Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

sambil menghisap biji Mona. sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima.com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak. "Mona kau baringlah kat sopa ni.. Dia me myusuri seluar dalam Mona. tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu.. Mona mengeran g tidak tertahan... Mona meng erang.. ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima . Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok.. Ima mengangkang kan kaki Mona. kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh. Dia mengentel-gentel mutiara Mona.. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah..4shared.' Mona mengerang tidak tertahan. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona. PART 2 "Ahh!!!! sedapnya.BER SAMBUNG.Ima meramas buah dada Mona.Koleksi: http://CeritaPanas. Ima meneruskan adegannya. Mona mengizinkannya.. Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. . Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan. Diselaknya kain Mona. .. Ima menarik seluar dalam Mona...

tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya. "Tapi Ima nanti dara aku hilang. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa. Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. "Tapi Ima. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona.tak hilang pun. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona." Mona memaut erat bahu Ima. takut sakit. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini. "Mona terdiam seketik a.." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah. Dia menahan kesedapan. Mona tidak tahan.Koleksi: http://CeritaPanas.Tiba-tiba Mona . Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona." Pujuk Ima manja.Mona semakin mengerang. lepas tu kau mesti nak selalu.Mengerang da n mengerang tidak tertahan." Mona menganguk menurut saja. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona. Ima memasukan 2 jari. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona. lembut tak hilang pun.air mazinya semakin banyak melimpa h. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya. Dia tahu Mona boleh dua kali game. Dia terus kangkang.... aku. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu. tengok ni lembut.Aku takut. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona." "Alah jangan bimbang .4shared. Kalau benda ni tak keras. Ima mula melakukan sorong tari.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. mula agak perlahan. Mona terus mengerang. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona. Mona sudah hampir. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang." Pujuk Ima. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima.

. Mereka seperti dilamun cinta. matanya kuyu. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Ima terlalu baik buat Mona." katanya lagi. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu.com mengepit deras ke dua pehanya. Dia ingin cuba. Mona mengangkang luas. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona. "Pedih. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona. Hari berganti m inggu. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen.4shared. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan.. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na. . hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima. bulan berganti tahun. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya..Kemudian dia terdiam seketika. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci. Ima tidak meneruskan jolokan. Mona mul a mengerang. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang. Dia semakin mengangkang luas.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona merasakan sesuatu. cinta kaum sejen is. Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Mona dan Ima seperti belangk as.. minggu berganti bulan. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona. Kali ini Ima men ekan agak deras. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam. Ima tau yang Mona tetap setia padanya.

. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik. Dan saat itu sudahpun sampai. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting. Kesunyian pasti m elanda hatinya. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. Begitu juga cikgu Azmi. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah . jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu. Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya." "Segan dengan malu tu samalah.. Seperti yang Mona duga. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. Mona pasti sendirian di kampong.. usahkan untuk menikmati kepuasan seks. akhirnya Mona s etuju menumpang. akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya.. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya. . Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu." "Cuma kenapa?" "Segan. setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi.. Cikgu Azmi memang handsome. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma.com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi.Koleksi: http://CeritaPanas. Amat montok.4shared. guru yang men gajar mata pelajaran matametik. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti.

Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni.. cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu. "Yesss. Ok. "Jangan pa nggil saya cikgu di luar." Mona mela mbai tangan." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah." Mona purapura menolak.... "Emm... dibalas cikgu Azmi.isapan. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a.Koleksi: http://CeritaPanas.Abang Miii. buat susah cikgu je.. kalau di sekolah tak pe. Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan... ." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur."Pinta Cikgu Azmi. "Emm... Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu...Mona balik dulu.Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi..com dada Mona.. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii.. Mona." Tak pelah ci kgu.. saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama. saya ok je..4shared." "Emm. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona.Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi. Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar. PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA.." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum.

mak long. dia sedang mentelaah pelajaran. terlalu basah kegersangan. Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. masa inilah nafsunya memuncak. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya. Dirinya kegersangan sendirian. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku.com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir. mer eka telah pun ke kamar masing-masing.Koleksi: http://CeritaPanas. Dia basah. Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya. Safuan bangun dari duduknya . Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. kegelisahan. Walapun cuti sekolah dua minggu. selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian.4shared. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period. Tapi Safuan tidak tido r lagi. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. Namun angannya musnah sama sekali. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini. Dia berbaring menelentang di katil. Kemudian sunyi. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya.

" "Malu.Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya. tutup pintu tu. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya ..." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan. "Apa dia soalannya. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona.com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen. dok sinilah.. Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya." ujar Mona.. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah... Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya. Safuan mengangguk saja. Langkahnya perlahan menghampiri Mona. Saf uan membuka pintu dan masuk." "Abis macam mana nak kira ni.Kak M ona... "Dulu kita kecik... Pintu tak kunci." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci... Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya.. Mona membele k sambil menconggak soalan itu..dah tidur ke?" Tanyanya "Wan." Marah manj a Mona.Matanya memandang tep at pada Mona. Safuan te rsnenyum lebar." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona...Ada calculator?" "Tak adal ah kak. "Ni kak.Koleksi: http://CeritaPanas. Dai mahu Mona mengajarnya. Di duduk di birai katil. " "Mengada-gada. sempat juga Safuan memandang punggung Mona. dulu tak malu pun." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya.. ma cam tak biasa pulak. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci.4shared." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai. Dia meniarap diatas katil. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini."Tanya Mona.. "Alla ini senang je. Dia berdiri tercegat seketika. "Kenapa jauh sangat. Dai berjalan menuju ke laci almarinya. "Kenapa tercega t? Marilah. "Besarlah best lagi mesra cerita kita. Ses ampai di pintu bilik Mona. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku ." Ujar Mona.. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi.. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam..Susah.. Tau main je kan kita. "Kak Mona. dulu budak-budak tau apa tentang hidup......emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona. Safuan mengetuk pintu berkali-kali.

Safuan mula hangat.. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal. "Wan kenapa?" Tanya Mona. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni. Dia menjumpai sebutir biji. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan. Safuan mula semakin berani. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan.4shared. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona.com tegak. Mona memeluk erat Safuan. Safuan diam terkaku. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona...Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu.. Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri. bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan.."Ujar Mona. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan. Safu an semakin ghairah tidak tertahan..... Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya. Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan. Dai dah pun memegang b atang Safuan. Dua-dua puting Mona digentelny a." Mona menarik safuan. seperti mahu terpancut. Safuan tidak tertahan. itu baru jari Safuan. Mona terus nakal. Keras..Dulu kecik je.dulu budak-budak. . "Wan. Dirabanya biji itu.. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya. panjang dan besar.. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya. dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan. Mona mengerang kesedapan. dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan. Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan. Safuan masih diam "Wan. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Mona memberhentikan adegan mengolom..." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara.. Mona mula mengolom batang Safuan. Mona kembali meniarap diatas katil.. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona. "Kak.. sudah tentu padat mengegar jantung. kemudian di gentelnya. Safuan diam memandang tepat wajah Mona. Kenapa ni..terus mn gucup mulut Safuan.. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan." Mona mengu sap peha Safuan. sudah Mona kangkangkan. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona. Mona mengerang kesedapan. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan." "Wan nak ke? " "Tapi kak...Wan..Koleksi: http://CeritaPanas.

... "Wan nak lepas luar. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak.Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal. Keti ka batang Safuan menyusuk....lajuu.. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan. Mona hanya meng angguk tersenyum puas.. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan. Mona mengerang kesedapan."Pintanya. Terpancut di dalam lubang Mona. Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah. dia sudah hampir ke klaimik.. Namun dia terus bertahan. Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan.Punggungnya. "Wan... Safuan terus mengenjut laju. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya.Koleksi: http://CeritaPanas. se kejap kiri sekajap sebelah kanan. Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya. ." "Sedap?" Tanya Safuan.. "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua. Mo na mengeliat.4shared. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut.laju...com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona. Mona memegang pungung S afuna. kerana Mona sudah nak sampai. terlalu sedap. Mona tidak mengindahnya... Mona mengerang terus mengerang." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan.. Safuan mula melakuka nsorong tarik..Dahhhh.. "Wan tekanlah.. Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar.. Mona ters menarik Safuan ke dadanya. Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya. tekan. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona. "Tekan dalam-dalam wan. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya. Safuan menjilat terus menjilat air Mona.. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya. Mona menolak kepala S afuan. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang.milu tak tahan." mona pun nak klimik kali kedua. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona.... Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur. dii sapnya biji mona. Safuan melakukan d engan laju.. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu." Uja Safuan. disedut di gigit perlaha. Safuan mula semakin ganas. Memang terlalu sedap. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan. tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah.. Mona memeluk safuan tanda puas. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan. Mona mengayak-gayak punggu ngnya.. Mona nak kali kedua ni.

Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang.... "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak.. yang ini pun dulu tak ada sekarang besar.. Safuan mengangguk setuju...4shared.. "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam.. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi..kan.." Safuan mengangguk.Tapi kali ini berlainan pula..kitakan bersaudara. tiap-tiap malam dapat." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.." '"Kau jadi ayah anak ini. Dulu kecik kini besar... "Dulu benda ni keci k je.. 2 minggu terlalu lama. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil." "Mengandung?" "Emmm.kalau akak." "tapi k ak.." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan.com "Kak."S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona..sekarang besar." uajr Mona....Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan." "boleh berkahwin. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam. ." "Kau takut ya.Koleksi: http://CeritaPanas. .. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona.. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh... tak salah.. Mona mengeluh seronok kesedapan." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini." "Tak... 2 min ggu. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi.

Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu..4shared..tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain.. Mona mula gelisah... Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan.. Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang.. Mona masih menunggu. macam pengantin baru honeymoon... Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar.. PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu.Fikirnya.. Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi. disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali.. Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna.com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi..Koleksi: http://CeritaPanas. Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona.. .

30 tengah hari. "Murid-murid semua buat kerja ini. Sem ua murid bangun.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. Masa berlalu begitu pantas. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Selesai. Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman. "Mai kau balik d ulu yer. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi.. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1.. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis. di ikuti oleh kesemua murid.Mona pun sama. .. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti. duduk semua. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi. mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang. ."Pinta Mona pada Maizura. maklumlah oranga bujang. Mona berkhayal. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan. Dia mahu cepat pulan g.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan. Mona bangun dengan lemah longlai. "Selamat pgi cikgu.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru.4shared.. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar.Namun masih ada bonjolan mendada. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya.Dia menanti cikgu Azmi.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai. Mona resah. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang. namun Mona tidak putus asa. Dia bersaing dengan Maizura. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar. Menunggu terus menunggu.." sebut ketua darjah. Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang.. "Selamat pagi. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung.Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru.Koleksi: http://CeritaPanas.

"Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang...Mona menutup p intu.. tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa.Koleksi: http://CeritaPanas." Sambut Mona . Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari.. Membuka cermin kiri.. Awak buat apa duduk sini.. Mona tak kisah.. mandi bersihkan badan. di luar s ekolah panggil saya abang.tidur." Mona be rbohong memberi alasan.. Kan s aya terlanbat sikit hari ni.. "Mona nak pulang.. "Kalau macam tu mari naik kereta saya. "Mona.." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi." manajanya Mona menjawap.Mona tersenyum.. MyV cikgu Azmi bergerak. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar. "Ter pulang pada cikgu...com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang. Mona duduk di sofa.?" tanya cikgu Azmi. dibahunya tersangkut ." Pelawa Cikgu Azmi. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang. Cikgu Azmi masih tidak muncul. Mona masuk bilik saya. "Emm. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya.." suruh cikgu Azmi. kedua mereka masuk ke dalam rumah. Cikgu Azmi masuk ke biliknya. Mona takut. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya.. Tak pe esok saya ambik Mona. Pagi dan pulang sekolah." Kata Cikgu Azmi." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek.. Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah." jawap Mona sambil melemparkan senyuman.. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi. " "Ok. perut saya sakit." Ujar cikgu Azmi." Jawa p Mona. "M ona. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona. "Mona pergi ma ndi dulu.. Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit.. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya. Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun.4shared. Mon a mengangguk tanda setuju. "Emm. kat dalam ada bilik air. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini.. Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona.. Mona berehat dulu." "O. "Ok kita pegi makan dulu. Cikgu Azmi tersenyum. "Jelas Mona semula. Sesampai di rumah cikgu Azmi.. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi. Mona setuj u.menujuk ke jalan raya.

Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam.Namun tak juga cikgu Azmi muncul. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Mona masuk ke dalam bilik air. menelentang. Dia membuka perlahan. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Dia memandang cermi n. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. Mona kembali berbaring di atas katil. jarang-jarang belaka.Koleksi: http://CeritaPanas. Mo na senyum. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya. Mona menyarungnya. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan. "Tak pe Mona salin pakaian dulu. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya. Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya.Mona boleh pakai sementara kat sini. "Emm.4shared.. Dibukanya pintu almari. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. menyiarap. masuk. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Mona menanggalkan tudungnya. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya... Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. harapannya. Dia juga mahu mandi. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin.com sehelai tuala warna putih.Mona sori aban g nak sikat rambut.Lama dia berbaring diatas katil." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya. Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk . Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona. Mona akan . sekejap mengiring. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya.. tersenyum puas dan bergaya seksi. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. Namun cikgu Azmi tidak muncul.

" "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona.." "Habis pakai apa. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi. Dia sudah pun memegangnya." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik. "Ada apa sayang. mengucup." ujar cikgu Azmi. melancapkan dan mengentel masih ranca k. Mona mengerang terus mengerang kesedapan. Apabila disentuh. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona..." "Tapi jangan jahat tau..Koleksi: http://CeritaPanas. Mona mengerang kennikmatan. Cik gu Azmi tahu yang . Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Mona pun sama. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona..4shared.. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Cikgu Azmi dah pun jumpa. Mona memejamkan matanya. Kem udian membuka pintu bilik. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan. "susah nak urut ada baju ni. Lama dia mengisap. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona.Lama. Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h. 'Mona sakit perut. Mona ti dak menolak. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba. Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona. "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka.. dibelainya buah dada Mona. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona." "Abang urut biasa je. Mona masih mengepit bengkakan itu. membelai tundun Mona. menanggalkan tualanya. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak.minyak angi n panas. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona. Terbit air dari celah bawah biji Mona. dia makin mengangkangkan kedua pehanya.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u.. Mona sudah tidak tertahan.. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim. Mereka berkulum-kulum lidah. Mona mengerang. Cikgu Azmi mencari lurah Mona. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona." Mona menan ggalkan baju tidurnya. selepas kiri kemudian kanan. Mona telentan g semula." "Tak abang cuma urut saja. Mona mengeliat. Mona terus saja mengengam.com memanggilnya.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut. Mona mengerang perlahan... Adegan membelai. meraba..

Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. Amat sedap. Memang padat dan Mona rasa amat sedap. ternyata memang boleh. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang."Pinta cikgu Azmi. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan . Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua.com Mona sudah hampir klimik. lagu lagi.tak tahan Mo na menanggungnya.. Terangakat-angkat punggung Mona.Mna sudah mengerang. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda.. Puas. Dengan posisi Mona menongeng.. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik.. Kini Mona dipersisi menonggeng. perlahan kemudian laju siki. Namun cikgu Azmi masih bertahan. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona. laju lagi. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya.. Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu.. Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya.!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k . Biji Mona di isapnya. Namun dia masih boleh beberapa kali.. cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang.. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona. da i sudah tidak tahan lagi. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona. Mona meraung kesedapan memaut . Sorng tarik. sekalipun dia sudah klimik. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona.." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona.4shared. cikgu Azmi mula menyorong tarik.. ssorong tarik. Mona diam dengan mata terpejam. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu. "Abang nak masuk yer.. Terlalu sedap.dai kelemasan dan sedikit keletihan. Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi.. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya.Koleksi: http://CeritaPanas..essss. ""Ahhh.. Jejak.. terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya. mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya.. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi.

Mona rasa d ulu. Dia sudah klimik kali kedua.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan.. "Mona. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona.. sakit. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap. "Takut.sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik.."serkap cikgu Azmi. . Mona belum rasa." "Masuk lubang depan jelah. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju. Sakit.. Puting tetek Mona digentel-gentel..Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona. Tiba-tiba Mona mengerang kuat..sedap.." Pinta Cikgu Azmi.Mona kini di persisi menelentang semula.Abang nak boh losyen ni.. Men geliat Mona menahan kesedapan. "Esssss Sekejap lagi tak sakit." "Ala tak nak sakit. Cikgu Azmi memang hebat diranjang. dikerusi. Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona. Mona mengerang.. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona." "Abang masuk pelan-pelan. dimeja..."Pujuk Cikgu Azmi.Mona tonggeng sayang. "Kenapa. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue.4shared.. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu.. kalau dah rasa mo na mesti nak selalu. di dap ur.Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit. "Emmm. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan....." "Kita try dulu. Sudah masuk kepala batang." "Abang nak masuk yang belakang..... Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap.Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya. Dia semakin laju meneka n... dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona.sakit.kita try dulu.. P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n. cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya..." Mona pun menonggeng.. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya. bukan saja di katil. sedap itulah Mona rasak an.."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona. Mona dah tak tahan.. Berkerut dahinya menahan kesedapan.Sa mbil mengentel biji kelentit Mona. dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga.Koleksi: http://CeritaPanas.... T onggenglah. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan......Lama dilakukan jolok dengan jari.. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona.com bucu pemegang kati. Kalau tak sedap tak yah buat. jadi dia pasti Mona pun sama." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful