Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.

com MONA GERSANG (NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1

Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah di a lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima t erhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama keti ka dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhn ya. Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika itu Ima sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat ke matian bapa saudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduk i tingkatan 4. "Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorangsorang". "Kenapa, mak ayah kau ge mana?" "Dia orang balik kampon g, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman." "Boleh juga." " Ku l 6 petang kau datang ya". " Emm.... Ok..." Malam itu Mona dan Ima tinggal berdu a saja di rumah. Selepas makan malam mereka menonton TV. "Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima "Kau nak tengok CD best tak?" "Cerita apa?" " Ala kau tengok je best..." Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sun gguh sensasi. "Ima cerita apa ni?" "Ala kau tengok je". Babak pertama bermula se pasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangat mendebarkan.." "Ima aku tak p ernah tengoklah.." "Tak pe kita tengok bersama..Best". Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengan cerita lucah. Ima men dekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian merabaraba peha mona. Mona mengeluh. "Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sunggu h longlai. Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak de mi babak dia terus menatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar le laki menyusuk kemaluan wanita.

Ima mengangkang kan kaki Mona...Koleksi: http://CeritaPanas..' Mona mengerang tidak tertahan.. Air mu la mengalir di celah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. "Mona kau baringlah kat sopa ni. Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar pa njang menonjol. kalau ad a pun bulu pahat yang halus baru hendak tumbuh. Ima mula mainkan peran an membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah. sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Ima meneruskan adegannya. sambil menghisap biji Mona. .BER SAMBUNG... Ima menarik seluar dalam Mona. Mona meng erang. Ima sudah menemui satu mutiara yang selama ini dia ingin menikmatinya..Ima meramas buah dada Mona. Diselaknya kain Mona. . ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima . Dia me myusuri seluar dalam Mona.com Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak. Dia mengentel-gentel mutiara Mona. PART 2 "Ahh!!!! sedapnya. tedampar seluar dalam Mona berwarna merah j ambu. Mona mengizinkannya.. Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona. Mona mengeran g tidak tertahan. Ima terus mengolom dan men yedut biji kelentit Mona... Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Ima lakukan.."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yang masih segar tumbuh dan mon tok.4shared..

Tiba-tiba Mona . Dia tahu Mona boleh dua kali game. Di joloknya dalam-dalam dan diputarputarnya jari di dalam lubang Mona. Semakin laju Ima menjolok lubang Mona. Mona tidak tahan. Perlahan-lahan dia mengorek-gorek dan menjolok ma suk ke dalam lubang Mona. lepas tu kau mesti nak selalu. "Apa benda tu Ima?" Tanya Mona kehairanan. takut sakit. Dia mendiamkan diri dan ada keyakin an untuk menerima zakar palsu itu menyusuk lubangnya. Ima masih lagi membelai permukaan pantat Mona. Ketika itu juga Mona semakin kuat mengerang. Dia ta hu air masih banyak di bibri pantat Mona. Ima memasukan 2 jari. Ima mengangkangkan kedua kaki Mona. tengok ni lembut. Sebatang agak panjang berwarna putih berbentuk senjata lelaki diperb uat dari getah. tak biasa" "Ala cuba dulu pelan-pelan k sayang. "Ini konek lelaki dip erbuat dari getah. Kedua-dua tangan Mona memau t kuat ke penghadang sofa. mula agak perlahan.tak hilang pun.. Dia menahan kesedapan.Mengerang da n mengerang tidak tertahan." Mona memaut erat bahu Ima.Koleksi: http://CeritaPanas. Sebelah tangan Im a yang tadi meramas-ramas dan mengentel puting buah dada Mona kini mula menjelaj ah ke alur lubang pantat Mona. Mona mula merasakan sesuatu kesedapan. "Ima!!! Ahhh!!! eeeeeh!!!!" Mona memaut bahu Ima. "Tapi Ima nanti dara aku hilang.Dia memikirlan kalau-kalau benda itu boleh merosakan daranya. Ima semakin geram bila melihat air mazi Mona banyak keluar." Pujuk Ima manja. kali ini dia mengambil sesuatu dari dalam lac i katilnya.air mazinya semakin banyak melimpa h." Pujuk Ima. "Sedap tak saya ng?" Tanya Ima pada Mona yang sudah kendur lututnya dan matanya yang sudah kuyu tak terdaya. Yang dikatakan hilang da ra tu bila main dengan lelaki. Dia tahu konek palsu itu boleh masuk. Dia sudah capai apa yang dia tidak pernah rasa selama ini. Ima mula melajukan pergerakan sorong tari jarinya. Mona terus mengerang.." Mona menganguk menurut saja. Ima mula melakukan sorong tari." "Tak sakit mula-mula je mas uk sakit. Bila dilihatnya Mona semakin hampir untuk memancut air maninya. "Tapi Ima.Aku takut.Mona semakin mengerang. aku." "Alah jangan bimbang . Ima mula menekan perlahanlahan zakar palsu itu ke lubang Mona. Mona sudah hampir. Tapi dia tidak tahu apa yang akan terbit itu.. "Ah!!! Ah!!! Ah!!. Semakin l ama semakin dalam jari Ima menjelajah masuk kegua Mona. "Mona terdiam seketik a. Kalau benda ni tak keras. Lidah Ima pula menjilat laju ke biji Mona. Dia terus kangkang. dia tah u ada sesuatu akan terkeluar dari lubang pantatnya." "Kau nak buat apa Ima?" "Nak masukan ke da lam lubang kau lah" "Tak naklah besar.4shared.com Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. lembut tak hilang pun.. Perlahan-lahan Ima mengesel-geselkan kepala zakar palsu itu ke permukaan pantat Mona.

Ima memainkan peranan mengisap puting Mona. Kemudian dia meyapukan losyen itu pula ke p ersekitaran lubang Mona. hanya tinggal 1 inci saja untuk kegunaan pemegang di tangan Ima.4shared. Mona semakin layu dia kesedapan luar bia sa. Di man a ada Mona di situ Ima pasti ada. Ima tau yang Mona tetap setia padanya. Mona mengangkang luas.com mengepit deras ke dua pehanya. Zakar palsu itu sudah se paruh di dalam lubang Mona.. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. . Mona merasakan sesuatu. Ima tidak meneruskan jolokan. "Pedih. minggu berganti bulan. Im a terus dan terus mejolok jauh ke dalam. Dia tahu kali ini lebih sedap dari tadi. Dia manyupak an diseluruh batang zakar palsu itu. Mona mul a mengerang.Koleksi: http://CeritaPanas. "Ah!!!! Sakit!!!" Mona mengerang. matanya kuyu.. bulan berganti tahun. Ima terlalu baik buat Mona. BERSAMBUNG PART 3 (harap bersabar) PART 3 Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah.Kemudian dia terdiam seketika." katanya lagi. Kali ini Ima men ekan agak deras. Hari berganti m inggu.. Dia ingin cuba. Dia semakin mengangkang luas. Dunia mereka amat berbeda dengan dunia pasangan percintaan antara lelaki dan perempuan. Ima tidak pernah cemburu jika Mona berga ul dengan kawan sepersekolahannya. Semakin lama semakin dalam hampir sepenuhnya batang zakar itu muat masuk ke dalam lubang Mona.. Mona dan Ima seperti belangk as. Sesekali Terangkat-angkat pungung Mona bila zakar itu menyusuk jauh kedalam. Mereka seperti dilamun cinta. "Ukuran zakar palsu itu lebih kurang 8 inci. Serentak itu Ima menyorong tarik zakar palsu itu ke dalam lubang Mo na. cinta kaum sejen is." Ima mencapai sebotol losyen khas untuk melicinkan zakar palsu itu. "Tak nak sakit" ujarnya "Nanti aku bubuh losyen.

C ikgu Azmi membuka cermin pintu kereta sebelah kiri dan mempelawa Mona naik. tambah lagi bi la Mona menyilak hujung tudungnya yang menutup bonjolan kedua buah dadanya. Dan saat itu sudahpun sampai.. setelah beberapa kali cikgu Azmi m emujuk dengan menjanjikan untuk menghantar Mona pulang ke rumah..Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi memang handsome. dia dan Ima akan berpisah juga sa tu ketika nanti. Ima akan berhijrah ke Kuala Lumpu r untuk melajutkan pelajaran. usahkan untuk menikmati kepuasan seks. Dan ketika itu juga pasti dia akan bersama Ima lagi." "Cuma kenapa?" "Segan. Biar pun dia tahu suatu ketika nanti tidak mungkin dia akan terus bersama Ima..4shared. Tersenyum dari dalam kereta itu cikgu Azmi. guru yang men gajar mata pelajaran matametik. Mona dapat apa yang dia tidak pernah rasai semasa dengan teman lelaki nya. Dia tahu dia tidak mungkin hidup terus sebagai pasangan kekasih yang bahagia kerana mana mungkin s esama jenis boleh berkahwin. membuatkan cikgu Azmi berkali-kali menjeling. Kini Mona menemui satu du nia percintaan yang tidak pernah dilaluinya dan tidak pula sering diombak dengan kedukaan. namun kehadiran Ima yang banyak memberikan dia pera ngsang. Kesunyian pasti m elanda hatinya." Mona tersenyum dan menganguk memandang wajah handsome Cikgu Azmi. kebosan itu amat menyiksa Mona sehin gga akhirnya Mona putus hubungan dengan teman lelakinya. Mona yang kini menduduki alam persekolahan di dalam tingkatan 5 akan menghadapi pepereksaan yang amat penting. tiba-tiba dikejutkan dengan deruman sebu ah kereta myv berhenti di sisinya. Mona pasti sendirian di kampong. Segalam pergerakan Mona s ering ditanya dan kerap menjadi pergaduhan. . Pada mulanya dia amat k ecewa dengan perpisahan itu.. Bersama Ima dia merasakan sesuatu yang sungguh indah. Seperti yang Mona duga. Ketika Mona berjalan kaki pulang ke rumah sambil berkhayal. Begitu juga cikgu Azmi. jantung berge gar kencang bila memandang wajah Mona yang tidak kurang manisnya. Tanggal 20 og os sewaktu pulang dari sekolah Mona terserempak dengan Cikgu Azmi. Malah sebutir kucupan di pipi pun sukar untuk dia dapat dari teman lelakiny a dulu. Dia perlu lulus pepereksaan itu k erana pada pendapatnya dengan cara itu dia akan juga ke Kuala Lumpur menyambung pelajarannya. "Kenapa awak malu dengan saya? Atau awak takut?" "Tidak cuma." "Segan dengan malu tu samalah. akhirnya Mona mampu melupakan teman lelakinya. Sesekali Mona terimbas pe rasaan yang cikgu Azmi sambil berbual denganya memadang susuk kedua buah . malangnya teman lelakinya amat cemburu sehingga Mona dibelenggu dengan perasaan terkongkong.. Apapun zaman remajanya inilah dia perlu merasakan k enikmatan bersama Ima.com Satu ketika dulu Mona punya teman lelaki. akhirnya Mona s etuju menumpang. Amat montok. kucupan di bibir pun tak pernah d ia rasa. Pada mulanya Mona enggan kerana malu-malu kucing. Dihatinya berdetik juga untuk me miliki seorang jejaka setampan cikgu Azmi.

Abang Miii.. Sedang hatinya berkata elok ju ga selalu bersama jejaka handsome ni. saya ok je..4shared.isapan.... "Yesss..."Pinta Cikgu Azmi. saya ingat tak pe kalau pergi sekolah saya amik dan pulang pun kita samasama. Mona tidak kisah jika sekalipun ketika itu Cikgu Azmi terus meramasny a...Mona melangkah melonjak ke anak-anakan manja s engaja menogekkan pungungnya untuk tatapan Cikgu Azmi. kalau di sekolah tak pe. Terteguk air liur cikgu A zmi ketika itu..." Mona purapura menolak. Mona." Mona menerima dengan hati terbuka dan dia tersenyum.... PART 4 MONA KEGERSANGAN KESUNYIAAN TANPA IMA. "Jangan pa nggil saya cikgu di luar. jilatan dan asakan dari ba tang palsu milik Ima semenjak Ima ke kuala Lumpur.com dada Mona. "Abis nak p angil apa?" "Abang mii. Sewaktu kereta cikgu Azmi ber henti di tepi jalan di hadapan rumah Mona. "Emm. cikgu Azmi sempat mempelawa Mona menu mpangnya selalu. ..Koleksi: http://CeritaPanas. Ok.." Mona tersenyum suka sebenarnya tapi..Mona balik dulu. dibalas cikgu Azmi.." Tak pelah ci kgu." itulah ungkapan cikgu Azmi dan dia memadu pulang ke r umah sewanya di bandar tidak jauh dari sekolah tempat dia mengajar dan juga ruma h Mona." "Emm. Kalau penat berjalan jadi letih mengangu situasi belajar. Dia sudah 3 minggu tidak merasakan ramasan.. Tak pe mula esok saya amik mona dan kita pulang sama-sama. "Emm." "Kalau macam tu terpulang pada cikgul ah.Kan Mona nak pereksa SPM tak lama l agi. buat susah cikgu je." Mona mela mbai tangan.

4shared. kegelisahan. Kemudian sunyi. Namun angannya musnah sama sekali. mer eka telah pun ke kamar masing-masing. Sudah tentu Mona lebih arif denga n subjek tingkatan 4. se kejap meraba-raba celah kelengkangnya. Tapi Safuan tidak tido r lagi. Di luar ruang tamu rumahnya sebentar tadi pak long. Hanya berselimut separuh bogel dia m emandang ke siling rumahnya. Dirinya kegersangan sendirian. Fikirnya alangkah baiknya kalau Ima b erada di sisinya ketika ini. Malam itu dia tidak memakai sehelai pakaian pun. Dia basah. terlalu basah kegersangan. masa inilah nafsunya memuncak. Dia berbaring menelentang di katil. hampa kerana dia tau tidak mungkin Ima ada ketika itu. selama itulah juga Mona tidak bertem an kesunyian.com Sudah hampir sebulan Ima meninggalkan Mona. safua n perlu siapkan kerja rumahnya lebih awal agar tidak terlupa. Beberapa hari lalu dia baru saja ha bis period. Jika tidak tentu tila mnya akan banjir. dia sedang mentelaah pelajaran.Koleksi: http://CeritaPanas. Ada dua tiga soala n yang dia tidak faham. Safuan sedang tercongak-congak mata pelajaran matametiknya.Safuan sepupu Mona berusia 16 tahun yang se dang belajar di tingkatan 4 terpaksa tidur di ruang tamu. Safuan memang rajin belajar sekalipun wa ktu cuti sekolah dan di mana saja dia berada dia tidak pernah meninggalkan buku. Walapun cuti sekolah dua minggu. Mona bel ajar di tingkatan 5 dan Safuan d itingkatan 4. mak long. Terfikir olehnya mahu meminta Mona mengajarnya. Jam kecil yang sering mengejutnya untuk ke sekolah sudah menunjukkan pukul 11 malam. lub angnya perlu di sumbat sesuatu agar tidak mengalirkan air. Pendek kata kira dia ni ulat bukulah. Mona yang ketika itu di biliknya tungang tebalik. sekejap menelentang sekejap meniarap sekejap mengiring. Safuan dan ayah ibu Mona bersembang panjang. Safuan bangun dari duduknya . Ad a kerja rumah yang perlu diselesaikannya.

Tau main je kan kita. sempat juga Safuan memandang punggung Mona.. "Kenapa tercega t? Marilah." "Sekarang dan besar? emmm itu yang kau maksudkan?" Tanya Mona..." Sempat juga Mona mencapai sebuah majalah ya ng sedia ada di atas katil dan pura-pura membaca. "Kenapa jauh sangat. Dai berjalan menuju ke laci almarinya. Dia meniarap diatas katil.. Langkahnya perlahan menghampiri Mona. Safuan bagaikan terpandang sesuatu yang ajaib bila di dep annya ketika tadi tubuh Mona yang sungguh montok terutama bahgian dada dan alur kelengkang Mona... Safuan mengetuk pintu berkali-kali. Di duduk di birai katil.." Ujar Mona. Tertongeng-togeng dia mencari calc ulator dalam laci. "Kak Mona. Mona memandang Safuan yang agak tergaman lagaknya. "Kenapa tercengang?" Tanya Mona Safuan diam. Pintu tak kunci. Tidak pun ditutupnya bahagianbahagian sulitnya. ma cam tak biasa pulak. dok sinilah.. Entah macam mana ketika dia hendak bangkit dari tertongeng-tongeng selimut yan g menyelubungi tubuh gebunya terurai jatuh menyembah lantai.. "Tak menganggu kak Mona ke?" "Duduklah sini." M ona bangun dari tiarapnya sambil membetulkan kain selimut yang menyalut tubuh ge bunya. Seketika itu tubuh Safuan tegang termasuklah batangnya mengeras kaku .emm nak tanya apa?' Safuan menutup pintu bilik Mona. "Apa dia soalannya. "Dulu kita kecik. Kenapa? " "Kak Mona leh ajarkan matametik tak?' "Masuklah.. dulu tak malu pun." Marah manj a Mona. dulu budak-budak tau apa tentang hidup." Ujar Safuan sambil menuding jari ke soalan yang tertulis di dalam buku latihan. Tap idia tahu Mona akak sepupunya yang dia sayang sejak kecil lagi..Koleksi: http://CeritaPanas. Ses ampai di pintu bilik Mona.Ada calculator?" "Tak adal ah kak. Terdetik dihati j ahatnya yang tubuh Mona sungguh menghairahkan.. Mona membele k sambil menconggak soalan itu. Dia berdiri tercegat seketika.." "Malu. Mona ketika itu ber diri berdepan Safuan tidak seurat benang menutupi tubunya.Susah. " "Mengada-gada." "Akak ada?" "Jap akak amik kat laci... tutup pintu tu.4shared.Matanya memandang tep at pada Mona... Safuan mengangguk saja..com menuju ke bilik Mona sambil membawa buku dan pen.. "Ni kak... Dai mahu Mona mengajarnya... Akhirnya Mona jumpa calculator yang dicarinya ." ujar Mona.Perlahan dia menarik kain selimut yang terurai tadi me nutup semula tubuhnya.. Safuan te rsnenyum lebar." "Abis macam mana nak kira ni...dah tidur ke?" Tanyanya "Wan..Kak M ona. "Alla ini senang je. Saf uan membuka pintu dan masuk. "Besarlah best lagi mesra cerita kita."Tanya Mona.

Dia sengaja mencari sasaran pada batang Safuan.dulu budak-budak. Mona mula menjelajahi batang Safuan dengan lidah. "Kak. Safuhan meraba-raba menjelajahi busut dan lurah yang ad a dikelengkang Mona. Mona mengerang kesedapan. Safuan diam terkaku. Mona sengaja menganas mengucup mulut Safuan sambil jari jemarinya menbelai batang Safuan..com tegak. sudah Mona kangkangkan. Safuan mula hangat. Mona memeluk erat Safuan. .."Ujar Mona. Peha Mona yang tadi segaja dikepit menahan kesedapan.4shared. Safuan membiarkan saja apa yang mona lakukan. Dihati Mona terpancar bertapa sedapnya k alau batang Safuan menyusuk lubangnya. Mona bangun menarik kain pelekat yang dipaka i Safuan.. Dia menjumpai sebutir biji... Dia suda h pun memegang anjal batang Safuan.. Mona mula mengolom batang Safuan.. "Wan kenapa?" Tanya Mona. sudah tentu padat mengegar jantung. Tapi dia cuba sedaya upaya menahannya. Safuan mula semakin berani... itu baru jari Safuan. Keras. Kenapa ni. Sa fuan mula bertindak mengisap puting tetek Mona. Mona terus nakal..Dulu kecik je. Safuan tidak tertahan. Dia tahu Safuan mes ti mahu merasakan apa yang dia telah lihat dari tubuhnya. panjang dan besar. dari lutut perlahan-lahan menjelar jarinya hingga kepangkal peh a Safuan." "Tapi kenapa?" "Kita kan saudara. Mona mengerang kesedapan. Safu an semakin ghairah tidak tertahan. Tangan kanan Safuan mula merayap ke celak kelengkang Mona. Mona mengerah dalam kucupan tidak tertahan. Safuan mengorek sikit lubang Mona utuk mengeluarkan air untuk digesel kan kebiji Mona.. Lama dia mengolom jejak hing ga kepangkal...Dia tak tahu apa yang terjadia pada dirinya ketika itu.. Dai dah pun memegang b atang Safuan." Mona mengu sap peha Safuan. Safuan mula bertindak meramas tetek Mona." Mona menarik safuan..Wan..Koleksi: http://CeritaPanas. diusap-usapnya batang Safuan yang masih ada di dalam kain. Dirabanya biji itu. "Wan. Terangkat punggung Mona bila jari Safuan menyusuk lubang lurah Mona. Mona kembali meniarap diatas katil. kemudian di gentelnya.. Mona memberhentikan adegan mengolom.terus mn gucup mulut Safuan. bagaimana kalau selepas in i batang Safuan pula yang menyusuk masuk.. Tangan sebelah kiri Safuan pula meramas-ramas tetek kiri Mona.. "Tak sangka kau punya besar panja ng macam ni. Safuan teehenjot punggungnya menahan kesedapan yang tak pernah dia rasakan. Segaja dilendatnya bahunya ke lutut Safuan. Kali ini dia betul-betul berhampiran peha Safuan. dijil atnya batang Safuan dari terlur hingga kehujung kepala takok batang Safuan. Safuan diam memandang tepat wajah Mona. Dua-dua puting Mona digentelny a... Mona mula menganas di ur uturutnya batang Safuan kemudian dia mula memainkan peranan melancapkan Safuan. Kemudia n Mona menarik kepala Safuan dan menyembamkan muka Safuan ke puting teteknya.. Safuan masih diam "Wan. Stim tengok akak t adi?" tanya Mona memberanikan diri. seperti mahu terpancut." "Wan nak ke? " "Tapi kak. Kata-kata Safuan tidak perlu dijawapnya. Megeliat ketika Safuan menyedut putingnya.

namun kesedapan terlalu membuatkan semua itu.. dia sudah merasa milu ketika bijinya terus diisap Safuan. Safuan mula semakin ganas. memang padat dan mencecah k e pintu rahim dan mengenai G-Spot Mona. Mna merasakan semaki nsedap keti ak pancutan itu berlaku. "Tekan dalam-dalam wan...4shared. Mona rasa ada cecair hangat memen uhi lubangnya.milu tak tahan.lajuu. tekan. Safuan menjilat terus menjilat air Mona.com Mona menarik kepala Safuhan dan menyembamkannya ke kelengkang Mona."Pintanya. Lidah Safuan menjelajahi busut kurah dendanm Mona.Punggungnya. Mona nak kali kedua ni. dia sudah hampir ke klaimik. kerana Mona sudah nak sampai. Safuan mula melakuka nsorong tarik. Jadi dia tahu macam mana mahu memuaskan Mona sekalipun agak rakur. Mona dapat merasakan sesuatu memenuhi lubangnya." "Sedap?" Tanya Safuan. Mo na mengeliat. Akibat kemutan Mona safua nt urut terpancut. Safuan m emang tak pernah lakukan tetapi dia ada pengalaman menonton film lucah. tiba-tiba Mona mengerang d an mengayak-gayak.. Mona mengayak-gayak punggu ngnya. Mona tidak mengindahnya. "Ahhh!!!Ahhh!!Ah hhh!!!" Mona mengerah dia sudah klimik kali ke dua. Safuan melakukan d engan laju....Batang Safuan masuk habis mencecah kepang kal. Mona memeluk safuan tanda puas. Keti ka batang Safuan menyusuk.. terlalu sedap. Sebelah tangan safuan meramas tetak Mona.. Mona menjerit perlahan keanak-anakan mengerang kerana ketika itu air nya sudah terpancut.Dahhhh. Memang terlalu sedap. disedut di gigit perlaha. Safuan terus mengenjut laju.. Mona tidak tertanggung lagi kesedapan. "Wan. .. D ibukanya kelopak bibir lurah dendam Mona kemudian dijoloknya lubang Mona dengan lidah.. Safuan tertiarap di atas perut dan dada Mona. Mona mengerang kesedapan. Terpancut di dalam lubang Mona..... "Wan nak lepas luar. se kejap kiri sekajap sebelah kanan. Safuna menur ut saja apa yang Mona mahukan.. Mona ters menarik Safuan ke dadanya. Mona hanya meng angguk tersenyum puas.. Dipegangnya kepa lah Safuan dan dugesek-gesek mulut safuan keseluruh lurahnya. Safuan tidak dapat bertahan lama sebab itulah kali pertama dia merasakan. Namun dia terus bertahan." Uja Safuan.." mona pun nak klimik kali kedua. Terangkat punggung Mona menahan kesedapan. Safuan semakin laju m enekan dan menarik lubang Mona.." Tidak dijawap apa ya ng Safuan katakan.. Mona sendiri yang memega ng batang Safuan dan memasukan ke dalam lubang. Mona mengerang terus mengerang. Mona menolak kepala S afuan.Koleksi: http://CeritaPanas. "Wan tekanlah. Di situ bermula adegan di mana Mona tidak tertang gung menahan kenikmatannya. "Wan nak?" Tanya Mona "Tapi kak.. dii sapnya biji mona..laju.. sesekali ternampak seperti sebahagian dagin dalam lubang Mahu terkeluar apabila kepala batang Safuan yang besar menar ik keluar... Mona memegang pungung S afuna... Dia tetap terus menekan punggung Safuan menghayun supaya batang S afuan terus mennujah lubangnya.

." "Mengandung?" "Emmm. Begitu juga Mona pernah te ngok safuan punya batang." "Kau takut ya."S afuan pun turut meramas dan menghisap puting tetek Mona.. "Wan nak kali ke dua ke ?" "Malam esok boleh.Tapi kali ini berlainan pula...kalau akak...." pinta Mona "Matametik ni?" "Kan akak dah ajar ilmu isap tadi.Koleksi: http://CeritaPanas. fikirnya dia ingin bertemu cikgu Azmi. Semasa Sa fuan ada 2 minggu ini Mona ingin memuaskan dirinya kalau boleh tiap-tiap malam. "Dulu ben da ni pun kecik je sekarang tembam. Tapi cikgu Azmi balik kampung cuti sekol ah.kan...... "Dulu benda ni keci k je.Tak sangka malam ni dia di puaskan oleh Safuan... 2 minggu terlalu lama." uajr Mona.. ..com "Kak. Mona memegang batang Safuan ya ng dah lembik tapi masih panjang sedikit dari semasa tegang. Apa pun dia dah merasakan sesuatu yang tak perna hdia rasakan sebelum ini." "tapi k ak." "Tak.kitakan bersaudara. Mona mengeluh seronok kesedapan.. Safuan mengangguk setuju... 2 min ggu. tak salah.." '"Kau jadi ayah anak ini." "Tapi wan tinggal sini selama cuti sekolah boleh..4shared. Dulu kecik kini besar..sekarang besar. . yang ini pun dulu tak ada sekarang besar. mona pun tak pernah buat dengan cikgu Azmi. tiap-tiap malam dapat.. Safuan pernah tengok apa yang ada dicelah kelengkang Mona dulu sewaktu kecil." "boleh berkahwin." Ujar Mona Safuan senyumm berlalu keluar dari bilik Mona....." Safuan mengangguk. "dah lah tu ge tidur luar nant imak ayah tahu pulak.." kata Mona sambil membelai-belai batang Safuan.

..Fikirnya. Dia rasakan lama benar tidak berjumpa cikgu Azmi. disekolahlah dia akan berjumpa cikgu Azmi kembali. Semenjak Safuan berada s elama 2 minggu hampir setiap malam dia main dengan Safuna.. ... Lonceng tanda waktu setiap mata pelajaran selesai diaja r oleh guru berbunyi panjang.Koleksi: http://CeritaPanas. PART 5 Selepas Safuan pulang ke Terengganu..4shared.tapi bi la agaknya cikgu Azmi mempelawanya datang kerumah sewa dan mengajaknya bermain.. Beberapa minit kemudian k edengaran tapak kasut kulit warna hitam melangkah masuk ke kelas Mona. Tibalah masanya mata pelajaran matametik akan diaj ar. Kini Mona kembali kesepian dan sudahpun naik sekolah selepas bercuti 2 minggu. macam pengantin baru honeymoon. Mona mula gelisah.... Mona menunggu penuh debar kerana mata pelajaran ini akan diajar oleh Cikgu A zmi....com Bersambung PART5( haraf bersabar) cerita Mona dengan Cikgu Azmi. Mona masih menunggu. Naik kendur lutut Mona dan Safuan namun nikmat itu sukar untuk dia le paskan..

maklumlah oranga bujang. . namun Mona tidak putus asa. "Selamat pgi cikgu. duduk semua. "Murid-murid semua buat kerja ini. Mona berkhayal. Maizura b ersetuju dan berjalan meninggalkan Mona. Mona berjalan perlahan-laha n menuju ke pintu pagar sekolah. Mona pura-pura berpatah balik masuk ke dalam kawasan sekolah seperti hendak menuju ke bilik perpustakaan. Dia duduk ditepi tembok penghadang parit depan pintu pagar. Sudahlah pagi tadi dia tidak dijemput cikgu Azmi. Masa berlalu begitu pantas.Koleksi: http://CeritaPanas.Mona menunggu agak resah walaupun hanya tinggal beberapa minit saja lagi. Ada 10 soal an semuanya di tulis di papan putih mengunakan makerpen." sebut ketua darjah. Menunggu terus menunggu." Cikgu Azmi bangun dan menuju kepapan putih menulis beberapa soalan. Selang beberapa minit kemudian terlihat beberapa buah kereta milik guru-guru sekolah keluar menuju ke jalan raya dari pi ntu pagar. Setelah dilih atnya kelibat Maizura tiada. namun Mona merasakan terlalu lama untukn ya menunggu waktu pulang sekolah.Waktu berlajar satu demi satu matapelajaran sudah pun selesai. Dia mahu cepat pulan g. Selesai.Mona pun sama. Segaja dia berbuat begitu unt uk menarik hati cikgu Azmi.aku ada hal nak ke perpustakaan jap. Sekali sekala cikgu Azmi memandang ke s emua anak muridnya dan paling lama dia menatap tepat kepada Mona yang melentok d imeja sambil menulis." Sambut Cikgu Azmi sambil mengambil tempat dimeja guru. mungkin cikgu Azmi terle wat bangun.. Duduk dan membuka buku p anduan mengajarnya.com "Bangun!!!" Kedengaran suara ketua darjah menyuruh semua murid-murid bangun. Sem ua murid bangun. Mona resah. Mona duduk mendagu memandang tepat gelagat cikgu Azmi."Pinta Mona pada Maizura. Setelah mengucapkan terima kasih dan selamat pulang kesemua murid-murid di kelas Mona. Namun kelibat cikgu Azmi masih tidak kelihatan.Mona berpatah balik menuju ke pintu pagar. Lonceng berdering jam menunjukan pukul 1.. Sekil as itu dia membayangkan bagaimana tubuh dia diratah oleh cikgu Azmi. di ikuti oleh kesemua murid. Dia bersaing dengan Maizura.. Sekilas itu juga cikgu Azmi mencuri pandang ke dada Mona yang montok walaup un ditutupi dengan tudung. kemudian cikgu Azmi kembali duduk di kerusi meja guru.. mereka semua bergegas keluar bilik darjah pulang.. Cikgu Azmi sempat membayangkan kalaulah dia dapat meratah tubuh Mona. "Selamat pagi. Dia ingin menumpang cikgu Azmi ketika pulang n anti.30 tengah hari.Agak la ma dia menunggu dengan tidak putus asa. Dai kuati r cikgu Azmi lambat pulang.Namun masih ada bonjolan mendada.Dia menanti cikgu Azmi. Waktu sekarang sudah hampir waktu untuk pulang. Mona bangun dengan lemah longlai.. Dia membaya ngkan perbezaan Safuan yang gelojoh tidak pandai dengan kemungkinan cikgu Azmi l agi hebat dan berpengalaman. "Mai kau balik d ulu yer.4shared. . Mata cikgu Azmi memandang tepat pada Mona dan tersen yum.

mandi bersihkan badan.. Sesampai di rumah cikgu Azmi. Cikgu Azmi masuk ke biliknya.. "Emm. Kan s aya terlanbat sikit hari ni.Koleksi: http://CeritaPanas.. Kebetulan hari ini mak ayah tak ada rumah. "Mona pergi ma ndi dulu." jawap Mona sambil melemparkan senyuman. "Mona nak pulang. Bebe rapa jam kemudian mereka berdua bergerak menujuk kekereta. Mona takut. Cikgu Azmi tersenyum. "M ona. Sudah sah cikgu Azmi yang memandunya.. Cikgu Azmi masih tidak muncul...tidur." Kata Cikgu Azmi. apakata Mona ikut saya pulang ke rumah saya. "Ter pulang pada cikgu. "Jelas Mona semula. Cikgu Azmi memberhentikan keretanya. Mona setuj u...menujuk ke jalan raya. perut saya sakit. "Ok kalau kita ke k elinik dulu boleh?" "Tak naklah. Cikgu Azmi ternampak Mona du duk ditembok parit." "Abang hantar Mona pulang?" Sengaja ci kgu azmi menyoal jerat menguji Mona sama ada dia mahu terus bersamanya atau seba liknya. Memang itu yang dia tunggu dan harap-harapkan selama ini. Jadi macam mana?" Tanya Cikgu Azmi... "Mona nak pulang terus ke nak abang hantar ke kelinik?" tanya cikgu Azmi. Selang beberapa minit kemudian cikgu Azm i membawa sehelai tuala berwarna biru dan memberikan kepada Mona. kat dalam ada bilik air.." Sambut Mona . tap i kat rumah Mona kata tak ada sesiapa. "Terpulang pada aban g nak ke mana pun.Saya pulang dari kampung subuh tadi terus ke sekolah. Awak buat apa duduk sini.. "Mona... Mereka berdua mencari gerai yang sesuai dan menikmati makan tengah hari.4shared.?" tanya cikgu Azmi." "O.." Mona berpura-pura sakit sambil memegang peru tnya. "Kan saya dah kata tiap-tia p hari saya ambik Mona." suruh cikgu Azmi. Tak pe esok saya ambik Mona. Pagi dan pulang sekolah.. "Saya tak boleh jalan kaki pulang cikgu..." Mona be rbohong memberi alasan.. "Tapi cikgu tak ambik saya pagi tadi pun.." manajanya Mona menjawap. Mona duduk di sofa. Kemudian kelihatan kereta MYV hitam melalui jalan menuju kep intu pagar. "Ok kita pegi makan dulu..Mona menutup p intu. Mona tak kisah. dibahunya tersangkut ." Pelawa Cikgu Azmi. Mona cepat-cepat membuka pintu dan masuk ke dalam kereta cikgu Azmi." Cikgu Azmi sudah pun membuka pakaiannya dan hanya memakai seluar pendek. "Terp ulang pada abang nak bawak Mona ke mana sementara menunggu pukul 6 petang. Mona berehat dulu. lagipun Mona sakit perutkan?" Saran cikgu Azmi. " "Ok.." Ujar cikgu Azmi. "Habis nak ke mana? " "Terpulang pada abang. "Kalau macam tu mari naik kereta saya.com Sudah hampir kesemua guru-guru yang mengajar di sebelah pagi pulang." Jawa p Mona. di luar s ekolah panggil saya abang. MyV cikgu Azmi bergerak. Membuka cermin kiri.. Mona masuk bilik saya. "Emm.Mona tersenyum. Mon a mengangguk tanda setuju. kedua mereka masuk ke dalam rumah.

. Kemudian dia mencapai pakaian tidur berwarna pink jarang. Dalam alamari saya tu ada pakaian perempuan milik adik perem puan saya.Mona boleh pakai sementara kat sini. Mona akan . Cikgu Azmi yakin yan g Mona akan memanggilnya. Lama dia membersihkan tubuhnya terutama bahagia sulitnya agar berbau harum dengan cucian mandian. Mo na senyum. Hanya coli dan seluar dalam berwarna putih saja menyaluti tempat sulit dan teteknya. Cikgu Azmi pasti Mona tidak tahan di dalam. Mona terperanjat bila dilihatnya cikgu Azmi ada di dalamnya.. Sebenarnya cikgu Azmi b ijak main peranan. Selang beberapa minit kedengaran pintu bilik air di buka Mona. Dia juga mahu mandi.Koleksi: http://CeritaPanas. Ketika i tu Mona masih didalam bilik air. Dia mahu Mona sendiri yang rela untuk dila kukan apa saja. Mona mengambil keputusan mencari pakaian yang sesuai di dalam almari cikgu Azmi. Mona menyarungnya. kemudian masuk ke bilik cikgu Azmi. sekejap mengiring. jarang-jarang belaka. "Emm. Namun cikgu Azmi tidak muncul. "Abang!!! Abang!!!" Memang tepat tekaan dan keyakinan cikgu Azmi. Kemudian dia mencapakkan tubuhnya ke atas tilam empuk. Kemudian dia manangalkan coli dan seluara dalamnya. menyiarap. Mona kembali berbaring di atas katil.4shared. "Tak pe Mona salin pakaian dulu. Mona tidak melangkah seganjak pun dari dirinya. Bukan terperanjat kerana takut diapa-apakan oleh cik gu Azmi. Sebenarn ya cikgu Azmi tidak mahu tergesagesa. Cik gu Azmi yang sudah siap mandi keluar dair bilik air menuju ke biliknya. Kesejukan sedikit kerana embusan dingin penghawa dingin. Dibukanya pintu almari. Dia melihat ada beberapa helai pakaian tidur perempuan. Pintu bilik ditutup cikgu Azmi. Mona mencapai tuala biru yang di berikan cikgu Azmi. Dia merapatkan daun pint u tapi tidak dikuncinya. tersenyum puas dan bergaya seksi. Mona mena rik nafas berbogel di atas katil.Mona sori aban g nak sikat rambut. Dia tidak gelojoh walau sekalipun dagin mentah itu depan mata nya dan sudah pasti boleh diratah. Memang namp ak jelas susuk tubuh Mona jika memakanya. Cikgu Azmi masih b ersalutkan tuala mandi. masuk." Ujar cikgu Azmi sambil menuju pi ntu keluar bilik. Dia memandang cermi n.com sehelai tuala warna putih. Dia m enunggu kalau-kalau cikgu Azmi muncul. Dia mengharapkan kalaulah ketika dia berbogel itu cikgu Azmi masuk semula.. Dia menghadap cermin meyikat rambutnya. harapannya.. Mona melepask an tuala mandi yang menyalut tubuhnya. Jantung cikgu Azmi berderau bila te rpandang coli dan seluar dalam Mona berlonggok atas katilnya. Sengaja dia memberi ruang kepada Mona." jelas cikgu Azmi bila terpandang Mona yang tercegat memaka i tuala berkemban. Mona masuk ke dalam bilik air. Mona menanggalkan tudungnya. kemudian baju kurung dan kemudian kai nnya. Sememangnya itu yang dia tunggu-tunggu selama ini. Segaja dia berbuat begitu supaya mudah cikgu Azmi masuk . Sengaja diletakny a di atas katil cikgu Azmi.Lama dia berbaring diatas katil.Namun tak juga cikgu Azmi muncul. menelentang. Cikgu Azmi tahu yang pintu biliknya tidak dik unci oleh Mona. Dia membuka perlahan.

Kini tiada seurat benang menutup tubuh Mona. melancapkan dan mengentel masih ranca k." "Nak abang urut sapu minyak angin?" Taknak. Dia mula memainkan perana menghisap puting Mona." "Habis pakai apa. dia nampak Mona telentang atas katil memakai baju tid ur warna pink.Koleksi: http://CeritaPanas. Cikgu Azmi mengurut pelahan perut Mona." "Abang urut biasa je.. Cikgu Azmi mula mengucup mulut Mo na. Jari cikgu Azmi mula mengentel biji Mona. Cikgu Azmi menngambil tangan Mona dan meletakkany a ke batangnya. Kemudian tangan cikgu Azmi merayap turun kepangkal peha Mona. selepas kiri kemudian kanan. Cikgu Azmi pura-pura tidak melihat susuk tubuh Mona dengan gelojo h. Cikgu Azmmi tahu yang Mo na mula stim. dia terasa air maninyahendak keluar terpancut.. "susah nak urut ada baju ni. Adegan mengentel biji dan berkoloman mulut masih rancak. Mona mengerang. "Ada apa sayang. diusap digumus kemudian di gentelnya puting tetek Mona. Mona masih mengepit bengkakan itu. Dia sudah pun memegangnya.. Cikgu Azmi berbaring mengiring di sisi Mona. meraba. Cik gu Azmi tahu yang . Mona mula merasakan nnikmat dari sentuhan tangan cikgu Azmi.Berganti-ganti sambil meramas tetek Mona yang besar gebu putih melepak it u. Perlahan-lahan jari cikgu Azmi menjelajahi buah dada Mona.." "Tak abang cuma urut saja. Lama dia mengisap. Kemudian p erlahanlahan cikgu Azmi membuka kelengkang Mona yang tadi dikepit rapat. Diusapnya bengkakan d i celah kelengkang Mona. Terbit air dari celah bawah biji Mona. Besar dan panjang lebih panjang dari Safuan. Semakin di usap sema kin naik tembam benda dicelah kelengkang Mona. Mona ti dak menolak.. "Mona kena buka ke?" "Kal au Mona suka.com memanggilnya." ujar cikgu Azmi. membelai tundun Mona. Mona telentan g semula.. Jarinya mula mencungkil-cungkil celah alur pantant Mona mencari biji Mona." cikgu Azmi menyahut dari luar pintu bilik.4shared...minyak angi n panas. Sebantang keras menegak tercacak da ri kelengkang cikgu Azmi.. Mona sudah tidak tertahan. Cikgu Azmi mencari lurah Mona. Mona mengeliat. Jar i cikgu Azmi mencungkil lubang Mna untuk mengambil air itu kemudian disapukannya ke biji Mona agar licin apabila mengentel biji Mona. Mona mengerang kennikmatan.." "Tapi jangan jahat tau. dibelainya buah dada Mona. Mereka berkulum-kulum lidah.. Adegan membelai. menanggalkan tualanya.Lama. Mona mengerang terus mengerang kesedapan. Cikgu Azmi yang masih mema kai tuala sejak tadi. 'Mona sakit perut. Dia mengurut perut Mona yang masih bersalut kain jarang baju tidur pe rlahan." Mona menan ggalkan baju tidurnya. Selama itu juga jari jemari cikgu Azmi meraba. Dia masih berkucu p dan berkolom lidah dengan Mona. Mona mengerang perlahan. Apabila disentuh." Cikgu Azmi duduk di seb elah Mona.. Mona memejamkan matanya. Tangan Cikgu Azmi sudah pun berada di seluruh permukaan pantat Mona. Cikgu Azmi dah pun jumpa. dia makin mengangkangkan kedua pehanya. Mona terus saja mengengam. Kem udian membuka pintu bilik. Mona pun sama. mengucup.

"Pinta cikgu Azmi.. Sorng tarik. Puas. Namun dia masih boleh beberapa kali.. Lama cikgu Azmi melakukan isapan dan jilatan . "Ahhhh!! Ahhhh!!! Ahhhhh. Berpaut Mona kepepegan g katil bila lubangnya padat ditekan batang cikgu Azmi. Kali ini batang cikgu Azmi semakin ganas.dai kelemasan dan sedikit keletihan. cikgu Azmi tahu Mona akan puas dan mensti hendak selalu.. Mona meraung kesedapan memaut .. Mona diam dengan mata terpejam. cikgu Azmi menjilat lubang M ona dari belakang..Mna sudah mengerang..tak tahan Mo na menanggungnya. Memang padat dan Mona rasa amat sedap. Biji Mona di isapnya. Cikgu Azmi melajukan jolokkan jarinya k e dalam lubang Mona. Memang keras bata ng cikgu Azmi bagaikan mentimun muda. Amat sedap. cikgu Azmi mula menyorong tarik. laju lagi. Jejak.. Tibalah masanay Mna perlu dijolok lubangnya. Semakin laju cikgu Azmi menjolok sorong tarikny a semaki sedap. mona tahu lubangnya bole h dijolok terus dengan apa saja.4shared. Terangakat-angkat punggung Mona. Mederus-derus bibir pantat Mona apabila di sorong tarik oleh cikgu Azmi dengan batangnya. "Ah!!!!!" Mona mengerang da nterangkat punggungnya apa bila jari cikgu Azm mencucuk lubangnya. Cikgu Azmi mejolok la ju terlalu laju. Cikgu Azmi terpaksa mengunakan air liurnya menyapu ke dalam lubang Mona. Baru 66 inci sudah jeka di pintu rahim Mona. Denga kepala batang Cikgu Azmi ya ng besar dan memiliki batang yang mantap besar dan panjang. Sudah masuk agak banyak juga iair liur cikgu Azmi da lam lubang Mona.essss. Cikgu Azmi mulakan peranan menjolok luba ng Mona. perlahan kemudian laju siki. Kelihat lubang Mona membesar akibat kebesaran lilit batang cikgu Azmi me ncecah 4 inci. Cikgu Azmi tahu Mna memang mahu.. Namun cikgu Azmi masih bertahan. Mona mula mengangkat punggungnya tinggi. "Abang nak masuk yer. terjerit-jerit kecil Mona kesedapa n. Cikgu Azmi mengangkat kedua kaki Mona menol ak ke bahu mencecah tetek Mona dan mengangkangkannya. Di bukanya pintu lubang pantat Mona untuk di memasukan air li urnya ke dalam pantat Mona. da i sudah tidak tahan lagi. ""Ahhh. lagu lagi. Tap icikgu Azmi tah u yang Mona memiliki lubang tanduk dan ada kawasan yang boleh dijolok sampai hab is masuk kesemua batangnya.. Dengan posisi Mona menongeng. Cikgu Azmi mula memasukan sebatang jarinya menjolok ke dalam lubang pantat Mna.. Kini 8 inci sudah berada dala m Mona. Cikgu Azmi geram mel ihat pantat Mona. Dia sudah mula mahu terpancut kali kedua. Terlalu sedap. Cikgu Azm i menekan perlahan-lahan dan memasukan semua kepanjangan batangnya ke dalam luba ng Mona." Mengeliat Mona kesedapan bil a air maninya terpancut.Koleksi: http://CeritaPanas. Adegan ini semakin menyeronokkan Mna..com Mona sudah hampir klimik.. ssorong tarik.. Cikgu Azmi mula memasukan kepala batangnya. sekalipun dia sudah klimik. Tersa air pelicin Mona sudah keri ng digali batang cikgu Azmi. Belum kesemuanya yang mencecah 8 inci panjang. Kini Mona dipersisi menonggeng. Cikgu Azmi tahu Mona sudah nak sampai klimik. Cikgu Azmi tidak terus menekan lubang Mona.!!!" Baru seinci kepala batang cikgu Azmi masu k .... Air maninya mahu terpancut dari dalam pantatnya. Cikgi Azmi memasukan batangnya k elubang Mona dari belakang. ternyata memang boleh. Cikgu Azmi mula me ngumul dengan mulutnya.

T onggenglah. Lama-kelaman cikgu Azmi semakin laju menjolok jubur Mona dengan batangnya. Mona tersengut-sengut dirinya menahan antara sedikit sakit dan kesedapan.. Kemutan jubur Mona membuatkan cikgu Azmi tidak tahan....... "Mona. sedap itulah Mona rasak an. Mona dah tak tahan.. Dia mula merasakan jolokan jari cikgu Azmi kejuburn ya sedap. Kalau tak sedap tak yah buat.. jadi dia pasti Mona pun sama. kalau dah rasa mo na mesti nak selalu. "Emmm. bukan saja di katil. dikerusi. Tiba-tiba cikgu Azmi memberhentikan adegan sorong tariknya itu.kita try dulu. Mona mengerang. dia ada adegan lain yang lebih menyedapkan Mon a dan untuk dirinya juga." "Mona tentu pernah tengok blue ma cam mana dia masukkan batang ke lubang belakang." "Abang masuk pelan-pelan.... Kali ini cikgu Azmi menjolok lubang Mona sambil meramas kedua-dua tetek Mona." Mona pun menonggeng."serkap cikgu Azmi. cikg u Azmi tak meneruskan jolokkanya..Mona kini di persisi menelentang semula.Mona rasa d ulu. "Esssss Sekejap lagi tak sakit... Sudah masuk kepala batang. cikgu Azmi t ahu yang ramai anak-anak gadis sekarang dah tengok blue..Sa mbil mengentel biji kelentit Mona.."Pujuk Cikgu Azmi.Mona tonggeng sayang.. Kemudian Cikgu Azmi mula menyusukkan batangnya ke jubur Mona perlahan sambil mengentel biji Mona.Lama dilakukan jolok dengan jari.." "Masuk lubang depan jelah. di dap ur. Men geliat Mona menahan kesedapan..Mo na menahan antara sedap dan sedikit sakit. P elan-pelan cikgu Azmi megusap mengunakan jari kemudian di joloknya perlahan-laha n. dipancutnya a ir maninya ke dalam lubang jubur Mona....Abang nak boh losyen ni.Tapi akhirnya dia merasakan kesedapan.. "Kenapa. Sakit. Serentak itu cikgu Azmi mejolok laju lubang jubur Mona." "Ala tak nak sakit. sakit.sorong tarik dan kemudian Cikgu Azmi juga sudah sampai klimik.." Pinta Cikgu Azmi.Begitu juga dengan Mona ya ng digentel bijinya.sedap. dimeja..com bucu pemegang kati. Puting tetek Mona digentel-gentel..Koleksi: http://CeritaPanas.. Tiba-tiba Mona mengerang kuat.Cikgu azmi menitiskan losyen ke jubur Mona. Mona merasakan padat macam nak terberak tapi sedap...."Mona mengerang sedikit sakit bila satu inci jari cikgu Azmi sudah masuk ke jubur Mona. Berkerut dahinya menahan kesedapan. Cikgu Azmi memang hebat diranjang.." "Abang nak masuk yang belakang.. .4shared.sakit.. Dia ingin melakukan adegan lebih mencabar dan dia pasti Mona setu ju. Dia semakin laju meneka n. "Takut.. Makin laju cikgu Azm i mengentel biji kelentit Mona dan serentak itu menekan batangnya masuk ke dalam lubang jubur Mona." "Kita try dulu.... Dia sudah klimik kali kedua. Mona belum rasa.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful