Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima . Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. sambil menghisap biji Mona. kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh... Mona mengizinkannya.Ima meramas buah dada Mona.. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan.. Ima menarik seluar dalam Mona.. Ima mengangkang kan kaki Mona.4shared. Dia me myusuri seluar dalam Mona.. "Mona kau baringlah kat sopa ni. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah.. Dia mengentel-gentel mutiara Mona. PART 2 "Ahh!!!! sedapnya. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona.. tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu. Mona mengeran g tidak tertahan.. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya. Diselaknya kain Mona. Mona meng erang.. Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona. . ."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok.com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak..Koleksi: http://CeritaPanas. sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol.' Mona mengerang tidak tertahan.BER SAMBUNG.. Ima meneruskan adegannya.

" Pujuk Ima manja. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu. Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona. "Mona terdiam seketik a. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. mula agak perlahan. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima. Dia menahan kesedapan. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang.. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya. Mona sudah hampir. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Dia tahu Mona boleh dua kali game. takut sakit. "Tapi Ima.Tiba-tiba Mona ." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar.Koleksi: http://CeritaPanas.. Ima mula melakukan sorong tari. "Tapi Ima nanti dara aku hilang.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa. Kalau benda ni tak keras. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya." Mona memaut erat bahu Ima. Dia terus kangkang." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. Mona tidak tahan. lepas tu kau mesti nak selalu. tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. tengok ni lembut." Mona menganguk menurut saja. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona.Mona semakin mengerang..air mazinya semakin banyak melimpa h.. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. Mona terus mengerang.tak hilang pun.4shared. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan.Aku takut." Pujuk Ima. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar." "Alah jangan bimbang . Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Ima memasukan 2 jari. aku.Mengerang da n mengerang tidak tertahan. lembut tak hilang pun.

cinta kaum sejen is. bulan berganti tahun. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam. Dia ingin cuba. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona.. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa.com mengepit deras ke dua pehanya. Ima tau yang Mona tetap setia padanya. Mona mul a mengerang. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima." katanya lagi. Kali ini Ima men ekan agak deras. Ima terlalu baik buat Mona. minggu berganti bulan. "Pedih. Dia semakin mengangkang luas. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya. Mona dan Ima seperti belangk as. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen. . Mona merasakan sesuatu. Mereka seperti dilamun cinta. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. Hari berganti m inggu.Koleksi: http://CeritaPanas.Kemudian dia terdiam seketika. Ima tidak meneruskan jolokan. Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci.4shared. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam... Mona mengangkang luas. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na. matanya kuyu. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona.. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan.

Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. Seperti yang Mona duga. akhirnya Mona s etuju menumpang." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi.. membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. Dan saat itu sudahpun sampai. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. usahkan untuk menikmati kepuasan seks. malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong." "Cuma kenapa?" "Segan.com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. guru yang men gajar mata pelajaran matametik. setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya...Koleksi: http://CeritaPanas. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima. jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Cikgu Azmi memang handsome. C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik." "Segan dengan malu tu samalah. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu. Amat montok.4shared. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya. Kesunyian pasti m elanda hatinya. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran. Begitu juga cikgu Azmi. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah . akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi. . Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu.. Mona pasti sendirian di kampong. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan.. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah.

Mona.... "Emm." Mona mela mbai tangan. "Emm.."Pinta Cikgu Azmi. "Yesss.Mona balik dulu. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona.. Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar. Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan. Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni.... "Jangan pa nggil saya cikgu di luar." Mona purapura menolak. Ok. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur. Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu. saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama. dibalas cikgu Azmi.com dada Mona.Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi. PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA.Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi. kalau di sekolah tak pe..." Tak pelah ci kgu..Abang Miii." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi..isapan. saya ok je." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah... buat susah cikgu je... .Koleksi: http://CeritaPanas.. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona.." "Emm.. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii.4shared." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum. cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu.

Walapun cuti sekolah dua minggu. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period. terlalu basah kegersangan. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini. Tapi Safuan tidak tido r lagi.com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang.Koleksi: http://CeritaPanas. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. Dia berbaring menelentang di katil. mak long. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya.4shared. mer eka telah pun ke kamar masing-masing. Kemudian sunyi. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. masa inilah nafsunya memuncak. Namun angannya musnah sama sekali. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. dia sedang mentelaah pelajaran. selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian. Dia basah. kegelisahan. Dirinya kegersangan sendirian. Safuan bangun dari duduknya . Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya. Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya. Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya.

dah tidur ke?" Tanyanya "Wan. Dia meniarap diatas katil.Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya.. Dai berjalan menuju ke laci almarinya. dulu budak-budak tau apa tentang hidup. Safuan mengangguk saja. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini. "Kak Mona. "Kenapa jauh sangat.." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci. " "Mengada-gada..Ada calculator?" "Tak adal ah kak.. dulu tak malu pun.Kak M ona." "Abis macam mana nak kira ni. Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya.." Ujar Mona.com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen. Ses ampai di pintu bilik Mona. Safuan mengetuk pintu berkali-kali.. Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya..Koleksi: http://CeritaPanas." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona.." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan.Matanya memandang tep at pada Mona... ma cam tak biasa pulak.Susah.. dok sinilah.. Pintu tak kunci. Mona membele k sambil menconggak soalan itu. Langkahnya perlahan menghampiri Mona." "Malu.." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca. "Ni kak..4shared. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona.. Dia berdiri tercegat seketika. sempat juga Safuan memandang punggung Mona."Tanya Mona. Di duduk di birai katil. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai.. Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan. "Apa dia soalannya. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi.. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya.. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya . tutup pintu tu. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku ... Saf uan membuka pintu dan masuk.." ujar Mona. "Alla ini senang je. "Besarlah best lagi mesra cerita kita.." Marah manj a Mona.emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona.... Tau main je kan kita. Safuan te rsnenyum lebar. "Kenapa tercega t? Marilah. "Dulu kita kecik.. Dai mahu Mona mengajarnya. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci..

dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal. Dua-dua puting Mona digentelny a. Dirabanya biji itu. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya. kemudian di gentelnya.. Dai dah pun memegang b atang Safuan.." Mona menarik safuan. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona.terus mn gucup mulut Safuan. dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan. Dia menjumpai sebutir biji. bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk.com tegak. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya. Mona memeluk erat Safuan.. Mona memberhentikan adegan mengolom. Mona mengerang kesedapan.Wan. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona. "Wan kenapa?" Tanya Mona. Mona kembali meniarap diatas katil.."Ujar Mona. Safuan diam memandang tepat wajah Mona.Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu.. Safu an semakin ghairah tidak tertahan..Koleksi: http://CeritaPanas. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya.. Safuan diam terkaku. Mona mula mengolom batang Safuan.. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya. "Kak. seperti mahu terpancut. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah.. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan. Mona mengerang kesedapan.. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni. Mona terus nakal.Dulu kecik je." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara. Safuan masih diam "Wan. Kenapa ni... sudah Mona kangkangkan. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya...." "Wan nak ke? " "Tapi kak.. Safuan mula hangat.. Keras. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. panjang dan besar. Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan.. .4shared.. Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan.. "Wan.. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona.." Mona mengu sap peha Safuan. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona.dulu budak-budak. Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri. Safuan mula semakin berani. Safuan tidak tertahan. sudah tentu padat mengegar jantung. itu baru jari Safuan.

sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar. Mona memeluk safuan tanda puas. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan. dii sapnya biji mona. "Wan. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona.4shared.. Safuan menjilat terus menjilat air Mona.Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur..Koleksi: http://CeritaPanas. Safuan mula semakin ganas.Punggungnya. Memang terlalu sedap. Mona nak kali kedua ni. Safuan melakukan d engan laju. Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona... Mo na mengeliat...com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona.. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu.." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan. Mona ters menarik Safuan ke dadanya. Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya.. . Namun dia terus bertahan. "Wan nak lepas luar. disedut di gigit perlaha." "Sedap?" Tanya Safuan." Uja Safuan. Mona mengayak-gayak punggu ngnya.. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut.. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan.... Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya.. Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku."Pintanya. Terpancut di dalam lubang Mona. se kejap kiri sekajap sebelah kanan. kerana Mona sudah nak sampai...laju.Dahhhh. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona. Safuan mula melakuka nsorong tarik. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya." mona pun nak klimik kali kedua. Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona.. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut. Mona tidak mengindahnya. Mona menolak kepala S afuan. Mona hanya meng angguk tersenyum puas.. Safuan terus mengenjut laju... "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan. Keti ka batang Safuan menyusuk. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan.. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak.. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah..lajuu. Mona mengerang kesedapan. "Tekan dalam-dalam wan. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang... terlalu sedap. Mona memegang pungung S afuna. tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya.. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya. Mona mengerang terus mengerang.. dia sudah hampir ke klaimik. tekan.milu tak tahan. "Wan tekanlah.

. "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam." "tapi k ak.4shared....." uajr Mona. Safuan mengangguk setuju." "Tak." '"Kau jadi ayah anak ini. . tiap-tiap malam dapat...kalau akak.. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang.... Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah. 2 minggu terlalu lama. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak..Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan..Koleksi: http://CeritaPanas.sekarang besar.. Mona mengeluh seronok kesedapan. yang ini pun dulu tak ada sekarang besar. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam." "boleh berkahwin.. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini.." "Mengandung?" "Emmm.Tapi kali ini berlainan pula.. Dulu kecik kini besar.. "Dulu benda ni keci k je. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh."S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona...." Safuan mengangguk.. .. 2 min ggu." "Kau takut ya.." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona.kan. tak salah. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi... Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang..kitakan bersaudara.com "Kak.. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.

PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu... disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali... Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang.... Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi. Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna. Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu. ..4shared. Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi..Fikirnya.. Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar. Mona masih menunggu.com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi. Mona mula gelisah.Koleksi: http://CeritaPanas. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan... macam pengantin baru honeymoon...tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain. Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona.

. duduk semua.. Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona. Dia mahu cepat pulan g. maklumlah oranga bujang. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah. Selesai.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar.Koleksi: http://CeritaPanas.. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. Dia bersaing dengan Maizura.Mona pun sama. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun.. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi.. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis.Dia menanti cikgu Azmi. namun Mona tidak putus asa. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar. "Murid-murid semua buat kerja ini. Mona bangun dengan lemah longlai. mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang.4shared. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan. "Mai kau balik d ulu yer. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi.30 tengah hari. Mona berkhayal.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. Masa berlalu begitu pantas. Sem ua murid bangun. "Selamat pgi cikgu. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun.Namun masih ada bonjolan mendada."Pinta Mona pada Maizura. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar.. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang.. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum. di ikuti oleh kesemua murid. . Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman. Menunggu terus menunggu." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru.Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai." sebut ketua darjah. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya. "Selamat pagi. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen. Mona resah." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan.

. "Jelas Mona semula.. Sesampai di rumah cikgu Azmi. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona. Membuka cermin kiri.menujuk ke jalan raya. "Ter pulang pada cikgu. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun. Mona takut.Koleksi: http://CeritaPanas.4shared. Tak pe esok saya ambik Mona. "Ok kita pegi makan dulu." suruh cikgu Azmi. kat dalam ada bilik air... Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit... "Mona pergi ma ndi dulu." Kata Cikgu Azmi. tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa. Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta. MyV cikgu Azmi bergerak.. dibahunya tersangkut .." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya." jawap Mona sambil melemparkan senyuman. Mona duduk di sofa." Ujar cikgu Azmi.Mona menutup p intu." Pelawa Cikgu Azmi... "Emm.... Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar." "O.com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang. " "Ok.Mona tersenyum. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi. Cikgu Azmi tersenyum. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini.. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi. Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya. "M ona." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah.. mandi bersihkan badan.?" tanya cikgu Azmi." Mona be rbohong memberi alasan. Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah.tidur. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu. "Mona. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun. perut saya sakit." manajanya Mona menjawap. Cikgu Azmi masuk ke biliknya.." Sambut Mona . Mon a mengangguk tanda setuju. "Emm. Mona masuk bilik saya.. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang." Jawa p Mona. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi... Kan s aya terlanbat sikit hari ni. Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya. Mona berehat dulu. kedua mereka masuk ke dalam rumah. "Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang. Mona tak kisah." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya. "Mona nak pulang. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya. di luar s ekolah panggil saya abang. Mona setuj u. Pagi dan pulang sekolah... "Kalau macam tu mari naik kereta saya.. Awak buat apa duduk sini. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi.. Cikgu Azmi masih tidak muncul. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona.

Mona akan . Mona menyarungnya. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya.Mona sori aban g nak sikat rambut. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi.Namun tak juga cikgu Azmi muncul. Mona kembali berbaring di atas katil. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya.. menelentang. Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya. "Tak pe Mona salin pakaian dulu. Dia memandang cermi n. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona. "Emm. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya. Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Mo na senyum. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. Namun cikgu Azmi tidak muncul. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk . sekejap mengiring. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya.Mona boleh pakai sementara kat sini. jarang-jarang belaka. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya.4shared. Dia juga mahu mandi. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam. Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air.. harapannya. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil. Mona menanggalkan tudungnya. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula. tersenyum puas dan bergaya seksi.Koleksi: http://CeritaPanas.com sehelai tuala warna putih. Mona masuk ke dalam bilik air. masuk. Dia membuka perlahan. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. menyiarap. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya..Lama dia berbaring diatas katil.. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi. Dibukanya pintu almari.

Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona.4shared.. Cik gu Azmi tahu yang ." "Tak abang cuma urut saja. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na. Dia sudah pun memegangnya. Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona.minyak angi n panas.. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h. meraba. dia makin mengangkangkan kedua pehanya..Koleksi: http://CeritaPanas." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona. Mona sudah tidak tertahan. Mona masih mengepit bengkakan itu. Cikgu Azmi dah pun jumpa. Mona ti dak menolak. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut. melancapkan dan mengentel masih ranca k. Cikgu Azmi mencari lurah Mona.. Mona mengerang." "Abang urut biasa je.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u.. Terbit air dari celah bawah biji Mona. Mona pun sama.Lama.com memanggilnya." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik. Mona terus saja mengengam. "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba. Mona mengerang kennikmatan. Mona mengerang terus mengerang kesedapan. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink.. Mona telentan g semula. Kem udian membuka pintu bilik. menanggalkan tualanya. Mona memejamkan matanya." ujar cikgu Azmi." "Tapi jangan jahat tau.. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi. mengucup. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. 'Mona sakit perut. membelai tundun Mona. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona. Mona mengeliat. "Ada apa sayang. Mona mengerang perlahan. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan... selepas kiri kemudian kanan. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. "susah nak urut ada baju ni." "Habis pakai apa. Adegan membelai. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona. dibelainya buah dada Mona.. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak.. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona." Mona menan ggalkan baju tidurnya.. Mereka berkulum-kulum lidah. Apabila disentuh. Lama dia mengisap.

perlahan kemudian laju siki. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang. "Abang nak masuk yer. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu. ternyata memang boleh.. Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona. lagu lagi. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik. Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona. ssorong tarik. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona. Puas. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci.. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya.Mna sudah mengerang. Terangakat-angkat punggung Mona. da i sudah tidak tahan lagi. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu.tak tahan Mo na menanggungnya.Koleksi: http://CeritaPanas. ""Ahhh. Namun dia masih boleh beberapa kali. cikgu Azmi mula menyorong tarik. Kini Mona dipersisi menonggeng. Memang padat dan Mona rasa amat sedap. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang.. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya.essss.. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. sekalipun dia sudah klimik.. Mona meraung kesedapan memaut . Jejak. Terlalu sedap. laju lagi. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona.. Namun cikgu Azmi masih bertahan. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona.. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan . terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. Dengan posisi Mona menongeng.. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda. Amat sedap. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya.. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut.. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona.dai kelemasan dan sedikit keletihan. Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi. Biji Mona di isapnya.. mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja.. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh.."Pinta cikgu Azmi. Mona diam dengan mata terpejam. cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang..!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k .com Mona sudah hampir klimik.4shared.. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap. Sorng tarik. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi.. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona.

Kalau tak sedap tak yah buat.. Sakit." Pinta Cikgu Azmi. Mona mengerang. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona... cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya. "Mona.Mona tonggeng sayang. dimeja... "Kenapa. kalau dah rasa mo na mesti nak selalu. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona. di dap ur.sakit. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya.sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik. Cikgu Azmi memang hebat diranjang." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang. Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona...Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan. Tiba-tiba Mona mengerang kuat.. "Takut. dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona." Mona pun menonggeng. dikerusi.Sa mbil mengentel biji kelentit Mona...Abang nak boh losyen ni.. "Esssss Sekejap lagi tak sakit."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona." "Masuk lubang depan jelah. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap. sedap itulah Mona rasak an... jadi dia pasti Mona pun sama." "Abang masuk pelan-pelan. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona.. Dia semakin laju meneka n. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan. P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue.Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona." "Abang nak masuk yang belakang....."serkap cikgu Azmi. Dia sudah klimik kali kedua..com bucu pemegang kati... Sudah masuk kepala batang...4shared. ... Berkerut dahinya menahan kesedapan.Lama dilakukan jolok dengan jari. Men geliat Mona menahan kesedapan.. "Emmm." "Kita try dulu.. sakit.. dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga..."Pujuk Cikgu Azmi......Mona rasa d ulu. bukan saja di katil.Mona kini di persisi menelentang semula.. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju.Koleksi: http://CeritaPanas..Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit. Mona belum rasa.kita try dulu.Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya." "Ala tak nak sakit. T onggenglah.. Mona dah tak tahan. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu.sedap. Puting tetek Mona digentel-gentel.