Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

Ima meramas buah dada Mona."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok.. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan. PART 2 "Ahh!!!! sedapnya. kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh.. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah....Koleksi: http://CeritaPanas. Ima menarik seluar dalam Mona.. sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. . Dia me myusuri seluar dalam Mona. Mona mengeran g tidak tertahan.. Dia mengentel-gentel mutiara Mona.' Mona mengerang tidak tertahan... Mona meng erang.4shared. Mona mengizinkannya. Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima . Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol. . tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu. "Mona kau baringlah kat sopa ni. Diselaknya kain Mona.. sambil menghisap biji Mona.. Ima mengangkang kan kaki Mona.BER SAMBUNG.com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak.. Ima meneruskan adegannya. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona.

. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa.tak hilang pun. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya.Mengerang da n mengerang tidak tertahan. Mona sudah hampir. Dia tahu Mona boleh dua kali game.Aku takut. "Tapi Ima nanti dara aku hilang. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya. tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan." Pujuk Ima.Koleksi: http://CeritaPanas. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini.. mula agak perlahan." Mona memaut erat bahu Ima..4shared. Mona tidak tahan. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar. lepas tu kau mesti nak selalu. Dia menahan kesedapan. takut sakit. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya." "Alah jangan bimbang . aku. Ima mula melakukan sorong tari. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona.air mazinya semakin banyak melimpa h.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu. Mona terus mengerang." Pujuk Ima manja. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang. "Mona terdiam seketik a. tengok ni lembut. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona. Kalau benda ni tak keras. Dia terus kangkang. lembut tak hilang pun. Ima memasukan 2 jari.. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. "Tapi Ima. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar.Tiba-tiba Mona ." Mona menganguk menurut saja. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya.Mona semakin mengerang. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan.

Mona mul a mengerang." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona. Mereka seperti dilamun cinta.4shared. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan. Ima tau yang Mona tetap setia padanya. matanya kuyu. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima. . bulan berganti tahun. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na. "Pedih. minggu berganti bulan. Mona mengangkang luas. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci.Kemudian dia terdiam seketika. Mona dan Ima seperti belangk as. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu. Hari berganti m inggu. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Ima terlalu baik buat Mona. Mona merasakan sesuatu. cinta kaum sejen is. Kali ini Ima men ekan agak deras. Dia ingin cuba. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya.com mengepit deras ke dua pehanya. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam. Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada.. Dia semakin mengangkang luas..Koleksi: http://CeritaPanas.. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah.. Ima tidak meneruskan jolokan. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam." katanya lagi.

C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik.. Dan saat itu sudahpun sampai. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti.4shared. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Kesunyian pasti m elanda hatinya. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima.com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting. jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya." "Cuma kenapa?" "Segan. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. Begitu juga cikgu Azmi. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu. akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu. Cikgu Azmi memang handsome. Amat montok..Koleksi: http://CeritaPanas. Mona pasti sendirian di kampong." "Segan dengan malu tu samalah. Seperti yang Mona duga. akhirnya Mona s etuju menumpang. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. . Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin. membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran.. Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya.." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah .. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah. setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah. guru yang men gajar mata pelajaran matametik. usahkan untuk menikmati kepuasan seks.

"Yesss..Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi."Pinta Cikgu Azmi. kalau di sekolah tak pe.." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum..Koleksi: http://CeritaPanas." Mona purapura menolak." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona. saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama. "Emm. PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA...4shared. Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni.. dibalas cikgu Azmi... saya ok je. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur... Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar. ." "Emm.Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi.com dada Mona. "Emm...Mona balik dulu... "Jangan pa nggil saya cikgu di luar.. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama.isapan.. Mona. Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan.." Mona mela mbai tangan. Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu. buat susah cikgu je." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah.Abang Miii." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a." Tak pelah ci kgu. Ok. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona... cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu.

Dia berbaring menelentang di katil. terlalu basah kegersangan. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya. Kemudian sunyi. Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya. Tapi Safuan tidak tido r lagi.com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period.4shared. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. Dia basah. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu. mer eka telah pun ke kamar masing-masing. Namun angannya musnah sama sekali. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. Walapun cuti sekolah dua minggu. kegelisahan. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. dia sedang mentelaah pelajaran. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. Dirinya kegersangan sendirian.Koleksi: http://CeritaPanas. masa inilah nafsunya memuncak. mak long. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. Safuan bangun dari duduknya . Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun.

Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona..Matanya memandang tep at pada Mona. "Kenapa jauh sangat. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci.Ada calculator?" "Tak adal ah kak. Ses ampai di pintu bilik Mona. Dia berdiri tercegat seketika. "Dulu kita kecik. Dai berjalan menuju ke laci almarinya." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci. "Ni kak... Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku . Dai mahu Mona mengajarnya. Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya..Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya.. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi.dah tidur ke?" Tanyanya "Wan. Mona membele k sambil menconggak soalan itu..." Ujar Mona." "Malu. dulu tak malu pun.. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca. "Alla ini senang je.. sempat juga Safuan memandang punggung Mona.4shared. ma cam tak biasa pulak. dok sinilah. Safuan te rsnenyum lebar. "Kenapa tercega t? Marilah." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya. Di duduk di birai katil.. Saf uan membuka pintu dan masuk. " "Mengada-gada.. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya . Safuan mengetuk pintu berkali-kali. Pintu tak kunci.." ujar Mona." "Abis macam mana nak kira ni...Susah.. Tau main je kan kita.Koleksi: http://CeritaPanas... Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan..Kak M ona. "Besarlah best lagi mesra cerita kita. Safuan mengangguk saja." Marah manj a Mona. Langkahnya perlahan menghampiri Mona.emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona..." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah. dulu budak-budak tau apa tentang hidup. Dia meniarap diatas katil.... "Kak Mona..com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen... "Apa dia soalannya.. tutup pintu tu. Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam."Tanya Mona.

sudah Mona kangkangkan.."Ujar Mona. "Wan kenapa?" Tanya Mona. Kenapa ni. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona.. Mona mengerang kesedapan. kemudian di gentelnya. Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan. Mona mula mengolom batang Safuan. Safuan diam memandang tepat wajah Mona. Mona memberhentikan adegan mengolom... Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan.Wan..terus mn gucup mulut Safuan.. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah..dulu budak-budak... dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan.. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya. Dia menjumpai sebutir biji..Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu. seperti mahu terpancut... Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan.. dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan. Safuan masih diam "Wan." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara.. Dua-dua puting Mona digentelny a.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona terus nakal. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona. Safuan tidak tertahan. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya.. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona. Mona kembali meniarap diatas katil.Dulu kecik je. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona. "Kak.. . Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona.. Keras. bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan.4shared. itu baru jari Safuan. Dai dah pun memegang b atang Safuan. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya." "Wan nak ke? " "Tapi kak. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya." Mona menarik safuan." Mona mengu sap peha Safuan. panjang dan besar. "Wan. sudah tentu padat mengegar jantung. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan. Mona mengerang kesedapan.com tegak.. Mona memeluk erat Safuan. Safuan mula hangat.. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan. Safuan diam terkaku... Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan. Safuan mula semakin berani. Dirabanya biji itu. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal. Safu an semakin ghairah tidak tertahan.

. Mona memegang pungung S afuna...4shared.. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan. Safuan terus mengenjut laju. Mona mengayak-gayak punggu ngnya. Terpancut di dalam lubang Mona. se kejap kiri sekajap sebelah kanan. terlalu sedap. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan.. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur. Safuan melakukan d engan laju... Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona.. "Wan.. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona.lajuu... Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut.. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan.. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya... Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah.. Safuan mula melakuka nsorong tarik.com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona." mona pun nak klimik kali kedua.. Mona nak kali kedua ni." "Sedap?" Tanya Safuan. "Wan tekanlah..laju.. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona." Uja Safuan. Keti ka batang Safuan menyusuk. kerana Mona sudah nak sampai.Koleksi: http://CeritaPanas.milu tak tahan. Mona tidak mengindahnya. Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya. Safuan mula semakin ganas. "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua. Safuan menjilat terus menjilat air Mona. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar.. Mona mengerang terus mengerang. Mona ters menarik Safuan ke dadanya.Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal. Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya. Namun dia terus bertahan. tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak. . Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona.. Mona menolak kepala S afuan. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang.Punggungnya.. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah. Mona hanya meng angguk tersenyum puas. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya. dia sudah hampir ke klaimik. "Wan nak lepas luar... disedut di gigit perlaha. dii sapnya biji mona... "Tekan dalam-dalam wan."Pintanya.Dahhhh. Memang terlalu sedap. tekan. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak.." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan. Mona memeluk safuan tanda puas. Mo na mengeliat.. Mona mengerang kesedapan. Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona.

.....com "Kak.." "tapi k ak..." Safuan mengangguk.." "boleh berkahwin.Tapi kali ini berlainan pula.. 2 minggu terlalu lama. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak. Dulu kecik kini besar." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona.sekarang besar.kitakan bersaudara." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh. yang ini pun dulu tak ada sekarang besar. Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang." uajr Mona. .4shared.. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi. "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam. 2 min ggu. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam.." "Tak... Safuan mengangguk setuju.. tiap-tiap malam dapat.kalau akak..." "Kau takut ya. Mona mengeluh seronok kesedapan.. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini. ." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan. "Dulu benda ni keci k je.Koleksi: http://CeritaPanas.. tak salah. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh." "Mengandung?" "Emmm..kan. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi.. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang... Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil."S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona." '"Kau jadi ayah anak ini..." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah...Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan..

.Fikirnya. Mona masih menunggu. Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang... Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar..... macam pengantin baru honeymoon. Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu... Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan. Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona. Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi.tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain..4shared. .com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi. Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi... disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali. Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna. Mona mula gelisah...Koleksi: http://CeritaPanas. PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu.

Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang.Dia menanti cikgu Azmi. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. Mona berkhayal. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi. Masa berlalu begitu pantas. di ikuti oleh kesemua murid..4shared. ." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan. "Mai kau balik d ulu yer. Sem ua murid bangun.. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar. "Murid-murid semua buat kerja ini. namun Mona tidak putus asa.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen."Pinta Mona pada Maizura." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru..Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi. "Selamat pgi cikgu." sebut ketua darjah. Mona resah. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona.Mona pun sama. .30 tengah hari. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang.Koleksi: http://CeritaPanas. Dia mahu cepat pulan g. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum. Selesai. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar. Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. maklumlah oranga bujang. duduk semua. Dia bersaing dengan Maizura. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya.Namun masih ada bonjolan mendada. "Selamat pagi. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan.. Mona bangun dengan lemah longlai.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai.. Menunggu terus menunggu. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan..

. "Ok kita pegi makan dulu. " "Ok." jawap Mona sambil melemparkan senyuman.Mona menutup p intu.com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang. "Emm. di luar s ekolah panggil saya abang.... Mona duduk di sofa." Mona be rbohong memberi alasan. Mona tak kisah. Cikgu Azmi tersenyum. "Jelas Mona semula. "Mona nak pulang. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu. Mona setuj u. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar.?" tanya cikgu Azmi. Awak buat apa duduk sini. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah. Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit.. Tak pe esok saya ambik Mona.. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya." "O. "Emm... mandi bersihkan badan. Mona masuk bilik saya. kat dalam ada bilik air. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi.. tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya. Membuka cermin kiri.. Sesampai di rumah cikgu Azmi. Cikgu Azmi masih tidak muncul. kedua mereka masuk ke dalam rumah. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona.." Ujar cikgu Azmi.." suruh cikgu Azmi." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek." manajanya Mona menjawap. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun.. "M ona.." Jawa p Mona. Pagi dan pulang sekolah. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini.. MyV cikgu Azmi bergerak... "Ter pulang pada cikgu. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi. Kan s aya terlanbat sikit hari ni. Mona berehat dulu..4shared.." Sambut Mona . Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah. perut saya sakit.. "Kalau macam tu mari naik kereta saya.Mona tersenyum. Mon a mengangguk tanda setuju.tidur.." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona." Pelawa Cikgu Azmi. Cikgu Azmi masuk ke biliknya. Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun.." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya. Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya. Mona takut. "Mona.menujuk ke jalan raya. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi. "Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang. Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari." Kata Cikgu Azmi. "Mona pergi ma ndi dulu. dibahunya tersangkut .Koleksi: http://CeritaPanas..

." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan.Mona boleh pakai sementara kat sini. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya.Namun tak juga cikgu Azmi muncul. Namun cikgu Azmi tidak muncul. Dia juga mahu mandi. Mona kembali berbaring di atas katil. Mo na senyum. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. menyiarap. "Emm. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini.com sehelai tuala warna putih.. Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona. Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. jarang-jarang belaka. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya.Lama dia berbaring diatas katil.Mona sori aban g nak sikat rambut.. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya. menelentang. "Tak pe Mona salin pakaian dulu. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk .4shared. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Dibukanya pintu almari.Koleksi: http://CeritaPanas. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Dia memandang cermi n. Mona menanggalkan tudungnya. sekejap mengiring. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi. masuk. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. Mona akan . Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya. tersenyum puas dan bergaya seksi. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. harapannya. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya. Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul.. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula. Mona masuk ke dalam bilik air. Mona menyarungnya. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam. Dia membuka perlahan. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa.

dia makin mengangkangkan kedua pehanya.." "Habis pakai apa. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim.. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi. Dia sudah pun memegangnya." ujar cikgu Azmi. "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka. Apabila disentuh." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik.Lama. Cikgu Azmi mencari lurah Mona. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona. meraba. Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya. melancapkan dan mengentel masih ranca k. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi. Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona. 'Mona sakit perut.minyak angi n panas. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona. Mona sudah tidak tertahan. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona.. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na." Mona menan ggalkan baju tidurnya.. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona...4shared.. Mona pun sama. mengucup. Mona terus saja mengengam. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan. Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona. Cik gu Azmi tahu yang .. Kem udian membuka pintu bilik." "Abang urut biasa je. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba. Mona masih mengepit bengkakan itu." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona. Mona mengeliat.. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. "Ada apa sayang. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink." "Tapi jangan jahat tau. selepas kiri kemudian kanan. Cikgu Azmi dah pun jumpa." "Tak abang cuma urut saja. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h.. Mona ti dak menolak. menanggalkan tualanya. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona. Mona mengerang terus mengerang kesedapan. Mona mengerang kennikmatan. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut. Terbit air dari celah bawah biji Mona. Mona telentan g semula. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona. "susah nak urut ada baju ni. Lama dia mengisap. Mereka berkulum-kulum lidah. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona. Mona mengerang..Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u.com memanggilnya. Mona memejamkan matanya. Adegan membelai.. dibelainya buah dada Mona. Mona mengerang perlahan. membelai tundun Mona.Koleksi: http://CeritaPanas.

. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik.Koleksi: http://CeritaPanas.. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh. Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona. ternyata memang boleh. sekalipun dia sudah klimik. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu..com Mona sudah hampir klimik. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya.. Biji Mona di isapnya. perlahan kemudian laju siki. ""Ahhh. cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang.. Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. da i sudah tidak tahan lagi. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. Terlalu sedap. laju lagi. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju. Terangakat-angkat punggung Mona.Mna sudah mengerang. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci.!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k . Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang.. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna.. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona.essss. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya. Namun dia masih boleh beberapa kali. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya. cikgu Azmi mula menyorong tarik. "Abang nak masuk yer. Mona diam dengan mata terpejam. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya..4shared. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua. Dengan posisi Mona menongeng. Memang padat dan Mona rasa amat sedap. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona..." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut.. Amat sedap. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. Namun cikgu Azmi masih bertahan. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang.dai kelemasan dan sedikit keletihan... Puas.. Kini Mona dipersisi menonggeng. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya."Pinta cikgu Azmi. lagu lagi. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona. Jejak. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi. ssorong tarik. Sorng tarik. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap. Mona meraung kesedapan memaut . Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan . terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona... mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda.tak tahan Mo na menanggungnya. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu.

"Emmm. sakit..Sa mbil mengentel biji kelentit Mona. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue. Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona." "Abang masuk pelan-pelan.. cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya." "Kita try dulu. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona." Pinta Cikgu Azmi.Koleksi: http://CeritaPanas. "Mona..... ... "Kenapa." "Abang nak masuk yang belakang.. bukan saja di katil. Puting tetek Mona digentel-gentel."Pujuk Cikgu Azmi.Lama dilakukan jolok dengan jari. Mona dah tak tahan.." Mona pun menonggeng. "Takut..Mona tonggeng sayang. dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga.. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu. Sakit. Dia semakin laju meneka n. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya. Kalau tak sedap tak yah buat.. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan...kita try dulu.. Mona mengerang..4shared. kalau dah rasa mo na mesti nak selalu... P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n. Dia sudah klimik kali kedua..sakit.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan." "Ala tak nak sakit." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang.sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik. "Esssss Sekejap lagi tak sakit.Mona rasa d ulu. Mona belum rasa. jadi dia pasti Mona pun sama.Abang nak boh losyen ni.Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit. Cikgu Azmi memang hebat diranjang. sedap itulah Mona rasak an... Berkerut dahinya menahan kesedapan. dikerusi.. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona.. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap.Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya.Mona kini di persisi menelentang semula. dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona." "Masuk lubang depan jelah.... Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju.. Sudah masuk kepala batang..sedap. Men geliat Mona menahan kesedapan..Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona.. Tiba-tiba Mona mengerang kuat...."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona..com bucu pemegang kati. T onggenglah.... Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan. dimeja."serkap cikgu Azmi. di dap ur.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful