P. 1
55740724-Mona-Gersang

55740724-Mona-Gersang

|Views: 7,035|Likes:
Published by Izhan Syaza

More info:

Published by: Izhan Syaza on Jul 12, 2011
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

01/03/2014

pdf

text

original

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

BER SAMBUNG.. Mona mengizinkannya. ..."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok. Ima mengangkang kan kaki Mona.4shared. sambil menghisap biji Mona...' Mona mengerang tidak tertahan. PART 2 "Ahh!!!! sedapnya. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah. Mona meng erang. Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona. tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan. Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. "Mona kau baringlah kat sopa ni. kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh. Diselaknya kain Mona. Dia mengentel-gentel mutiara Mona.. ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima ... sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Mona mengeran g tidak tertahan.. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol. Dia me myusuri seluar dalam Mona. Ima menarik seluar dalam Mona..Koleksi: http://CeritaPanas. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona. .Ima meramas buah dada Mona...com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak. Ima meneruskan adegannya.

Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona..." Pujuk Ima manja.air mazinya semakin banyak melimpa h.4shared. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya. Ima memasukan 2 jari." Pujuk Ima.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona.tak hilang pun." Mona memaut erat bahu Ima. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima.. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan.." Mona menganguk menurut saja. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini." "Alah jangan bimbang . tengok ni lembut. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona. Ima mula melakukan sorong tari.Koleksi: http://CeritaPanas. Dia terus kangkang. aku. takut sakit." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan. Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang. lembut tak hilang pun. Kalau benda ni tak keras. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu. "Tapi Ima. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona. mula agak perlahan. "Mona terdiam seketik a. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. Mona terus mengerang. lepas tu kau mesti nak selalu. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona. Dia menahan kesedapan. Dia tahu Mona boleh dua kali game.Mengerang da n mengerang tidak tertahan. "Tapi Ima nanti dara aku hilang.Tiba-tiba Mona . Mona sudah hampir.Mona semakin mengerang.Aku takut. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki. Mona tidak tahan.

Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan. Ima terlalu baik buat Mona. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang. Ima tau yang Mona tetap setia padanya. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Mona mengangkang luas. cinta kaum sejen is..4shared. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima." katanya lagi. "Pedih. Mereka seperti dilamun cinta. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam. minggu berganti bulan. Hari berganti m inggu. Ima tidak meneruskan jolokan. Kali ini Ima men ekan agak deras.Kemudian dia terdiam seketika.. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah.com mengepit deras ke dua pehanya." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu.. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya. Mona merasakan sesuatu. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa. Mona dan Ima seperti belangk as. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na. . Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada. Dia ingin cuba. Dia semakin mengangkang luas. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona mul a mengerang. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen.. bulan berganti tahun. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci. matanya kuyu.

.. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa. Begitu juga cikgu Azmi.Koleksi: http://CeritaPanas. membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma. Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu. Seperti yang Mona duga. C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya.. akhirnya Mona s etuju menumpang. akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting." "Segan dengan malu tu samalah. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi. . Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah. jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. Cikgu Azmi memang handsome.. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. Amat montok. Mona pasti sendirian di kampong. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. Dan saat itu sudahpun sampai. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. guru yang men gajar mata pelajaran matametik.. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah . usahkan untuk menikmati kepuasan seks. setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah.com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong.4shared. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi. Kesunyian pasti m elanda hatinya." "Cuma kenapa?" "Segan. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin.

...." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum.. "Yesss." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona..Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi.. "Emm.isapan." Mona purapura menolak.. Ok.. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama.Koleksi: http://CeritaPanas." Mona mela mbai tangan... saya ok je.." Tak pelah ci kgu.." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah.com dada Mona."Pinta Cikgu Azmi. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a.Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi.. cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu. dibalas cikgu Azmi.. buat susah cikgu je. Mona.. PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA.Abang Miii. Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu. Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi. . Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni. "Emm..." "Emm.4shared. saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama.Mona balik dulu. "Jangan pa nggil saya cikgu di luar. kalau di sekolah tak pe. Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona..

Safuan bangun dari duduknya . Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya. Dia berbaring menelentang di katil.Koleksi: http://CeritaPanas. Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya. Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. Dirinya kegersangan sendirian. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. Dia basah.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu.4shared. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. Kemudian sunyi. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. Namun angannya musnah sama sekali. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. Tapi Safuan tidak tido r lagi. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. mer eka telah pun ke kamar masing-masing. masa inilah nafsunya memuncak. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. mak long. Walapun cuti sekolah dua minggu. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period. terlalu basah kegersangan. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. kegelisahan. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. dia sedang mentelaah pelajaran. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya.com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini.

. "Apa dia soalannya. dulu tak malu pun. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini. Safuan te rsnenyum lebar.Kak M ona. dok sinilah. Di duduk di birai katil. "Ni kak." Marah manj a Mona." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca.." "Abis macam mana nak kira ni. sempat juga Safuan memandang punggung Mona. "Kenapa jauh sangat. "Besarlah best lagi mesra cerita kita.emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci. Dia meniarap diatas katil. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah. Mona membele k sambil menconggak soalan itu. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci." Ujar Mona.." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya. Dai berjalan menuju ke laci almarinya.. Dai mahu Mona mengajarnya. "Alla ini senang je..dah tidur ke?" Tanyanya "Wan.." "Malu. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai.Ada calculator?" "Tak adal ah kak. "Kenapa tercega t? Marilah. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi.. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku .." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan..Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya. " "Mengada-gada. "Kak Mona. tutup pintu tu..... Safuan mengetuk pintu berkali-kali.."Tanya Mona. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya . ma cam tak biasa pulak.... Langkahnya perlahan menghampiri Mona.Susah. Dia berdiri tercegat seketika.4shared... Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya.com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen... Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya.. Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan. Safuan mengangguk saja.. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona." ujar Mona... Ses ampai di pintu bilik Mona. Saf uan membuka pintu dan masuk.Matanya memandang tep at pada Mona... "Dulu kita kecik. dulu budak-budak tau apa tentang hidup. Tau main je kan kita.Koleksi: http://CeritaPanas. Pintu tak kunci.

" Mona mengu sap peha Safuan. sudah Mona kangkangkan.. "Wan..4shared. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan. sudah tentu padat mengegar jantung. Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan. Safuan masih diam "Wan." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan.. Mona memberhentikan adegan mengolom. . Mona mengerang kesedapan.dulu budak-budak. Safuan diam terkaku.Dulu kecik je. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona. Kenapa ni.. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah."Ujar Mona. Safuan mula semakin berani... Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan.com tegak. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni. Dirabanya biji itu. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya.. Dua-dua puting Mona digentelny a. seperti mahu terpancut.. Mona mengerang kesedapan.. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan.Wan." Mona menarik safuan.. Mona mula mengolom batang Safuan. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. kemudian di gentelnya. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona.. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona.." "Wan nak ke? " "Tapi kak.. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya.terus mn gucup mulut Safuan. bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk. Dia menjumpai sebutir biji. dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya. Dai dah pun memegang b atang Safuan...Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona.. Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri.. Mona kembali meniarap diatas katil.. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya. dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan. Safuan tidak tertahan... Mona memeluk erat Safuan. Safuan mula hangat. Safuan diam memandang tepat wajah Mona.. itu baru jari Safuan.. Keras. Safu an semakin ghairah tidak tertahan. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya. panjang dan besar. Mona terus nakal. "Kak. "Wan kenapa?" Tanya Mona. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona.

Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya.." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan... Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona. dii sapnya biji mona. Safuan mula semakin ganas." Uja Safuan. Namun dia terus bertahan. Mona memeluk safuan tanda puas. Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya.. tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang. Mona mengayak-gayak punggu ngnya..laju. disedut di gigit perlaha. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan. Safuan menjilat terus menjilat air Mona.. Mo na mengeliat.lajuu." "Sedap?" Tanya Safuan. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona. Safuan melakukan d engan laju. "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua.. Terpancut di dalam lubang Mona. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya. tekan. Safuan terus mengenjut laju. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona. dia sudah hampir ke klaimik.. Mona menolak kepala S afuan. Mona mengerang kesedapan. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut. Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah.. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya. Mona ters menarik Safuan ke dadanya.. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar. .. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah. Mona mengerang terus mengerang. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan. "Wan..Punggungnya.com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona. "Wan tekanlah. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya.. Mona memegang pungung S afuna. "Wan nak lepas luar..Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal.. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona.milu tak tahan.4shared. Keti ka batang Safuan menyusuk. "Tekan dalam-dalam wan.. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur.. Mona hanya meng angguk tersenyum puas.. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak. Mona tidak mengindahnya. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan.. Safuan mula melakuka nsorong tarik.."Pintanya. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan." mona pun nak klimik kali kedua.Koleksi: http://CeritaPanas. terlalu sedap... Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku.Dahhhh..... se kejap kiri sekajap sebelah kanan. Memang terlalu sedap.. Mona nak kali kedua ni.. kerana Mona sudah nak sampai.

"S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona..." '"Kau jadi ayah anak ini. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini. Safuan mengangguk setuju." "Mengandung?" "Emmm." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh.Koleksi: http://CeritaPanas." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.." "boleh berkahwin.. Mona mengeluh seronok kesedapan.." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona." Safuan mengangguk... tak salah..4shared. 2 minggu terlalu lama.kitakan bersaudara.Tapi kali ini berlainan pula. 2 min ggu...Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan." "Tak..." "Kau takut ya. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak.com "Kak. ..." "tapi k ak. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil... "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam.. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi..kalau akak. yang ini pun dulu tak ada sekarang besar.." uajr Mona.. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah. .. tiap-tiap malam dapat... mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi..sekarang besar. Dulu kecik kini besar..kan." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh.. Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam. "Dulu benda ni keci k je.. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang..

Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu.4shared... Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna... Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi.Fikirnya. Mona mula gelisah. Mona masih menunggu.... Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang...Koleksi: http://CeritaPanas. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan. Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi. .com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi. macam pengantin baru honeymoon..tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain.. disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali.. PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu... Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona. Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar.

Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya. di ikuti oleh kesemua murid. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun. Dia mahu cepat pulan g. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis. "Mai kau balik d ulu yer. "Selamat pgi cikgu.Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar. duduk semua.Mona pun sama.. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan. Sem ua murid bangun. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru. Masa berlalu begitu pantas. .. Dia bersaing dengan Maizura.. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona. Menunggu terus menunggu. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum. mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang.. "Selamat pagi. Mona bangun dengan lemah longlai. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. Selesai.30 tengah hari. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan. "Murid-murid semua buat kerja ini." sebut ketua darjah. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang. Mona resah. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen.. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona."Pinta Mona pada Maizura.4shared. Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. maklumlah oranga bujang..Dia menanti cikgu Azmi. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi.Namun masih ada bonjolan mendada. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1. . Mona berkhayal. namun Mona tidak putus asa.

"Ter pulang pada cikgu.. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya..Mona tersenyum.com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang." jawap Mona sambil melemparkan senyuman." manajanya Mona menjawap. "Emm. Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit.. kedua mereka masuk ke dalam rumah. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi. Awak buat apa duduk sini. Tak pe esok saya ambik Mona.. Mon a mengangguk tanda setuju." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya. Cikgu Azmi tersenyum.?" tanya cikgu Azmi. Cikgu Azmi masuk ke biliknya." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek. Kan s aya terlanbat sikit hari ni. "Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang. Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang. Mona masuk bilik saya. Mona duduk di sofa.. Mona berehat dulu. Membuka cermin kiri." Sambut Mona .. "Emm.." Pelawa Cikgu Azmi. "M ona. mandi bersihkan badan. Sesampai di rumah cikgu Azmi. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun.. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi." "O.. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu.menujuk ke jalan raya. perut saya sakit. kat dalam ada bilik air. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi.. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona. "Kalau macam tu mari naik kereta saya. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini.. Mona setuj u. "Ok kita pegi makan dulu.tidur." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya.. Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah.Mona menutup p intu. "Mona nak pulang.. Pagi dan pulang sekolah.4shared.. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona." suruh cikgu Azmi. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar. di luar s ekolah panggil saya abang. Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari. "Mona pergi ma ndi dulu... "Mona. tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa." Kata Cikgu Azmi.." Mona be rbohong memberi alasan... "Jelas Mona semula.Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi masih tidak muncul.. MyV cikgu Azmi bergerak." Ujar cikgu Azmi. Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta.. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi. dibahunya tersangkut ." Jawa p Mona.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun. Mona tak kisah.. Mona takut. " "Ok..

Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk . Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan. Mona menyarungnya. sekejap mengiring. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi.Mona sori aban g nak sikat rambut.4shared. Dia juga mahu mandi. menyiarap. Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul.Koleksi: http://CeritaPanas. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil. Mona kembali berbaring di atas katil. Dibukanya pintu almari. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. "Tak pe Mona salin pakaian dulu.Mona boleh pakai sementara kat sini. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam.Lama dia berbaring diatas katil. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air. Mona akan . Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya. harapannya.. menelentang. Mona menanggalkan tudungnya.. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona. Dia memandang cermi n. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa.. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi. Mo na senyum. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi.. Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi. Dia membuka perlahan. Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi.Namun tak juga cikgu Azmi muncul.com sehelai tuala warna putih. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Namun cikgu Azmi tidak muncul. jarang-jarang belaka. tersenyum puas dan bergaya seksi. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. Mona masuk ke dalam bilik air. "Emm. masuk.

Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi..4shared. Dia sudah pun memegangnya. 'Mona sakit perut.. melancapkan dan mengentel masih ranca k. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona. Mona memejamkan matanya. Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona. Mona mengerang kennikmatan. Mona mengerang terus mengerang kesedapan.. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona.Koleksi: http://CeritaPanas. menanggalkan tualanya. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya. meraba. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink.. Cik gu Azmi tahu yang . mengucup..Lama. Mona masih mengepit bengkakan itu. Terbit air dari celah bawah biji Mona. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona." "Habis pakai apa. "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka. Cikgu Azmi mencari lurah Mona.." Mona menan ggalkan baju tidurnya. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut. Mona sudah tidak tertahan. "Ada apa sayang. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona. Mona mengerang.. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. "susah nak urut ada baju ni. Mona telentan g semula.. Adegan membelai. Cikgu Azmi dah pun jumpa.minyak angi n panas. membelai tundun Mona.. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi." ujar cikgu Azmi. Apabila disentuh." "Abang urut biasa je. Mereka berkulum-kulum lidah.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. dia makin mengangkangkan kedua pehanya. Mona ti dak menolak. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona. Lama dia mengisap." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona. Mona mengeliat." "Tapi jangan jahat tau.. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan.com memanggilnya. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik.. Mona pun sama." "Tak abang cuma urut saja.. selepas kiri kemudian kanan. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona. Mona mengerang perlahan. Kem udian membuka pintu bilik. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. Mona terus saja mengengam. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona. dibelainya buah dada Mona.

Kini Mona dipersisi menonggeng. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona. Sorng tarik. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna.Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi.tak tahan Mo na menanggungnya. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya. da i sudah tidak tahan lagi. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona. Namun cikgu Azmi masih bertahan.com Mona sudah hampir klimik. terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja.essss. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan . Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua.. Biji Mona di isapnya. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang. lagu lagi. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya. Amat sedap... Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona. Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona. Terlalu sedap. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona. perlahan kemudian laju siki. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci.."Pinta cikgu Azmi. laju lagi... cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang. Dengan posisi Mona menongeng.!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k . Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. ssorong tarik. Mona meraung kesedapan memaut . Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya... Memang padat dan Mona rasa amat sedap. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona. "Abang nak masuk yer. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang.. ""Ahhh.. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. Namun dia masih boleh beberapa kali.4shared. Mona diam dengan mata terpejam. Puas. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda. Terangakat-angkat punggung Mona. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang.. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut..Mna sudah mengerang. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju.. cikgu Azmi mula menyorong tarik. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu. ternyata memang boleh. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya. sekalipun dia sudah klimik... Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona..dai kelemasan dan sedikit keletihan. Jejak.

" "Ala tak nak sakit.. Berkerut dahinya menahan kesedapan. dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona..sakit... Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya.. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan.. Puting tetek Mona digentel-gentel."Pujuk Cikgu Azmi.. Sakit. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju.sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik..Mona kini di persisi menelentang semula.Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona.. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan.. Sudah masuk kepala batang." "Masuk lubang depan jelah. jadi dia pasti Mona pun sama..Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya.. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona. bukan saja di katil... dimeja.." "Abang masuk pelan-pelan..... kalau dah rasa mo na mesti nak selalu.. Dia semakin laju meneka n. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona. "Esssss Sekejap lagi tak sakit.Lama dilakukan jolok dengan jari. sakit. T onggenglah.sedap.Koleksi: http://CeritaPanas...Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit. Men geliat Mona menahan kesedapan.com bucu pemegang kati. Mona mengerang." "Abang nak masuk yang belakang... Kalau tak sedap tak yah buat. Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona. "Mona. Tiba-tiba Mona mengerang kuat."serkap cikgu Azmi... "Emmm." "Kita try dulu. ." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang.. sedap itulah Mona rasak an...Mona rasa d ulu. Dia sudah klimik kali kedua.. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap.Mona tonggeng sayang. di dap ur." Mona pun menonggeng.."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona. "Kenapa. Mona dah tak tahan. cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya.. dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga. dikerusi. Cikgu Azmi memang hebat diranjang.." Pinta Cikgu Azmi...Sa mbil mengentel biji kelentit Mona.4shared. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap.Abang nak boh losyen ni..kita try dulu. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue.. "Takut. Mona belum rasa.. P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n.

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->