Akhirnya aku pulang ke tanah air. Pulang kepangkuan orang yang aku sayang.

Perkara pertama yang aku lakukan sebaik sahaja kakiku menjejak bumi bertuah ini, aku menghubungi Suria. Tiada jawapan. Kemana agaknya dia pergi? Aku lihat jam ditangan, baru pukul 4.15 petang. Patutlah, mungkin dia masih lagi dipejabat. Ahh.. Takpe, aku nak buat supprise kat dia, fikirku lagi. Selepas 3 bulan berlayar dilautan, anak-anak kapal ini dahagakan hiburan. Masing-masing mahu mencari tempat untuk melepaskan nafsu serakah. Nafsu yang telah dikekang untuk tempoh waktu yang agak lama. Ada juga pelacur-pelacur jalanan yang sudah sedia menunggu, tapi itu semua tidak perlu. Aku cuma mahukan Suria, hanya dia yang aku rindu. Dalam pada itu, banyak mata-mata yang memandang ke arahku. Mungkin kerana aku segak, dengan pakaian seragam atau mungkin kerana aku yang berkulit sawo matang yang sah keturunan melayu. Dalam aku mengelamun, sebuah teksi lalu dihadapanku. Aku terus menahannya dan sebentar kemudian aku sudah berada dalam perut teksi, Pelabuhan Klang aku tinggalkan dan menuju pulang. Tiada apa yang berubah, fikirku, sebaik sahaja aku melangkah masuk ke dalam apartmen itu. Apartmen yang aku tinggalkan selama 3 bulan kerana pergi bertugas. Kerusi kayu jati beralas kusyen bersarung putih itu juga masih berada ditempat yang sama, kerusi dimana aku menghabiskan saat-saat indah bersama Suria, sebelum aku berangkat. Sunyi sepi. Suria masih enggan mengubah suai letak perabut diapartmennya, mungkin dia mahu semangat aku tetap bersama dia sepanjang ketiadaan aku. Maklumlah, kami yang sama-sama menghias apartmen ini. Katil besar dari kayu jati ditutupi cadar putih terhampar kemas. Tingkapku buka, membiarkan udara segar dari hutan berhampiran masuk ke dalam bilik itu. Jam sudah pukul 5.30. Kejap lagi Ash akan pulang dari kerja. Aku akan tunggu dia diruang tamu, di atas kerusi jati itu. Dan aku tidak bercadang pun untuk menukar pakaianku. Aku duduk bersendirian di situ, menunggu dan terus menunggu. Sebentar kemudian aku terdengar bunyi di luar pintu. Dari bayang-bayang celahan bawah pintu, aku dapat melihat ada seseorang di luar sana. Kedengaran kunci pintu dibuka. Suria melangkah masuk ke dalam tanpa menyedari aku yang sedang duduk menunggunya.. ³Hi..´ Sapaku perlahan sambil tersenyum. Suria terperanjat, segera dia menoleh. Mata kami bertentang. Dari mukanya, aku tahu dia sedikit terkejut. Dia cuma diam, tidak bersuara. Dia terus melangkah ke pintu kaca untuk membukanya, lantas melangkah keluar ke balkoni dan membuang pandangannya jauh ke banjaran Titiwangsa. Hmm.. Dia marah pada aku lagi agaknya, bisik hatiku. Aku akui, malam terakhir sebelum kami berpisah, memang ada sedikit pertengkaran. Aku tahu, tapi apa lagi yang boleh aku buat, sudah kehendak tugasku begitu. Dia melangkah masuk kembali, menuju kedapur untuk mengambil air.

Aku perhatikan setiap langkahnya. Inilah yang aku suka. Setiap kali selepas aku pulang dari luar negara, aku rasa sedikit asing dengannya. Seolah-olah baru kali pertama berjumpa. Seolah-olah aku jatuh cinta sekali lagi dengan dia. Semuanya jadi seperti baru. Walaupun kami lover, jarang sekali kami beromantik-romantik. Kami lebih senang berlagak seperti dua orang sahabat karib. Dia keluar dari dapur dengan segelas minuman ditangannya. Terus dia duduk di atas sofa bertentangan. Dia melihat aku. Aku tahu, dia sebenarnya gembira, tapi cuma dia tidak tahu bagaimana hendak menunjukkan kegembiraannya itu. Mungkin jangka waktu 3 bulan membuatkan kami menjadi segan. Sebab tiba-tiba, kami rasa malu, rasa macam baru berkenalan dan bersua mata. Ahh.. Aku mesti mulakan sesuatu, fikirku. Aku takkan habiskan petang indah ini dengan merenung dia, aku mahukan dia, aku rindukan belaian dia, dan aku rindukan bau tubuhnya. Perlahan aku merangkak merapati dia. Pinggangnya kurangkul. Dia masih senyap. ³Kenapa dengan awak ni? Senyap aje, tak rindukan saya ke..?´ Soalku pada dia. ³Rindu..´ Jawabnya ringkas. Ahh.. Aku tahu. Perlahan aku ambil gelas ditangannya dan aku letakkan di atas meja. Sebelah lagi tanganku mengelus-elus telinga dan rambut belakangnya. Aku menarik dia agar rapat denganku. Sebentar kemudian, bibir kami bertaut. Hangat. Hebat. Seperti ciuman pertama. Bibirnya manis, mungkin kerana air yang diminumnya tadi. Lidahku mula meneroka kawasankawasan yang lama telah aku tinggalkan. Dia juga tidak kurang hebat, melawan. Enggan mengalah. Lama juga kami berkucupan, hampir-hampir lemas tidak boleh bernafas. Kami berhenti seketika. Mengambil masa untuk merenung ke dalam mata masing-masing. Aku perlu tahu, sekiranya kasih yang aku tinggalkan 3 bulan lalu masih lagi ada di situ. Dari renungan matanya, aku dapat melihat ia masih lagi menyala. Terima kasih.. Bisikku dalam hati. Lantas aku mencium kedua kelopak matanya. Sebagai tanda terima kasih, kerana matanya yang tidak pandai menipu. Terus aku kucupi seluruh wajahnya. Dahinya, pipinya, dagunya, dan bibirnya. Tanganku mula memainkan peranan. Membuka satu persatu kurung Suria. Segera aku lucutkan. Aku campakkan jauh kebawah meja sisi. Seluar dalamnya warna merah itu juga sudah bertompok dengan basahan. Arghh.. Stim gila aku dibuatnya. Puting teteknya kugigit lembut. Dan aku mainkan lidahku disekelilingnya. Sambil tanganku meramas-ramas payu daranya yang keras dan padat. Suria mengeluh kesedapan. Sudah lama aku tidak dengar suara mengerang begitu. Perlahan aku turun kebawah, menyembamkan wajah ku ke cipapnya. Panas. Dia mendengus kasar, menahan nikmat. Lidahku ganas bermain di situ.

Kemudian, kakinya kuangkat. Aku menjilat-jilat disekitar lubang farajnya. Terkemut-kemut aku lihat dia menahan kesedapan. Sambil itu lidah ku menguis kelentitnya, menjilat dan menghisapnya. Suria terkinjal-kinjal. Punggungnya terangkat-angkat. Diusap-usapnya lembut. Aku mengerang kesedapan, kerana geselan. Suria menggigit manja. Stim giler. Aku rindukan belaiannya. Selalunya Suria yang aku fikirkan bila aku melancap. Kadangkala, pelacur-pelacur dibekalkan di atas kapal itu. Mereka berparti, melihat tarian bogel, menonton wayang lucah dan akhirnya mabuk dan berpesta seks. Aku pula lebih selesa berkurung dalam kuartersku, bersendirian dan memikirkan Suria. ³Sambung balik..´ arah Suria semula sambil tangannya memberi isyarat menyuruhku berundur. Aku tersenyum pada Suria. Begitu juga dia. Perlahan aku hampiri dia. Aku menarik tangannya. Dia berdiri dan terus merapatkan tubuhnya ke tubuhku. ³Game¶s over.. Now, you are all mine..´ Bisikku kepadanya. Aku pimpin tangannya menuju ke piano yang terletak di hujung ruang tamu, ditepi pintu sliding. Aku terus mendukung Suria, membaringkan dia di atas piano. Perlahan badannya kuraba. Cahaya matahari petang yang menembus masuk melalui langsir kain rayon berwarna putih yang nipis dan lembut itu tersimbah ke atas badan Suria. Suria mengerang kenikmatan. Dadanya turun naik. Nafasnya kencang. Aku memanjat naik ke atas piano. Sekarang, aku berada di atas badannya. Aku renung wajahnya. Taste aku. Berkulit cerah, berambut lurus. Matanya yang sedikit besar ditambah dengan keningnya yang tebal betul-betul seksi pada pandanganku. Matanya sudah kuyu. Mungkin menunggu aku untuk terus mengemudi bahtera kami. ³Kenapa awak senyum?´ tanya Suria sengih kerang. ³Takde apa-apa.. Saya sayang awak..´ balasku. Lubang farajnya becak. Jariku perlahan bermain-main dikawasan itu. Kemudian disusuli dengan lidah dan mulutku. Suria mengeluh kesedapan. Aku rapatkan kontolku ke dalam lubang cipapnya. Terkemut-kemut aku rasa. ³Gently ok..´ pintanya sambil mengigit dadaku. Aku angguk. Aku tahu, dia mahukan koteku, seperti juga aku setia dengan mahukan cipapnya. Aku menolak kejantananku perlahan dan cepat keluar dan masuk. Berkerut wajah Suria menahan kesedapan. Aku berhenti seketika. Sebentar kemudian, aku cuba lagi. Kali ini berjaya. Perlahanlahan aku menolak seluruh kejantananku masuk ke dalam lubang nikmatnya. Sedap. Hampirhampir aku terpancut. Tapi aku tahan.

Aku meneruskan gerakan. Keluar masuk. Bergegar juga piano itu dibuatnya. Kami berdua mengerang kesedapan. Kaki Ash yang kadangkala tertekan kekunci piano secara tidak sengaja, menghasilkan bunyi yang menghairahkan. Seolah-olah bunyi piano yang dimain secara rawak bersatu dengan bunyi desahan dan erangan kami. Seperti aku dan dia, bersatu, in rhythm. Aku menciumnya bertubi-tubi. Aku gigit lehernya. Aku suka membuat begitu. Kerana lehernya yang cerah, bila digigit begitu, ia akan meninggalkan kesan merah/lebam. Pada aku, aku telah tinggalkan µtanda¶ pada dia, menandakan dia adalah milikku, selamanya. Aku meneruskan gerakan. Badan kami dibasahi peluh. Licin rasanya. Aku mahu lihat wajah suria yang ayu itu puas-puas. Rindu. Mungkin malam karang atau esok pagi atau mungkin sekejap lagi kami akan buat lagi dalam posisi lain. ³Ahh.. Sedap.. Laju lagi..´ rayunya. Aku lajukan gerakan. Kulihat, Suria sedikit menggigil kerana menahan nikmat yang amat sangat. Mulutnya meracau-racau kesedapan.. ³I¶m cumming..´ Aku hentak sedikit kasar. Sengaja mahu menambahkan nikmat. Akhirnya aku menghentak kejantananku dalam-dalam ke dalam lubang cipap Suria. Suaranya menjerit kuat. Suria mengerang keras menerima jantanku yang keras dan tegang. ³Ahh.. Ahh´ Serentak kami berdua mengerang. Aku pula dapat merasa liang nikmatnya dan mengeluarkan air benihku hingga ke titisan yang terakhir. Kami tersenyum kepuasan. Keletihan. Terdampar di atas piano. Aku berbaring disebelahnya. Sebelah tanganku meramas buah dadanya. Aku kucup pipinya. Aku ucapkan kata sayang pada telinganya. Bila kami sudah boleh bernafas seperti sedia kala.. ³Apa jadi sepanjang 3 bulan nih..?´ soalku padanya.. ³Hmm.. Let see..´ Katanya terhenti seketika sebelum menyambung cerita. ³I nak split dari you. This is our last episode of making love.. I have met my new love selama you takde..´ Bagaikan nak pecah anak telinga bila mendengar kata-kata Suria. Mulutku melopong memandang ke wajahnya. Tidak percaya walaupun aku baru sahaja bersetubuh dengannya. Tidak percaya yang Suria mahu meninggalkan aku dan mendapatkan pakwenya.. lebur.. END Semuanya bermula bila aku membuka emailku dan menerima salam perkenalan dari seseorang wanita. Hampir selang sehari aku menerima email darinya. Perkenalan dan perhubungan kami semakin bergetar minggu demi minggu. Aku menerima enam keping gambar separuh bogel

dalam pelbagai posing darinya. Mona memberitahu itulah dirinya. Namun aku sedikit kecewa kerana wajahnya dikaburkan. Mana mungkin aku tahu siapa dia sebenarnya. Melihat gambarnya aku dapat membayangkan bentuk tubuhnya yang seksi itu, sepasang buah dadanya agak besar dan mengkal dengan putingnya berwarna cokelat memberahikan aku. Mona menceritakan hal peribadinya kepadaku. Katanya dia selalu ditinggalkan keseorangan. Suaminya asyik out-station dengan tugas. Aku menasihatkan kebanyakan lelaki yang berumahtangga mahukan seorang isteri. Suami tidak peduli samada isterinya melahirkan seorang anak atau ramai orang anak, yang penting baginya dia memerlukan isteri tetapi ramai isteri selepas mempunyai beberapa orang anak menjadi ibu dan kurang menjadi isteri. Aku me-minta Mona berfikir. Jangan selfish dan pentingkan diri sendiri. Malah suami out stationpun kerana mencari rezeki. Bukan mencari bini. Kesian kat suami. Di peringkat awal mungkin suami boleh bertahan, menyenduk nasi sendiri, ambil lauk/kuah sendiri, ambil air sendiri sebab isteri sibuk melayan anak-anak tetapi lama-kelamaan suami menjadi bosan. Penat di pejabat dan di rumah pula tidak mendapat layanan isteri. Ramai suami tidak tahan apabila isterinya menjadi ibu sehingga suami merasa terpinggir. Aku memberi pandangan dan nasihat semampuku selebihnya Mona yang kena fikir sendiri dan membuat keputusan sebab itu rumahtangganya. Mona menambah, suaminya sering menuduh dia melawan cakap suami sedangkan suami pula bersikap panas baran. Tambahan suaminya kaki botol. Mona tidak faham dikatakan tidak hormat kepada suami sedangkan Mona berlembut setiapkali bercakap dengannya. Setiap perkara dilakukan, ada saja tidak kena. Suami tidak pernah hendak berlembut apabila bercakap dan sering menengking, mengherdik serta mencaci. Sikapnya itu keterlaluan terhadap Mona. Mona tidak tahu apa harus dilakukan dengan sikap suami yang tidak boleh dibawa berbincang. Jika berbincang Mona sering dipersalahkan dan suaminya saja betul. Apabila cuba mengelak dari bertikam lidah Mona dikatakan melawan. Mona tertekan dengan sikapnya dan ia mengganggu fikiran setiap masa. Bila balik terus main. Lepas tu tidur. Tak romantik langsung. Bulan kelima tanda tanya dan jigsaw puzzle siapa Mona terjawab. Dia meminta aku berjanji tidak membocorkan identitinya kepada sesiapa pun. Alangkah terkejutnya aku bila gambar terbarunya mendedahkan siapa Mona sebenarnya! Rupa-rupanya Mona adalah Mrs. Fiona, wanita tionghoa, seorang accountant rakan sekerjaku, berusia 30 tahun sudah bersuami dan mempunyai seorang anak berusia empat tahun. Fiona kini menjadi mahasiswi di Nottingham University, Cawangan Malaysia mengambil ijazah MBA-nya manakala suaminya seorang ahli perniagaan. Fiona peramah sedangkan suaminya reserve sedikit. ³Are you serious?´ tanyaku. ³Yes. I bukan main-main ni. I selalu bayangkan you bila I stim! I have a crush dengan you,´ dia menjawab selamba.

³At my house. Dia merintih dan menggeliat antara geli dan nikmat. I¶m free. Fiona masa tu memang dah stim habis. Mm. Kecil molek orangnya. I¶m serious.. Aku hisap dan nyonyot putingnya sambil meramas-ramas buah dadanya. Aku mendukungnya sambil mulutku mengulum bibirnya sehingga sampai ke dalam bilik. It has been a while since I gave birth to my son. Sebuah bangalo mewah di kawasan elite di Damansara.´ Fiona mendesah tak karuan bila aku meramas-ramas buah dadanya dengan lembut. You are sexy my friend. Macam film star berwajah panasia dan kalau dibandingkan dia dengan suaminya jauh panggang dari api. Why not. ³No I¶m not.. Aku terus memainkan kedua putingnya dengan hujung lidahku. Fiona membalas kulumanku. Boleh tahan besar. Dah puas aku hisap yang sebelah kiri. Itu pemerhatianku sedangkan Fiona menikahi suaminya. . I am being frank about it´ Balasku. Terpegun aku melihat tubuhnya. ³Aarrgghhgghh. Aku membalas pelukannya. I want you to fuck me. Let¶s meetup. aku pindah pula ke sebelah kanan..!!´ dia merengek manja. Aku baringkan Fiona di atas tilam yang empuk itu. I had my crush on you too Fiona. Fiona terus memelukku. Yang dibaluti negligee nipis berjenama Victoria Secret dan kedua-dua bahagian sulitnya berbalut dengan bra dan underwear warna merah. David atas sebab lain mungkin.³What?? Crush with a veteran like me Fiona??´ ³Yes.. I had that feeling of wanting you in me. aku terus melucutkan baju tidur Fiona. memang padat dan hebat. Fiona menggeliat lagi.. Jelas kelihatan bahagian-bahagian yang terbonjol itu. Setelah puas berkuluman dan ramas-meramas. Aku menyentuh pipinya dengan hidungku. Aku uli kedua buah dadanya yang kenyal dan montok itu. Aku setuju sahaja. Aku dipickup oleh Fiona dari Bangsar dan dia drive membawa aku ke bangalonya di sebatang jalan sunyi.. Aku meramas-meramas buah dadanya yang masih dibaluti coli sambil mengulum lidahnya. ³Mm sedapp. Aku melihat gambar Fiona dengan bodynya padat. Putingnya berwarna pink sudah menegak.´ ³You¶re pulling my legs.. Boleh?´ usulnya. ³Mm. Your voluptuos body and your boobs. Aku tak dapat mengambarkan betapa cantik tubuhnya yang berkulit putih melepak itu. Petite. Manalah aku tahu tambahan suaminya seorang bisnesman. Licin dan lembut. Suami I takde sini dia di China on business trip.´ ³Where? Di mana? ³Tanyaku dengan hati yang berdebar-debar.!!´ Erangnya perlahan. Perlahan-lahan aku mengucup bibirnya mengulum lidahnya dan menghisapnya perlahan-lahan sambil merangkul lehernya. Aku terus menghisap telinga dan menjilat seluruh tubuhnya.. Kucupan demi kucupan dan tangan aku mula menjalar di dada Fiona.

.´ Aku tidak mempedulikan erangannya. sementara kukucup bibir pussynya bernafsu sekali. mengerang. Dia mengulum lalu menyedut buah pelirku.´ Fiona merintih perlahan bila Aku melebarkan kang-kangannya. Di dalam mulut.!!´ kata Fiona senyum dan matanya kuyu sambil meramas-ramas manja batangku. Mulut dan lidahku terus bermaharajalela di seluruh cipap Fiona sehingga hampir lumat tempat tu mulut kukerjakan. beberapa kali kedua pehanya mengepit kepalaku.´You¶re good my darling N.. ³Ooh. Fiona sudah lemas dan dia sudah terangsang.. Perlahan-lahan aku menjilat dari lututnya naik ke pangkal peha.. Besar. bau tubuhnya yang harum bercampur dengan peluh menaikkan nafsuku. Beberapa kali dia mencuba tetapi baru separuh masuk sudah mengenai anak tekaknya. Good in licking my pussy. sesekali kedua jemari tangannya memegang dan meramas rambutku. Mmpphh. Dalam pada itu menjulurkan lidahku ke dalamn lubang cipapnya. Bibir cipapnya rapat sehingga susah untuk aku melihat lubangnya.!!. Beberapa urat bulu puki Fiona termasuk ke dalam mulutku. Fiona menjerit-jerit tak karuan.´ bunyi yang terlencit dari mulut Fiona. ³Hmm. Beberapa tempat di kedua bulatan buah dadanya kugigit dan meletakkan tanda love bites. Lidahku bermain di pusatnya. Tangan Fiona menekan kepalaku ke cipapnya... empuk dan hangat. . Kepala Fiona berpaling kekiri dan kekanan dengan cepat. Aroma pukinya menyentak syahwatku. Tak tahan!!. Terkadang Fiona seperti menangis. Srrt. Digenggamnya batangku... menyonyot dan mengigit manja kelentitnya.Dia mengerang dan kedua tangannya memegang kain cadar dengan kuat. Dia melurut-lurutkan lidah ke batangku hingga ke buah pelirku. Merah warnanya.. Hidungku menjunam diantara kedua bibir pussynya. Mulutnya yang kecil itu menyukarkan Fiona menelan keseluruhan batangku itu.. Fiona menjerit kecil sambil menggeliat ke kiri dan kanan. Aku asyik mengulum. Di dalam mulutnya aku terasa kepalaku dipermainkan oleh lidahnya.. Kuhidu sepuas-puasnya aroma pukinya yang menusuk lubang hidungku. Sedap ada sengal pun ada. Fiona memasukkan batangku ke dalam mulutnya. dan beberapa kali menjerit perlahan ketika aku menggigit putingnya. Tidak berdaya menahan kenikmatan.. mulutnya mendesis dan mengerang tak karuan. Kedua tanganku tetap meramas buah dada Fiona sambil menghisap putingnya. Mak oii!! Besar biji kacang pea kelentit Fiona. Fiona mengerang keenakan. I dahh. ³Mmph.. Panjang. putingnya kupilin-pilin dengan lidahku Fiona mendesis. tubuhnya menggeliat hebat dan kekadang melonjak-lonjak kencang. Kukucup dan kubasahi seluruh perutnya dengan air liurku.´ rengek Fiona. Srrtt. Dan mula menjilatjilat kepala koteku itu. ³Oohh. Kuhayati keindahan pussy Fiona.

Batangku mengesel liang cipapnya atas. Sedappnya.. sekiranya aku teruskan menujah..!!´ Fiona merintih lagi dengan batangku mengesel dinding vaginanya bila motion maju mundur kucepatkan.... Huu aa... Sedapp. bawah... Nafasnya sesak. Fiona berlutut di atas tilam dan aku berdiri di belakangnya lalu merodok masuk butuhku. ³Sabar.!!´ rayu Fiona apabila aku berhenti menojah tadi.. Sedap ni. ³Cepatlah. Aku mulakan pergerakan sorong tarik dan menghenjut kuat-kuat ke lubang pukinya. Aku mencabut batangku dan meminta Fiona menonggeng.. Fiona mendesah menahan kegelian dan kenikmatan.. Aghh. Arrgghh. Hhgghh. Aku merendam batangku di dalam lubang pukinya.. Sedapnya. Sebenarnya....! Kenapa henti. Ternyata Fiona sudah berahi dan penat. Oo.. N. Dia terhenti dan menukar konsentrasinya kembali kepada kepala koteku. Aku berhenti menujah apabila kudapati lubang cipapnya ketat semula. Lubangnya ketat.´ jawabku berpura-pura. Fuck mee!!´ Erangannya semakin kuat. I tengah sedap nii.. Batangku masih terpacak dalam pukinya yang mula mengemut.!!´ desahku mengawal Fiona yang geram. Sedapnya macam ni. ³Ohh. Sayang I terasa penatlah. fuck me hard N. Sedapnya.. kiri dan kanan mencari sasaran yang membuatkan nafsunya lebih terangsang.. Tanganku meraba dan meramas-ramas buah dadanya keras. Fuck me N!!.. Aku mahu biar lebih lama batangku berendam dalam lubangnya.´ rengek Fiona bertalu-talu. Aku membuka bibir puki Fiona dan menusukkan batangku ke dalam lubang pussynya yang lencun itu. ³Sedapp. Senak I. Fuck me hard N. Fuck me N!!´ rayu Fiona lagi.!!. Kami berbalas kuluman. Sedappnya. ³Lagii..´ Fiona merintih menahan sakit dan nikmat bila batangku menerobos masuk ke dalam lubang cipapnya yang masih sempit. Fiona perlahan skitt.. air maniku juga dah nak terpancut. Batangku keluar masuk dengan laju dibantu oleh lubang pussy Fiona yang licin dan basah. Ahh. ³Ah. Ss. Tangannya mencengkam erat cadar sambil matanya terbeliak dan mulutnya mengerang kesedapan. Aku menujah dan menghentak butuhku ke lubang pukinya laju dan kuat.!!´ Fiona meraung dan menjerit-jerit.. Please.. ³Aahh. Aku menggomoli dan menjilat buah dadanya. ³Argh... .. Oo. Sedapp. Ketika itu diangkat tubuhnya sambil memeluk tubuhku.³Aduhh.!!´ jerit Fiona bila keseluruhan batangku ditelan lubang cipapnya. Permainan kami menjadi lebih hebat kerana Fiona turut membalas setiap tujahan batangku ke cipapnya dengan mengangkat-angkat dan menggerakkan punggungnya.. Aku terus menikam puki Fiona dengan sekuat hati. ³Ohh..

. Professionnya seorang guru.. Ada sesaper nak kasi aku bunga lagi tak? Boleh aku gantungkan kat dinding opis aku. Cun melecun orangnya..31tahun. Setahun lalu diberi oleh seseorang semasa hari kekasih hehe.. Dah lama aku tak rasa bosan begini huahuahua. menanggis.. Cuma tinggal bunganya sahaja yang tergantung kemas di dinding opis aku.. Dia menji-lat saki baki air maniku dan mengulum batangku.. Kini aku berjaya memiliki dan menawan cipap tembam Fiona dengan bodynya yang menyiksa batinku. hangatnya batangku mau memancutkan air maniku. mengeliat ke kiri dan ke kanan sambil merapatkan cipapnya ke pangkal butuhku. aku terpaksa membuangnya sebab sudah uzur sangat. ***** Mrs. Kuang. Fiona.. Dia mengelap dengan tangan dan menjilatnya.. Aku tengok dinding opis aku. . Pagi ini. Aku ambil bunga ros itu. Kuang. Sejambak bunga ros yang telah kering. rakan akauntanku yang selama beberapa bulan mengoda aku secara misterinya.. Muda dan cun melecun tapi boleh kata lewat juga usiaku sebab belum menikah. Ingat-ingat baik pergi umah akakku. Akibat proses kereputan menyebabkan habuk-habuk halus jatuh ke meja aku. aku datang opis macam biasa. Bunga ros lama itu menyebabkan aku terpaksa membersihkan meja aku setiap pagi.. masih tergantung di situ. bersama sekotak coklat. meraung. Fiona mengejangkan tubuhnya... Coklatnya sudah habis aku makan. Tiada hiasan bunga ros lagi.Batangku keluar masuk dengan laju ke dalam lubang puki Fiona. Bosan teramat. Fiona senyum kepuasan. Fiona. Fiona... Aku menelan dan kami berpelukan puas. tidak sangka dia juga penyanggak seks. Serentak dengan itu aku memancutkan air maniku mengenai buah dada dan mukanya. Entah kenapa mood aku macam tak betul pula sekarang. Aku merasa ngilu bila batangku bersentuhan dengan lidah dan gigi Fiona. menjerit merasakan dirinya mengapai klimaks. Kini dinding aku sudah lapang. Wajah dan bodyku mirip graduan AF-AF Zarina.... Kini terjawablah masalah Mrs.. Aku memancutkan air maniku dalam mulut Fiona. Tapi bunga-bunga itu seakan sudah reput.. mahasiswa MBA.. Malam tadi aku tidur lewat juga dalam pukul dua pagi. END Namaku Rosnah. Batangku tegang mencanak lagi. Usiaku 28 tahun. Nabila. MBA = Master in Business Administration dan satu lagi MBA = Married But Available dan itulah Mrs.. Kuang. Henjutanku kuat dan laju. Fiona mengerang kuat. Maaf.. Aku terkapar keletihan dan Fiona mengucup mulutku dan membahagikan spermaku. Aku pandang lagi bunga ros itu. Oohh. pantas aku mencabut batangku dari cipap Fiona. Apabila terasa geli di batangku dan pelirku. Hanya tinggal kad-kad ucapan dan sekuntum bunga ros plastik yang diberi opismate aku masa nak pindah dulu.. Aku belek-belek. Dearr.

Alhamdulillah. saya suruh awak kerjapun sebab takut awak boring kat rumah. Apa yang dicemburukannya budak-budak sekolah. Abang iparku. Hotel Quality. ³Saya mampu tanggung awak dengan gaji saya. Minggu ni pun takde apa-apa plan nak keluar. apa nak buat ah. Aku cakap nak datang rumah dia.. tapi Abang ipar aku still sayang kat kakak aku macam dulu juga.´ sambung Abang iparku dengan muka masam.. Guru besar telah memanggil kakak aku dan meminta supaya mengajar budak-budak form six dalam subjek ekonomi.. Usia 35 tahun.. wajah dan bodynya macam penyanyi Reza. Dia ada di tempat seminar.. Pernah babak itu kudengar. Kalau aku mau tapi. agak susah nak pergi sana kalau takde kenderaan. Marah betul dengar khabar dari akak aku. So hope awak boleh paham.´ jawab kakak aku mempertahankan pendiriannya. ³Saya bagi kata dua kat awak. Abang ipar aku memang agak cemburu. Dia ada seminar sekolahnya dan suka aku datang rumah dia. . Boleh lelepak di umah mereka. saya minat dan suka sangat.. AKu ingat nak tidor sana semalam. Guru besar suruh mengajar Ekonomi. Abang Helmi itu tegas orangnya. Rumah dia kat ttar.. siapa kata orang lelaki tak sayang bini? Hehehe. Kalau akak aku cantik.. Tiaptiap minggupun aku boleh pergi rumah mereka..Minggu ni housemate aku dari satu kampung dengan aku ajak balik kampung... Lagipun sudah lama tak bermain-main dengan anak sedara aku yang bulat cenoni yang nama jolokannya Swit. Abang iparku tidak ke golfnya.... Dia menolak tawaran guru besar itu walaupun hatinya meronta-ronta untuk menunjukkan bakatnya didalam pengajaran Ekonomi.. Mungkin ada hikmahnya. Dia seorang jurutera. Hehe akupun call akakku. minta aku beritahu maklu-mat itu kepada Abang iparku. Dan Abang Ipar aku tersenyum. Abang Iparku memang straight forward. ³Ishk. atau awak berhenti jer dari mengajar di sekolah tu. Helmi. tapi aku baru balik kampung dua minggu lepas. Best ada akak or Abang yang duduk dedekat. Aku rapat dengan Abang ipar. Tolak tawaran untuk mengajar student upper six atau berenti saja dari sekolah. Dasyat penangan cemburu dari Abang ipar aku. Akak aku cakap dia akan amik aku kat umah. aku pun sempoi juga lerr.. So. Dia di rumah petang itu ketika aku sampai dihantar oleh akakku. boleh babysit anak dia kejap dan Abang ipar aku tak kemana-mana-mungkin golf kut.. Setelah dihantar akak pesan dia lambat balik.´ Kata Abang ipar aku tegas. awak tolak tawaran ajar Guru Tingkatan Enam tu. Then Ahad baru balik la. Sebab bosan teramat. Sabarlah Kak. Ada isteri yang cantik macam akak aku menjadi kebang-gaan(cantik bagi pandangan kami semua)... Aku tak mahu jadi aku tak ikut balik sekali. Walaupun diorang dah kahwin dekat lapan tahun dah. Hehehehe. ni peluang saya mengajar semula apa dipelajari kat Universiti dulu. Akakku diseminarnya. Aku sengih dan senyum melirik.. Dan akak aku menghormati keputusan suaminya.

Menjalar ke buah dadaku. Aku membuka mata.... Abang Helmi mengambil jem tersebut lalu dilumurkan ke tetekku. Dan lebih hangat. rasa terkunci dan kaku kakiku ini. Abang Helmi juga nampaknya seperti tergamam. Dia mengambil kesempatan ini untuk mencium leherku pula. Sambil tangannya meraba pehaku dan mengusap cipapku. Dengan jari telunjuknya.. Abang Helmi mempergunakan pengalamannya sedang aku makin ber-debar-debar menanti tindakan Abang Helmi selanjutnya. Lupakah aku yang sedang mengulit tubuhku ini adalah Abang iparku. Dan kemudian menyonyotnya. Ooppss!! Aku terlanggar Abang Helmi yang entah dari mana datangnya. Kedua tangannya meramas.. aku segera keluar dari bilik air. Tangannya mula meramas-ramas buah dadaku yang terpacul keluar dari ikatan tuala itu. Sesekali dia menggigit-gigit putingku. Kucupan Abang Helmi menyebabkan aku lemas. Aku mengerang dan menjerit-jerit. Lidah Abang Helmi bermain dalam mulutku. Aku memejamkan mata.. . Abang Helmi merenungku dalam. Arrgghh. Aku benar-benar terangsang. Pukiku dan hinggalah ke hujung kaki. Sambil tunduk. suami kepada kakak kandungku? Seketika Abang Helmi terhenti.. Aku menurut bagaikan dipukau. Peha. Aku dapat merasakan keras dan tegangnya batang zakar Abang Helmi yang menekan cipapku disebalik tuala yang kupakai ini. Tiba-tiba kurasakan jari Abang Helmi mula mengentel biji kelentitku. Aku mengerang dan mengelinjang... Melihat reaksi-ku demikian.. mengumam bibirku dengan wajahku berkerut menahan nikmat. Abang Helmi mengangkat kepalanya lalu merenung tubuh bogelku.Aku pula ke bilik air di tingkat bawah. Antara realiti dan fantasi. dia mencolek sedikit jem lalu disapu-kan kebibirku... dia mencium dahi. Seperti merelakan perlakuan Abang iparku itu.. Abang Helmi membaringkan aku di atas katilnya. Seolah-olah dia ingin menghayati setiap inci tubuhku ini. Dengan pantas Abang Helmi menjilat jem yang melumuri buah dadaku dengan rakusnya.. Jantungku berdebar kencang. Aku menjilat jari Abang Helmi. Tidak habis dengan itu.. Abang Helmi mengerang. Aku benar-benar terkejut tapi hairannya. Putingku dinyonyot bagaikan seorang bayi sambil tangannya men-gurut tundun dan membelai bulu tundunku... sekali lagi Abang Helmi mengucup bibirku.. telingaku dijilatnya. Berendam dalam bathtub penuh dengan air suam dapat merehatkan badan dan mindaku.. Kali ini kucupannya lebih rakus. Mungkin dia hendak ke bilik mandi.. Abang Helmi menarik tanganku menuju ke bilik tetamu. mata dan kemudian bibirku. Fikirku. Tiba-tiba Abang Helmi bangun lalu mencapai beberapa sachet jem blueberry di dalam peti ais kecil yang ada di bilik tamu itu. Hendak lari semula ke dalam bilik air. Tiba-tiba Abang Helmi menghimpit aku ke dinding lalu mengucup bibirku. Dia memakai ber-muda short tanpa baju melopong memandang dadaku.. Hampir terlucut tuala yang kupakai. Aku terpempan. mengulit leherku.. Aku hanya membatukan diri dan tidak melawan. Perut. meraba. Bahu. Selesai mandi.

Aku mengerang dan meraung... ³Yess me too bangg. Lalu kujilat-jilat.. Aku keenakan. Sedap«´ kataku dengan nafas sesak. Abang Helmi menjilat-jilat jem di farajku.... Nafsuku pula menggelojak. Kugigit lembut. Cipapku kebahahan. Kemudian menjolok zakarnya ke dalam lubang farajku. Abangg Helmi. aku lumurkan jem ke kepala zakarnya. Menanggalkan bermudanya. Zakar Abang Helmi mencanak keras. Terangkat-angkat punggungku. Rambut Abang Helmi kuelus lembut.. Kemudian.. Hinggalah ke zakar.. Dan hangat meneroka lubang pussyku.. kemudian memasukkan dalam gua wanitaku pula. Aku angguk perlahan.. Punggungku turut mengikut irama henjutan Abang Helmi. . Sekali lagi kakiku dikangkangkan. Kini posisi kami ber-ubah. Nafasnya semakin mendesah. ³I can¶t stand it anymore. Seperti menjilat aiskrim..... Tak dapat kutahan.. Seperti yang dilakukannya... Ros´ bisik Abang Helmi dengan suara yang bergetar.Tubuhku mengelinjang Ke kiri dan kekanan. ³Arghh. Sekali lagi dia mencolek jem lalu disapukan ke clit dan lurah pukiku. Abang Helmi menindih tubuhku kembali lalu menggomol buah dadaku. Dan aku benar-benar menginginkannya. Dia menghenjut dan menghenjut... Dia di bawah dan aku di atas. Diriku bagaikan diawang-awangan.. Tiba-tiba Abang Helmi menggulingkan aku... ³Argghh. Seperti yang kuduga. Tiada lain yang kufikirkan.. Kini giliran aku pula. Argghh... Kemudian kucium lehernya. Hanya kepuasan.´ Terasa zakarnya yang tegang itu bergesel pada dinding lubang farajku. Kucium dan kujilati tubuhnya bertubi-tubi. Tanpa kusedar... Sambil tanganku menggentel puting dada kirinya pula.. Bagaikan seekor kucing yang menjilat susu di dalam pinggan sehingga licin... Kukocok-kocok. Abang Helmi mengangkangkan kakiku lalu melutut diantara kelengkangku. Alangkah nikmatnyaa... Batangnya pula kuurut-urut... kukepit badannya dengan kakiku hingga membenarkan dia memasukkan zakarnya ke dalam lubang farajku... Lidahku main-mainkan disitu. Dalam saat begini. aku mengerang.. Lidah Abang Helmi kurasakan begitu kesat. Dia tibatiba menolakku dan menghimpit tubuhku ke bawah semula. Aku jilat telinga Abang Helmi. Abang Helmi menekan zakar dan menghenjut kuat ke cipapku. Abang Helmi semakin bernafsu semakin bernafsu bila aku mengerang kuat dan menjerit halus. Puting dada kanannya turut kusedut. Tangan Abang Helmi meramas-ramas kedua belah buah punggungku.. Abang Helmi bangun.. Nafas Abang Helmi kian tidak menentu..´ desahku mengocok kuat zakarnya.. Abang Helmi menyuakan zakar-nya memain-mainkan hujung biji kelentitku....

jilat sampai aku dengar nafas Ani start berbunyi je. I am cummingg. Namun. Semakin kuat aku mengemut. Henjutan Abang Helmi kian laju. Bestt. ³Yess. ³You no more a virgin Ros?´ tanya Abang Helmi memandang ke mukaku. Abang Helmi mahu selalu bersetubuh denganku.. nolah. AKu senyum. Senyum memandang Abang Helmi. ³I am not that good eh?´ sanya Abang Helmi resah. Aku bangun balik dan mengesot ke depan. Abang Helmi diam sambil matanya terkebil-kebil memandang siling bilik. ³Don¶t worry.. aku memang suka bila rambut aku diramas. Ia tetap thrilled. Pelan-pelan dok pusing keliling kepala. Terkapar sendirian. Abang Helmi senyum pahit walaupun dia sudah mengongkekku untuk kali pertama. Kalau nak kata puas sex..´ aku mengerang.. Hehheh.. Batang aku masa ni dah tegang gila aku rasa. Aku. Sambil tangannya masih mengusap-usap pukiku. Aku akui. tak sabar-sabar Nak menyelam ke dasar lubuk.. Anything wrong?´ Abang Helmi tidak menjawab. Abang Helmi cepat klimax dan sedikit gelojoh berbanding dengan Boifrenku yang romantik. Abang Helmi memuntahkan lahar spermanya ke dalam rahimku.. Ros?´ ³Adalah... ³Sape yang ambil dara you.. Aku duduk mencapai tuala dan menutup tubuhku.. Takat hisap. A nice gentleman and a veteran´ jawabku bangga dan besar hati. Uhh.. aku layan jer dia.. You are ok´ sataku menjeling dan menjuihkan bibirku kepadanya.. Semakin laju henjutannya. lebih-lebih lagi time macam ni. Kali ni aku tak lama mengecap biji kelentit Ani. . Tanpa pengetahuan kakakku. Abang Helmi. As long as Kak Nabila bahagia dengan Abang. kami nmake love kat rumah sewaku masa member aku tiada. Sedap Ros. Aku cuba mengemut tapi tak terasa batang Abang Helmi. Sedapp. Dia menjuihkan bibirnya. perhubungan kami berla-rutan... Seronok jerr. ³Ohh. kami buat di hotel dan kami pernah sekali sekala out station. Dah syok sangat la kot? Aku biarkan aje. Abang Helmi telentang disebelahku. Arghh..³Uhh. But frankly. Tangan Ani dah naik ke kepala aku... Jadi selain di rumah semasa akak aku tiada.. Kami keletihan dengan peluh membasahi tubuh kami.´ jerit Abang Helmi berpeluh.. Ke bagian 2 Aku selak kulit selaput kelentit Ani dan dengan lidah aku gentel-gentel biji kecik tu. dok ramas-ramas rambut aku.. Nice.

Aku stop kejap. Tah berapa kali aku dok tekan tarik. Ani mengangkat cipap dia tinggi mengikut geselan batang aku.´ Ani mengerang lagi bila kepala batang aku lepas masuk! Aku menggoyang-goyangkan punggung aku. Heh. ³Mmhh. Meleleh aje aku rasa turun peha aku. mengatur nafas. Licin dan panas.. Agak sakit jugak aku rasa kena kuku dia.Aku letak batang aku betul-betul kat depan lubang cipap bini aku tu. Kembang-kuncup bibir cipap dia.´ dia mengerang. ketat gila! Walaupun dah basah kuyup. mmhh. Jumpa! Hujung kepala batang aku dah basah kena air cipap. Kepala batang aku baru sekerat aje lepas. cipap dia memang kecik.. Masa ni bibir aku masih memaut bibir dia.. Aku tarik nafas dan tekan lagi.. Aku rebahkan badan dan melekapkan bibir aku ke bibir Ani. . cari angle. membuat bulatan 3-4 kali sebelum menekan lagi. Aku bangun dan menarik Ani duduk atas riba aku. kemudian tekan masuk balik.. Selaput dara Ani menahan batang aku dari bergerak lebih jauh ke dalam.´ Ani mengerang ke dalam mulut aku bila aku menekan batang aku memecahkan selaput daranya.´ bunyi mulut Ani mengikut rentak tusukan. mmhh. Nak bagi Ani leka. Baju tidur dia aku buangkan ke lantai. Aku telentangkan Ani balik. lepas tu laju sikit. jenuh jugak Nak masuk. Aku anjak punggung aku kiri kanan. Tangan dia memaut leher aku dalam pelukan rakus. Ani kerutkan muka dia balik. Sambil tu aku tarik batang aku keluar sampai had kepala aje. Aku buat macam tu sampai dia mula mengerang balik. Tapi kejap aje ni. Memula pelan.. Peeh. Pasal Ani ni badan dia kecil molek. Sensasi kemutan cipap dia kat kepala batang aku memang betul punya BEST! Mengertap gigi aku menahan keenakan. Tarik keluar pelan-pelan dan tekan laju sikit ke dalam.. Aku mula menyorong-tarik batang aku keluar masuk cipap Ani. Tangan Ani meramas-ramas cadar.. Air cipap Ani dah banyak giler. ³Mmhh. kuak peha dia luas-luas. Aku ketuk pintu cipap Ani dengan batang aku 2-3 kali. mencari pintu lubang cipap Ani. ³Uugghh. aku french kiss dia sambil tangan aku mengurut lembut keduadua tetek Ani yang segar di sebalik baju tidur dia tu. Tangan dia aku angkat ke atas. saje Nak test. ³Huukk. smooth aje batang aku keluar masuk. Aku tekan kepala batang aku ke bawah dengan tangan. tak sedar bila batang aku masuk habis sampai pangkal telur. tapi tak pe. Aku gesel batang aku kat alur cipap Ani. Pelan-pelan aku tekan ke depan. pacak lutut dan mula mendayung. Tangan dia cengkam belakang aku. Aku tengok air mata menitis keluar dari tepi mata Ani yang masih pejam. Aku tengok bibir cipap Ani kembang menyambut tusukan dari µSenjata¶ aku tu. Makin lama makin dalam aku rasa batang aku menyelami dasar cipap Ani. Aku dah high gila kena kemutan cipap dia yang ketat Nak mampus tu. Sakit la kot(?). mulut dia terbukak mengerang. mmhh. Geselan dinding cipap Ani kat batang aku memberi sensasi nikmat yang melampau sedapnya. Kami masing-masing saling melepaskan nafas dalam pautan bibir yang tak lepas-lepas. Lebih dalam dari tadi.. Lepas tu aku halakan batang aku ke lubang cipap.

beb! Ani dah mula tak tentu arah. kuat dan merengus. gilir-gilir lepas kanan. Masa ni aku rasa macam Nak pancut lagi pun ada. ³Huh.. tapi tak mampu. . Aku mengucup lembut senyuman tu.. Boomm!! Aku melepaskan pancutan mani sambil menekan batang aku sedalam yang mungkin ke dasar cipap Ani. Menjalar aje aku rasa nikmat dari pangkal batang aku naik sampai ke kepala. Laju aje batang aku keluar masuk cipap Ani. Aku tarik batang aku keluar sikit. ³Huh. Masa aku teka.´ Satu badan dia mengeletar. Dalam masa lebih sepuluh minit lepas tu. huh. Tetek dia berombak-ombak mengikut dayungan. terkejang-kejang macam kena short-cIRCuit.. aku start dayung balik. Bibir dia pulak menghadiahkan senyuman yang paling manis buat aku. Jenuh aku tahan. tak terkata! Aku goyang-goyangkan batang aku dalam cipap dia. tu puntak habis. kena pegang kemut cipap dia.´.³Huh. tersentak-sentak mengikut kemutan cipap dia mengurut batang aku.´ aku melepaskan dengusan kuat sambil merebahkan badan ke dalam pelukan Ani. macam tak Nak kasi lepas! Aku tercungap-cungap keletihan atas badan dia. kiri.. Bunyi nafas aje yang aku dengar. Mata Ani masih lagi pejam. lepas tu aku tekan balik sampai pangkal. Ani menarik nafas sambil mendongakkan kepala dia.. Mulut dia separuh ternganga. Batang aku masa ni still keras lagi. 2-3 minit lepas tu. Kerandut telur aku dah penuh aku rasa. Tapi kejap aje. ah. had separuh.. ³Hhuugghh. Kemutan cipap Ani menewaskan self-control aku. kami dua-dua tak keluar suara melainkan bunyi nafas aje yang kedengaran dalam bilik tidur tu.´ panjang aje dia lepas nafas. ah. huh. Makin lama makin laju. Badan Ani dah melentik kuat. ³Ah. mulut aku terbukak menarik hembus nafas macam tengah lari 100 meter. Batang aku macam diramas-ramas aje. Mulut dia dah tak keluar apa-apa suara dah masa ni. POWER jaga. lepas entah berapa belas kali dayung.´ jugak. rasa nikmat yang tak terhingga. Dia punya cipap makin sedap pulak aku rasa mengemut batang aku. Clepap-clepup bunyi pangkal kelangkang aku berlaga dengan kelangkang Ani.. Tangan Ani dah terkulai kat atas tilam. Kepala Ani mendongak ke atas sambil bibir dia terbukak melepaskan nafas pendek bertalu-talu. Punya la best. Aku ramas dan hisap tetek dia. ³Hhgghhffuuhh. Mata aku dah stim aje.. Pelan-pelan dia bukak mata.. Badan aku dah naik kuyup keluar peluh. jari dia dok cakar-cakar belakang aku dan peha dia paut punggung aku. mengerang. Cipap Ani masa ni mengemut kuat batang aku. kepala dia geleng kiri kanan. Stim je semacam. Tangan aku pegang pinggang Ani. Terkejang-kejang batang aku mengeluarkan pancutan demi pancutan pekat ke rahim Ani.´ aje yang keluar dari mulut Ani time tu. ah. Nak kasi Ani climax pulak. masa aku tari. biar dia dapat enjoy climax dia puas-puas. huh.

Aku gelak dalam hati. Aku call rumah Ju kat Setapak senyap-senyap. separuh tegang. lepas aku dan Ju selesai ber-function pada malam kedua. tak lalu Nak makan. ³Cakap Melayu laa. Ju akur jugak dengan takdir bahawa dia akan jadi isteri kedua. tapi Ju tak mau cakap dengan aku. ³Good morning. nanti balik Key Ell aku take care of things dengan Ju. END ari Bahagian 3 . Bila aku bawak Ani pindah masuk rumah kat USJ baru la Ju Nak cakap dengan aku balik. kiri.. Ani masih lagi tidur. Teruk punya frust! Aku kata kat mak Ju. pipi. mata. badan dia pun dah susut sikit. kaki terkangkang sikit. padahal batang aku tengah ber-functioning dalam cipap Ju masa tu. Tergesa-gesa aku turun katil. Nyaris Nak tersungkur menyembam lantai! Time tu barula aku feel camana rasa newly-weds on the morning after. lepas kanan. Puting tetek dia merah padam. muka dok berkerut menahan pedih. Aku kucup bibir. 2 round satu malam. Mak Ju kata dia tak macam dulu. tu pun lepas aku bawak dia holiday kat Genting 2 malam. Dekat pukul 6 pagi baru la aku lelap dalam rangkulan erat Ani. sampai la beberapa hari kemudian. Dia lagi teruk aku tengok. Masa aku sedar pukul 11 pagi tu. Ani senyum gertap bibir. Everything was perfect.´ Ani separuh gelak. Princess. dan kami pun mula la buat perancangan untuk bersatu. Aku pulak yang bantai gelak tengok dia. ³Nak lagi la tuu. mengaduh dia pekap cipap. Jari-jemari Ani mengurut lembut bahu aku. kening dan dahi Ani sebelum bibir aku menari-nari di tengkuk. Aku tiba-tiba boleh teringat kat Ju.³Nak lagi?´ Aku tanya sambil tersenyum. tiap-tiap malam aku melayari bahtera nikmat dunia bersama Ani. Aku lepaskan tetek Ani dan menatap wajah manisnya. Kedua-dua matanya aku lihat merenung muka aku dengan penuh kasih sayang. Nanti kau. Nak jalan pun sikit punya siksa. Dalam masa seminggu lepas aku kawin tu. bahu dan dada dia. Duadua tangan pulak tak lepas dari cipap dia. Kat Genting. Aku menghisap kedua-duanya.. Senang hati aku tengok dia macam tu. Badan bongkok ke depan. Kami berbual mesra lepas tu sampai la mak aku panggil. Krem giler kelangkang aku! Jalan pun setapak. mengusap-usap belakang aku sambil menggerak-gerakkan peha dia. Bahagia aku rasa hidup aku ditemani isteri aku tu.. Kat Ani aku cakap ada company function.. Bibir pink dia mengulum senyum.´ Aku membuka bicara. Kami berpimpinan tangan praktis jalan dalam bilik 5-6 round sebelum sama-sama keluar menuju ke bilik mandi. setapak! Ani memula gelak tengok gelagat aku terkedek-kedek telanjang bulat.´ Aku rasa malam tu 3 kali aku kerjakan dia sampai naik lembik bini aku tu. Jenuh jugak aku pujuk dia. Paling kurang. Bila dia Nak bangun. Dia makan jugak pujukan aku akhirnya. Dua minggu aku tak cari kes baru pasal hari-hari aku mengadap Ju kat office dia.

Masa dia membongkok Nak ambil kain kat atas lantai. Aku pejamkan mata semula. Pipi dia pulak licin dan agak kemerah-merahan. Tambahan pulak Ani pakai baju tidur nipis tanpa lengan. tanya khabar. Tak jadi. semulajadi. mata aku dok pejam lagi. Aku bukak sebelah mata dan jeling kat Ani. Kawan-kawan sekolah dan rakan sekerja aku semua datang. ³Abang. Tak payah pakai blusher. sekarang terasa lain sikit. Aku pikir. Yang aku pasti. Terserlah keseluruhan belakang Ani pada pandangan aku. Tak ada orang jawab. Nak describe camana rupa Ani aku tak la berapa reti sangat. Depa paham la masalah aku. sambil tu curi-curi pergi rumah atuk Ju. Ani pegi mandi dulu. Aku layan borak dengan abang-abang aku sampai dekat pukul 1 pagi. Aku sedar bila Ani kejutkan aku pukul 8. dari time jadi student lagi sampai la bulan sebelum aku kawin tu. Bibir Ani memang original pinkish. orang macam Ani ni memang sesuai dengan citarasa aku sendiri.. dia memang lawa. untouched by kimia kosmetik moden. tapi bulat bersih. call rumah atuk Ju. masuk ke bilik. berkulit cerah. Aku hempas badan atas katil. Orangnya kecil molek. Umur Ani baru 18 tahun. dan secara sepontan jugak la batang aku naik. Ju dengan mak aku tu. kena introduce isteri aku. dengan baju pengantin yang tak tukar-tukar dari tengahari tadi. takat had bahu aku tinggi dia. Tengah aku dok melayan bisikan kalbu aku tu. aku rasa body dia boleh tahan jugak la. masuk aje bilik lepas tu terus capai handphone. Lepas makan malam. Kitorang lebih 5 tahun share rumah. Bini aku ni rendah aje. Tapi. Makin lama aku tengok bini aku ni makin bernafsu pulak aku rasa. punggung pulak tak berapa besar. buat-buat tidur. Dia tengah sibuk menukar pakaian pengantin yang dipakainya dan tak perasan aku dok mengintai. Nak buat macamana. tak perasan entah bila aku terlelap. tak berapa pasti la pasal lampu . tangan dia terlepas kain. Ani ni pinggang dia kecik aje. Penat aku melayan semua tetamu. Kain satin aku rasa. ya?´ ³Mm. Dia palingkan muka ke arah aku. Aku. mata aku dijamukan dengan pemandangan indah punggung Ani yang masih bersalut panty nipis. Ranum aje aku tengok. Daripada melihatkan pakaian pengantin yang melekap kat tubuh Ani. Pilihan mak aku la katakan. Aku duduk dan tengok Ani dari kepala sampai la ke hujung kaki. Tak nanti naya pulak aku kena menjawab puluhan soalan maut dari diorang. Aku terus pejamkan mata. Aku mula ingat Nak keluar. muka dia bujur sirih. aku lepak dengan abang-abang aku kat bawah khemah. start dari lepas makan sampai la dekat Nak maghrib baru la semua jemputan balik. Badan dia memang ada shape hour glass. Original kampung beauty. tapi rasa tak berapa elok pulak. Memang tak dinafikan. manis menawan. Hati aku yang mula-mula tadi tak berapa ada mood. Yang aku jemput tu semua geng dari rumah sewa aku aje.Aku terpaksa pendamkan rasa risau aku pada Ju sampai habis majlis. Aku membawa fikiran aku mengimbau kenangan dengan Ju. hati aku dah terikat dengan Ju. Cuma member-member kat universiti aje aku tak jemput semua. Secara sepontan kedua-dua mata aku terbuka luas. Lepas tu aku naik ke rumah. aku rasa dia ni tak rajin pakai lipstick.. Masa Ani Nak tanggal kain dia.´ Aku angguk aje. senyum. Ani ni cukup cantik. Ani dah baring atas katil. tidurla tu kot. salam. kalau aku memang tak ada awek.

Jari telunjuk kiri aku pusing-pusingkan di keliling puting tetek dia. kan ke aku menolak rezeki namanya tu? Aku pelanpelan baring sebelah Ani. Ani start gerak-gerakkan badan. Aku rasa puting tetek Ani dah tersembul di bawah baju tidur nipis tu. Aku menyelak kelambu dan mengadap muka Ani. Ani mendongakkan muka dia sikit dan mula mendengus perlahan. Masa bibir aku mengucup pipi kiri Ani. Tangan kanan aku pulak mengusap rambut dia. Kemudian aku dekatkan bibir aku dengan bibir dia. Tak tidur lagi rupanya. Puting tetek Ani dua-dua belah dah basah kena air liur aku. Mata dia masih pejam lagi. Aku meramas-ramas gumpalan rambut yang menutupi permata isteri aku tu. Dia mengiring sebelah kiri dan mengadap kelambu. Aku start cium bawah dagu Ani dan pelan-pelan naik ke atas mengikut tulang dagu dia sampai ke telinga. kalau tak dijamah. Kepala Ani masa ni slow-slow start geleng kiri-kanan dan dada dia aku rasa makin laju turun naik. aku adalah LELAKI. Tetek Ani membukit tegang aje atas dada dia. ³Mmhh.?´ bunyi suara keluar dari mulut Ani. Aku cuba merasa celah kelangkang Ani. ke perut Ani. kening. Batang aku dah mula naik pelan-pelan. Aku pelan-pelan mengelilingi bibir Ani dengan misai aku. Aku angkat kepala untuk melihat dengan lebih jelas. tapi dia merapatkan kaki. 4-5 kali aku tawaf muka dia. Dia macam mengelak dengan mengangkat bahunya mengepit tanganku. Lazatnya aku rasa. Tak berapa lama lepas tu Ani mula membuka mulut dia sikit. dia berpusing. tapi tak sentuh lagi. Aku benamkan bibir aku ke alur di tengah tetek Ani dan mula menghisap. Tangan Ani dah start meraba-raba lengan aku. Misai aku merayap kepipi. Aku memegang bahu kanan dia dan pelan-pelan meraba ke tengah. Lepas kiri. Ekor mata aku perasan kaki Ani dah tak duduk diam. Bibir dia mula mengeluarkan bunyi erangan kecil. Walau macamana dalam pun perasaan cinta aku pada Ju. Bila dah berdepan denga. Jari-jemari aku mula memanjat badan Ani. kanan. membelakangi aku. menelentang. Tangan aku pulak meraba-raba ke bawah. mungkin dia geli. Ani mengangkat bahunya menolak dagu aku. kemudian ke pangkal peha dia. cuma misai aku aje yang kena bibir dia. Tangan aku menarik baju tidur Ani pelan-pelan ke atas sampai ke pangkal peha. mata. Aku merapatkan muka aku ke pipi dia.. Aku melepaskan tubuh Ani untuk membuka baju. mengubah kedudukan dan duduk di tepi katil. kata aku dalam hati. Aku jelirkan lidah dan jilat naik ke dagu dia. Tangan Ani meramas-ramas lengan aku. Aku dengar bunyi nafas Ani dah laju sikit. Sepanjang masa ni sekali-sekala aje bibir aku menyentuh kulit muka Ani. Aku mula menghisap tetek Ani melalui baju tidur dia. Masa ni garpu aku tak merayap ke mana-mana lagi. dok pelan-pelan menggesel-gesel kiri kanan. Aku senyum dan melagakan hidung aku dengan hidung dia.´ Ani mengerang lembut.. Aku biarkan aje.meja tepi katil tu agak kelam. Aku selak rambut Ani yang menutup telinga dia dan mengusap cuping telinga Ani dengan misai aku sambil pelan-pelan aku hembuskan nafas. µTanah subur dan halal¶. dahi dan dagu Ani. Aku bangun. Tangan kiri aku meramas tetek Ani dengan lembut. . Aku mengubah taktik dan mula menjalarkan bibir aku ke seluruh muka Ani. Aku sambung balik hisap tetek dia. Aku lepas tu start jilat telinga kiri Ani sambil mengulum cuping telinga dia. ³Uhh. Aku mula menyentuh bahu Ani dan mengurut lembut.

Peha dia pulak kepit kepala aku. Aku tengok muka Ani berkerut... Aku stop operasi. Aku teruskan operasi jilat sampai aku rasa . uh. ³Uh. ³Fuuhh. Akulekapkan bibir aku kat lubang cipap dia dan menjelir lidah aku sedalam yang mampu dan menjilat ke atas. Masa ni aku dapat lihat dengan dekat bagaimana rupa cipap bini aku ni. Ani membiarkan aje tindakan aku. Bibir aku berbunyi-bunyi menghisap cipap dia. halus aje. Ini sudah NGAM! Aku ambik bantal dan letak bawah punggung dia untuk memudahkan operasi menjilat. Nampak macam dah merah sikit. Aku kuak mulut cipap Ani dan mulakan tahap kedua. Terkejut jugak aku. Bibir aku dibasahi air cipap Ani yang bercampur air liur aku. Tangan Ani cuba menolak kepala aku dari cipap dia. Ani aku rasa makin kuat mengelepar. Aku angkat kepala. Naik lenguh tangan aku tahan. ³Hah. ³Uugghh. Diapunya urat kelentit agak terbonjol di tengah-tengah bulu halus sejemput. tak duduk diam. Nasib baik la peha dia aku paut habis. stop. tak berapa panjang dan agak lembut aku rasa. Aku lurut peha Ani daripada pangkal sampai la ke tapak kaki dia dengan tangan aku sambil lidah aku menari-nari dekat keliling bulu cipap dia. Aku membuka kelangkang Ani sambil bibir aku tak henti-henti mengucup bahagian dalam pehanya. aku jilat balik cipap dia. jilat. Lama jugak aku µMenyeksa¶ Ani cara gitu. aku rasa la. tengok tangan dia dah melekap kat tetek dia sendiri. RAKUS GITU! Badan dia melentik dan dia meronta-ronta.. sambil mengertap bibir. Aku Nak kasi dia puas gila-gila punya malam ni.Lepas tu. jilat. stop. Ani melentikkan badan dia dan mendengus kuat. hah. Cipap dia bagai Nak gila ditekan ke muka aku. bulu cipap Ani sejemput kecil.´ mulut dia tak henti-henti mengeluarkan bunyi erangan yang cukup enak pada telinga aku. Keluar hembusan panjang dari mulut Ani. Macam tak cukup nafas aje aku dengar. kedua-dua tangan aku mengusap-usap peha bogel dia. Sambil tu jari aku dok mengurut urat kelentit dia. Lembut licin aje aku rasa area ni..´ Ani melepaskan erangan panjang. Pelan-pelan aku cium cipap dia. Bibir aku melepaskan puting tetek Ani dan menjalar turun. hah. Terkejang-kejang dia dalam climax yang pertama dalam hidup dia. uh.. Kedua tangan aku memaut erat lutut Ani dan mengangkatnya ke atas pelan-pelan. Apam dia bulat mengelembung. Bila aku rasa dia dah agak cool.´ tak henti-henti keluar dari mulut Ani. Kali ke 5. berkilat-kilat. Peehh. Aku jilat cipap Ani macam anjing jilat muka tuan dia. Aku tengok mulut cipap Ani for the first time. tapi aku sempat pegang. Tak sangka dia climax. uh. Aku naik ke atas katil bagi memudahkan usaha aku mendapatkan madu dari celah kelangkang Ani. Aku cium dan menjilat pangkal peha Ani.´ Ani menghembus panjang bila aku dah stop operasi tahap pertama. tapi masih bertaup lagi. 3-4 kali aku buat. Kaki dia macam Nak kepit kepala aku. hah. Dia memberikan tentangan tapi setelah lama aku jilat dan cium peha dia. mengucup perut dia sampai la ke peha.

Cipap dia pulak macam disua-sua ke arah batang aku yang memang dari mula tadi dah mencanak 135 degree. gadis bogel. family kitorang tak ada siapa yang tahu. skandal melayu. macam tersentak. Aku tak berani Nak cerita kat mak aku. pasal bibir luar dah bengkak sikit. Sehinggalah peristiwa mak aku dan mak Ju bergaduh kira-kira sebulan selepas result SPM keluar. melayboleh. Aku dilarang pergi ke rumah Ju lagi selepas tu. cerita ghairah. Sampai Ipoh baru jumpa. cerita lucah. kisah seks melayu boleh. Refleks cum aku rasa. kan? Mak dah tak kasi. kisah seks melayu boleh. Cabaran dan dugaan dalam percintaan pun tak pernah wujud dalam hidup aku dan Ju. cerita dewasa. Tudung bogel Comments Off Dari Bahagian 2 Masa result SPM keluar. seks. tapi pendendam. result aku dengan Ju tak banyak beza. cerita lucah. cerita berahi. melayu boleh. Lepas aku dah hantar Ju naik bas balik ke kampung baru aku naik bas pergi Seremban dan ambil result aku. kisah seks melayu. gadis bogel. Syukur. ghairah berahi. . skandal melayu. tu pun pergi naik bas asing-asing. Aku sebenarnya tak tau apa punca pertikaian mak aku dengan mak Ju ni. Mak aku ni jenis pendiam. dengan muka aku di depan mulut cipap Ani. cerita 17 tahun. seks melayu. Ani asyik menggesel-geselkan punggung dia kat atas bantal sambil perut dia kejap-kejap bergerak. Dia tak berleter. Muka Ani aku tengok dah merah. mak Ju tak pulak macam mak aku. Kami sama-sama isi borang UPU untuk masuk ke universiti lepas tu. tapi tajam gila perli dia. cerita benar. aksi gadis bertudung. tudung bogel. cerita berahi. 2010 Filed under: cerita berahi | Tags: aksi gadis bertudung. tenang macam dreamy aje. masa minum petang lagi satu das. seks melayu. Selama aku dan Ju bercouple hampir 2 tahun tu. Bibir dia menguntum senyuman sambil dada dia dok turun naik dengan nafas laju. sedas lagi time lunch. Dia okey aje aku kawan dengan Ju. Kali ni aku tengok mulut cipap dia dah agak terbukak.. kisah seks melayu. Aku bangun melutut.peha Ani dah lemah longlai. Ke Bahagian 5 Tags : cerita benar. cerita panas. melayboleh Kisah Benarku ± Dengan Gadis Bernama Juhaida ± 3 Posted July 23. Kira kami pandai la jaga kelakuan bila kat rumah. cerita ghairah. OPERASI BERJAYA! heh heh heh. Aku lepaskan peha dia dan melutut. cuma perli aje. cerita 17 tahun. aku pergi temankan Ju ke Ipoh ambil result dia dulu. cerita panas. Mungkin pasal Ju dah cerita kot pasal kami dekat mak dia. Nak kata apa pulak lagi. pasal mak aku tak Nak cerita pulak. seks. Karang tak pasal-pasal kena perli. Yang aku tau. dia cukup dendam dengan mak Ju. Cerita Dewasa. Aku senyum aje tengok. Sedas pagi. Nak buat camana? Tapi yang bestnya. tanggalkan kain dan kembali ke posisi tadi. melayu boleh. Aku lekapkan lidah aku kat cipap Ani dan pelanpelan jilat ke atas sampai ke biji kelentit dia. ghairah berahi.

Aku takat dapat tengok aje la dari jauh masa Ju meninggalkan kampung aku. Aku katakan aku risau pasal mak aku kat kampung. Hari perkahwinan aku dengan Anizar tinggal seminggu aje lagi. baik la. cantik la. aku terus aje masuk kereta. Jadi aku berhubung dengan Ju pakai surat aje la lepas kena sound dengan mak aku tu. Malam tu Ju call handphone aku. Nasib baik la kami duduk kolej kediaman lain-lain. lusa. Nasib baik Ju tak mengandung. Sorang tua setahun.esok lagi. Ju kata ramai jugak senior Nak tackle dia. Aku katakan aku Nak Ju dengar dari mulut aku sendiri. Mak aku kata macammacam la pasal budak tu. Rumah yang kat kampung tu actually tuk dia punya.. Tak habis-habis. jadi belangkas ke sana ke sini berdua aje. Nasib baik la Ju faham dan insaf(?) serta tak menyangka yang bukan-bukan. Aku ajak Ju dan mak dia balik kampung bersama aku. Ju masih lagi perasan ada benda yang tak kena. Sebulan sebelum tu aku dah mintak tolong kat atuk Ju agar dapat merahsiakan cerita sebenar dari Ju. Hehheh. family dia pindah ke Setapak. Tapi. Memang NGAM la awek aku ni. Kalau tak payah jugak kot-kot mak aku bertembung dengan mak Ju. tulat. Lepas mak aku call. Nak rapat tak boleh. aku cuba la buat macam biasa dengan Ju. Bila aku balik Key Ell. Aku cuba jugak kenen-kenen kat mak aku pasal mak Ju. Lepas peristiwa tu aku dan Ju macam makin mesra. Peristiwa yang aku ceritakan masa yang lepas tu jadi time kami di tahun 3 pengajian. Buat kali pertama dalam sejarah perhubungan aku dan Ju. Macam la aku tak kenal kat dia. Masa tu aku kat Key Ell. aku dengan Ju macam biasa la. sopan la. Masa orientasi. aku dapat tau pun bila peminangan tu dah pun diterima. Nasib baik la cerita aku bertunang tu tak merebak sampai ke telinga Ju. Jenuh aku tepis kiri kanan. karang naya pulak aku kena dengan mak aku. lebih daripada sebelumnya.. aku tak cerita lagi bab aku Nak bertunang. Aku katakan ada kenduri mak aku Nak buat minggu depan. Aku katakan mak aku tak sihat. Aku cakap kat mak aku pulak yang kerja kat office punya la banyak sangat sampai aku tak boleh balik kampung sehingga tengahari sebelum aku bernikah. lepas raya tahun 96. Aku continue kerja dengan syarikat insurans manakala Ju pulak kerja kat syarikat swasta kat Damansara Utama. Nasib baik mak aku percaya cakap aku.. Tapi bila dah lama berkawan. Kalau orang lain dah tentu ingat aku tak serious Nak kawin dah. Tak sampai hati. Back to ringan-ringan aje. Lepas tu. Aku dan Ju sama-sama masuk universiti dalam kursus yang sama. Kami grad 4 tahun lepas. aku tak sampai hati Nak tolak. dengan harapan dia tak perasan apa-apa. Tiga orang abang budak tu kawan aku start dari kecik lagi. Seminggu sebelum Ju masuk universiti. Tu pun tak selalu. mak aku tiba-tiba pinangkan sorang gadis kat kampung untuk aku. sehinggalah. Aku sampai ke kampung pada minggu depan tu bersama Ju dan mak dia. Cuma kitorang tak la mengulangi adegan-adegan di pejabat aku tu lagi. . tapi bila aku tengok muka mak aku dah lain aje. Tak jadi aku Nak bagitau mak aku yang aku Nak kawin dengan Ju. macamana bagus pun lakonan aku. sorang sebaya dan sorang lagi bawah aku 2 tahun. drive balik kampung malam tu jugak. Mulut aku cakap terima tapi hati aku dah sebak mengenangkan Ju. Aku dapat rahsiakan dari dia. Dah la dia anak angkat mak aku pulak tu. tapi dia masih berdendam tak habis-habis. dia of course la tak layan. aku berbohong dengan dia. Ju tak suspect apa-apa bila dia tengok ramai orang kat rumah aku pasal dia percaya mak aku Nak buat kenduri. Perhubungan kami masih lagi jadi rahsia pada keluarga aku.

³Ju. pasal nikah lepas Isyak..´ ³Rie mintak maaf. Punya la risau. Masa diorang sampai. makcik.. Dengar my side of the story.. sampai Tok Naib (Naib Kadi mukim) tegur. Aku telan air liur dan masuk ke dalam. Pintu bilik terkuak sikit. Let me explain.. capai motor dan pegi rumah Ju.´ Aku cuba Nak memujuk. dia bisik kat telinga aku yang Ju dah tau cerita. ya sayang?´ ³Kalau Ju ikutkan hati ni memang Ju dah halau Rie keluar.´ Ju teresak-esak.. Give me a chance. give us a chance.. Atuk Ju pun ada kena jemput sama. macamana aku Nak explain kat Ju nanti? Aku dah tak berapa Nak consentrate masa nikah lepas tu.. Ju tengah duduk atas katil sambil peluk teddy bear besar yang aku hadiahkan dulu tu. orang kampung aku memang biasa buat macam tu. Masa aku salam dengan atuk Ju. Rasanya aku kena ulang lafaz akad dekat 7-8 kali la kot? Aku pun tak berapa ingat dah.. kita akan kawin juga nanti.´ Mak Ju mengangguk lemah. ada aje yang silap. You paham. Last-last dia paham jugak maksud aku. Terkejut beruk aku. perangai mak macamana? Rie tak sanggup Nak mengecewakan mak.. Sampai aje kat depan bilik Ju aku tarik nafas panjang dan ketuk pintu. Pagi lepas aku nikah tu aku senyap-senyap turun rumah. Tangan Ju aku genggam erat-erat. Selak pintu jatuh. Abang-abang aku jemput jemaah surau aje. Ju diam. Aku tengok mata dia merah berair. kan. lepas Maghrib kat rumah aku ada kenduri doa selamat.. Semua ni rancangan mak.´ Senyap. ³Ju ada kat atas. Tolong bukak pintu ni. Jenuh jugak aku Nak explain kat dia.. Ju.´ Tap.. enam bulan lagi kita kawin.´ . No. aku yang sambut. Please. Sayang. ³Rie mintak maaf sayang. ada sorang makcik Ju terlepas cakap depan dia petang tadi. Aku duduk kat depan Ju dan pelan-pelan aku ambik tangan dia letak kat pipi aku. Aku naik ke bilik Ju. Kenapa boleh jadi macam ni? Kenapa Rie tak terangkan kat mak Rie pasal kita? Kenapa Rie tak pikirkan pasal Ju? Kenapa Rie sanggup kecewakan Ju macam ni? Kenapa Rie boleh buang janji Rie pada Ju? Kenapa. Rie tak dapat Nak tolak.Nasib baik la atuk Ju tak maki aku. okay? Rie janji. Aku diam aje. ³Rie sedar. Mak Ju yang bukakkan pintu. Air mata dia mengalir jatuh atas teddy bear. ³Ju.. Rie dah cuba. tapi mak dah berharap sangat. salam semua orang. ³Rie janji. Ju. Kenapa.. Malam tu. Please.

Sedih aku tengok buah hati aku macam tu. cerita berahi. Hehheh. cerita dewasa. masa tu dah dekat sangat Nak sampai rumah aku. 23 kali aku ulang sebelum bibir aku memaut bibir Ju dalam kucupan yang amat panjang. Ani (panggilan untuk Anizar) dah tidur. melayboleh Kisah Benarku ± Dengan Gadis Bernama Juhaida ± 2 Posted July 20. Abang-abang ipar aku pun join sekali. Lepas tu. Aku dah la tidur mati pulak tu. Walaupun aku kawin dengan adik diorang. ³I love you´ tanpa mengeluarkan suara. aku kadang boleh gelak sorang-sorang. skandal melayu. Aku naik motor dan balik ke rumah dengan perasaan kesal kerana telah mengecewakan Ju. cerita berahi. Tangan dia mula memeluk leher aku sambil mengusap-usap rambut aku.. dia sempat mencium pipi aku dan melambai lemah sambil bibirnya mengucapkan. aku sempat mencuri tengok rumah atuk Ju. cerita lucah. Aku dan Ju sama-sama diam sambil makan.Kata-kata aku termati di situ. melayu boleh. Aku bangun. ³Rie. Tingkap bilik Ju tertutup rapat. Lawak betoi. Nak call pakai handphone. Masa aku dan Ani diarak ke rumah aku tengahari tu. mata dan hidung Ju. kisah seks melayu boleh. kisah seks melayu boleh. cerita lucah. cerita 17 tahun. ghairah berahi. Aku mula mencium pipi. Lama jugak aku dan Ju duduk melayan perasaan masing-masing. Mungkin pasal aku. cerita 17 tahun. Bila teringat balik bab aku kawin dengan Ani ni. cerita panas. cerita panas. Mak dah siapkan makan pagi kat luar ni. Ju. skandal melayu. Tudung bogel Comments Off . Pelan-pelan aku melepaskan pautan bibir Ju dan merenung muka dia. kisah seks melayu. satu. sori la aku Nak panggil depa abang. Aku rapat dengan Ju dan peluk dia. Ju makin kuat teresak-esak sambil menumbuk dada aku. dan dua. kau aku kau aku. sarapan apa semua. cerita benar. ghairah berahi. menarik Ju berdiri dan memimpinnya ke pintu. Time aku sedar. seks melayu. Kami keluar beriringan dan duduk mengadap juadah sarapan pagi. Sampai pukul 2 pagi baru la diorang balik. dahi. letih melayan kawan-kawan sekampung aku yang tak habis-habis mengusik. time aku meninggalkan rumah Ju.´ Suara mak Ju memecah kesunyian. tudung bogel. aksi gadis bertudung. sedih mengenangkan Ju. cerita ghairah. Sabar je la. cerita ghairah. hari pun dah pagi. Bila aku lelap pun aku tak sedar. melayboleh.. Lepas mandi. Ke Bahagian 4 Tags : cerita benar. Ani pulak dah tak ada kat dalam bilik. Cerita Dewasa. seks. Aku tukar baju dan baring. Panggil nama aje la. gadis bogel. Air mata Ju masih lagi mengalir membasahi pipi gebunya. melayu boleh. Malam pertama bagi aku dan Anizar tak la seperti orang lain. seks melayu. Dia pergi tolong mak dia siapkan sarapan la kot. Masa aku masuk bilik pengantin. aku lepak dengan abang-abang ipar aku kat tengah rumah. seks. 2010 Filed under: cerita berahi | Tags: aksi gadis bertudung. gadis bogel. Nampak macam tak ada orang aje kat rumah tu. kisah seks melayu.

Huh.´ Aku tarik batang aku keluar. Punya la ketat. Huh. ³Are you sure? ³Yes yes yes. ³Sakit?´ aku tanya soalan bodoh. Tak berani Nak masuk lagi. ³Uugghh. Aku tengok darah mengalir dari cipap Ju. tapi takder suara keluar. Tak tahan. kanan. Lepas tu aku pegang peha Ju kuat-kuat dan tekan. Lepas tu pelan-pelan aku tekan.. Kepala about 2 inci lebar. Aku tekan lagi sampai kepala batang aku masuk terus dalam cipap Ju. Lagi lagi. Panjang about 5 inci setengah dan lebar 1 inci setengah. Ju dah start nangis dah. Dia geleng kepala.. Batang aku kira normal la. Aku tarik balik. Aku pelan-pelan tekan. Kepala batang ni bukannya keras sangat. Aku terus tarik dia bangun dan peluk dia. Aku usap rambut Ju pelan-pelan sambil aku cium pipi dan bibir dia... Dia cium aku dan terus ambik tangan aku letak kat cipap dia. ³Masuk masuk. Aku stop.. Darah. ³Tak leh masuk. Apa you buat?´ dia tanya.´ Aku tekan lagi sampai separuh batang aku masuk. Aku tarik balik dan tekan lagi..´ Ju mengerang.´ Aku tarik nafas dalam-dalam. Batang aku masuk sikit demi sikit dan tetiba Ju pegang cengkam lengan aku sambil dia jerit.. Mata dia pejam.. atas. Aku anjak ke kiri. Lepas tu tarik keluar balik sikit. Nyesal lak aku ikut cakap dia. Fuuhh.. ³Adidididi. Takut dia sakit... Dia bukak mulut.... ³Aaoouuss. Kali ni dia bukak mata dan mengerang sambil hembus nafas. Mula-mula aku sandarkan aje batang aku kat mulut cipap dia. Lepas tu dia senyum. Ju tersentak kejap.. bawah Nak cari angle Nak masuk. Tak le banyak sangat.. Cepat cepat. Ada lendir merah kat hujung kepala. Huh. Ju gigit bibir dia. .´ Baru cakap jer tetiba kepala batang aku masuk. Sakit gak ler sikit. Dah sampai selaput kot. Rasa cam batang menyondol spendar bila naik tegang time parking bawah jer.Dari Bahagian 1 Ju mengesot ke hujung meja dan aku terus capai peha dia angkat ke atas. Lepas tu aku rasa macam ade barrier sekat tekleh masuk lagi. ³Sakit?´ aku tanya.

Tak tau Nak describe camana. kaki dia peluk pinggang aku kuat gile. Aku cium mata dia. Dia dongak kepala sambil mengerang lembut. Erotika.. Aku dah tak ingat apa-apa dah. Dayungan aku makin laju. Kali ni cipap Ju kemut batang aku punya la.. Aku angkat kepala tengok jam kat dinding.. Dia macam kena sedu (hiccups). Huh.. Badan Ju masih lagi mengeletar. 15. (especially bila lepas baca tek. ³Lagi lagi lagi. Terkejut aku bila tengok dah pukul 1 tengah hari. Seronok! Mulut Ju asyik kelua.. Huh. Fuh. Aku cium mata dia yang dari tadi pejam tak bukak-bukak. ³Hhuugghh. Badan aku pun mula menggigil dan batang aku muntah buat kali kedua hari tu. hehehe. 20 kali.. Mulut aku pun ikut rentak mulut Ju jugak. jari dia cengkam belakang aku. Aku tekan batang aku ke dalam cipap Ju. Bunyi nafas Ju kuat gile... Aku tekan batang aku sedalam mungkin kat cipap Ju. Badan Ju mengeletar kuat masa ni.. 5..... Cuma aku merasa nikmat syurga dunia. Berapa banyak mani aku tumpah aku pun tak perasan. Kali ni dalam cipap Ju. Dah rasa nikmat giler. Aku stop dulu dan peluk Ju. kepala dia dongak ke belakang sambil nafas dia turun naik. Aku tak akan lupakan saat-saat manis aku dan Ju merealisasikan benih cinta kami berdua..´ Ju berdesir kat telinga aku. Bibir Ju mengulum senyuman manis. ³Huh. Sampai le. Kali ni smooth sikit. tapi rasanya lebih dari 5 kali pancut. (refleks cum la tu.) Kitorang baring kat atas meja tu ntah berapa lama ntah. Merah padam pipi dia. Sekali tekan jer kepala dah masuk habis. Rasanya lama gak Nak masuk sampai had tu.. Yang aku tau cukup WONDERFUL dan time tu le batang aku rasa keras tegang gile.´ Aku kembali ke posisi asal dan mula menekan batang aku ke dalam cipap dia balik. Aku tak kira dah lepas tu. . Badan dia terangkat. Aku tekan lagi slow-slow sampai cecah pangkal telur aku. Dia dah mula cakar belakang aku.. Korang sure tak caya kalau aku cakap yang aku dan Ju ni dah cukup lama berkawan. Selama dua jam aku dan Ju bersenggama (pinjam istilah lama Wahid Kasran) di pejabat hari tu. ³I love you very much´ aku bisik kat telinga dia.³Ss.´ tiap kali aku sorong tarik batang aku keluar masuk cipap dia..) Cipap dia still dok kemut batang aku yang masih keras kat dalam cipap dia.. Nak tahu nikmatnya rasa sindri la. 10. Aku rasa macam bergegar meja tu. Aku tengok muka Ju. Ju start cium aku. Kira dinding cipap dia macam kena shock letrik je cengkam batang aku... Mata dia pejam lagi. Masa ni lancar je batang aku keluar masuk cipap Ju. Huh. Huh.. Satu muka dia cium. Nikmatnya jangan cerita la. Biasanya time aku stim giler cam tu la. Kaki dia dok peluk pinggang aku tak lepas-lepas. cakap tak guna. Sememangnya aku amat ikhlas ingin memperisterikan Ju... Time ni baru ler aku perasan betapa ketatnya cipap awek aku ni. Pangkal peha aku dah rasa basah kuyup.´ panjaang aje bunyi keluar dari mulut Ju.. Aku pelan-pelan dayung. Dia tengok aku. Kejap-kejap dia macam tersentak. Ju slowly bukak mata dia. Berombak-ombak aku rasa kat batang aku... Aku pejam mata.. layu dan kuyu semacam jer.

. Ju akan lari ke tangan orang lain dan melepas la aku. tapi aku sorang je lelaki.. Tunggu aje la. kan? Biasanya aku akan pergi ke rumah Ju untuk aktiviti harian-MAIN! Masa ni belum tadika lagi. Masa tu sekolah kampung tak berapa cemerlang lagi. Aku dan Ju lepas tu masuk sekolah yang sama. ³Happy Birthday. Nasib baik la aku tak jadi lembut. Itu lima tahun dulu punya cerita. masak-masak.´ . Masa lunch esoknya. Hehhehheh. Cuma pasal masa tu kecik lagi tak la berapa menarik sangat. April lepas Ju telah selamat menjadi ISTERI NOMBOR 2 aku. Aku pulak dengan muka semacho habis menghulurkan hadiah aku pada Ju dengan ucapa. Best. Tiap-tiap tahun berlumba-lumba Nak dapat nombor satu dalam kelas. Ju. Boleh kata satu body Ju aku dah tengok. macam-macam. Aku di-tawarkan masuk ke sekolah berasrama penuh di Negeri Sembilan. jadi kitorang main la dari pagi sampai ke petang. Aku cam biasa la jadi suami. permainan kesukaan adalah main kawinkawin. Ju pulak masuk sekolah asrama di Ipoh. Payah gak Nak bawak naik bas benda alah tu. kan? Kisah cinta aku dan Ju ni cukup menarik. Rumah dia kira berdepan dengan rumah aku tapi tak la bertentangan. Aku tahu Ju selalu lepak kat McDonalds sebelah Super Kinta masa lunch. Masa main kat rumah aku.... Tapi Ju tak marah atau merajuk bila dia kalah. Bila result penilaian darjah lima keluar. ada la dalam 3 kaki kot. Lelaki sejati beb! Masa kitorang bermain bersama. kata aku dalam hati. Pelik. dia balik kampung tak masa birthday dia nanti? Dia jawab tak. Hehhehheh. Tapi. mak dia pergi Key Ell seminggu time tu. Kebetulan birthday dia jatuh pada hari Sabtu. lebih sensasi dari Sembilu 2. Kadang-kadang kami main kat rumah aku jugak sekali-sekala. Ju punya pasal. cuma aku dan Ju aje yang dapat 5A dalam sekolah kitorang. Aku sempat tanya dia dalam surat terakhir aku. aku dah siap dah tunggu Ju dalam McD. Tapi Ju cepat-cepat tarik aku pegi naik tingkat atas. Semua sanggup aku buat. Dengan hadiah gila punya besar. masuk-masuk aje dia dalam McD. bilik parents aku jadi bilik aku dengan Ju. Jadi aku balik ke rumah abang aku kat Ipoh hari Jumaat tu. Sekolah Ju lepaskan student keluar town pada hari Sabtu.semenjak kecil lagi aku dah kenal dengan Ju. Tapi batang aku dah boleh naik dah kalau tengok awek telanjang. Kami berutus surat setiap minggu. Muka aku punya la tebal aku rasa. Satu kelas dari darjah 1 sampai la darjah 6. Selalunya aku la yang menang. Ju pulak isteriku yang mulia. Part yang ni lain kali la aku cerita. Aku masa ni dah sedar bahawa kalau aku tak buat something. terus jerit nama aku tengah-tengah orang ramai tu. Kami sebaya dan masa zaman innocent tu budak-budak lelaki dengan perempuan memang biasa la kalau Nak berkawan pun. tapi baru sekali tulah aku berani melakukannya. Aku dan Ju sebenarnya berjiran sekampung. Semenjak aku mula mengenal dunia di luar rumah aku dah berkawan dengan Ju. lepak mana. Dia tanya aku bila sampai.. Kami duduk kat area yang agak tersorok sikit. Tiap-tiap hari aku dikelilingi perempuan. main atas rumah.. Selalunya ada la 2-3 orang lain join sama. Peehh. Jadi masa aku form 3 aku buat surprise time birthday dia. best gila kalau aku ingat balik time tu. Aku masih lagi mengunjungi rumah dia petang-petang.

Bila aku naik ke atas balik. ³Sayang. word melayu ni kurang sikit unsur-unsur erotika. pikirkan lamaran Rie ni. Aku suarakan hasrat hati yang inginkan dia jadi awek aku. gadis bogel. Orang kampung ni lain sikit time aku dulu. melayu boleh.. kisah seks melayu. Dia tersentak sikit. melayboleh Kisah Benarku ± Dengan Gadis Bernama Juhaida ± 1 Posted July 18. Ada la someone yang jadi posmen. . cerita 17 tahun. cerita lucah. ghairah berahi. diam terus. cerita lucah. mungkin pasal tak sangka yang aku ada perasaan sedemikian pada dia.´ kata Ju. masa tu cerita omputeh la yang ade. gelak gak. cerita berahi. tak boleh la macam tu. seks melayu. skandal melayu. Haha.´ Satu ciuman melekat kat pipi aku. cerita benar. seks. Tapi sekarang ni dah boleh terima sikit la bab bercouple ni. masa aku sekolah form 3 lagi dah didedahkan dengan cerita cam ni. Masa first time tu. cerita ghairah. Ke Bahagian 3 Tags : cerita benar. Aku dengan dia. cerita panas. ghairah berahi. ³Ju duduk dulu. Aku pelan-pelan angkat dagu dia sampai kami bertentang mata. kena kontrol macho. Terkedu aku. tudung bogel. Rasa macam Nak melompat aje hati aku masa tu. cerita panas. cerita ghairah.. even kawan-kawan aku kat sekolah pun tak tau aku ada awek. Ni first time aku jumpa cerita erotika Melayu.. walaupun dah confirm sebagai couple. aku nampak Ju tersenyum manis tengah peluk teddy bear yang dekat besar orang saiznya. Cerita Dewasa. mau jam tu jugak aku gomol Ju puas-puas. skandal melayu. Kami tak announce kat semua orang. Tudung bogel Comments Off Sebenarnya aku dah biasa sangat dengan cerita-cerita erotika ni. melayboleh. Merah pipi Ju. ambik order. Ju tunduk. Hehheh. Tapi. dengan bahasa bunga-bunga yang ditulis atas kertas yang memang harum semerbak wanginya.Masa dia Nak sambut hadiah aku tu aku kasi satu ciuman kat pipi Ju. Jadi. cerita 17 tahun. cerita dewasa. cerita berahi.. malu. kisah seks melayu. Kalau aku ikutkan perasaan. Hari ni Rie belanja Ju. seks. jari-jemari dia dok belek-belek ribbon pembalut hadiah. ³Thank you. tak boleh Nak berjumpa selalu sangat bila balik cuti. Mulut dia yang sejak tadi cukup becok. Mulai hari tu Ju secara rasmi menjadi awek aku. kisah seks melayu boleh. 2010 Filed under: cerita berahi | Tags: aksi gadis bertudung. Tapi. aku dengan Ju berutus surat walaupun rumah kami takat sepelaung aje. Ye la. okey?´ Ju angguk dan aku bangun turun ke bawah. kisah seks melayu boleh. aksi gadis bertudung. melayu boleh. gadis bogel. Aku letak tray atas meja dan duduk sebelah dia. seks melayu. Tiap-tiap minggu aku dapat surat dari Ju.

³Tak de orang pon?´ ³Bos kata kensel.´ ³Abis tu?´ Aku pegang tangan dia.... Aku jilat tengkuk dia. Dia diam dan tengok muka aku. Kemudian bibir aku mula panjat lengan dia. Aku jilat ke atas sampai kat telinga. Vital statistic dia tak yah le bagitau.. Ni betul punya story. Aku ikut jer) . Jadi satu hari minggu tu bos aku call kata ada meeting kat office. kensel.. Aku tengok awek aku. Setakat cium pipi putih gebu dia aje. ³Uhh. Kepala aku dah pusing lain dah masa tu. ³Ju. Kan ke naya. Sampai kat office jam pukul 10 setengah pagi. Untuk cari extra income.. Kisah ni terjadi kira-kira 5 tahun dulu. Nafas Ju mula laju. Aku mula-mula Nak gi sorang tapi awek aku Nak ngikut. Ringan-ringan tu ada la. (Ade buku cakap cam tu. Aku ajak dia naik. hehhehheh.. Aku continue sampai kat siku dia. Nafas Ju makin kuat. Lepas tu aku kulum telinga dia dan main dengan lidah aku.. Nama dia Juhaida. Dia tak menolak. dia senyum. Dia mengelak sikit.´ Aku senyum.But. lepas tu kunci dari dalam. Aku cium tapak tangan dia. Aku tunggu dulu la kat bawah.. Aku main telinga dia dengan lidah. Muka dia ade la iras-iras Vianney Anastasia Lee. Awek aku pun suci lagi.. nanti lebam. Bini Aziz M. Aku jelirkan lidah dan mula merasa kulit lengan dia. Body awek aku pun lebih solid dari Vie. Area Key Ell. meeting jam 11. Tangan Ju naik ke belakang aku. mata dia pejam.. panggil Ju aje. Office company aku tu kat Jalan Ipoh. aku mula berjinak-jinak dengan bisnes insurans nyawa. Aku naikkan lengan T-shirt dia dan teruskan operasi menjilat hingga ke bahu Ju. Tapi awek aku kira gebu sikit. Bos aku kira satu geng ngan aku. Nanti korang cari aku pulak. Anak dara. Aku bukak pintu office. Bangunannya takyah la bagi tau.. Aku tolak Ju atas kerusi.. 10 minit lepas tu bos aku telefon.. third floor. Masa tu dia dah mula pejam mata dah. so kunci office dia bagi aku satu set. Satu batch ngan aku. µTeruna suci¶ lagi la aku ni. kita buat slow and steady. Ju dah start merengek. Aku benamkan bibir ke bahu Ju dan mula menghisap.. Masa tu aku student lagi kat salah satu U yang berprestij lagi masyhur di Malaysia... Aku tengok muka Ju merah sikit. Student. Lepas tu aku turun balik ke tengkuk dia dan jilat ke atas sampai dagu dia. Aku start kulum telinga dia. Tapi pengalaman Blue dah start dari aku sekolah rendah lagi. Bagi dia panas dulu baru syok.´ Aku tekap bibir aku kat tengkuk dia. Kalau tak caya lantak la. Muka dia langsung aku tak sentuh lagi. Aku masa tu dah ada awek tapi tak pernah projek lagi. Tu yang aku jatuh cinta tu... Osman tu. what the hell. Alaa... Kir. Aku jilat tengkuk dia sampai telinga kanan. geli kot. Pelan-pelan aku turunkan balik. Tapi itu cerita lain. malu.. Slow-slow aku aku angkat tangan dia letak kat bibir aku. ³Jangan hisap.

penuh air Ju dengan air liur aku. Aku angkat peha Ju ke atas dan rapatkan muka ke cela µMahkota suci¶ Ju.. Aku tengok muka Ju. Lepas tu aku tekan dengan lidah aku dan slow-slow jilat ke atas. Dia angguk. Aku start hisap puting tetek Ju. baru Nak berjinak-jinak brader. Sambil tu aku bukak butang jeans dia dan tarik zip sampai bawah. Macam apam balik. Aku jilat keliling lubang lima nam kali dan naik ke atas sampai kat kelentit dia. Aku rasa urat . lazat. Tangan kanan Ju slow je gosok kepala aku. Alamak. Puting dia dah start tersembul sikit. kejap hisap. Aku sentuh tang puting..´ Ju mengerang. first time la katakan. Panty pink dia jelas depan mata aku. Kat sini aku hisap lama sikit. timbul sikit lagi. Aku angkat T-shirt Ju ke atas dan tanggalkan terus. Tangan aku masa ni dok gesel-gesel kat kelentit Ju. Tangan Ju dah naik ke kepala aku dan meramas-ramas rambut aku. Aku lurutkan panty Ju ke bawah. jelir dalam lagi.. Hai. Aku tengok atas. Aku tolak kulit kat kelentit Ju ke atas dan nampak kelentit dia. Bahagian segitiga kat pangkal peha dia nampak basah sikit. ³Ju cukur semalam´. Meleleh aku tengok. Aku start cium tengah alur tetek dia. Aku bukak mulut cipap dia. sambil tu jilat sikit-sikit.. Haa. Mm.. merah berkilat dan bengkak sikit. Aku bukak bra Ju dan tengok tetek dia. Ju gelak dan cubit bahu aku. Aku buat lima nam kali lagi sampai dia tolak muka aku dari cipap dia. langsung takder bulu. mata dia pejam. Aku jelirkan lidah ke dalam lubang merah Ju dan mula menjilat lagi. Badan aku mula menggigil. Dia tengok aku balik.. Aku melutut dan slide turun. tapi kat tepi dalam lubang jer. NGAM! Solid wa cakap lu...Sepanjang masa tu tangan aku dah start merayap ke pinggang Ju. Mula-mula aku tiup bibir cipap Ju. kejap jilat perut dia sampai kat pusat. ³BEST!´ aku cakap. Aku lurut tangan aku ke atas dan ke bawah sambil lidah aku jilat tengkuk dia. Senang cerita. Nampak tetek dia.. Normal la tu. Rasa masin sikit. time aku pegang tetek dia. Aku seluk ke dalam jeans dia dan tarik Nak bukak. Licin. ³Uhh. Dia punya bau. Mulut aku dah basah dah. Aku tolak tangan Ju letak atas peha dia. Mungkin peluh kot. Terangkat dia satu badan. ³Buat ape tengok aje?´ Dia senyum. muka Ju berkerut menahan geli (kot). Puting tetek dia besar kuku jari kelingking dan agak kemerah-merahan. Ju mengangkat punggung dia untuk memudahkan kerja aku. kira cam besar lutut bila duduk bersila.. Aku cukup syok dengar pompuan mengerang cam tu.. Aku mula ramas tetek dia pelan-pelan. Kenyal dan padat. Putih melepak wa cakap luu. Saiz bra dia 36B. dara lagi la katakan.. Dia pakai bra jenis kain satin warna hitam.. Aku start ganas sikit. takder pad. Kira besar jugak tetek awek aku ni. tak muat tapak tangan. Kecik je. kiri dulu kemudian kanan. Dari pemandangan mata aku masa tu cipap dia memang cukup gebu. Menggigil badan dia aku buat camtu. alahai. ³Betul ke ni?´ aku tanya.. Pehh. Slowly aku seluk bawah T-shirt Ju dan pegang pinggang dia.

dahi. Jari aku still lagi beroperasi masa ni.. nanti orait la... Sambil tu. Banjir tangan aku. ³Sikit je.. Aku pusingkan jari aku ke kiri kanan. dada dia turun naik macam ombak. Aku stop menjilat sat pasal Nak bukak seluar baju. ³Sakit lagi ke?´ aku tanya Ju... Cari ³G´ spot.´ Rupa-rupanya dia dah sampai.´ Aku pujuk. Ju bukak mata dia jap tengok apa aku buat... Aku sambung balik hisap kelentit Ju..kat kelentit Ju dengan jari. Aku gesel jari telunjuk aku kat mulut lubang cipap. aku cakap dalam hati. Tetiba Ju tarik kepala aku tekan kat mulut dia kuat-kuat. Cium. Menitik-nitik mani aku kat perut Ju. ³Uugghh... Tangan dia masa ni dok garu-garu belakang aku.. Nafas dia punya la kuat. Isskk... ³Isstt. Batang aku dah 135 degree ke atas. hidung... Kejap je aku dah pancut. Tak sangat.´ Ju mengerang lagi. Hehehe.´ aku gerakkan jari. Pendekata satu muka. Ju dah macam ayam mengelepar . Peehh. dalam lubang cipap. ³Uhh. Air jangan cakap la. Tahan.. Sakit sakit sakit sakit. Aku stop jolok lubang dia tapi jari aku biar kat situ. Jari aku rasa macam diurut-urut. Dia punya la syok sampai kuyup tangan aku kena air dia.´ Ju mengaduh. Cipap dia kemut jari aku jangan cerita la. Kaki dia dok Nak kepit je.. Uhh. Putih jer lendir yang keluar. Susah gak Nak masuk ni. Apa you Nak buaatt. Aku jilat kelentit dia. ³Aa.. Nak kasi basah. dagu. Lepas tu sambil jilat aku pelan-pelan masukkan jari dalam lubang cipap. Lepas tu aku jolok slow-slow. Time ni baru la aku boleh naik cium.. Aku mendengus kat mulut Ju. ³Mm. kulum. tangan kanan aku bukak butang dan zip jeans aku. Berkilat-kilat kepala bana aku. Sikit demi sikit jari telunjuk aku masuk ke dalam lubang cipap Ju. pipi. Masa ni baru la aku tau betapa ganasnya kaum wanita ni bila da. Aku jilat turun ke lubang cipap Ju. Dia dah excited. Tangan kanan aku pegang batang aku dan aku mula melancap. Nasib aku dah ready tahan. Dia nampak je batang aku terus dia pejam mata. Dah panas..´ Aku pusingkan tangan aku sampai tapak tangan mengarah ke atas. Dia punya mulut bunyi dah tak macam orang dah. dia terus tarik aku lekap bibir. Aku rasa ada la dekat 10 minit baru la jari aku masuk sampai pangkal. Aku Nak dia puas betul. Biasanya kedudukan ³G´ spot ni kat betul-betul kat bawah biji kelentit. hisap lidah sampai pipi aku pun dia jilat. cam hisap gula-gula. Bila muka aku setentang je depan muka Ju.. Lepas tu aku start urut dinding lubang cipap Ju. Tegang giler. Ibu jari aku tekan kat kelentit dia dan start gentel biji kecik tu. Aku turunkan tangan kiri aku sampai kat lubang cipap Ju. Aku cium mata Ju. Aku hisap pelan-pelan.

gambar perempuan. Ju lap perut dia. cerita panas.. gadis bogel.. cerita ghairah.. dengan pipi merah padam. Aku tidak memperdulikan erangannya.. ³Kenapa jauh sangat tu. Dia nampak batang aku dok mencanak ke depan. ³Mm. seks. lelaki bogel. malay bogel. melayboleh Cerita Berahi ± Azura ± 2 Posted July 15. Puas la kot. skandal melayu. Mulut dan lidah ku terus bermaharaja lela di seluruh pantat Iza sehingga hampir lumat tempat tu mulut kukerjakan. I dahh. kisah seks melayu boleh. cerita berahi.. melayu boleh... Walamak. Aku terus lentok kat dada Ju. kisah seks melayu. tudung bogel. Seluruh kelangkangnya itu nampak basah penuh dengan air liur bercampur lendir yang kental. cerita ghairah. Aku jilati seluruh permukaan bukit pantatnya itu. Senyumannya. Tak tahan!!´ rengek Iza. Dia pelan-pelan urut dari pangkal ke hujung. Kitorang French kiss sambil tangan aku meramas-ramas bontot Ju. perempuan melayu bogel. uitm bogel. Aku ambik tisu kat meja sebelah kerusi untuk lap tangan dengan batang aku. Lama jugak dia cum. cerita seks melayu. seks melayu. Lepas tu aku angkat muka dan tengok dia. Nak recharge batang aku yang dah lentok kat perut dia. Rehat dalam 10 minit. YOU ARE GREAT!´ dia puji aku. xbrain biz melayu bogel Comments Off Dari Bahagian 1 Celah pantatnya kini tampak agak lebih merah. cerita dewasa. Mmm. Lepas tu aku clearkan meja dan suruh Ju baring.. Aku peluk dia dan lekap bibir aku kat bibir dia. Dua tiga kali dia buat cam tu. ³Sayang. melayu awek bogel. Batang aku pun dah start Nak keras balik. 2010 Filed under: cerita berahi | Tags: artis melayu bogel. Gelak. melayu boleh bogel. Letih derr. Kitorang tercungap-cungap. aksi gadis bertudung. cerita 17 tahun. Mmm. Ju tak habis-habis gosok kepala aku. cerita rogol. wanita bogel.. bogel malaysia.´ dia angguk. Aku senyum dan tarik tangan dia pegang batang aku.. Beberapa urat bulu pantat Iza . Ke Bahagian 2 Tags : cerita benar. Cum panjang le katakan.. cerita lucah.. CUN GILER! Aku mula bersemangat balik.aje.! ³Ooohh. Aku senyum jer tengok. gambar bugil. cerita bogel. ghairah berahi. terus dia tutup mulut dengan tangan. gadis melayu bogel. are you ready for PART 2?´ aku tanya. ³So. gambar seks. Dekat sikit´ aku cakap. Dengan steadynya awek aku baring dan terus angkat lutut dia.

. ³Hmm. Mulutnya yang kecil itu menyukarkan Iza untuk memasukkan kesemua batang aku yang panjang dan besar itu. Tiba-tiba Iza berhenti mengulum batang aku dan dia membisikkan sesuatu kepadaku.. Izaa perlahan.!!´ kata aku pada Iza..... ³Mmmph. Dia mula menyedut. Tubuhnya masih menggil bila aku melepaskan mulut ku dari pantatnya. Beberapa kali dia mencuba tetapi baru separuh masuk sudah mengenai anak tekaknya.. Ooo.. Iza senyum. Dan sesekali dia memasukkan seluruh batang ku ke dalam mulutnya. Senak I.. Dan menghisap. Srrtt. Aku cabut jari aku keluar dan kedua tangan ku merangkul punggung Iza dan aku tarik punggungnya naik ke atas sehingga pantatnya terdorong ke mulutku. . Iza melepaskan batangku. Digenggamnya batangku. Di situ dia menguak-nguakkan mulut kepala batang aku dengan menggunakan lidahnya.. Seinci lebih terkeluar dari genggamannya. Sss. Aku biarkan sahaja sambil Iza mendekatkan muka dan mulut dia ke batangku. Iza terus menghisap kon aku dengan mulutnya yang bercampur air liurnya. Dan mula menjilat-jilat kepala itu. Punggung Iza terangkat bila jari ku makin ke dalam. Lidahku masih lagi bermain dengan biji kelentit yang terjojol itu dan jari ku mula nak mainkan peranan.termasuk ke dalam mulut ku dan aku rasa bibir ku panas terkena air dari pantatnya. Aku bangun berdiri di depan Iza sambil melucutkan seluar dalam aku.. Lantas itu. Dia membuka mulut dan memasukkan batang aku dalam mulutnya. Perlahan aku masukkan jari telunjuk ku ke dalam liang yang panas lagi berair dan aku dapat rasakan satu kemutan yang kuat menyepit jari telunjuk ku.!!´ bunyi mulut Iza. Dia kemudiannya menyedut pula buah zakar aku. ³Mmm... Aku tak tolak masuk jauh sebab aku nak batang aku meresmikannya. Di dalam mulutnya aku terasa kepalaku dipermainkan oleh lidah Iza.. Tersergamlah batang aku yang sudah keras sekerasnya. Sedikit sedikit... Bagai nak gila aku cuba menahan sedapnya. Dia melurut lurutkan lidah dia ke atas batang aku hingga ke buah zakar. Ternyata sudah tegak dan keras. Sepantas kita kilat kedua-dua tangan Iza mencengkam rambut ku dan dia terbangun menahan kesedapan.... Srrt...!!´ aku pula mengeluh kesedapan. Aku sudah terasa batangku menegang dan tegak keras..00 pagi. Panjang.. Kulihat tangannya di bawah manakala tangan kanan di atas memegang batang kebanggaanku. ³Aduhh. Mmpphh.!!´ kata dia tersenyum. Yang itulah yang dijilat oleh Iza.. Aku tengok jam sudah pukul 1. Dia terhenti dan menukar konsentrasinya kembali kepada kepala batang aku.

Aku membuka bibir pantat Iza yang comel itu dan mula menusukkan zakarku ke dalam apomnya yang lencun itu. Batangku masih terpacak dalam lembah larangannya yang lembut dan melazatkan itu. Pantatnya yang telah basah lencun kini terbentang indah dihadapanku. Dalam keadaan meniarap di atas perut Iza aku mula mengisap dan menjilat puting teteknya. Iza mendesah menahan kegelian dan kenikmatan.!!´ erangannya semakin kuat. Aku mulakan sorong dan tarik kat dalam pantat Iza berkali-kali. ³Aaahh. Betapa nikmatnya kurasakan.. Aku membiarkan seketika zakarku berendam di dalamnya... Sedappnya.!!´ Aku cuma tersenyum mengiyakan permintaannya. Tangannya mencengkam erat cadar sambil matanya terbeliak dan mulutnya mengerang kesedapan. Hhhgghh.. Tangannya kuat merangkul kepala dan rambutku. Aku merebahkan diriku diatas perut Iza.. Untuk mengurangkan berat badan.. Batangku keluar masuk dengan laju dibantu oleh pantat Iza yang licin dan basah.. Batang pelirku belum ku masukkan lagi. Aku terus menikam pantat Iza dengan sekuat hati.!´ rintihan Iza membuatkan aku lebih terangsang. Ahh. ³Aaahh.!!´ jerit Iza bila keseluruhan batang ku telah meneroka hingga ke dasar pantatnya. Dadanya bergelombang laksana lautan dipukul badai. Aku sendiri merasa betapa nikmatnya pantat Iza. tapi I sudah tak tahan. kiri dan kanan mencari tempat yang membuatkan nafsunya lebih terangsang. bawah.. Namun begitu ianya sudah lama tegang dan keras. Dan ini adalah rahsia kita berdua. Aku kembali menggomoli dan menyeludu buah dadanya. Basah dan hangat beserta kemutannya yang kuat.. Permainan kami menjadi lebih hebat kerana Iza turut membalas setiap tujahan batangku ke pantatnya dengan mengangkat-angkat dan menggerakkan .³I tak pernah buat macam ni dengan orang lain selain my husband. Perlahan-lahan aku bergerak ke celah kangkang Iza dan meletakkan kepala butuhku tepat di muka bibir pantatnya yang mula berdenyut menantikan tujahan. Nafasnya berbunyi kuat. Sedappnya. Ketika itu diangkat tubuhnya sambil memeluk tubuhku.. ³Argh.!!´ Iza merintih menahan sakit dan nikmat bila batangku mula menerobos masuk ke dalam pantatnya yang masih sempit. ³Lagii. aku sangga badanku dengan sikuku. Dia benar-benar dalam kelazatan. Kami berbalas kuluman. I tahu apa yang kita buat ni salah.. Aghh. Ssseeddaappnya. Akupun terus sorong tarik batangku mengesel liang pantatnya atas. Aku mula membaringkan Iza dan menguakkan kakinya dan melapikkan punggung Iza dengan bantal.

aku gunakan Ibu jariku menggentel-gentel puting payudara Iza. angkat sikit supaya aku dapat menujah lubang pantatnya. Sebentar kemudian aku suruh dia gantung punggungnya. Sebaik sahaja dia memulakan henjutan. Aku tidak jemu-jemu bermain dengan buah dadanya yang tegang dan bulat itu. Sayang I terasa penatlah´ jawabku berpura-pura. Dia bercangkung dan aku mula menujah sambil tanganku terus-terusan menggentel puting teteknya. Batangku terasa licin. sekiranya aku teruskan menojah-nojah tadi.´ rengek mulut Iza pada setiap henjutan yang dilakukan. Sebenarnya. Iza berlutut di atas tilam dan aku berdiri di belakangnya lalu merodok masuk senjataku. Hngg. Please. badannya mula mengeliat kesedapan. Maksudku.!!´ rayu Iza apabila aku berhenti menojah tadi... Sebelum menunggang aku. Sedap ni. Seketika kemudian aku mencabut batangku dan memintanya menonggeng. ³Ohh.punggungnya.!!´Aku semakin kuat mendayung.! kenapa henti. sekalisekala aku tujah juga batangku. Kalau aku teruskan dia akan µcum¶dan sampai ke puncak atau climax terlebih dahulu. Kekadang lebih enak dan menyeronokkan direndam daripada terus-terusan menghenjut. ³Sabar. air maniku juga sudah nak terpancut.. tetapi dia berjaya dan tanpa rasa sakit atau ngilu. Walaupun lambat sikit. ³Ohh. Aku menuruti kemahuannya. Dia masih lagi di atas. Agak lima minit Iza nak mencuba teknik µriding¶pula.. nafasnya sudah mula sesak. Sedapp. please do it hard to me. ³Ohh. Apa tidaknya. ³Ah. Ketiga-tiganya aku sekat dengan berbagai cara. ³Cepatlah. Agghh. Dengan kedua-dua tapak tangannya di atas dadaku. Apabila kugentel-gentel puting teteknya..!!´ rayu Iza sekali lagi. Sedapnya. Ternyata dia sudah mula berahi dan penat. dia sudah membasahi pelirku dengan air liurnya.. Pelirku juga semacam dicas semula. Aku mahu biar lebih lama batang pelirku berendam dalam lubangnya. Aku bantu dia memasukkan batangku ke dalam lubang pukinya... dia membongkok sedikit.. Kupegang erat buah dadanya. Sedapnya!!´ rengeknya bertalu-talu. I tengah sedap nii.. Aku berhenti menujah apabila aku dapati lubang pantatnya ketat semula... Dalam pada itu. Ini maknanya lendir masih banyak dalam lubang pantatnya. Tanganku masih meraba dan meramas-ramas buah dadanya. aku juga mula meramas-ramas buah dadanya.. . Dalam keadaan itu. Dua tindakan berpadu dalam satu aksi. Lubangnya terasa ketat. Sudah tiga kali dia nak sampai ke puncak. Sedapnya macam ni.

. Iza tersenyum kepuasan membiarkan air nikmat itu kering ditubuhnya. Sedapp. Aku juga sedemikian. Aku bergegas keluar dari rumahnya membawa seribu kenangan. Batangku keluar masuk dengan laju ke dalam pantat Iza. Sekali lagi aku memancutkan air maniku tapi kali ini di dalam mulut Iza. Aku terjaga ketika jam menunjukkan hampir pukul enam setengah pagi. Dikucupnya bibirku sambil menggeselkan pantatnya dengan batangku. artis melayu bogel. Dan serentak dengan itu aku memancutkan air maniku. Terus dijilatnya saki baki air maniku dan dikulumnya zakarku. Aku kemudiannya mencabut batangku dan membaringkannya semula.!!´ bisiknya setelah kembali dari bilik air. Berjejes air pekat kena sebahagian pipinya yang gebu dan ditumbuhi jerawat galak itu.!!´ Iza mengerang kesedapan tatkala keseluruhan batangku memasuki pantatnya. wanita bogel.. gambar perempuan. gambar bugil. Kemudian semakin lama semakin laju. lelaki bogel. Perlahan-lahan Iza turun hingga bibirnya bersentuhan dengan batang aku.. aku mula menojah-nojah lubang pantatnya. cerita bogel. melayu awek bogel.. gadis melayu bogel. Dayunganku semakin laju. Aku merasa ngilu bila batangku bersentuhan dengan lidah dan gigi Iza.. melayu boleh bogel. Oohh. Turun naik turun naik bertalu-talu.. Batangku mulai mencanak semula. Ohh Iza aku sayangkanmu! END Tags : cerita seks melayu. ³Agghh.Dengan perlahan-lahan. wanita bogel. perempuan melayu bogel. Sepantas itu juga aku menghalakan batangku ke mukanya. xbrain biz melayu bogel. ³Tidur sini le. Dearr. Nanti. Aku terdampar keletihan dan Iza segera berlari ke bilik air memuntahkan maniku yang bergenang dalam mulutnya. cerita rogol . Ngandung. laju dan banyak itu terkena buah dadanya. Aku mengangkangkan kaki Iza seluasnya dan terus menjunamkan batangku ke dalam lurah larangannya. Iza seakan tersentak tatkala pancutan maniku yang pekat. gambar seks. Lepass luaarr!!´ Iza menjerit halus membantah permintaanku.. Apabila terasa aku hampir memancutkan air maniku dengan pantas aku mencabut batangku dari pantat Iza... cerita ghairah. I sejuk.. malay bogel. Tahap bertahanku akan berakhir. Hampir lima minit barulah Iza bangun semula lalu meniarap di atas badanku.. Semakin lama semakin laju. bogel malaysia. Aku semakin melajukan dayunganku dan Iza mula mengerang kuat. Aku segera memeluknya dan akhirnya kami tertidur keletihan. uitm bogel. Aku tahu Iza akan klimax. ³Jaannggann... ³I nak lepas. ³Sedapp. Dalam!!´ aku cuba mengujinya.!!´ dia merintih lagi...

. gadis melayu bogel. hubungan cinta maya kami semakin hebat. ³You ni serious ke. Walaupun baru sembilan bulan kami berjiran namun dia agak peramah terutama terhadap isteriku berbanding suaminya yang pendiam. ³Kat rumah I. Inilah peluang yang ku tunggu-tunggu untuk menjamah tubuhnya. Melihat gambarnya aku dapat membayangkan bentuk tubuhnya yang menawan itu. cerita rogol. Lewat malam itu aku menyelinap masuk kerumahnya melalui pintu belakang yang dibiarkannya sedikit renggang. wanita bogel. Azurra memberitahu itulah dirinya. Namun aku sedikit kecewa kerana wajahnya dihitamkan. Hampir setiap minggu aku menerima e-mail darinya. Dia meminta aku berjanji tidak akan mendedahkan identitinya kepada sesiapa jua..?´ tanyaku.. sudah bersuami dan mempunyai dua orang anak berusia lima dan dua tahun.. Jiran sebelah rumahku... Patutle lama tak nampak. Aku kemudiannya menerima dua keping gambar separuh bogel darinya. malay bogel. Boleh?´ usulnya. cerita bogel. uitm bogel. Ketika itu isteriku pulang bercuti dikampung bersama anakanakku. xbrain biz melayu bogel Comments Off Aku pun tak tahu macamana aku boleh terpikat dengan wanita ini. Katanya dia selalu ditinggalkan keseorangan. Lepas tu tidur. Rupa-rupanya Azurra adalah Iza. Semuanya bermula bila membuka e-mailku dan menerima salam perkenalan dari seseorang yang bernama Azurra. Setelah dua bulan. Aku mencadangkan kami bertemu malam ini. Dia memberitahu suaminya kini berkursus diKL. Bayangkan you!´ selamba dia menjawab. gambar perempuan. ³Yes. Bila balik terus main. Haiza seorang guru manakala suaminya bekerja disektor swasta. Azurra juga turut menceritakan hal peribadinya kepadaku. perempuan melayu bogel. .. cerita seks melayu. Bulan ketiga teka-teki siapa Azurra terjawab.. gambar seks.. Jelas kelihatan bahagian-bahagian yang terbonjol itu. Suaminya asyik out-station dengan tugas. cerita ghairah. 2010 Filed under: cerita berahi | Tags: artis melayu bogel. Selalu I melancap.. lelaki bogel. gambar bugil. Terpegun aku seketika melihat tubuhnya yang hanya dibaluti baju tidur nipis warna putih jenama Victoria Secret dan kedua-dua bahagian sulitnya bersalut dengan bra dan underwear warna hitam. melayu boleh bogel. sepasang buah dadanya agak besar dan mengkal dengan puting nya yang berwarna coklat kemerah-merahan itu cukup memberahikan aku. Alangkah terkejutnya aku bila gambar terbarunya mendedahkan siapa Azurra sebenarnya! Dia juga memberi nombor handphonenya. melayu awek bogel. I betul-betul ni. bogel malaysia.. Aku setuju sahaja. Mana mungkin aku tahu siapa dia sebenarnya.Cerita Berahi ± Azura ± 1 Posted July 12. Aku segera menghubunginya.

.. Iza menggeliat lagi.´ Iza semakin mendesah tak karuan bila aku meramas-ramas buah dadanya dengan lembut. aku pindah pula ke sebelah kanan.. Dia merintih dan menggeliat antara geli dan nikmat... Kini tubuhnya hanya ditutupi dengan bra dan panties sahaja. Aku uli secukupnya kedua buah dadanya yang kenyal dan montok itu. Aku makin berani.. Dia melentikkan sedikit badannya agar memudahkan aku untuk membukanya dan buah dada Iza yang telah tegang itu memudahkan colinya terbuka. Rangkulan kemas aku longgarkan agar tanganku dapat meramas-ramas buah dadanya. ³Aaahhgghh. Sudah puas aku hisap yang sebelah kiri. ³Mmm. Dia masih kaku dan agak malu. Aku menyentuh pipinya dengan hidungku. . Dengan rakus aku hisap buah dadanya. Mungkin dia takut anaknya akan tersedar. Iza masa tu memang sudah stim habis.!!´ erangnya perlahan. Perlahan-lahan aku mengucup bibirnya. Mula-mula sebelah kiri dengan yang sebelah lagi kuuli seperti Mamak uli tepung roti canai. Aku terus merapatkan mulut ku telinganya sambil berbisik. Hanya yang tinggal seluar dalam sahaja. ³Malam ini adalah malam untuk kita berdua. Entahlah mengapa.. Boleh tahan besar. Aku melucutkan pakaianku. Dengan bersahaja aku mendukungnya sambil mulutku mengulum bibirnya sehingga sampai ke dalam bilik. aku begitu berani buat begitu. Aku tak dapat gambarkan betapa cantik tubuhnya yang berkulit putih melepak itu.!!´ dia merengek manja. Kucupan demi kucupan dan tangan aku mula menjalar di dada Iza.!!´. Setelah puas berkuluman dan ramas-meramas. Aku mula mengulum lidahnya dan menghisapnya perlahan-lahan sambil merangkul lehernya. ³Mmm sedapp. Kemudian tanganku meraba belakang Iza mencari hook colinya. Aku rebahkan Iza di atas tilam yang empuk itu. Ku lihat putingnya berwarna coklat kemerahan dan sudah menegak. Tak sabar rasanya nak ku jamah daging mentah yang terhidang. Iza membalas kulumanku. Aku segera membalas pelukannya.. Aku terus memainkan kedua puting buah dadanya dengan hujung jemariku. aku terus melucutkan baju tidur Iza.Iza terus memelukku. Licin dan lembut. Merasakan dia hampir terjatuh Iza lantas menolak tubuhku dan memberi isyarat masuk ke dalam bilik tengah. Aku meramas-meramas buah dadanya yang masih dibaluti coli sambil mengulum lidahnya.. Aku terus menghisap telinga dan seluruh tubuhnya. Aku terasa ombak dadanya kencang bila aku semakin merapatkan badanku. memang padat dan hebat. Mmm..

Macam biasa. tapi aku tahu dia belum orgasme walaupun sudah terangsang... Iza memang sudah sampai masa untuk mencari kepuasan yang optima tapi aku belum nak lagi.. Dia pun melorotkannya kebawah. Sampai je ke tempat yang masih berbalut tu aku berhenti... perlahan-lahan aku jilat dari lutut nya naik ke pangkal peha.. Ketika lidahku bermain diatas pusatnya. Iza mulai mengerang-erang kecil keenakan. Iza yang memang sudah tenggelam di lautan asmara.. terlalu jelas dengan warna kulitnya yang putih.³Aaww.. kulihat underwearnya sudah lencun. Aku undur kebawah lagi.. Kedua tanganku tetap meramas buah dada Iza sambil menghisapnya. Aku jilat sampai ke lutut sebelum aku pusingkan dia semula. aku pusingkan Iza ke belakang. . bibir dan lidahku kini merayap turun ke bawah. Oouww. Beberapa tempat di kedua bulatan buah dadanya nampak berwarna kemerahan bekas hisapan dan garis-garis kecil bekas gigitanku. Iza mengerang dan kedua tangannya memegang kain cadar dengan kuat. Fuhh!! Sedapnya. Iza menjerit kecil sambil menggeliat ke kiri dan kanan. Kelihatannya dia sudah lemas.. Iza hanya mampu mendesis. ³Oooh.. dan beberapa kali menjerit perlahan ketika gigiku menggigit lembut putingnya. ³Ooohh. mengerang. Iza seakan faham yang aku suruh dia lucutkan seluar dalamnya.. Nngg.!!´. Di dalam mulut. Tapi aku tengok dia nih memang jenis banyak air.´ Iza hanya merintih perlahan bila Aku membuka kelangkangnya. Kutinggalkan kedua belah buah dadanya yang basah dan penuh dengan lukisan bekas gigitanku dan hisapanku. bau tubuhnya yang harum bercampur dengan peluh menambah nafsuku yang semakin memuncak. Setelah cukup puas. puting buah dadanya kupilin-pilin dengan lidahku sambil terus menghisap. tak terkata. Kugigit-gigit puting buah dadanya sambil meramas-ramas kedua-dua gunung kepunyaan Iza. Aku tak peduli. semakin suka dengan cara aku. Kukucup dan kubasahi seluruh perutnya yang putih melepak itu dengan air liurku. Tak puas kuramas lalu mulutku mulai menjilati kedua buah dadanya secara berganti-ganti.´ erangnya. Aku perasan dari tadi lagi tapi bila aku tengok kali ni memang basah sungguh. Tak pernah aku tengok tempat tu begitu punya banjir.´ pintaku. Aku tarik sikit underwearnya kebawah. Bila aku sudah pusingkan dia. ³Buka sayangg. Sebelum aku masuk ke kawasan larangannya. Aku sambung balik kerja aku dan kali ini dikawasan taman larangannya. sesekali kedua jemari tangannya memegang dan meramas rambutku. Seluruh permukaan buah dadanya basah. Memang basah tempat tu. Dengan cepat lidah dan bibirku yang tak pernah lepas dari kulit tubuhnya itu telah berada diatas bukit pantatnya yang indah mempersona. Aku semakin menggila.

Tubuhnya menggeliat hebat dan kepala Iza berpaling kekiri dan kekanan dengan cepat. Bibir pantatnya agak rapat sehingga susah untuk aku melihat lubangnya.. Aku tersenyum senang. Kuusap dengan lembut bibir pantatnya. Kulihat daging berwarna merah yang basah oleh air liurku bercampur dengan cairan air mazinya. Mmm.´ Iza mengerang dan merintih lagi. sambil menggoyang-goyangkan bahunya. Itulah bahagian paling sensitif. Kedua tangannya bergerak meramas rambutku. Betapa nikmatnya menanti saat celah dan liang pantatnya mengemut batangku... Ohh. Iza mengejang dengan hebat. Huhu. Kekadang ponggongnya dinaikkannya sambil terkejang nikmat kekadang digoyangkan ponggongnya seirama dengan nyonyotanku kepada pantatnya. Terkadang Iza seperti menangis... Huhuhu. Dengan kemas aku memegang kedua belah pehanya dengan kuat lalu sekali lagi kulekatkan bibir dan hidungku diatas celah kedua bibir pantatnya. tubuhnya menggeliat hebat dan kekadang melonjak-lonjak kencang. sementara bibirku mengucup bahagian bawah bibir pantatnya dengan penuh bernafsu. dengan nafas tersekatsekat kusingkap bibir dengan jemari tangan kananku. . Yaahh... Kuhidu sepuas-puasnya bauan itu. Wajahnya yang manis kelihatan kusut dan rambutnya tampak tak terurus. ³Oouhh.. Iza membuka kedua belah pehanya lebar-lebar.Aku memperbetulkan posisi kepalaku diatas kelangkang Iza. celah merahnya kembali terlihat. Iza menjerit keras sambil kedua kakinya menyentak-nyentakkan ke bawah. beberapa kali kedua pehanya mengepit kepalaku yang asyik berkulum dengan bibir pantatnya.!!´ Iza makin kuat merintih. Seterusnya tanpa kuduga kedua tangan Iza menekan kepalaku ke arah pantatnya. sebentar lagi kau akan merasakan kenikmatan yang kuidam selama ini. Namun hujan yang semakin lebat menenggelamkan suaranya. Menyetubuhi bini orang sepuasnya. Aku semakin bersemangat melihat reaksinya.. Mungkin tidak berdaya menahan kenikmatan yang kuhasilkan pada pantatnya.. Aku seludu pantatnya dengan mulutku.. atas liang pantatnya kulihat ada tonjolan daging kecil juga berwarna kemerahan. Hgghh. Hidungku menjunam diantara kedua bibir pantatnya. Kemudian lalu kusingkap kembali perlahan-perlahan bibir nakalnya itu.. Kuhayati beberapa saat keindahan pantatnya itu. ³Mmm. Kujulurkan lidahku dan mulai menjilat batu permata itu. sementara jemari kedua tanganku merayap ke pehanya dan meramas ponggongnya yang bulat dengan ganas. Empuk dan hangat. Aahh. mulutnya mendesis dan mengerang tak karuan.. Mulutku semakin buas. Yaahah. kujulurkan lidahku keluar sepanjang mungkin lalu kuteluskan lidahku menembusi apitan bibir pantatnya dan kembali menjilat nikmat permatanya.. Kedua matanya tetap terpejam rapat namum bibirnya kelihatan basah merekah indah sekali.. Iza menjerit-jerit nikmat tak karuan..

. Tiba-tiba kudengar Iza seperti terisak dan kurasakan terdapat lelehan hangat singgah ke bibir mulutku.. namun sia-sia belaka. Tubuhnya kembali mengejang. Kekecewaan menusuk hatiku dan lebih menderita batinku. Hhghghghg. baik cara tradisional mahupun cara modern. Hari demi hari kehidupan kami berdua terasa jauh. Namaku Shamirah. Perkahwinan dan rumah tangga kami aman bahagia sehingga kini tapi. Kini aku bertugas sebagai seorang Pegawai Tadbir di sebuah jabatan kerajaan manakala suamiku pula bertugas sebagai seorang eksekutif pengeluaran di sebuah kilang ternama. blaus sutera dengan slack atau jeans. Kini kami berusia 28 tahun. Aku baru mula mempelajari dan merasa nikmat persetubuhan hilang semuanya akibat kemalangan yang menimpa suamiku. Berambut ikal dan bentuk tubuhku solid juga. Suamiku sebaya denganku. Mulalah suamiku berubat ke sana-sini. Kami berdua adalah graduan sebuah IPTA. Kecederaan yang dialami suamiku parah. Kami belum mempunyai anak. Kami hanya ringanringan sahaja bila perlu dan mahu. Kami sudah jarang berbual masing-masing dengan hal masing-masing biarpun di atas katil. Ssshsh. berkaca mata. Satu hari suamiku telah ditimpa kemalangan jalan raya. Dari bagian 1 Usiaku 24 tahun ketika aku mendirikan rumah tangga dengan kekasihku. Walaupun nampak tidak menjelaskan apa-apa zahirnya namun kepuasan yang pernah aku nikmati dulunya tidak lagi aku kecap sekarang ini. Batang zakarnya tidak boleh tegang dan naik. Hobiku berkemah. Suamiku lebih menumpukkan pada kerjanya manakala aku pula lebih banyak termenung dan buntu dalam banyak hal. Ponggongnya diangkat-angkat ke atas sehingga lebih senang lidahku menyelusup masuk dan mengulit-ulit batu permatanya. Suamiku sering sahaja buat overtime di kilang tempat dia bekerja. Iras dan tinggi macam graduan AF1. Larat ke gitu? Gian sangat nak rasa batang dalam lubang pukiku. Iza mengeluh tak menentu menghayati kenikmatan syurga dunia.³Hgghggh. Sohaimi.. Mencuba ubat-ubatan dan terapi malah tidak sedikit wang yang telah habis. .. gaun hingga ke paras betis.!!´ Iza menjerit kesedapan dan mendesis panjang. Takat finger fucking aja. untuk dapat merasakan zakarnya bermukim dalam pussyku sudah tidak boleh. Kehidupan ini kurasakan kosong.. Kenderaannya terbalik. Bila di rumah aku lebih suka memakai samada kain batik dan t-shirt. Malah suamiku sendiri pernah berkata µseksi dan bergetah¶. suamiku yang memandu telah terbabas. malah sebaik saja sembuh butuh suamiku tidak boleh berfungsi!! Suamiku tidak mampu melakukan penetration masa bersetubuh sebab dia mati pucuk. Berkulit cerah. Aku mengulit permatanya sehingga tubuh Iza mulai terkulai lemah dan akhirnya ponggongnya pun jatuh kembali ke katil. Perwatakanku sedikit pemalu. Pakaian yang kuminati.. Kebaya.. Biarpun begitu aku tetap tidak menunjukkan walahku kepada suamiku. Aku bangga dengan pujian suamiku itu. Rosmah. Dalam perjalanan balik ke rumah dengan wiranya.

Jadi aku terus berdiam diri. Namun Abang N tidak putus asa. Ada rasa takut. Tanpa kusadari tangan kanan Abang N telah menyingkap dan kubantu membuka kemeja T ku itu. Dia Pengarahku. Dalam keadaan begini terasa tangan kiri Abang N mengurut-ngurut lembut belakangku. Aku berdiam diri sahaja.Di pejabatku. walau-pun tubuhku mengigil tapi segala perlakuannya kubiarkan. Terasa ibu jarinya dekat kawasan tundunku. Peha kami rapat dan bertemu. Kami menginap di Hotel Seri Malaysia di bandar kecil itu. Selalunya aku tidak dibiarkan keseorangan kerana Abang N akan ajak aku keluar makan. Rapat bukan ada apa-apa cuma kami selalu outstation bersama dalam menjalankan kerja dan tugas rasmi kami. Kebetulan bilik kami µadjoining room¶ dan Abang N berada dalam bilikku ketika itu. Aku cuma berkain batik dan berbaju T yang agak sendat sedang Abang N dengan baju tidurnya. Aku tidak sedar berapa lama aku macamtu dan berapa lama pula Abang N cuba menenangkanku. Aku geli geleman dan ghairah. Diulangingnya berulangkali. Terus aku dikucupi semahunya. Aku ingin meleraikan pelukan Abang N tapi aku berasa malu andai wajahku ditatapinya nanti. Jiwaku amat tertekan. Terus terang aku perlukan seseorang untuk menjadi teman yang mampu menenangkan fikiranku. Kusembamkan mukaku kedada Abang N dan menangis semahuku. Mukaku menjadi sasaran ciuman dan jilatannya. Abang N semakin berani. Nafasku mula tidak teratur. Tangan kanan Abang N aktif bergerak. borak-borak dan akhirnya kami kembali ke bilik masing-masing untuk menghadapi tugas hari esuk. bosku. geli dan rimas tiba-tiba terasa daguku disentuh dan seterusnya di dongakkan ke atas. Suamiku tidak kisah sangat sebab dia buat overtime.. aku masih belum dapat menceritakan masalahku pada orang lain. . Tak tahu apa harus aku lakukan.. Abang N terhidup dilema yang mengongkong diriku. Nafasku menjadi kencang. Ikut pandangan mata akulah. Aku semakin lemas diperlakukan sebegitu. Dia memujukku untuk bercerita. Lidah Abang N menjilat persekitaran tengkukku. Sejak akhir-akhir ini aku selalu diajak outstation. Lidahnya membongkah mulutku. Dia sudah dewasa dan sudah merasa asam garam kehidupan ini terlebih dulu. aku rapat dengan Abang N. Aku sedar aku berada dalam pelukan Abang N. jalan-jalan. sedangkan aku pula terasa diambil berat dan diberi-kan perhatian. seorang duda kematian isteri dalam 40an. tangan kanannya memaut pehaku dan tangan kirinya telah disilangkan ke belakangku dan memaut pinggangku. usapannya lembut turun ke lutut dan kemudian diurut naik ke atas hampir ke pinggangku. Dalam situasi ini hanya Abang N merupakan manusia terdekat. Aku memejamkan mataku Setelah kepala ku terasa didongak jauh ke atas. Sebagai seorang isteri. Aku suka sebab sekurang-kurangnya tekanan yang kuhadapi hilang juga. Dan aku sendiri hairan. Inilah kali pertama dalam sejarah hidupku tubuhku dipeluk oleh orang lain selain suamiku. Habis batang leherku dicium dan dijilatnya. Tapi aku tidak menolak. Kurasa lebih senang berbicara dengan Abang N dan aku tidak berasa kekok dan malu. Kacak dan segak orangnya. Bibirku dicium dan dikucup oleh Abang N.

my god. Batang Abang N semakin jauh dan dalam menerokai farajku dan mulut pukiku cuba mengulum batang Abang N yang besar dan panjang lagi keras itu. Aku kini membalas tiap serangan Abang N. Satu situasi yang tidak pernah dilakukan oleh suamiku sendiri. Begitulah tembam dan gebunya tudunku. Pintu lubang cipapku diketuk.Kini terserlah buah dadaku. Gebu dan teramat tembam. Setiap kali Abang N merodok butuhnya terasa terperosok farajku ke dalam. Butuh insan veteran 40 an big. Mulutku melencitkan kata-kata itu. Aku telah lupa bahawa butuh yang sedang menerokai cipapku ada-lah butuh milik bosku sendiri. Jilatan Abang N ke atas pussyku begitu lama sehingga aku orgasm beberapakali dengan menjerit-jerit kuat kerana menikmati nikmat yang amat sangat. menghisapnya. Aku merasakan kepala kote Abang N berdenyut dan mengembang mencecah lalu menujah g spot cipapku. Batang Abang N sedang membelasah puki mudaku. sendat rasaku akibat lubang-ku sudah lebih setahun tidak dibolosi. Akhirnya pangkal kemaluan kami bertaup rapat. Terasa sakit. Satu kenikmatan yang kuinginkan. dan bila ditariknya pula bibir pukiku mengikut keluar semuanya. Terus terang sedari kecil aku memiliki cipap yang tembam. Sesuatu yang tidak terduga olehku dan tidak pernah dibuat oleh suamiku. Lidahnya menerokai kelentit. besar.. panjang dan tegang dari suamiku. Aku mengeliat kegelian. Pukiku sudah berlendir dan batang zakar Abang N kini menujah keluar masuk dalam lubang pukiku.. Abang N dengan lembut menjilat puting susuku. Syahwat hangat menguasai diriku. Aku semput nafas dan syahwatku menguasai tubuhku. Abang N menikmati keindahan bentuk dan kepejalan buah dadaku. Abang N menciumi cipapku. Bab aku pula jangan .. Dinding vaginaku yang digesel oleh kasarnya kulit batang Abang N membuatkan aku merasa geli dan ngilu. Sedap dan nikmat. Malah bila aku baring telentang kebun tigasegiku itu timbul. Lubang pukiku berlendir dan lencun. strong and friendly belum tentu lelaki sebaya aku atau usia 30an boleh menandingi Abang N yang veteran ni. Abang N so huge. menyonyotnya dan mengigitnya dengan manja dan sedikit rakus.. sekali lagi rasa ghairah yang tidak boleh kugambarkan dengan kata-kata menjalar pada seluruh tubuhku. Enakk!! Abang N melakukan henjutan perlahan sehingga perlakuan sorong dan tarik menjadi semakin rancak. Kote Abang N. Pencarian bertemu. Walaupun aku sudah disetubuhi oleh suamiku bibir pukiku tidak akan terbuka walau aku mengangkang seluas mana. oh. Rupanya dalam diam Abang N memiliki kepakaran dan tau teknik memuaskan wanita. Aku cuba mengemut dan kesendatan lubang pukiku agak menyukarkan kerja-kerja mengemut namun Abang N mendesah dan mengerang dan menjerit kecil. long. Aku mengucup dan lidahku bermain dalam mulutnya.. Malah suamiku juga memuji cipapku umpama ³apam gelembung´. terasa sesuatu yang keras dan besar sedang mengacah-acah. panjang dan kuat. Aku pernah mendengar bab oral sex tapi aku tidak pernah terduga akan dilakukan sebegini pada malam ini. berurat. Memang batang butuh yang Abang N miliki jauh lebih besar. Dan ketika itu aku mendapat orgasmeku. Abang N. terasa farajku dipenuhi seluruh batang Abang N. Pukiku dihentak dengan kuat. Tangannya terus menyentuh tundunku yang kukagumi. lurah dan lubang pussyku. Aku kegelian yang amat sangat. Dapat kurasakan kepala kote Abang N ditenang pada sasarannya lubang farajku! Bibir cipapku dikuak oleh batang Abang N.

semua bercampur baur bila Abang N terus mempompa dan menujah butuhnya dalam pukiku begitu lama. Aku kagum dengan Abang N. Abang N terus menciumiku sambil membiarkan butuhnya terus berendam di dalam farajku. Abang N menarik keluar batangnya lalu senyum padaku. renggek.cakaplah. Aku merasa bibir farajku melecet. dan kainku lalu bergegas ke bilik air. Sekali lagi aku terasa syahwat nikmat menujah dan pada masa yang sama nafas Abang N menghenjut laju kuat dan ganas ke pukiku. Tiba-tiba aku merasa ledakan air mani Abang N ke g spot di lubang pussyku. Desah. Hangatt!! Aku turut menjerit sambil mengucup keras mulut Abang N dengan nafasku yang besar dan kasar. malah semakin gagah dan galak butuhnya merodok pussyku. aku minta dikongkek oleh Abang N. Untuk Abang N inilah hadiahku. Kepuasan fucking ini telah ku nikmati dengan beberapa kali multiple orgasm. Aku merasa selesa dan kagum kerana batang Abang N terus tegang walaupun dia sudah klimaks dan mengeluarkan air maninya. Abang N mengejang dan memintal-mintal. Ini tidak berlaku semasa aku aktif bersetubuh dengan suamiku dulu. Aku membisikkan meminta Abang N memancutkan air maninya dalam cipapku. Peluang yang tak perlu kucari jauh-jauh. Jadi apa salahnya aku menikmati peluang yang ada sekarang? Peluang yang aku impi dan mahukan. raung. Tangannya pula meramas buah dadaku. Biasanya selepas memancut butuh suamiku akan terus lembik. Kepala kotenya mengembang dapat kurasakan di dinding vaginaku. koyak dan pedih. Aku menjerit melengking sambil mencakar belakang dan menggigit dada Abang N menahan klimaksku. Tubuhku digigit pegal. Malah aku tak rasa rugi apa-apa menyerahkan puki ketatku kepadanya. Selama 3 hari outstation tu. Abang N sambil mempompa terus menjilat puting dan mengucup mulutku. Aku kini berusaha membantu Abang N untuk mencapai klimaksnya.. Yang penting sebagai seorang perempuan. Aku mendapoati Abang N memacu terus memainkan irama hentakannya perlahan. Aku dapat merasakan batang Abang N kembang kuncup dalam farajku. Dia menjerit dan aku memegang lalu menarik buntut Abang N rapat ke cipapku.. Sedar tak sedar 30 minit butuh Abang N berendam di dalam tasik farajku. aku punya keinginan. aku punya nafsu.. separuh laju dan laju dan kuat dan ganas. persetubuhan bukan hak lelaki sahaja. tapi Abang N terus gagah. Lidahnya jalang menjalar di tengkok dan dadaku. Kali ini lebih hebat kurasakan sebab tujahan butuh Abang N mengenai g spotku beberapa kali. Aku tidak memandang sebaliknya terus mencapai baju. Sekurang-kurangnya tubuh gebuku dan cipap beraroma segarku ini dapat Abang N nik-mati. Peluh membasahi tubuh kami. aku mencapai multiple orgasm dan tubuhku mengejang sekejang-kejangnya beberapakali. Kini aku menjadi µisteri¶ kepada Abang . Aku menjadi kemaruk. Aku mahu butuh Abang N senantiasa berada dalam pukiku. Butuhnya keras dan berdenyut. jerit dan tanggisku..

dia tidak juga terjamin mendapat kejayaan kerana dia mungkin dikhianati suami dan selepas itu mungkin mencederakannya dengan akibat-akibat yang menghancurkan rumahtangga dan masa depan anak-anak mereka. Kalau tak kena gaya. Kesangsian dan kebimbangan yang tidak kunjung reda menekan hati wanita itulah yang membuatkan wanita selalu cemburu. Tinggal di kuaters polis dalam sebuah kawasan perumahan. Aku memandang wajah Safura yang beku dari dalam kereta dan mendapati menarik orangnya... Tak habis-habis nak temper Sarjan Seman tu. Jika tidak berminat masakan nak berbelanja wang kepada seseorang but itu semua tidak jadi soal asalkan both of us wanna be friends.N. paling tidakpun usianya dalam 30-31 tahun. sensitif dan begitu tajam terhadap gerak-gerik suami. Nama dia Harnani. Lom kering tanah merah kubur bini dah nikah lain.. Suaminya lebih kurang dalam 53 tahun tetapi isterinya kelihatan lebih muda. Kesian si Safura tuh.. Tambahan Harnani(39thn) adalah isteri seorang anggota polis pangkat rendah. Ada juga ke arah sentimental value yakni lebih kepada pemberian hadiah tidak kira apa jua barangnya. berkulit hitam manis dan matanya bulat. Isteri pertama meninggal sakit barah enam bulan lalu. Mengancam. Ni depan orang." kata Harnani berdecik dan mengeleng. Sesiapa yang melihat tubuhnya pasti meleleh air liur. Tul tak Abang N?" kata Harnani sengih walaupun pahit menelan kenyataan itu dan aku tidak dapat menafikannya. Memang sederhana. END arnani Hidungnya taklah kemek. Suamiku sudah hambar tetapi aku tidak meminta cerai darinya sebab aku masih sayangkan dia. Harnani dan aku memerhatikan dan tahu mereka ini suami isteri kerana gaya dan cara suami memarahi isteri tidak sama dengan gaya bapa memarahi anak perempuan atau Abang memarahi adik perempuannya. Tengok body macam penyanyi Ning Baizura begitulah body Harnani. Cayalah. "Lorr. Cantik. Bentuk bodynya fuhh. Segan pula rasanya bila lelaki itu memarahi isterinya di hadapan kami kat tempat letak kereta sebuah pasaraya dekat kuaters polis itu.. Isterinya hanya diam membisu tidak menjawap sepatah kata. Nak marah binipun marahlah kat rumah. bulat juga. Persahabatan kami lebih bermotifkan suka-suka dalam pada itu yang pentingnya ialah companionship. Namun sehebat mana perjuangan wanita untuk memelihara agar miliknya tetap dalam genggamannya. "Bini muda tu. tetapi . Tapi aku juga bersedia susah dan senang dengan Abang N. Ada waktunya kami fuck dalam opisnya atau di rumahnya atau di mana sahaja kami rasa sesuai dan berpeluang. Payah betul sarjan ni. Air mazi pun keluar. Namun tugasku sebagai isteri aku jalankan juga. Aku kenalah bersamanya dalam susah dan senang.

Abang N senior sikit tapi sihat" kata Nani sambil mengurut pehaku. Aku kenal dengan Harnanipun secara kebetulan. Dua butang teratas blausnya dibuka. Dan beberapakali masuk dan keluar hospital. Puaslah dia menjaga suaminya bila terlantar di wad. "Suami Nani baru 45 tahun dah ada penyakit jantung.perasaan cemburu itu masih dapat ditahan-tahan dengan cara-cara diplomasi. Di apartment kuaters polis. Jiran mereka tiga pintu sahaja. Ada isteri baik suami macam laknat. anak saudara aku pula dimasukkan di wad yang sama kerana disyaki jantung berlubang. Harnani bebas bila suaminya di wad atau bertugas out station. Suaminya juga seorang sarjan polis.. Hatinya berdetik gembira apabila melihat mataku hampir terjojol memandang dadanya. Aku menjeling ke arah safura yang tidak sedar perlakuan mereka sedang diperhatikan. "Apapun selalunya isteri atau wanita dipersalahkan" "No komen Nani. Ada suami baik isteri sebaliknya. AKu senyum sambil menghirup kopi panas yang dibuatnya. "Banyak sesabor jer" . Sambil membancuh kopi Harnani sempat menjeling ke arahku." kataku merenung jauh meninggalkan situasi. Ku perhatikan apartment kuaters polis berbilik tiga itu. "Abang heran dunia dan kehidupan. Harnani mahu menggoda Abang N. Harnani mengerling. Dari situ aku dapat tahu sakit suami dan keberadaan dirinya. Nasib baik anak-anaknya yang tiga orang itu sudah besar dan boleh menjaga diri sendiri dan tinggal di asrama. Keinginan batinnya mula bergelora. Hasutan nalurinya semakin mengabui akal fikiranya. kecuali pada wanita yang lemah dan tidak mempunyai keyakinan terhadap dirinya sendiri. Namun lelaki selalunya menjadi binatang. "Semua tu rezeki Nani. Nak buat camne? "Kataku. Nak buat camner nasiblah? Tanggung jer" balasku sengih sambil mengerakkan kereta melepasi pasangan yang sedang panas itu. Suami Harnani sendiri menghidap sakit jantung. Semasa meletakan cawan diatas meja kecil dihadapanku sengaja dia menundukkan badannya sehingga kedua-dua buah dadanya tanpa coli itu jelas di mataku. Kami duduk di sofa lembut sambil melihat konsert AF 1 yang ditayangkan oleh Astro. Dia keluar membawa kopi. Masa suami dia terlantar di wad. Bermakna satu tingkat ada empat keluarga menghuni setiap apartment di situ. Sebab sering mengunjungi anak saudaraku setiap petang dan Harnanipun tidak ketinggalan tegur sapa selain menjaga hal ehwal suaminya. Di situlah aku mengenali dan bertegur sapa dengannya. Anak-anak Harnani semuanya tinggal di asrama. Dia duduk rapat betul-betul disebelahku.

. "Waduhh!! Bang Nn. Baru kepala butuhku saja yang masuk.!! Apa nie?? Besar dan panjangnya kote Bang N" Nani menekup mulutnya sambil menjerit kecil dan melopong.. Tekan Bang.. Aku mula masukkan satu jari aku ke dalam lubang pussynya. fulamak. Kuhayun dan hentak butuhku masuk dan keluar di lubang pukinya. Aduhh.. Terasa geselan dinding vaginanya dengan batangku menghasilkan rasa geli yang amat sangat. Gelojak nafsunya menular ke seluruh saraf dan tubuh. Dia benar-benar nekad untuk memuaskan tuntutan berahinya walau apapun yang terjadi.. Kami berkucupan sakan sambil jari-jariku terus mengentel puting teteknya. Sedapp. Kutekan lagi. Senyuman terukir dibibirnya bila memerhatikan biji mataku terpaku tak berkelip memandang pussy tembamnya bila aku pakaiannya telah dibuka. Aromanya menusuk hidung mengerak syahwatku. tembam berbulu halus cipapnya. Masa tu dia pun dah steam la aku rasa. Aku pegang dan ramas breast dia. Mukanya dinaikkan ke atas dan sekejapan ke kiri dan ke kanan. Tangannya terus mengenggam batangku. Setelah puas mengerjakan teteknya. "Aduhh. Airnya likat dan kuhirup mau merasa seronok dan mengencangkan keras butuhku. Harnani mengelinjang dan tubuhnya kejang. Aku gigit puting Harnani hingga merah..Aku tidak membantah perlakuan Harnani tetapi memandang mukanya bagaikan bertanya. Cantik. Harnani mengemudikan butuhku ke mulut pukinya. Sedapp. Dia mengocok butuhku dengan usapan yang lembut dan perlahan. Kini muka aku betul-betul melekap ke pukinya. Harnani baring di atas hambal di depan TV. Sejak suaminya menghidap sakit jantung jarang dia dipuaskan oleh suaminya. Kemudian menjulurkan lidahku keluar masuk di lubang puki Harnani. Hati Harnani mahukan batang Abang N. Semakin lama semakin ke atas dan akhirnya menyentuh batangku yang mula menyanggak. dinding vaginanya mencengkam. Nani membuka zip seluarku lalu mengeluarkan batangku yang tetiba mencanak. nak kata keras tak juga. Terasa teteknya terhimpit oleh dadaku. Mak aii.. Kami memain lidah masing-masing dan bertukar air liur.. Harnani mengerang kuat siutt!! Lepas tu Harnani memeluk aku kuat-kuat sambil mengucup mulutku. Pahaku diurutnya lembut. Perlahan-lahan dia mula menggesel-geselkan dada montoknya pada lenganku. Lubang pukinya menerima batang butuhku. Aarrgghh.. akupun cium badan Harnani hingga ke bawah. Batangku berdenyut-denyut dalam gengamannya.. Hmm. . Dia mengerang. Tidak lupa menyonyot clitnya sambil mengigit manja. Aku mula menjilat alur puki Harnani dengan lahap. Pejalnya!! Nak kata lembut tak juga. Aku rasa panas-panas suam je tetek dia kat dadaku. Sedikit demi sedikt kutekan butuhku mencuba memasuki lubang cipapnya yang sudah berair.." jeritan kecilnya kedengaran. TV masih rancak dengan Vince menyanyikanlagunya. Dia menghonggah punggungnya menerima hentakan butuhku.

Dan pundi-pundi telurku seakan mengumpul seluruh maniku. Sofa sudah kebasahan oleh peluh kami berdua. "Nannii. Batang Abang N menerjah masuk lantas mengakhiri penantiannya dan menghilangkan gersangnya sekian lama. Fuck me hard." jeritnya manja. "Relax sayangg. Oh.. Sampai habis seluruh batang kumasuk kedalam lubang analnya. Harnani seolah-olah tidak tahan dengan cara itu.. Sambil kubisikkan.. Ohh sedapp. besar dan tercungap-cunggap. Harnani memeluk dan mengepit pinggangku dan setiap henjutanku diikuti dengan kemasan pegangannya ke buntutku memastikan yang butuhku benar-benar habis ditelan oleh lubang pukinya dan telurku membalun kelentitnya. Aku tersenyum. Peluh kami bercucuran macam orang mandi.. Ah. I kuarr. Ahh.. Aku juga merasa geli dan ngilu yang amat sangat.. Sedap Bang.. Kucabut butuhku cepat-cepat dan membenakan ke lubang cipap Harnani semula.. Tangannya mengenggam kuat pada tubuhku.." pujukku sambil aku mencium dan menjilat tengkok dan cuping telinga Harnani." Harnani seolah-olah pasrah dan merelakan. Nafasnya kasar..menjerit dan mencakar tubuhku.. Seinci demi seinci kumasukan butuhku. Aku juga. Geli Bang N.. Aku masih mampu menghenjut kuat ke cipap tembamnya. Semasa aku menaiki lift untuk turun setelah bersenggama dengan Harnani petang itu...... Kuat lagi Bang. "I wanna fuck your anus. "Ah.. menegur dan bertanya kabar.. Ah.. Kuhayun perlahan... Buntut lebarnya semakin laju diangkat dan dihenyak sambil otot-otot pukinya dikerah sekuat tenaga menyonyot batang butuhku. Sakiittbang. Adduuhh. Diua menjerit-jerit sambil menarik-narik rambutnya. "Arrgghh. Fuck me. Harnani membuka luas kangkangannya semula. Bang N. I m cummingg.. Dia tidak tahu siapa aku dan aku memperkenalkan diriku.. Lagi." jeritku sambil meregang tubuhku dan butuhku kupacu kuat-kuat dan aku meledakkan air maniku dalam lubang puki Harnani. Aku meramas dadanya sambil menghenjut laju ke pukinya.. Ishh. Perlahan-lahan kubenamkan butuhku ke lubang duburnya. Terasa hangat dinding pukinya mengemut butuhku. . Abang kuar Nanii... Ah." Harnani menjerit dan merengek kesakitan.... kali ini kaki kirinya kuletakkan di atas bahuku. ruparupanya Safura ada di dalam lift yang sama. Lagi bangg. Aku semakin ganas. Aku menukar posisi. "Eemmpphh ahh." Harnani menjerit menahan nikmat sambil mengejangkan tubuhnya. Hayunanku semakin deras. Lama-kelamaan dia mula merasa nikmat..

tiap-tiap malam isterimu akan terbangun dari tidurnya dan perkara pertama yang diingat ialah suaminya. banyaklah mata lelaki memerhatikanku. Tahukah kau wahai suami. Tidak boleh silap. di kucup dahi suaminya. Ciss!! Hehehe!! Dalam tawa ada derita. Ikut suka dia dan itulah perangainya. Aku tidak sangka aku suka padanya. Aku menelepon lelaki yang kutemui di dalam lift itu. Dia suka aku memanjat body dan menunggang pukinya. Perawakanku sederhana sahaja. Namun kad namanya ada dalam simpananku. dalam senyum di mulut ada perasaan pilu di hati. Itulah nasib Safura bersuamikan lelaki veteran ini. Yang pandai tak boleh diikut dan sombong tak boleh diajar. berdada bidang. tinggiku lebih kurang 5¶2. Bersamanya aku boleh bercerita. dalam khabar ada kisah suka duka. Ada ketika manusia menerima satu berita tetapi ia menyentuh dua keadaan berbeza pada masa yang sama antara gembira dan kecewa. Safura Kawan-kawanku selalu memuji kehalusan kulitku bukan cerah bukan gelap tapi sawo matanglah katakan.Aku dan Harnani adalah sahabat. Bila memakai kebaya. Sudah jodoh apa boleh buat. Sarjan Seman tetap marah kepadanya.. Aku bahasakan dia Abang N. penuh kasih sayang dan belas kasihan TAPI yang kau beri hanyalah dengkuran yang besar dan kadang-kadang siap kentut lagi. Ganti tikarlah namanya. Dia ajak aku lunch untuk lebih mengenali antara satu sama lain. lantas terus si isteri menjenguk suaminya di sebelah. Lazimnya aku sukar hendak keluar makan dengan lelaki asing. Manusia kadang-kadang menggambarkan perkara zahir yang bertentangan dengan apa yang tersurat dan tersirat di hati kecilnya. antara suka dan duka. diusap rambutnya. antara terharu bersyukur dan pilu menekan kalbu. Kali ini aku tidak mahu bersetubuh dalam apartmentnya lagi. pinggang ramping dan berpinggul lebar pejal. . suami aruah kakakku. Dengannya aku mampu ketawa dan merasa bahagia. Aku bawa dia ke µhideout¶ aku yang lebih selamat. Diusia 31 tahun aku menikahi seorang lelaki veteran berusia 52 tahun. Safura namaku. dalam tangis ada bahagia. dalam cerita ada berita. Suamiku seorang anggota polis berpangkat Sarjan. Dia beredar setelah aku bersalaman dengannya. Sejak aku dari anak dara memang begitu sikapku. Dia adalah Abang iparku. dalam aliran air mata ada perasaan penuh kegembiraan. Sahabat yang mahu dikerabat. Ajakan dan pelawaannya itu aku terima dengan senang hati. Lelaki ini bukanlah suamiku. Dia menegurku ketika itu dan memberikan kad namanya dan kami berbual bertanya tentang diri masing-masing dan kami berpisah bila lift terbuka di tingkat bawah. Panas baran orangnya dan boleh memarahi di mana sahaja. Dia yang kutemui dalam lift ketika aku hendak turun dari apartmentku beberapa waktu yang lalu. bermanja dan bermesra. Lelaki ini datang dalam hidupku.

ibu bapa kecewa dengan anak-anak. Aku setuju walaupun aku tidak rela dinikahi waktu itu. sikit-sikit sorry. Lagipun bila sudah mengenal µsulaan dewata¶ Abang N. Mula-mula dulu malu tunjuk malu tapi mau. ceria dan penuh bahagia.. Terbalik semua ini dengan suamiku. nak ini. . aku layan sahaja sebab aku ini isteri dia. Sewbab aku pandang emak dan abah je. Y = you lap me. Aku ikutkanlah. Semuanya dilakukan dengan rela. tergambar melalui kesungguhan melakukan apa saja asalkan dapat membahagiakan bersama. I lap you! A = apa saja sanggup diduga. mengada! A = asal free mesti nak jumpa. rantai emas. Tak kurang juga yang kecewa melihat orang lain beroleh kejayaan.Sungguh dalam melakukan sesuatu buat kekasih tanpa sedikit keterpaksaan. Aku merasa lega bila dipujuk. Dengan suamiku. Aku kutip makna µsayang¶ itu dari satu blog milik siapa entah. Kerajinannya ketara. Frust. S = sikit-sikit sorry. Aku mudah merajuk dan sensitf apabila Abang N tidak menumpukan perhatian penuh terhadapku. Mesti dapat. N = nak itu. suami kecewa dengan isteri. Ada isteri yang kecewa dengan suaminya. Abang N gelisah apabila berjauhan lalu menelepon atau menghantar SMS. Aku berasa puas apabila dapat menghiburkan pasanganku. Yang penting ialah µcomfortable¶ dengan µcompanionship¶ itu. nyata hak suamiku tidak bermakna. kuserahkan. teddy bear hadiah utama.. Senyumku senantiasa terukir. sedangkan diri sendiri masih kekurangan. Belum pernah aku berbuat demikian malah suamiku tidak pernah melihat aku telanjang bulat setelah lapan bulan menikah denganku. Boleh sayang menyayangi antara satu sama lain. Kadang-kadang aku seperti anak kecil mahu mendapatkan layanan yang terbaik dari Abang N. Aku pula mudah merajuk kerana mahukan kata-kata lembut daripadanya. Namun bila aku bersama Abang N hatiku kembang dan bugar. Manakala Abang N lebih banyak menasihati kerana dia amat sayangkan aku. Tapi apakan daya. Ia bermakna buatku pada waktu ini. Aku kecewa dengan suamiku. Cuma Abang N sering ingat dan mengingatkanku µsayang¶ maknanya µtidak semestinya memiliki¶. Kecewa sering dikaitkan dengan stress dan dalam keadaan stress manusia boleh bertindak di luar dugaan. Memanglah aku malu berbogel depan Abang N mula-mula kami fuck dulu. kecewa dan putus asa sering melanda kebanyakan masyarakat hari ini. Memang aku akui aku tidak pernah begini tapi dengan Abang N aku cair dan dengan dia badan dan jiwa ragaku. G = gula-gula. Lebih-lebih lagi bila suamiku Sarjan Seman out station. Kini kalau aku tidak digauli dan dikawani seminggu sekali paling minima oleh Abang N aku boleh meraba rasanya. Aku menghabiskan waktu siang diwaktu lunch hour atau aku ponteng waktu kerja.

argh. Dia mengangkangkan pahaku supaya bibir pukiku sedikit terbuka. mulutnya menghisap puting tetekku dengan rakus. Abang N menjilat lurah pukiku. meraung dan menjerit-jerit. Abang N sodok tarik dan keluar. Dia henjut dan habis. Dia menggerakkan batangnya maju mundur di lorong sempit cipapku. suami isteri. Abang N menyorong tarik semakin laju. Butuh Abang N yang disorong tarik berdenyut dengan hebatnya dan disepit oleh dinding vaginaku yang juga makin kuat mengemut. Aku mengerang keenakan. Lantas aku betulkan posisi.. . Berdenyut-denyut. Tanpa banyak rintangan kepala butuh Abang N menerobos masuk ke rongga cipap.. Bulu cipapku hitam nipis. Kasar Abang N menyodok. Aku membuka pahaku bagi memudahkan Abang N menyorong dan menarik batangnya ke cipapku. Itu sahaja fucking kami. mengurut lembut dan mencium pussyku. Kugigit kepala kote Abang N sehingga ke takuknya. Aku PUAS dan dipuaskan sesungguh-sungguhnya. dengan balkoni dibuka menghadap ke dada kota. perit rasa geselan dan aku dapat merasakan besar dan panjangnya butuh Abang N sehingga kepala kotenya mencecah bibirku. Dengan Abang N tempo dan µfucking¶nya berbeza sekali. di atas tilam atau permadani yang tebal. "Masuk butuh Abang celah tetek! Masuk butuh Abang N celah tetek Fura. Begitu juga dengan Abang N.. Di Bangalo Abang N. Dia nyonyot dan mengigit perlahan clitku. Nafsuku tak terkawal. Cipapku sudah basah. "Argh. Aku merapatkan buah dadaku dengan kedua belah tangan.. Gerakan Abang N makin pantas. Tidak lama kemudian aku pun klimaks dengan jeritan yang kuat dan tubuhku mengejang sambil kepalanya menggelinjang. Aku dalam posisi telentang kini. Selalunya kami bersenggama di bangalo Abang N sendiri. mulutku mengerang. Makin lemas dan nikmat diperlakukan begitu. Cipapku yang memerah basah ditekan-tekan dengan kepala butuhnya. Sempat kujilat kepala dan mulut kote Abang N. Aku mengerang dan nafasku kasar. Lubang pussyku berlendir. Aku menggelepar kesedapan. Abang N mngusap. Dinding cipapku mengemut dan membelai batang Abang N. Batang kerasnya menghala ke muara cipapku. argh!" Aku mengerang perlahan.. Zup zup. Aku meletakkan kedua belah kakiku diatas bahu Abang N. Abang N menyodok semula batangnya dicelah kepitan buah dadaku. dalam bilik tidurnya yang luas. tolak dan masuk butuhnya ke dalam lubang cipapku yang tembam itu. Kemudian menjilat kelentitku clockwise dan anti clockwise. Abang N berdesah.Cara suamiku µfuck¶ aku ialah dengan menyelak kain aku kemudian dia masukkan butuhnya. Sungguh nikmat aku rasa. Abang N menghenjut dan menghentakkan butuh besar dan panjangnya membuatkan aku mengejang.. Pahaku bergetar. Kepala kote Abang N menujah-nujah pangkal rahimku. Aku sudah tak keruan lagi. Aku nyonyot dan kuhisap keras. Ku mainkan lidahku manja." Aku meminta Abang N berbuat begitu. Aku meramas batang Abang N sambil menghisapnya. Zup. Aku berbogel. Aku mengulum kepala kote Abang N. Aku rasa batang Abang N makin mengembang.

Rahimku terasa panas disiram cairan pekat mani Abang N. Tong sampah di asrama aku dialas dengan plastik hitam. Selepas itu. Hah!! Terpikir juga kekadang apa gunanya lelaki atau wanita tua mencari lelaki atau wanita muda. Abang N membiarkan batangnya berendam dalam cipapku. Aku merasakan aku memerlukan Abang N. Yang curang adalah aku. OK. cuci muka. Yati akan datang ke tong sampah di luar tandas itu dan membungkus plastik hitam itu. Aku punya sukalah kan. Hehehe. Lima kali dipancut kuat. Aku secara peribadi bahagia dan senang sekalai diuli dan dikongkek oleh Abang N lelaki kedua selepas suamiku. Maka sebab itulah perjumpaan aku dengan Abang N berlangsung di bangalonya. Itu sudah bagus dan baik. cukuplah bahagian pengenalan untuk cerita ini. Bilik aku di asrama terletak berhampiran tandas. Cuma apa yang dibagitau memang betulpun. Aku mengapuk sambil mencium muka Abang N yang memuaskan dahagaku setiapkali aku dikongkeknya atau aku yang mengongkeknya. Biar hanya Tuhan yang tahu. iaitu 2 semester. Cairan panas dari rahimku menyiram batang Abang N.40 am. . Setiap pagi sebelum aku ke tempat kerja. Aku sudah orgasm. aku akan memandu kereta ke tempat kerja. mencukur misai dan mencuci baju.Kurangkul pinggang Abang N dengan kedua-dua kakiku. Tubuhku mengejang beberapa ketika dan akhirnya aku lemah terkulai. Well.. untuk apa yerkk? Namun ada best kalau dapat menyelami hati sesorang itu. Di luar tandas itu terletak sebuah tong sampah. Butuhnya memancutkan mani dengan deras sekali. Kami tidak pernah kelihatan berdua-duaan di kompleks membeli belah atau di restoran dan apatah lagi di hotel. END Aku sedang menjalani latihan praktikal tetapi aku masih tinggal di asrama universiti. gosok gigi. Setiap pagi. Memang aku rahsiakan perhubunganku dengan Abang N. Dia lebih dari segala-galanya.. Apapun kegiatan aku ini tidak sampai ke pengetahuan suamiku. aku melakukan rutin harian iaitu mandi. dan akhirnya satu jeritan kuat terlencit dari mulut Abang N. Yang muda nak ambil jadi girlfriend/boyfriend. Abang N juga sudah mencapai ke puncaknya. Cuma lama atau tidak tempoh aku berkawan terpulang kepada kesenangan hatiku sendiri. Cuma buat as a friend bolehlah terima. Abang N menekan butuhnya dalam-dalam. Gelipun ada. Dia adalah salah seorang pekerja kontrak dengan sebuah syarikat pembersihan yang mendapat tender untuk bersihkan kolej aku sepanjang tahun. Yati adalah pemungut sampah di asrama aku. Boleh juga aku tau apa yang tersirat dalam hati mereka. manakala yang tua pula nak jadikan ulam. Aku yang ulamkan dia dan bukan dia yang mengulamkan aku. Badanku dipeluk erat. Ini untuk menyenangkan kerja pemungut sampah membungkus plastik hitam itu lalu boleh terus membuangnya.20 am hingga 8. Aku tidak memandang sedemikian. dari pukul 8.

aku rasa dia nampak batang aku yang menjerit jerit di sebalik tuala itu.´. Yati telah bekerja untuk syarikat pembersihan itu selama 1 tahun. Aku melihat matanya juga kadang kadang melirik ke arah tuala aku. Dari perbualan itu. kunci aku terjatuh dan kaki aku tertendang kunci itu. Seperti biasa. Semasa Yati tunduk. Dan begitulah bermulanya perbualan aku dengannya di tepi tong sampah. dan aku memang minat pada tetek wanita. Jadi. Pakaian seragam Yati berwarna coklat gelap dan mempunyai belahan dada yang rendah. aku sedang berbual dengannya dalam keadaan aku hanya melilitkan tuala pada pinggang. Aku merancang untuk terus mendapatkan pantatnya pada hari itu juga. Jadi. Seperti biasa. Sambil menunggu. posisinya kali ini memang tepat menghadap aku dan keadaan cahaya yang terang pada pagi itu menyinar terus ke bahagian teteknya. Yati yang sedang asyik untuk membungkus sampah itu terkejut. kita takkan dapat mengintai sebab tiada cahaya yang menyuluh pandangan lelaki dan keadaan gelap sebab baju wanita telah menghalang cahaya masuk. Kalau gelap. Dia menjawab manja. Bayangkan pembaca. dia mengambil kunci itu dan memulangkan kepada aku. Tapi. Aku selalu cuba untuk berpura pura tidak dapat membuka kunci bilik atau gosok gigi lama lama untuk mengintai teteknya. semasa melihat colinya yang berwarna putih di sebalik bajunya. Aku senyum sahaja dan meminta maaf. aku melilitkan tuala ke pinggang dan berjalan ke bilik. Hari itu aku kira bernasib baik sebab semua faktor itu memihak kepada aku. warna baju yang dipakai dan juga pencahayaan. Selepas menunggu 30 minit. Memang kalau bab mengintai tetek perempuan ini perlu bergantung kepada nasib. aku tidak dapat menahan nafsu aku dan aku akhirnya melancap di bilik mandi itu. ³Tipulah. Yati terkejut dan melepaskan tangannya dengan segera. Aku mengetahui dia akan mengelap lantai tandas itu selepas dia memungut semua sampah di bangunan yang aku tinggal. semasa aku berpura pura tidak dapat membuka kunci bilik. Aku memang diberi satu hari cuti setiap bulan. Yati tergolong dalam kalangan perempuan yang kurus dan bersaiz kecil badannya. kiranya lama . Kunci itu melayang ke kaki Yati. Yati mempunyai tetek yang aku anggap kecil. Semasa mengambil kunci dari tangan Yati. aku mengetahui serba sedikit tentang latar belakangnya. Yati berusia 19 tahun. Aku menunggu dengan setia di bilik mandi. tapi oleh kerana badannya kecil.Sekarang aku akan ceritakan tentang Yati. Aku katakan kepadanya yang dia sangat cantik. Aku hampir berputus asa sehinggalah suatu hari. aku sengaja menggunakan dua tangan lalu mengusap usap tangannya. Memang tuala itu saja yang ada di seluruh badan aku. selepas tamat perbualan ringkas tadi. aku menelefon tempat praktikal aku dan meminta cuti. Tapi selalu gagal. Aku masih berdarah muda. Jadi. Dia adalah anak sulung dan berasal dari keluarga yang miskin. Jadi. batang aku terus tegak. batang aku tertonjol jelas di sebalik tuala nipis yang aku pakai. jadi teteknya masih nampak menonjol di sebalik bajunya.. Dan batang aku pada masa itu juga tegak 100%. Pagi itu selepas aku mandi. aku seorang lelaki yang normal.

. Yati meneruskan kerjanya seperti biasa. tangan aku masuk ke dalam bajunya dan meraba raba teteknya. Kemudian. Aku membuka coli itu dengan cepat. Ini semua aku belajar semasa aku menolong Lin. aku membuka pintu bilik mandi aku. Aku menumpukan di sana selama 10 minit. Dia tidak memberi balasan dan aku mula bosan! Dia asyik menangis dan menangis semakin kuat. Dalam tempoh itu. Dia yang masih terperanjat tidak memberikan sebarang tindak balas. Yati semakin mendekati pintu aku. Tapi. aku berbogel tanpa seurat benang pun di hadapan Yati. Tangan kiri aku meraba raba teteknya. aku semakin ghairah kerana aku semakin menguasai keadaan itu! Selepas menanggalkan bajunya. Yes! Akhirnya dia tidak bersuara lagi walaupun air matanya terus mengalir lebih deras. pisau itu aku tujukan ke arah pinggangnya. Pisau aku masih di pinggangnya dan tangan kiri aku membuka bajunya. Semakin dia mengelap lantai. Aku menyentuhkan pisau dengan perlahan ke arah mukanya dan menggerakkan pisau itu perlahan lahan dari pipi ke puting teteknya yang masih berbungkus di sebalik bajunya. Aku mencuba cara lain. itu adalah Yati! Air dibuka supaya Yati menganggap ada orang sedang mandi. cantiknya tetek dia walaupun tidak sebesar mana. seperti berjam jam lamanya! Tapi akhirnya aku mendengar suara tapak kaki masuk. Kesempatan itu aku gunakan sebaik baiknya! Aku menarik tangan Yati dengan sekuat hati dan dia telah berada dalam bilik mandi bersama aku! Aku terus mencium cium mulutnya. aku pun meneruskan menyedut lidahnya. Ana dan Puan Ayuwati membuka coli mereka! Tak sampai 5 saat. Masih ingat pisau yang aku gunakan untuk mengugut pensyarah aku? Yati cuba lari. Kini tinggal colinya sahaja yang membungkus dada. Dia menahan sakit tapi aku tidak memberi sebarang peluang untuk dia lari. tapi aku tampar mukanya sekuat hati dan bibir dia mula berdarah. Aduhai. aku menyumbat mulutnya dengan baju itu. Yati tercengang seketika dan melihat ke arah batang aku yang panjang itu. Dia menangis semakin kuat. Aku terus menyedut nyedut lidahnya. tangan aku mengeluarkan pisau yang aku letak di lantai. Yati mula sedar akan perbuatan aku dan dia cuba lari. Aku menutup air yang mengalir itu. ³Kalau mahu selamat.sangat aku rasakan. Yati nampaknya tidak menangis lagi tetapi tubuhnya mengeliat seperti ikan yang baru . Kemudian. Kemudian. Dia mula mengelap lantai. tangan kanan aku tidak dapat beraksi meraba teteknya! Tangan kanan aku mesti memegang pisau itu untuk pastikan Yati tidak lari! Jadi. Apabila jaraknya sudah hampir 1 meter dari aku. berdiri diam diam di dinding ini!´ begitulah aku mengugut Yati! Pisau itu benar benar telah menghentikan pemberontakan Yati. Ya. Nafsu telah menguasai aku dan aku sedikit pun tidak kasihan kepada Yati! Malahan. Aku membiarkan air itu mengalir dan menunggu Yati menghampiri pintu bilik mandi aku. Aku mengintai dari sebalik pintu bilik mandi. colinya jatuh ke lantai dan menjadi basah. Aku menjilat jilat putingnya. Dalam keadaan itu.

Sedikit panas dan sangat lembap. Tupai itu adalah AKU! Haha. kakinya yang di dinding itu tidak dapt bertahan dan menjepit kepala aku. Aku meneruskan acara sorong tarik . Aku yakin Yati sedang menikmati perbuatan aku. Kini Yati semakin mengeliat tubuhnya. Dia yang masih menikmati sisa orgasmenya tadi menurut dengan lemah. Aku tekad dan masukkan dengan sekuat hati dan tumpuan. Sungguh enak rasanya! Kepala Yati turut terangkat angkat. batang aku menjerit jerit! Tapi. Aku membiarkan batang aku seketika untuk menikmati lubang baru itu. Puan Ayuwati pula telah masuk golongan wanita tua. Kemudian. Aku meneruskan acara sorong tarik itu. Bless. Itu semua aku tidak peduli. Tapi. Aku tahu dia telah mencapai orgasme. rasa seperti sedang terbang melayang layang. Dia menggelengkan kepala! Aku rapatkan pisau itu ke daging pinggangnya! Dia menurut. Aku terus menjilat jilat pantatnya. Tugas aku sudah 50 % selesai. Gila. Perasaan itu memang tidak dapat digambarkan dengan kata kata. Inilah masanya! Aku menanggalkan seluar uniformnya dan celana dalamnya juga. Nikmatnya sedikit berbeza dengan Lin dan Ana. Aku mencari cari biji kelentitnya. Kini aku mahu merasmikan anak dara seorang ini! Hati aku bersorak gembira. tidak terlalu muda dan tidak pula dagingnya menjadi lembik.. Yati masih dalam posisi berdiri.. Aku memaksa kaki kirinya dinaikkan ke dinding bilik mandi. Pantatnya telah kehilangan rasa elastik dan rasa cengkaman. Aku tidak peduli. Aku tidak pasti samada dia sakit atau menikmati batang aku. Kini aku dalam posisi mencangkung untuk menjilat pantatnya itu. Aku terus memaksa batang aku masuk walaupun sempit. Batang aku sangat menikmati keadaan itu. Badannya seperti terkena kejutan elektrik dan menghayun tidak tentu arah. Aku gagal 4 kali tak dapat masukkan sebab sempit sangat. tanpa sedikit bulupun. Seperti buah mangga yang masak tepat tepat pada masanya. aku meletakkan pisau aku. Aku mengetahui dari pengalaman bahawa Yati telah terangsang. Yati tidak dapat menjerit kerana mulutnya telah disumbat dengan bajunya. Aku menjilat jilat belahan pantatnya seperti menjilat aiskrim.. Dalam agak agak 2 minit sahaja. Satu lagi wanita yang mencukur botak kemaluannya! Pisau aku masih di pinggangnya sebab aku takut dia lari. Mereka berdua masih di bawah umur. Ini memudahkan aku menjilat jilat dan lebih senang aku mengesan biji kelentit wanita. jumpa! Aku terus menjilat di sana. Dia menggelengkan kepalanya lagi semasa merasakan batang aku mula masuk ke pantatnya. otak kosong tiada tekanan.dikeluarkan dari air. Aku memang suka pantat yang botak. Aku rasa ada sedikit cecair mengena batang aku. Pantat Yati pula baru masuk tempoh yang sesuai. Ahh. Jadi. Dia menekan kepala aku. aku mengeluarkan batang aku 75% dan memasukkan semula.. ³mangga´ Yati telah ditebuk tupai. Sungguh nikmat rasanya. jadi pantat mereka masih belum berkembang sepenuhnya. Aku mencapai semula pisau aku dan memaksanya membuat gaya doggie. Sangat enak. Kini. Aku yang sememangnya telah bogel menghalakan batang aku ke pantatnya. aku telah menguasai diri Yati.

Selepas itu. Baju putih yang lusuh aku keluarkan dari almari aku. Aku lupa dunia untuk seketika. batang aku tidak mencapai klimaks cepat sebab tadi aku telah melancap. Dia kata hatinya sakit kalau aku buat seperti itu. dia berkata. Yati akan meronta ronta dan menarik badan aku melekap kuat di badannya. lantai bilik mandi itu penuh dengan kesan kesan air mani aku. Aku melutut di depannya dan menangis seperti menyesali perbuatan aku.. Kemudian. Yati pun sebenarnya seronok tadi. Sah aku telah merasmikan anak dara ini. Aku menahan seketika dan mencabut batang aku cepat cepat.. Aku menolong Yati memakaikan pakaiannya semula. aku mengelar jari aku di hadapan Yati. Aku tuliskan perkataan ³I LOVE U´ di atas baju putih itu. cuma Abang ni terlalu kasar pada mulanya. Yati benar benar terharu dan mengalirkan air mata semasa menerima baju itu. Tengok. Nampaknya dia sangat suka dan menikmati permainan aku. Aku kata aku telah meminati dia sejak kali pertama aku jumpa dia memungut sampah di luar bilik aku. Baju itu aku hadiahkan kepadanya sebagai tanda cinta aku. aku berpesan kepadanya aku ada hadiah untuknya. ³Sudahlah. Aku memohon ampun berkali kali. batang aku telah mencapai kemuncak maksimum. Yati´ berkali kali kepadanya. Aku tidak dapat bertahan lama lagi. Dia kata dia juga memendam rasa kepada aku tapi dia tidak sangka akan berlaku kejadian sebegini. Kepala Yati terangkat angkat sekejap. END . Dia hanya menangis sahaja tapi aku kata aku sayang kepadanya dan sangat cinta kepadanya. Yati terharu dengan perbuatan aku dan memasukkan jari aku ke mulutnya. Aku merasa ada cecair yang akan meletup keluar. Aku juga berpura pura menangis di depannya. Aku memancut di luar. I Love You forever´. Akhirnya. Setiap kali orgasme. Aku cium dahinya dan aku kata ³Take it Yati. Aku kira dia telah 3 kali orgasme.itu sangat lama. lepas itu menggeleng geleng sekejap. pipi Yati berdarah sebab Abang!´ Aku melumat lumat bibirnya dan dia membalas penuh kasih sayang. Ahh ahh ahh. Seronoknya semua itu. Dia melarang aku berbuat seperti itu lagi. di depan Yati. Aku mengatakan ³I Love You. aku lihat batang aku ada sedikit kesan warna merah. Bila aku sedar.