah kangkang nya. pandai kiah kulum. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! #13589 Dec 13. tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut say a. Ohhh sedap nya. Malaysia Reply » Report Abuse Judge it! . jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikg u zakiah yang mula berair. sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni. sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi ke inginan kiah untuk beranak lagi. CITE SEKS PLAK Kuala Lumpur. mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain. jawab cikgu zakiah. Ala yang sedap nya aban g hassan dan yang penat nya saya. ujar cikgu zakiah lagi. Ooo jadi kiah ni hanya temapt abang lepaskan n afsu abang sahaja lah ye.

bunting jug ak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air man i nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. sebelu bertolak pulang ke hotel nya. Baiklah sayang. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah.#13590 Dec 13. kerana target ny a memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut. ujar abang hassan samb il mencium bibir cikgu zakiah. kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12.30 y e. abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam rapat didalam burit cikgu zakiah untuk mengha lang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi r uang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah. akhir n ya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat. Hai kiah. Cikgu zakiah mengeluh panjang dis aat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya. otot faraj nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak k epuasan yang terpapar di wajah abang hassan. abang kiah p enatlah. abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah cikguzakiah mengemaskan pelukan dan me ngepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat mas uk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. . Abang hassan tersenyum kepua san sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh n ya. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel yang dikuasai 100% itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. bisik hati abang hasan la lu menyelimut tubuh cikgu zakiah. 2009 Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepa da cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh ny a dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. Walaupun tubuh abang hassan ini ber at. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu zakiah d engan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah. nak lelap kejap. abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat ai r mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah . pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan se telah penat dikerjakan oleh abang hassan. Setelah kesem ua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah . Cikgu zakiah pun be gitu.