Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

Ima menarik seluar dalam Mona. .. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona.... Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. .' Mona mengerang tidak tertahan.. Dia mengentel-gentel mutiara Mona.. Diselaknya kain Mona.4shared."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah.BER SAMBUNG.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan. kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol.. Mona mengizinkannya. PART 2 "Ahh!!!! sedapnya.. Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona..Ima meramas buah dada Mona... ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima . sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. Mona meng erang. Ima meneruskan adegannya.. tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu. Dia me myusuri seluar dalam Mona.com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak. sambil menghisap biji Mona. "Mona kau baringlah kat sopa ni. Ima mengangkang kan kaki Mona. Mona mengeran g tidak tertahan.

aku. Ima mula melakukan sorong tari. "Tapi Ima. Dia menahan kesedapan. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona. Kalau benda ni tak keras. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona. takut sakit.Mengerang da n mengerang tidak tertahan.tak hilang pun. lepas tu kau mesti nak selalu." Pujuk Ima manja.Mona semakin mengerang. Dia tahu Mona boleh dua kali game.4shared." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona." Mona menganguk menurut saja. Ima memasukan 2 jari. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya.Tiba-tiba Mona . Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya.air mazinya semakin banyak melimpa h. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang." Pujuk Ima." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona. mula agak perlahan. Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. lembut tak hilang pun. Dia terus kangkang. Mona terus mengerang. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa. "Tapi Ima nanti dara aku hilang.Koleksi: http://CeritaPanas. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona. "Mona terdiam seketik a. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar." Mona memaut erat bahu Ima. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona.Aku takut.. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki.. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan. Mona tidak tahan. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya." "Alah jangan bimbang . Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. tengok ni lembut. Mona sudah hampir...Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya.

Dia ingin cuba. . Ima tidak meneruskan jolokan. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona. Mereka seperti dilamun cinta. Mona mengangkang luas. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan. Mona merasakan sesuatu. Mona dan Ima seperti belangk as. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang..com mengepit deras ke dua pehanya.Koleksi: http://CeritaPanas.. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam. Kali ini Ima men ekan agak deras. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya. Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada. Ima tau yang Mona tetap setia padanya.. cinta kaum sejen is.Kemudian dia terdiam seketika. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen. bulan berganti tahun. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na. "Pedih.. matanya kuyu. Mona mul a mengerang. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona. Ima terlalu baik buat Mona." katanya lagi. Hari berganti m inggu. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa. minggu berganti bulan. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah.4shared. Dia semakin mengangkang luas. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima.

Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi.. Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu.Koleksi: http://CeritaPanas.com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi. usahkan untuk menikmati kepuasan seks. Begitu juga cikgu Azmi. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin.. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu. akhirnya Mona s etuju menumpang.. Seperti yang Mona duga. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya.." "Cuma kenapa?" "Segan. membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling." "Segan dengan malu tu samalah. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya. . C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik. Mona pasti sendirian di kampong. malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah . setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah.4shared. guru yang men gajar mata pelajaran matametik. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma. Amat montok. akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya. jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. Dan saat itu sudahpun sampai. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. Cikgu Azmi memang handsome.. Kesunyian pasti m elanda hatinya.

" "Emm." Mona mela mbai tangan.. .. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii.Mona balik dulu... Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama..com dada Mona. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona."Pinta Cikgu Azmi. kalau di sekolah tak pe.isapan." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum.. saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama.Abang Miii." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi. "Emm. "Jangan pa nggil saya cikgu di luar. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a..Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi.." Mona purapura menolak." Tak pelah ci kgu.. Mona.. "Yesss.. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur. Ok. cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah... "Emm...Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi.4shared. buat susah cikgu je. Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar. PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA. Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu.. saya ok je..Koleksi: http://CeritaPanas... dibalas cikgu Azmi. Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni.

Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu. Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. dia sedang mentelaah pelajaran. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa.4shared. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. mak long. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. Namun angannya musnah sama sekali. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. Safuan bangun dari duduknya .com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. Kemudian sunyi. selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian.Koleksi: http://CeritaPanas. Dirinya kegersangan sendirian. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. masa inilah nafsunya memuncak. kegelisahan. Tapi Safuan tidak tido r lagi. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. Dia basah. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. terlalu basah kegersangan. Walapun cuti sekolah dua minggu. Dia berbaring menelentang di katil. Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. mer eka telah pun ke kamar masing-masing. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini.

. "Alla ini senang je..Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya... Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya.Ada calculator?" "Tak adal ah kak." ujar Mona." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci. "Kenapa tercega t? Marilah.... Mona membele k sambil menconggak soalan itu. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah.4shared. " "Mengada-gada. Safuan te rsnenyum lebar. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai." Ujar Mona. "Dulu kita kecik..Matanya memandang tep at pada Mona. Tau main je kan kita. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini.... dulu tak malu pun. Pintu tak kunci.." "Malu." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci..dah tidur ke?" Tanyanya "Wan." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya.... Ses ampai di pintu bilik Mona." Marah manj a Mona.. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya. Safuan mengetuk pintu berkali-kali. Saf uan membuka pintu dan masuk... Dai berjalan menuju ke laci almarinya. Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan.. "Besarlah best lagi mesra cerita kita. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku ..com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam." "Abis macam mana nak kira ni."Tanya Mona.Koleksi: http://CeritaPanas.. Dia berdiri tercegat seketika. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya ... Dia meniarap diatas katil. Langkahnya perlahan menghampiri Mona. sempat juga Safuan memandang punggung Mona. Di duduk di birai katil. ma cam tak biasa pulak. dok sinilah. tutup pintu tu.Kak M ona. "Apa dia soalannya.. Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya. "Kenapa jauh sangat.emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona.. Safuan mengangguk saja.Susah. "Kak Mona. "Ni kak.. Dai mahu Mona mengajarnya. dulu budak-budak tau apa tentang hidup.

. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. seperti mahu terpancut. Mona memeluk erat Safuan. Dia menjumpai sebutir biji. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan. kemudian di gentelnya.. Mona mengerang kesedapan. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan. Mona kembali meniarap diatas katil. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya. itu baru jari Safuan. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan. dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan.. Mona memberhentikan adegan mengolom. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya.. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan. Safuan tidak tertahan. Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona.. Kenapa ni. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya." "Wan nak ke? " "Tapi kak. Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan. dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan.4shared.dulu budak-budak. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona. "Wan kenapa?" Tanya Mona. Safuan diam memandang tepat wajah Mona. Mona terus nakal. "Wan.. Dua-dua puting Mona digentelny a. Safuan diam terkaku.. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona. Keras..." Mona mengu sap peha Safuan. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona. Safuan masih diam "Wan. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan.Wan. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan."Ujar Mona. Mona mengerang kesedapan. ." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara. Mona mula mengolom batang Safuan. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan. sudah Mona kangkangkan.. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona.Koleksi: http://CeritaPanas. Safu an semakin ghairah tidak tertahan." Mona menarik safuan. Dai dah pun memegang b atang Safuan..Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu. sudah tentu padat mengegar jantung. panjang dan besar...com tegak... Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya.. Safuan mula hangat. Dirabanya biji itu.terus mn gucup mulut Safuan.. "Kak... bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk...Dulu kecik je.. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Safuan mula semakin berani.

" mona pun nak klimik kali kedua. Mona mengerang kesedapan. "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua.Dahhhh.milu tak tahan. Namun dia terus bertahan.. "Wan nak lepas luar... tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak.. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut. Mona mengerang terus mengerang." Uja Safuan. Mona hanya meng angguk tersenyum puas.. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona.. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan. dia sudah hampir ke klaimik. Safuan mula melakuka nsorong tarik. dii sapnya biji mona. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan.lajuu. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona.. Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona..Koleksi: http://CeritaPanas. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak.. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur.Punggungnya. Safuan melakukan d engan laju. .. kerana Mona sudah nak sampai.4shared... Mona ters menarik Safuan ke dadanya.. Mona memegang pungung S afuna...laju.. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar. Terpancut di dalam lubang Mona.. Safuan mula semakin ganas. Mona nak kali kedua ni. Safuan terus mengenjut laju. Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya. "Tekan dalam-dalam wan. Keti ka batang Safuan menyusuk.. Mona memeluk safuan tanda puas." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan. Mona mengayak-gayak punggu ngnya. Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan.. Safuan menjilat terus menjilat air Mona... Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan. tekan... Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya.. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona. "Wan tekanlah. disedut di gigit perlaha. "Wan.com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona. Mona menolak kepala S afuan. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut.. Mona tidak mengindahnya. Mo na mengeliat. Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku. Memang terlalu sedap..Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal."Pintanya. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang." "Sedap?" Tanya Safuan. se kejap kiri sekajap sebelah kanan... Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya. terlalu sedap. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan.

Safuan mengangguk setuju..kitakan bersaudara. Dulu kecik kini besar.4shared.. "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam.. "Dulu benda ni keci k je... 2 min ggu. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil." "Kau takut ya..Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan. .kan. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi...." "Mengandung?" "Emmm." "boleh berkahwin....sekarang besar." '"Kau jadi ayah anak ini.. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.... Mona mengeluh seronok kesedapan.... tiap-tiap malam dapat." "Tak. tak salah." uajr Mona.. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam...kalau akak. Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang..Koleksi: http://CeritaPanas.." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona. 2 minggu terlalu lama.com "Kak." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan.."S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah.." "tapi k ak. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak. yang ini pun dulu tak ada sekarang besar. ..Tapi kali ini berlainan pula." Safuan mengangguk. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh..

Mona masih menunggu..Fikirnya... PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu. Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang. Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona.tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain. Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi....Koleksi: http://CeritaPanas. Mona mula gelisah....4shared. Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna... Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan. Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi..com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi.. Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar. disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali. . macam pengantin baru honeymoon..

Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. maklumlah oranga bujang. "Mai kau balik d ulu yer. Mona resah.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. Masa berlalu begitu pantas.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai."Pinta Mona pada Maizura. Dia bersaing dengan Maizura. . Selesai. . mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1. di ikuti oleh kesemua murid.30 tengah hari. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar. Menunggu terus menunggu.. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar..4shared. Dia mahu cepat pulan g. Mona bangun dengan lemah longlai. duduk semua. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya. "Selamat pgi cikgu.Namun masih ada bonjolan mendada..Koleksi: http://CeritaPanas. Mona berkhayal.Mona pun sama. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi.Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa." sebut ketua darjah. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi. Sem ua murid bangun. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang.. Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan.Dia menanti cikgu Azmi. "Selamat pagi.. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan.. namun Mona tidak putus asa. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang. "Murid-murid semua buat kerja ini. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah.

Awak buat apa duduk sini.. Mona duduk di sofa.. Tak pe esok saya ambik Mona. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi.. Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya..Mona tersenyum.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar. Mona masuk bilik saya. MyV cikgu Azmi bergerak.. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun." jawap Mona sambil melemparkan senyuman. "Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang.Koleksi: http://CeritaPanas.?" tanya cikgu Azmi.. Cikgu Azmi tersenyum... "Mona." suruh cikgu Azmi... Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona. kat dalam ada bilik air... "Emm. Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit.... "Jelas Mona semula." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya. dibahunya tersangkut . Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta. mandi bersihkan badan." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya.. Mona berehat dulu. "Ok kita pegi makan dulu.. "Ter pulang pada cikgu. Membuka cermin kiri." Pelawa Cikgu Azmi. kedua mereka masuk ke dalam rumah. Cikgu Azmi masuk ke biliknya.. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah..4shared. Sesampai di rumah cikgu Azmi." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek." Kata Cikgu Azmi. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya. "Kalau macam tu mari naik kereta saya. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini.menujuk ke jalan raya. Kan s aya terlanbat sikit hari ni. "Emm.. tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa. "Mona pergi ma ndi dulu.." Jawa p Mona. Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah. " "Ok. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi. Mon a mengangguk tanda setuju.tidur.. "Mona nak pulang.Mona menutup p intu.. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu. "M ona. Cikgu Azmi masih tidak muncul. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi. Mona setuj u. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya. Mona takut. Pagi dan pulang sekolah. Mona tak kisah." Ujar cikgu Azmi." Sambut Mona ." "O. Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi. perut saya sakit." Mona be rbohong memberi alasan. di luar s ekolah panggil saya abang." manajanya Mona menjawap.com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang.

Mona kembali berbaring di atas katil.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk . Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam. Dia memandang cermi n. Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi. jarang-jarang belaka. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi... Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya..Mona boleh pakai sementara kat sini.com sehelai tuala warna putih. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya. Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan. Mo na senyum. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. sekejap mengiring. Mona masuk ke dalam bilik air. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya.Mona sori aban g nak sikat rambut. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya. Namun cikgu Azmi tidak muncul. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Dia membuka perlahan.. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona.Namun tak juga cikgu Azmi muncul. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa. Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. Mona menyarungnya. menelentang.4shared. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. Dibukanya pintu almari. "Emm. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. harapannya." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban. "Tak pe Mona salin pakaian dulu.Lama dia berbaring diatas katil. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula. Mona akan . Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya. Dia juga mahu mandi. Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. menyiarap. Mona menanggalkan tudungnya. tersenyum puas dan bergaya seksi. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. masuk. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil.

Apabila disentuh. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi. Mona pun sama. Mona mengeliat. Adegan membelai. Mona mengerang perlahan. Cikgu Azmi dah pun jumpa.. Mona sudah tidak tertahan. Mona mengerang. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona. Mereka berkulum-kulum lidah. Mona masih mengepit bengkakan itu. membelai tundun Mona." "Tak abang cuma urut saja. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut." "Abang urut biasa je. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim.minyak angi n panas. Cikgu Azmi mencari lurah Mona. Terbit air dari celah bawah biji Mona. Mona mengerang terus mengerang kesedapan.Lama.." ujar cikgu Azmi.4shared. "susah nak urut ada baju ni.." "Habis pakai apa. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h. Mona ti dak menolak.com memanggilnya. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink. Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi. Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Lama dia mengisap. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona.. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona. Mona mengerang kennikmatan. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. selepas kiri kemudian kanan. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona. meraba. menanggalkan tualanya." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u.. dibelainya buah dada Mona. Mona terus saja mengengam. mengucup." "Tapi jangan jahat tau.." Mona menan ggalkan baju tidurnya.. Kem udian membuka pintu bilik. "Ada apa sayang. Cik gu Azmi tahu yang ." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik. Mona memejamkan matanya. 'Mona sakit perut. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi. Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona.. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya.. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona. melancapkan dan mengentel masih ranca k. Dia sudah pun memegangnya." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. Mona telentan g semula... "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona.Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona. dia makin mengangkangkan kedua pehanya..

Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna.dai kelemasan dan sedikit keletihan. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju. terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. laju lagi. Memang padat dan Mona rasa amat sedap." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut..com Mona sudah hampir klimik. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya.tak tahan Mo na menanggungnya. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu. lagu lagi. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna.4shared.. Kini Mona dipersisi menonggeng. da i sudah tidak tahan lagi.. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya.. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya.. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan . Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona.. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik.essss. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona. Amat sedap. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya... "Abang nak masuk yer. Jejak.Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu... Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona. Namun dia masih boleh beberapa kali.!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k . Mona meraung kesedapan memaut . Biji Mona di isapnya.. Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh. Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona. Terlalu sedap. ""Ahhh. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua.Mna sudah mengerang. ssorong tarik. Sorng tarik. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya. Dengan posisi Mona menongeng. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang. Terangakat-angkat punggung Mona. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang. cikgu Azmi mula menyorong tarik. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona. Namun cikgu Azmi masih bertahan... Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona. ternyata memang boleh. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona.. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi. perlahan kemudian laju siki. Puas. mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja. sekalipun dia sudah klimik. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap."Pinta cikgu Azmi... Mona diam dengan mata terpejam.

Abang nak boh losyen ni.. "Esssss Sekejap lagi tak sakit.Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit.. Dia sudah klimik kali kedua. P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n. kalau dah rasa mo na mesti nak selalu.. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap.Lama dilakukan jolok dengan jari.. dikerusi..com bucu pemegang kati... sedap itulah Mona rasak an.. Kalau tak sedap tak yah buat..Sa mbil mengentel biji kelentit Mona. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona.Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona..sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona." Pinta Cikgu Azmi.Mona kini di persisi menelentang semula. . Sudah masuk kepala batang..." "Kita try dulu.. sakit." "Abang masuk pelan-pelan.... Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan.sakit." "Masuk lubang depan jelah. Sakit. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona..." "Abang nak masuk yang belakang. Mona dah tak tahan.. di dap ur.. Dia semakin laju meneka n." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang..Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya. Mona belum rasa."Pujuk Cikgu Azmi.. Men geliat Mona menahan kesedapan."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona. "Kenapa." "Ala tak nak sakit.. "Mona.sedap. Tiba-tiba Mona mengerang kuat.. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan. Cikgu Azmi memang hebat diranjang. dimeja... cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya." Mona pun menonggeng. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue.4shared. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan."serkap cikgu Azmi. T onggenglah..... Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona. Berkerut dahinya menahan kesedapan.Koleksi: http://CeritaPanas.Mona tonggeng sayang. bukan saja di katil.. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap. Mona mengerang... "Takut.Mona rasa d ulu... dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga. jadi dia pasti Mona pun sama....kita try dulu. Puting tetek Mona digentel-gentel. dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona. "Emmm.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful