P. 1
Mona Gersang

Mona Gersang

5.0

|Views: 38,655|Likes:
Published by kokomot

More info:

Published by: kokomot on May 18, 2011
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

01/14/2015

pdf

text

original

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com

MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN)

PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah dia lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima terhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama ketika dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhnya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat kematian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduki tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampong, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Kul 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdua saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sungguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula sepasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak pernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima mendekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sungguh longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak demi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar lelaki menyusuk kemaluan wanita.

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak, Ima meneruskan adegannya. Dia memyusuri seluar dalam Mona, ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. Dia mengentel-gentel mutiara Mona. Mona mengerang, sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Air mula mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. kalau ada pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh. "Mona kau baringlah kat sopa ni..."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan montok. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan. Ima mengangkangkan kaki Mona. Diselaknya kain Mona, tedampar seluar dalam Mona berwarna merah jambu. Ima menarik seluar dalam Mona. Mona mengizinkannya. Ima mula mainkan peranan membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah. Mona mengerang tidak tertahan.Ima meramas buah dada Mona, sambil menghisap biji Mona......BERSAMBUNG....

PART 2
"Ahh!!!! sedapnya....' Mona mengerang tidak tertahan. Ima terus mengolom dan menyedut biji kelentit Mona, Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar panjang menonjol.

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. Kedua-dua tangan Mona memaut kuat ke penghadang sofa. Mona tidak tahan...air mazinya semakin banyak melimpah, Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar. Sebelah tangan Ima yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelajah ke alur lubang pantat Mona. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok masuk ke dalam lubang Mona. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang. Semakin lama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona, Mona terus mengerang.Mengerang dan mengerang tidak tertahan. Ima mula melakukan sorong tari, mula agak perlahan. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya, Ima memasukan 2 jari,Mona semakin mengerang. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima. Dia menahan kesedapan, dia tahu ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona, Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Mona sudah hampir. "Ah!!! Ah!!! Ah!!." Mona memaut erat bahu Ima. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini. "Sedap tak sayang?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya. Dia terus kangkang. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona. Dia tahu Mona boleh dua kali game. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam laci katilnya. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperbuat dari getah. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan. "Ini konek lelaki diperbuat dari getah, tengok ni lembut." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke dalam lubang kau lah" "Tak naklah besar, takut sakit." "Tak sakit mula-mula je masuk sakit. lepas tu kau mesti nak selalu." Pujuk Ima manja. "Mona terdiam seketika.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. "Tapi Ima nanti dara aku hilang." "Alah jangan bimbang ,tak hilang pun. Yang dikatakan hilang dara tu bila main dengan lelaki. Kalau benda ni tak keras, lembut tak hilang pun." Pujuk Ima. "Tapi Ima, aku...Aku takut, tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang." Mona menganguk menurut saja. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona, Dia tahu air masih banyak di bibri pantat Mona. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan. Dia mendiamkan diri dan ada keyakinan untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. Ima mula menekan perlahan-lahan zakar palsu itu ke lubang Mona.Tiba-tiba Mona

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

mengepit deras ke dua pehanya. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu. Dia manyupakan diseluruh batang zakar palsu itu. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke persekitaran lubang Mona. Mona mengangkang luas. Dia ingin cuba. Kali ini Ima menekan agak deras. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang.Kemudian dia terdiam seketika. "Pedih..." katanya lagi. Ima tidak meneruskan jolokan. Zakar palsu itu sudah separuh di dalam lubang Mona. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. Mona mula mengerang. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mona. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima. Mona merasakan sesuatu. matanya kuyu, Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Dia semakin mengangkang luas. Ima terus dan terus mejolok jauh ke dalam. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam... Mona semakin layu dia kesedapan luar biasa.
BERSAMBUNG PART 3

(harap bersabar)

PART 3

Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah. Di mana ada Mona di situ Ima pasti ada. Mereka seperti dilamun cinta, cinta kaum sejenis. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Hari berganti minggu, minggu berganti bulan, bulan berganti tahun, Mona dan Ima seperti belangkas. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan. Ima terlalu baik buat Mona. Ima tidak pernah cemburu jika Mona bergaul dengan kawan sepersekolahannya. Ima tau yang Mona tetap setia padanya.

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki, malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong. Segalam pergerakan Mona sering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. kebosan itu amat menyiksa Mona sehingga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. Pada mulanya dia amat kecewa dengan perpisahan itu, namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia perangsang, akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya. Kini Mona menemui satu dunia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelakinya. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakinya dulu, usahkan untuk menikmati kepuasan seks, kucupan di bibir pun tak pernah dia rasa. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin sesama jenis boleh berkahwin. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan kenikmatan bersama Ima. Seperti yang Mona duga, dia dan Ima akan berpisah juga satu ketika nanti. Dan saat itu sudahpun sampai. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpur untuk melajutkan pelajaran. Mona pasti sendirian di kampong. Kesunyian pasti melanda hatinya. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting. Dia perlu lulus pepereksaan itu kerana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi. Tanggal 20 ogos sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi, guru yang mengajar mata pelajaran matametik. Cikgu Azmi memang handsome. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal, tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebuah kereta myv berhenti di sisinya. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. Cikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik. Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. setelah beberapa kali cikgu Azmi memujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah, akhirnya Mona setuju menumpang. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma...." "Cuma kenapa?" "Segan...." "Segan dengan malu tu samalah." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi. Dihatinya berdetik juga untuk memiliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Begitu juga cikgu Azmi, jantung bergegar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. tambah lagi bila Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Amat montok, membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. Sesekali Mona terimbas perasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

dada Mona. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasnya, Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan,isapan, jilatan dan asakan dari batang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur. Sewaktu kereta cikgu Azmi berhenti di tepi jalan di hadapan rumah Mona, cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menumpangnya selalu. "Emm. Mona, saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi..." Tak pelah cikgu, buat susah cikgu je." Mona purapura menolak. Sedang hatinya berkata elok juga selalu bersama jejaka handsome ni. "Emm...Kan Mona nak pereksa SPM tak lama lagi, Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama." "Kalau macam tu terpulang pada cikgulah, saya ok je." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum. "Jangan panggil saya cikgu di luar, kalau di sekolah tak pe."Pinta Cikgu Azmi. "Abis nak pangil apa?" "Abang mii.." "Emm... Ok...Abang Miii..Mona balik dulu..." Mona melambai tangan, dibalas cikgu Azmi...Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja sengaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi. Terteguk air liur cikgu Azmi ketika itu. "Yesss..." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke rumah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga rumah Mona.

PART 4
MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA....

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona, selama itulah juga Mona tidak berteman kesunyian. Dirinya kegersangan sendirian. Beberapa hari lalu dia baru saja habis period, masa inilah nafsunya memuncak. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima berada di sisinya ketika ini. Namun angannya musnah sama sekali, hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. Dia berbaring menelentang di katil. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. Hanya berselimut separuh bogel dia memandang ke siling rumahnya. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long, mak long, Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. Kemudian sunyi. mereka telah pun ke kamar masing-masing.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang sedang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu. Tapi Safuan tidak tidor lagi, dia sedang mentelaah pelajaran. Safuan memang rajin belajar sekalipun waktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik, kegelisahan, sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring, sekejap meraba-raba celah kelengkangnya. Dia basah, terlalu basah kegersangan, lubangnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. Jika tidak tentu tilamnya akan banjir. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya. Ada kerja rumah yang perlu diselesaikannya. Walapun cuti sekolah dua minggu, safuan perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. Ada dua tiga soalan yang dia tidak faham. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. Mona belajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. Sudah tentu Mona lebih arif dengan subjek tingkatan 4. Safuan bangun dari duduknya

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen. Dai mahu Mona mengajarnya. Sesampai di pintu bilik Mona, Safuan mengetuk pintu berkali-kali. "Kak Mona...Kak Mona...dah tidur ke?" Tanyanya "Wan... Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah... Pintu tak kunci." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah yang sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca. Dia meniarap diatas katil. Safuan membuka pintu dan masuk. Dia berdiri tercegat seketika.Matanya memandang tepat pada Mona. Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya. "Kenapa tercegat? Marilah... tutup pintu tu." ujar Mona. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini...emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona. Langkahnya perlahan menghampiri Mona. Di duduk di birai katil. "Kenapa jauh sangat, dok sinilah, macam tak biasa pulak." "Malu... " "Mengada-gada, dulu tak malu pun..." Marah manja Mona. "Dulu kita kecik..." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona. Safuan mengangguk saja. "Besarlah best lagi mesra cerita kita, dulu budak-budak tau apa tentang hidup. Tau main je kan kita..." Ujar Mona. Safuan tersnenyum lebar. "Apa dia soalannya."Tanya Mona. "Ni kak....Susah.." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan. Mona membelek sambil menconggak soalan itu. "Alla ini senang je...Ada calculator?" "Tak adalah kak." "Abis macam mana nak kira ni.." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci." Mona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh gebunya. Dai berjalan menuju ke laci almarinya. Tertongeng-togeng dia mencari calculator dalam laci. sempat juga Safuan memandang punggung Mona. Terdetik dihati jahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yang menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai. Mona ketika itu berdiri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya.Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi menutup semula tubuhnya. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di depannya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

tegak. Mona kembali meniarap diatas katil. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Safuan diam terkaku.Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu.. "Wan kenapa?" Tanya Mona. Safuan diam memandang tepat wajah Mona. "Wan.... Kenapa ni... Stim tengok akak tadi?" tanya Mona memberanikan diri. Safuan masih diam "Wan....Wan..." Mona mengusap peha Safuan. dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peha Safuan. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan. Dai dah pun memegang batang Safuan. Keras, panjang dan besar. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya kalau batang Safuan menyusuk lubangnya. sudah tentu padat mengegar jantung. Mona terus nakal, diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. Dia sudah pun memegang anjal batang Safuan. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipakai Safuan. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan. Mona mula menganas di uruturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan. Safuan tidak tertahan... Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah, dijilatnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan. Safuan semakin ghairah tidak tertahan, seperti mahu terpancut. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya. Mona mula mengolom batang Safuan. Lama dia mengolom jejak hingga kepangkal. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan. Mona memberhentikan adegan mengolom. "Tak sangka kau punya besar panjang macam ni..Dulu kecik je.."Ujar Mona. "Kak...dulu budak-budak..." "Wan nak ke?" "Tapi kak..." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara.." Mona menarik safuan,terus mngucup mulut Safuan. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. Dia tahu Safuan mesti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan. Safuan mula hangat, Safuan mula bertindak meramas tetek Mona. Dua-dua puting Mona digentelnya. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan. Mona memeluk erat Safuan. Kemudian Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya. Safuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona. Mona mengerang kesedapan. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya. Safuan mula semakin berani. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan, sudah Mona kangkangkan. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ada dikelengkang Mona. Dia menjumpai sebutir biji. Dirabanya biji itu, kemudian digentelnya. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digeselkan kebiji Mona. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona. Mona mengerang kesedapan. itu baru jari Safuan, bagaimana kalau selepas ini batang Safuan pula yang menyusuk masuk.

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona. Safuna menurut saja apa yang Mona mahukan. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertanggung menahan kenikmatannya. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona, Dibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan. Safuan mula semakin ganas, diisapnya biji mona, disedut di gigit perlaha. Mona mengerang terus mengerang. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan, dia sudah hampir ke klaimik. Dipegangnya kepalah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya. Safuan melakukan dengan laju. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut. terlalu sedap. Safuan menjilat terus menjilat air Mona. Mona mengeliat, dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan. Safuan memang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur. Mona menolak kepala Safuan. "Wan....Dahhhh..milu tak tahan..." "Sedap?" Tanya Safuan. Mona hanya mengangguk tersenyum puas. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak...." Tidak dijawap apa yang Safuan katakan, Mona ters menarik Safuan ke dadanya. Mona sendiri yang memegang batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang. "Wan tekanlah...."Pintanya. Ketika batang Safuan menyusuk, Mona mengerang kesedapan. memang padat dan mencecah ke pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona.Batang Safuan masuk habis mencecah kepangkal. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya. Mona mengayak-gayak punggungnya. Safuan mula melakuka nsorong tarik. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menarik keluar. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu. Mona memegang pungung Safuna. Safuan terus mengenjut laju. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona, sekejap kiri sekajap sebelah kanan. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan. Namun dia terus bertahan. tiba-tiba Mona mengerang dan mengayak-gayak...Punggungnya. "Tekan dalam-dalam wan, tekan...laju...lajuu...Mona nak kali kedua ni." mona pun nak klimik kali kedua... Safuan semakin laju menekan dan menarik lubang Mona. "Wan nak lepas luar...." Uja Safuan.. Mona tidak mengindahnya. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang Safuan terus mennujah lubangnya, kerana Mona sudah nak sampai... "Ahhh!!!Ahhh!!Ahhhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua. Akibat kemutan Mona safua nturut terpancut. Terpancut di dalam lubang Mona. Mna merasakan semaki nsedap ketiak pancutan itu berlaku. Memang terlalu sedap. Mona rasa ada cecair hangat memenuhi lubangnya. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona. Mona memeluk safuan tanda puas.

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

"Kak..kalau akak...." "Mengandung?" "Emmm..." '"Kau jadi ayah anak ini." "tapi kak..." "Kau takut ya..." "Tak...kitakan bersaudara.." "boleh berkahwin...kan... tak salah.." Safuan mengangguk. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil.Tapi kali ini berlainan pula. Begitu juga Mona pernah tengok safuan punya batang. Dulu kecik kini besar.. Mona memegang batang Safuan yang dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang. "Dulu benda ni kecik je...sekarang besar." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan. "Dulu benda ni pun kecik je sekarang tembam, yang ini pun dulu tak ada sekarang besar.."Safuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona. "Wan nak kali ke dua ke?" "Malam esok boleh..." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh. 2 minggu. tiap-tiap malam dapat." uajr Mona. Safuan mengangguk setuju. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona. Mona mengeluh seronok kesedapan.Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekolah. 2 minggu terlalu lama. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi. Semasa Safuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam.....

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi...

PART 5
Selepas Safuan pulang ke Terengganu, Mona mula gelisah. Semenjak Safuan berada selama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna, macam pengantin baru honeymoon. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia lepaskan.... Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu. disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali...Fikirnya...tapi bila agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain, Mona masih menunggu..... Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diajar oleh guru berbunyi panjang. Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diajar. Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu Azmi. Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi. Beberapa minit kemudian kedengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona..

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

"Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. Semua murid bangun. Mona bangun dengan lemah longlai. Segaja dia berbuat begitu untuk menarik hati cikgu Azmi. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersenyum. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaupun ditutupi dengan tudung.Namun masih ada bonjolan mendada. "Selamat pgi cikgu..." sebut ketua darjah, di ikuti oleh kesemua murid. "Selamat pagi, duduk semua." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru. Duduk dan membuka buku panduan mengajarnya. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi. Sekilas itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi. Dia membayangkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi lagi hebat dan berpengalaman. Mona berkhayal. "Murid-murid semua buat kerja ini." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan. Ada 10 soalan semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen. Selesai, kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke semua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok dimeja sambil menulis. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. Masa berlalu begitu pantas. namun Mona merasakan terlalu lama untuknya menunggu waktu pulang sekolah. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang nanti. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi, mungkin cikgu Azmi terlewat bangun. maklumlah oranga bujang.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. Dia mahu cepat pulang. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1.30 tengah hari. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona, mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang...Mona pun sama. Mona berjalan perlahan-lahan menuju ke pintu pagar sekolah. Dia bersaing dengan Maizura... "Mai kau balik dulu yer..aku ada hal nak ke perpustakaan jap."Pinta Mona pada Maizura. Maizura bersetuju dan berjalan meninggalkan Mona. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Setelah dilihatnya kelibat Maizura tiada,Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar.Dia menanti cikgu Azmi.Agak lama dia menunggu dengan tidak putus asa. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pintu pagar. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan. Mona resah. Dai kuatir cikgu Azmi lambat pulang. namun Mona tidak putus asa. Menunggu terus menunggu.

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang. Cikgu Azmi masih tidak muncul. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kepintu pagar... Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya. Cikgu Azmi ternampak Mona duduk ditembok parit. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya. Membuka cermin kiri. "Mona... Awak buat apa duduk sini..?" tanya cikgu Azmi. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu, perut saya sakit..." Mona berpura-pura sakit sambil memegang perutnya. "Kalau macam tu mari naik kereta saya." suruh cikgu Azmi. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi. "Kan saya dah kata tiap-tiap hari saya ambik Mona. Pagi dan pulang sekolah." Kata Cikgu Azmi.Mona menutup pintu. MyV cikgu Azmi bergerak..menujuk ke jalan raya. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun." "O..Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah. Kan saya terlanbat sikit hari ni. Tak pe esok saya ambik Mona. " "Ok...." Sambut Mona. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi. "Terpulang pada cikgu..." jawap Mona sambil melemparkan senyuman. "Mona... di luar sekolah panggil saya abang." Ujar cikgu Azmi.Mona tersenyum. "Terpulang pada abang nak ke mana pun. "Jelas Mona semula. Cikgu Azmi tersenyum. "Ok kalau kita ke kelinik dulu boleh?" "Tak naklah..." manajanya Mona menjawap. "Habis nak ke mana?" "Terpulang pada abang. Mona tak kisah." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja cikgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau sebaliknya. "Emm... Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah. Mona takut.." Mona berbohong memberi alasan. "Ok kita pegi makan dulu." Pelawa Cikgu Azmi. Mona setuju. Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari. Beberapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta. "Mona nak pulang, tapi kat rumah Mona kata tak ada sesiapa. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi. "Terpulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang." Jawap Mona. "Emm... apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya. Mona berehat dulu, mandi bersihkan badan.tidur, lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi. Mona mengangguk tanda setuju. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini. Sesampai di rumah cikgu Azmi, kedua mereka masuk ke dalam rumah. Mona duduk di sofa. Cikgu Azmi masuk ke biliknya. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azmi membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona. "Mona pergi mandi dulu, Mona masuk bilik saya, kat dalam ada bilik air." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek. dibahunya tersangkut

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

sehelai tuala warna putih. Dia juga mahu mandi. Mona mencapai tuala biru yang diberikan cikgu Azmi, kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi. Dia merapatkan daun pintu tapi tidak dikuncinya. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk, harapannya. Mona menanggalkan tudungnya, kemudian baju kurung dan kemudian kainnya. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya. Sengaja diletaknya di atas katil cikgu Azmi. Mona masuk ke dalam bilik air. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Cikgu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya. Ketika itu Mona masih didalam bilik air... Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dikunci oleh Mona. Dia membuka perlahan, masuk. Jantung cikgu Azmi berderau bila terpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya. Cikgu Azmi masih bersalutkan tuala mandi. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cikgu Azmi. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. "Emm..Mona sori abang nak sikat rambut.." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memakai tuala berkemban. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya. "Tak pe Mona salin pakaian dulu. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perempuan saya.Mona boleh pakai sementara kat sini." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pintu keluar bilik. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. Sebenarnya cikgu Azmi bijak main peranan. Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan matanya dan sudah pasti boleh diratah. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Mona melepaskan tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. Mona menarik nafas berbogel di atas katil. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula.Lama dia berbaring diatas katil, sekejap mengiring, menelentang, menyiarap. Namun cikgu Azmi tidak muncul. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. Dibukanya pintu almari. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan, jarang-jarang belaka. Mona senyum. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Memang nampak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya. Mona menyarungnya. Dia memandang cermin, tersenyum puas dan bergaya seksi. Mona kembali berbaring di atas katil. Dia menunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul.Namun tak juga cikgu Azmi muncul. Sebenarnya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dilakukan apa saja. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam. Cikgu Azmi yakin yang Mona akan memanggilnya. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. Mona akan

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

memanggilnya. "Ada apa sayang..." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik. Kemudian membuka pintu bilik. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tidur warna pink. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojoh. 'Mona sakit perut..." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak..minyak angin panas...." "Habis pakai apa..." "Abang urut biasa je." Cikgu Azmi duduk di sebelah Mona. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur perlahan. "susah nak urut ada baju ni." ujar cikgu Azmi. "Mona kena buka ke?" "Kalau Mona suka.." "Tapi jangan jahat tau.." "Tak abang cuma urut saja." Mona menanggalkan baju tidurnya.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. Mona telentang semula. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona. Mona memejamkan matanya. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi. Cikgu Azmmi tahu yang Mona mula stim. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Apabila disentuh, Mona mengerang. dibelainya buah dada Mona, diusap digumus kemudian digentelnya puting tetek Mona. Mona mengerang perlahan. Cikgu Azmi yang masih memakai tuala sejak tadi, menanggalkan tualanya. Sebantang keras menegak tercacak dari kelengkang cikgu Azmi. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona. Lama dia mengisap, selepas kiri kemudian kanan.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak itu. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona. Mona mengeliat. Cikgu Azmi mencari lurah Mona. Dia sudah pun memegangnya. Diusapnya bengkakan di celah kelengkang Mona. Mona masih mengepit bengkakan itu. Semakin di usap semakin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mona. Mona pun sama. Mereka berkulum-kulum lidah.Lama. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba, membelai tundun Mona. Mona mengerang kennikmatan. Kemudian perlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Mona tidak menolak, dia makin mengangkangkan kedua pehanya. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona. Cikgu Azmi dah pun jumpa. Dia masih berkucup dan berkolom lidah dengan Mona. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Mona mengerang terus mengerang kesedapan. Terbit air dari celah bawah biji Mona. Jari cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkanya ke batangnya. Mona terus saja mengengam. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan. Adegan membelai, mengucup, meraba, melancapkan dan mengentel masih rancak. Mona sudah tidak tertahan. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut. Cikgu Azmi tahu yang

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

Mona sudah hampir klimik. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apabila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya, Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok lubang Mona. Sorng tarik, ssorong tarik. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. dai sudah tidak tahan lagi. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya ke dalam lubang Mona. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh....." Mengeliat Mona kesedapan bila air maninya terpancut... Puas...dai kelemasan dan sedikit keletihan. Namun dia masih boleh beberapa kali. sekalipun dia sudah klimik, mona tahu lubangnya boleh dijolok terus dengan apa saja. "Abang nak masuk yer..."Pinta cikgu Azmi. Mona diam dengan mata terpejam. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu. Cikgu Azmi geram melihat pantat Mona. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona. Cikgu Azmi mula mengumul dengan mulutnya. Biji Mona di isapnya. terjerit-jerit kecil Mona kesedapan. Terangakat-angkat punggung Mona. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. Denga kepala batang Cikgu Azmi yang besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang, cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menolak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. ""Ahhh...essss..!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masuk ,Mna sudah mengerang. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang. Cikgu Azmi menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam lubang Mona. Jejak. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona. Tap icikgu Azmi tahu yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai habis masuk kesemua batangnya. ternyata memang boleh. Kini 8 inci sudah berada dalam Mona. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi mencecah 4 inci. Memang padat dan Mona rasa amat sedap. cikgu Azmi mula menyorong tarik, perlahan kemudian laju siki, laju lagi, lagu lagi. Berpaut Mona kepepegang katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi. Amat sedap..tak tahan Mona menanggungnya. Terlalu sedap. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tariknya semaki sedap. Kini Mona dipersisi menonggeng. Cikgi Azmi memasukan batangnya kelubang Mona dari belakang. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua. Namun cikgu Azmi masih bertahan... Memang keras batang cikgu Azmi bagaikan mentimun muda. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila disorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya. Tersa air pelicin Mona sudah kering digali batang cikgu Azmi. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona. Dengan posisi Mona menongeng, cikgu Azmi menjilat lubang Mona dari belakang. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air liurnya ke dalam pantat Mona. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi dalam lubang Mona. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. Cikgu Azmi mejolok laju terlalu laju. Mona meraung kesedapan memaut

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com

bucu pemegang kati. Berkerut dahinya menahan kesedapan, Mona dah tak tahan. cikgu Azmi tak meneruskan jolokkanya. dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mona dan untuk dirinya juga.

Cikgu Azmi memang hebat diranjang, bukan saja di katil, dikerusi, dimeja, di dapur.Mona kini di persisi menelentang semula. Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona. Puting tetek Mona digentel-gentel. Mengeliat Mona menahan kesedapan. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setuju. "Mona...Mona tonggeng sayang..." Pinta Cikgu Azmi.. "Kenapa...." "Abang nak masuk yang belakang..." "Ala tak nak sakit..." "Mona tentu pernah tengok blue macam mana dia masukkan batang ke lubang belakang."serkap cikgu Azmi. cikgu Azmi tahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue, jadi dia pasti Mona pun sama. "Takut..." "Abang masuk pelan-pelan... Mona belum rasa, kalau dah rasa mona mesti nak selalu." "Masuk lubang depan jelah..." "Kita try dulu...Mona rasa dulu. Kalau tak sedap tak yah buat...kita try dulu...Abang nak boh losyen ni... Tonggenglah..." Mona pun menonggeng.Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona. Pelan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-lahan. "Emmm...sakit..."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona. "Esssss Sekejap lagi tak sakit."Pujuk Cikgu Azmi...Sambil mengentel biji kelentit Mona. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburnya sedap.Lama dilakukan jolok dengan jari. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona. Sudah masuk kepala batang. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap. Makin laju cikgu Azmi mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona. Mona mengerang.. Sakit,sedap, sakit, sedap itulah Mona rasakan. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya.Mona menahan antara sedap dan sedikit sakit.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan.Begitu juga dengan Mona yang digentel bijinya. Tiba-tiba Mona mengerang kuat. Dia sudah klimik kali kedua. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona. Dia semakin laju menekan...sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik. dipancutnya air maninya ke dalam lubang jubur Mona..

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->