Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

BER SAMBUNG. Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona. Mona mengeran g tidak tertahan. "Mona kau baringlah kat sopa ni.. tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan.' Mona mengerang tidak tertahan..Ima meramas buah dada Mona... kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh. sambil menghisap biji Mona. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya.. sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima.4shared. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona.. Mona meng erang.. ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima . Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu.. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol. Diselaknya kain Mona.Koleksi: http://CeritaPanas..com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak.. Ima mengangkang kan kaki Mona."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok.. . PART 2 "Ahh!!!! sedapnya. Mona mengizinkannya.. Dia me myusuri seluar dalam Mona. . Ima meneruskan adegannya. Dia mengentel-gentel mutiara Mona. Ima menarik seluar dalam Mona. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah.

Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Mona sudah hampir. "Tapi Ima. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini.4shared. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan.. Dia terus kangkang.Tiba-tiba Mona . aku. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona." Mona memaut erat bahu Ima. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. "Mona terdiam seketik a. tengok ni lembut." Mona menganguk menurut saja. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang. Mona terus mengerang. mula agak perlahan. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona.Aku takut.tak hilang pun. Ima memasukan 2 jari. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona." "Alah jangan bimbang . tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang.Koleksi: http://CeritaPanas.Mengerang da n mengerang tidak tertahan. lembut tak hilang pun. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona.Mona semakin mengerang. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah." Pujuk Ima manja. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona. Dia tahu Mona boleh dua kali game. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu.." Pujuk Ima. Mona tidak tahan.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona.air mazinya semakin banyak melimpa h. lepas tu kau mesti nak selalu. Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar... Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. "Tapi Ima nanti dara aku hilang. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki. Ima mula melakukan sorong tari. Kalau benda ni tak keras. takut sakit. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. Dia menahan kesedapan.

Dia semakin mengangkang luas. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang. Hari berganti m inggu.. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada. minggu berganti bulan. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona.. Dia ingin cuba. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Mona mengangkang luas. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam. Mona dan Ima seperti belangk as. Ima tidak meneruskan jolokan. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen.. Kali ini Ima men ekan agak deras.4shared. matanya kuyu.com mengepit deras ke dua pehanya. cinta kaum sejen is. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na.Koleksi: http://CeritaPanas. Mereka seperti dilamun cinta. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa.. bulan berganti tahun. Ima terlalu baik buat Mona. Ima memainkan peranan mengisap puting Mona." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu.Kemudian dia terdiam seketika. . "Pedih." katanya lagi. Ima tau yang Mona tetap setia padanya. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona. Mona merasakan sesuatu. Mona mul a mengerang.

membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa.. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima. akhirnya Mona s etuju menumpang." "Segan dengan malu tu samalah.. Seperti yang Mona duga. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah . C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik. usahkan untuk menikmati kepuasan seks. guru yang men gajar mata pelajaran matametik. malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu. Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. Kesunyian pasti m elanda hatinya. Amat montok. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin. jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya.4shared.. Begitu juga cikgu Azmi. . Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi..com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting." "Cuma kenapa?" "Segan. setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima. Dan saat itu sudahpun sampai. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti..Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi memang handsome. Mona pasti sendirian di kampong.

saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama... .. PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA.. "Yesss. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona.Abang Miii." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah. cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu. saya ok je.. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a.Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi. kalau di sekolah tak pe." Tak pelah ci kgu. Mona." Mona purapura menolak....com dada Mona. Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu. dibalas cikgu Azmi.. buat susah cikgu je. Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar.. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur.Koleksi: http://CeritaPanas.. Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan."Pinta Cikgu Azmi.Mona balik dulu. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii.." Mona mela mbai tangan.." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona. "Emm.. Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni. "Jangan pa nggil saya cikgu di luar. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama.4shared...isapan." "Emm..Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi.. "Emm. Ok..

selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu.com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. Dia basah. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. mer eka telah pun ke kamar masing-masing. Walapun cuti sekolah dua minggu. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period.Koleksi: http://CeritaPanas. Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. mak long. Tapi Safuan tidak tido r lagi.4shared. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya. masa inilah nafsunya memuncak. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. Dia berbaring menelentang di katil. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. Dirinya kegersangan sendirian. Namun angannya musnah sama sekali. Safuan bangun dari duduknya . Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. terlalu basah kegersangan. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. Kemudian sunyi. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. dia sedang mentelaah pelajaran. kegelisahan. Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya.

Dai mahu Mona mengajarnya. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya. Di duduk di birai katil. Ses ampai di pintu bilik Mona. Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya.." Marah manj a Mona. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi. dulu budak-budak tau apa tentang hidup. "Dulu kita kecik. Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan. dok sinilah.. Langkahnya perlahan menghampiri Mona..com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca.. Pintu tak kunci.Ada calculator?" "Tak adal ah kak.." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona... Mona membele k sambil menconggak soalan itu. "Ni kak.. Tau main je kan kita. ma cam tak biasa pulak. "Besarlah best lagi mesra cerita kita.Susah. " "Mengada-gada.. "Kak Mona. Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya .. Dia berdiri tercegat seketika.."Tanya Mona.. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona.. sempat juga Safuan memandang punggung Mona.. tutup pintu tu.dah tidur ke?" Tanyanya "Wan. Safuan te rsnenyum lebar.. Safuan mengangguk saja...4shared.." "Abis macam mana nak kira ni..Matanya memandang tep at pada Mona." Ujar Mona. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku ..emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona. Dai berjalan menuju ke laci almarinya." "Malu... dulu tak malu pun.. Safuan mengetuk pintu berkali-kali. "Apa dia soalannya. "Kenapa jauh sangat.. Dia meniarap diatas katil.Kak M ona.. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah. Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya. "Alla ini senang je. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam." ujar Mona. "Kenapa tercega t? Marilah.Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci. Saf uan membuka pintu dan masuk.Koleksi: http://CeritaPanas...

. Mona mula mengolom batang Safuan. "Wan kenapa?" Tanya Mona. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona.Dulu kecik je.. Dai dah pun memegang b atang Safuan. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan.. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan." Mona mengu sap peha Safuan. sudah tentu padat mengegar jantung. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya. Safu an semakin ghairah tidak tertahan. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan. Safuan tidak tertahan. Keras. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal.." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara. Safuan mula hangat.. dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan.dulu budak-budak.. Safuan masih diam "Wan. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya. bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya. Mona memeluk erat Safuan. Safuan diam terkaku. Mona kembali meniarap diatas katil.. Safuan mula semakin berani.. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona. kemudian di gentelnya. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. Dia menjumpai sebutir biji... dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan. Mona terus nakal.com tegak.. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan... "Kak. Kenapa ni. Mona memberhentikan adegan mengolom. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya. seperti mahu terpancut. Dua-dua puting Mona digentelny a." "Wan nak ke? " "Tapi kak.Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu. "Wan.. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan.. Mona mengerang kesedapan. sudah Mona kangkangkan. . Mona mengerang kesedapan. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah. Safuan diam memandang tepat wajah Mona.Wan.. Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan.... panjang dan besar.. Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan. Dirabanya biji itu.. itu baru jari Safuan.terus mn gucup mulut Safuan. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona." Mona menarik safuan. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni.Koleksi: http://CeritaPanas."Ujar Mona.. Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan.4shared. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya.

Mo na mengeliat. Safuan melakukan d engan laju. "Wan tekanlah. tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak. disedut di gigit perlaha..Dahhhh. Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona. Mona hanya meng angguk tersenyum puas..milu tak tahan.. Safuan mula melakuka nsorong tarik. "Tekan dalam-dalam wan. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona.. . kerana Mona sudah nak sampai." mona pun nak klimik kali kedua. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan... Mona nak kali kedua ni. Safuan mula semakin ganas. dia sudah hampir ke klaimik.. Mona memeluk safuan tanda puas. Namun dia terus bertahan. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur... Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona. dii sapnya biji mona." "Sedap?" Tanya Safuan. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut.. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan.. namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu.. Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya.Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal... Memang terlalu sedap. Mona mengayak-gayak punggu ngnya.. Mona menolak kepala S afuan. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya. se kejap kiri sekajap sebelah kanan. Mona tidak mengindahnya.com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona. Mona ters menarik Safuan ke dadanya. terlalu sedap.Punggungnya.. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah. Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan. Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak... Mona mengerang terus mengerang.. Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya. Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang." Uja Safuan... Mona memegang pungung S afuna. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan..4shared.. "Wan. tekan..laju. Terpancut di dalam lubang Mona.. Mona mengerang kesedapan. Keti ka batang Safuan menyusuk. Safuan terus mengenjut laju.lajuu.Koleksi: http://CeritaPanas. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona."Pintanya. Safuan menjilat terus menjilat air Mona. "Wan nak lepas luar. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut. "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua....

" "tapi k ak....Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan. .. tak salah. Safuan mengangguk setuju." uajr Mona.."S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona." "boleh berkahwin. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam..sekarang besar." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.... Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi.4shared. "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam.Koleksi: http://CeritaPanas.. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah. yang ini pun dulu tak ada sekarang besar.com "Kak.kalau akak. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang." "Mengandung?" "Emmm. 2 min ggu." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh.." "Tak." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona." Safuan mengangguk. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil..." "Kau takut ya. Dulu kecik kini besar. Mona mengeluh seronok kesedapan.....kitakan bersaudara.Tapi kali ini berlainan pula. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi...kan. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak.. .. Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang.. "Dulu benda ni keci k je." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh. tiap-tiap malam dapat... 2 minggu terlalu lama...." '"Kau jadi ayah anak ini..

.. Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi.. Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang.Koleksi: http://CeritaPanas. Mona masih menunggu. Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu. ..4shared. Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona.Fikirnya....tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan.. Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna. macam pengantin baru honeymoon. PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu.... disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali..com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi... Mona mula gelisah. Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi. Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar.

"Pinta Mona pada Maizura. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1. namun Mona tidak putus asa. Menunggu terus menunggu.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi. ." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan..Koleksi: http://CeritaPanas. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya. "Mai kau balik d ulu yer. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun. "Murid-murid semua buat kerja ini.30 tengah hari. Dia mahu cepat pulan g. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung. maklumlah oranga bujang. Mona berkhayal. Mona bangun dengan lemah longlai. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar.. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar." sebut ketua darjah. mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang. di ikuti oleh kesemua murid. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis. duduk semua. . "Selamat pagi. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru.Namun masih ada bonjolan mendada." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang. Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Selesai...Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa.Mona pun sama. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai. Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona.. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi.4shared.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. Mona resah. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona. Masa berlalu begitu pantas. Sem ua murid bangun. "Selamat pgi cikgu. Dia bersaing dengan Maizura. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen..Dia menanti cikgu Azmi.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum.

Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya.. Tak pe esok saya ambik Mona. "Emm. Pagi dan pulang sekolah. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya.. Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah." Mona be rbohong memberi alasan. Mon a mengangguk tanda setuju... Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah.." jawap Mona sambil melemparkan senyuman..tidur. kat dalam ada bilik air.... "Jelas Mona semula. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya.Mona menutup p intu.com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang." Ujar cikgu Azmi." manajanya Mona menjawap..Mona tersenyum. Kan s aya terlanbat sikit hari ni." Jawa p Mona. MyV cikgu Azmi bergerak. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini....." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya..?" tanya cikgu Azmi. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun.. "Ter pulang pada cikgu." suruh cikgu Azmi. Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta." "O. "Mona pergi ma ndi dulu. di luar s ekolah panggil saya abang." Sambut Mona . Mona takut. Mona tak kisah. Mona duduk di sofa. Sesampai di rumah cikgu Azmi. "Ok kita pegi makan dulu. Mona berehat dulu." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek. Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit. perut saya sakit." Kata Cikgu Azmi. "Kalau macam tu mari naik kereta saya. Cikgu Azmi tersenyum.. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar. "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi. "M ona. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi. "Mona nak pulang. mandi bersihkan badan. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang... "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi..4shared. "Emm. Mona setuj u.. Mona masuk bilik saya.. " "Ok. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona. "Mona. "Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang.Koleksi: http://CeritaPanas. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi. Membuka cermin kiri. kedua mereka masuk ke dalam rumah. dibahunya tersangkut . Awak buat apa duduk sini. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah." Pelawa Cikgu Azmi. Cikgu Azmi masuk ke biliknya. tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya. Cikgu Azmi masih tidak muncul..menujuk ke jalan raya.

Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. Mona akan .. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi.Koleksi: http://CeritaPanas. jarang-jarang belaka.. masuk. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya. menelentang. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya. Dibukanya pintu almari. tersenyum puas dan bergaya seksi. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya.Namun tak juga cikgu Azmi muncul." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya.Mona boleh pakai sementara kat sini. Mona masuk ke dalam bilik air. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk . menyiarap. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. "Emm. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi.com sehelai tuala warna putih. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya.4shared. Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya.Mona sori aban g nak sikat rambut. sekejap mengiring. Namun cikgu Azmi tidak muncul. "Tak pe Mona salin pakaian dulu.Lama dia berbaring diatas katil. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan. Mona kembali berbaring di atas katil. Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya.. Mo na senyum. Dia juga mahu mandi. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi. Mona menyarungnya.. Dia memandang cermi n. Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Mona menanggalkan tudungnya. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi. Dia membuka perlahan. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya. harapannya.

menanggalkan tualanya. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba.. Mona memejamkan matanya. Cikgu Azmi dah pun jumpa. Mona ti dak menolak. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi..com memanggilnya. Dia sudah pun memegangnya. "susah nak urut ada baju ni. Cik gu Azmi tahu yang . mengucup.. Kem udian membuka pintu bilik.. selepas kiri kemudian kanan. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik." "Tak abang cuma urut saja.. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona.minyak angi n panas. Mona mengeliat. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona. Mona telentan g semula. Terbit air dari celah bawah biji Mona.Lama." ujar cikgu Azmi. Mona terus saja mengengam. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona." "Abang urut biasa je. dia makin mengangkangkan kedua pehanya. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink. Mona mengerang kennikmatan.Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. melancapkan dan mengentel masih ranca k. "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka. Mona mengerang. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona. Mona masih mengepit bengkakan itu. Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona." "Habis pakai apa. 'Mona sakit perut.4shared. Mereka berkulum-kulum lidah.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u. Cikgu Azmi mencari lurah Mona.. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona. "Ada apa sayang. Mona sudah tidak tertahan. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona.. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona... Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Mona pun sama." "Tapi jangan jahat tau. Mona mengerang perlahan. Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak.. Apabila disentuh.Koleksi: http://CeritaPanas. Lama dia mengisap. Adegan membelai. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan. Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi.. dibelainya buah dada Mona." Mona menan ggalkan baju tidurnya. Mona mengerang terus mengerang kesedapan. membelai tundun Mona.. meraba.

sekalipun dia sudah klimik. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas. mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna.. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya.. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci. Jejak. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik.. Dengan posisi Mona menongeng. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona.."Pinta cikgu Azmi... Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona.. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona. lagu lagi. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua... Kini Mona dipersisi menonggeng. ternyata memang boleh. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona. Amat sedap. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju. "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona.essss." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut. cikgu Azmi mula menyorong tarik. ""Ahhh. Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi.. Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi.!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k . da i sudah tidak tahan lagi... Biji Mona di isapnya. Namun cikgu Azmi masih bertahan. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona. Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona.com Mona sudah hampir klimik. Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya.. cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang. Mona meraung kesedapan memaut .Mna sudah mengerang. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. Terlalu sedap.. laju lagi. Namun dia masih boleh beberapa kali. Sorng tarik. perlahan kemudian laju siki. Memang padat dan Mona rasa amat sedap. Terangakat-angkat punggung Mona.4shared.dai kelemasan dan sedikit keletihan.tak tahan Mo na menanggungnya. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu.Koleksi: http://CeritaPanas. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna. Mona diam dengan mata terpejam. Puas.. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya. ssorong tarik.. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. "Abang nak masuk yer. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan .

" "Ala tak nak sakit. Sakit.Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya. "Emmm.Koleksi: http://CeritaPanas.kita try dulu. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap. sedap itulah Mona rasak an.." "Masuk lubang depan jelah. dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona.. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan... Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan.Sa mbil mengentel biji kelentit Mona.4shared.." "Abang nak masuk yang belakang. Mona dah tak tahan...sedap.sakit."serkap cikgu Azmi.Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona. Cikgu Azmi memang hebat diranjang.Mona rasa d ulu.. Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona.sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik. "Kenapa..com bucu pemegang kati..Mona kini di persisi menelentang semula. "Takut..Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit. kalau dah rasa mo na mesti nak selalu. dimeja. jadi dia pasti Mona pun sama. Kalau tak sedap tak yah buat.. "Mona."Pujuk Cikgu Azmi... "Esssss Sekejap lagi tak sakit. Tiba-tiba Mona mengerang kuat.. Dia semakin laju meneka n. Men geliat Mona menahan kesedapan.Mona tonggeng sayang." Mona pun menonggeng. bukan saja di katil. Mona mengerang.." "Kita try dulu. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya." "Abang masuk pelan-pelan." Pinta Cikgu Azmi. dikerusi.. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue.. Mona belum rasa... dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga.... sakit. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju. P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n..... Puting tetek Mona digentel-gentel..Lama dilakukan jolok dengan jari. T onggenglah... Berkerut dahinya menahan kesedapan.. .. Dia sudah klimik kali kedua... Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona..." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona. Sudah masuk kepala batang.. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu.. cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya. di dap ur.Abang nak boh losyen ni.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful